Komunikaty PR

Piłkarskie szaleństwo w zakupach online

2018-06-14  |  12:30
Biuro prasowe
Do pobrania eBay ( 1.33 MB )

Warszawa, 14 czerwca 2018 r. – Fani piłki nożnej w Polsce i w Europie intensywnie przygotowują się do piłkarskiego święta. Jak podaje platforma eBay, sprzedawcy wystawili już ponad 850 tysięcy przedmiotów związanych z piłką nożną, z czego prawie 600 tysięcy to akcesoria do kibicowania.

Piłkarskie emocje najlepiej przeżywać w gronie rodziny i znajomych. Część kibiców z pewnością będzie miała szansę oglądać mecze na żywo, ale to nie jedyna możliwość wspierania biało-czerwonych. Jako miejsce przeżywania piłkarskich emocji Polacy często wybierają również swoje ogródki i domowe tarasy. Wewnętrzne dane eBay pokazują, że tylko w maju sprzedaż akcesoriów do grillowania wzrosła aż o 21%, a mebli ogrodowych o 26%.

Bilety na mecze Polaków do zdobycia na największym serwisie biletowym na świecie

Bilety na mecze można jeszcze znaleźć w serwisie StubHub.pl, czyli największej na świecie platformie z biletami na miliony imprez sportowych i kulturalnych. StubHub, który jest własnością eBay, został założony w Stanach Zjednoczonych w 2000 r. z sukcesem funkcjonuje już w ponad 40 państwach na całym świecie, w tym m.in. w USA, Niemczech czy Francji. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Nowa fabryka Spectra Lighting Biuro prasowe
2018-06-21 | 18:00

Nowa fabryka Spectra Lighting

14 czerwca 2018 r. nastąpiło uroczyste podpisanie aktu erekcyjnego i wmurowania kamienia węgielnego pod nowy zakład produkcyjny firmy Spectra Lighting w Załuskach. W uroczystości wzięło
Handel Chupa Chups Kwaśne Paski i Kwaśne Rurki, czyli smaki na lato
2018-06-21 | 14:00

Chupa Chups Kwaśne Paski i Kwaśne Rurki, czyli smaki na lato

Rynek słodyczy jest jednym z najbardziej dynamicznych w branży FMCG. Klienci wciąż poszukują nowości i ciekawych doznań smakowych, czegoś, co ich zaskoczy, zaciekawi i sprawi, że
Handel Codzienne innowacje od Jana Niezbędnego
2018-06-21 | 12:00

Codzienne innowacje od Jana Niezbędnego

Nowatorską folię aluminiową z papierem do pieczenia 2w1 możemy formować w dowolny kształt, np. pakiecików warzywnych czy łódeczek na łososia. Dzięki silikonowej powierzchni

Kalendarium

31 sierpnia
4 września

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Edukacja

Min. Anna Zalewska: Zachęcamy firmy do angażowania się w życie szkół. To inwestycja w przyszłe kadry

Biznes powinien się angażować w szkolnictwo zarówno od strony finansowej, logistycznej, jak i poprzez różnego rodzaju inicjatywy – uważa minister edukacji narodowej Anna Zalewska. Zaangażowanie sektora przedsiębiorstw w edukację branżową jest szczególnie istotne w kontekście prognoz demograficznych i pogłębiającego się problemu z podażą specjalistów. Rozwiązać go może inwestycja w przyszłe kadry już na etapie szkoły podstawowej. Przykładem takiej inicjatywy jest organizowany przez Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA ogólnopolski konkurs „Być jak Ignacy. Rozpalamy płomień wiedzy”, którego II edycja właśnie została rozstrzygnięta.

Handel

Coraz większa rozpoznawalność polskiej marki za granicą. To pomaga krajowym firmom w ekspansji

Polskie firmy coraz lepiej radzą sobie za granicą. W ubiegłym roku wyeksportowały towary za rekordową kwotę 203 mld euro. Wśród eksportowych hitów „made in Poland” są m.in. produkty rolno-spożywcze, meble, stolarka okienna i drzwiowa, a także maszyny. Krajowe firmy bardzo dobrze radzą też sobie w wyspecjalizowanych czy niszowych branżach, jak produkcja jachtów czy gier komputerowych. Przyczynia się do tego nie tylko dobra koniunktura w strefie euro i Stanach Zjednoczonych, lecz także coraz większa konkurencyjność polskich firm i rosnąca rozpoznawalność polskiej marki za granicą.

Transport

Rośnie popularność wypożyczalni aut na minuty. BP uruchamia takie wypożyczalnie na swoich stacjach

W Polsce przybywa wypożyczalni samochodów na minuty – po ulicach dziewięciu miast jeździ już blisko dwa tys. takich aut, ale ich liczba rośnie z każdym miesiącem. Podobnie jak liczba użytkowników, która sięga już kilkudziesięciu tysięcy. Polski rynek carsharingu jest jeszcze młody, ale szybko rośnie. Jego potencjał dostrzegł też paliwowy koncern BP, który zarządza w Polsce siecią ponad pięćset stacji paliw. Na wybranych udostępni usługę wynajmu samochodu na minuty. Taka możliwość pojawi się na razie w Poznaniu i na obrzeżach miasta.

 
 

Transport

Nowe trendy w motoryzacji zmieniają branżę oponiarską. Przyszłością są inteligentne opony z czujnikami

Carsharing, elektromobilność i samochody autonomiczne to główne trendy, które będą kształtować nie tylko rynek motoryzacyjny, lecz także branżę oponiarską. W miarę wzrostu popularności carsharingu zwiększą się też przebiegi pojazdów, przez co zarządzanie obsługą opon stanie się kluczowe dla operatorów flot. W przypadku samochodów autonomicznych inteligentne opony zbierające dane o otoczeniu i podłożu mogą stanowić o ich rynkowej przewadze. Nad rozwojem takich rozwiązań pracuje Goodyear, który stworzył m.in. prototyp inteligentnej opony – kompletnego systemu obejmującego oponę, czujniki i algorytmy pracujące w chmurze, które komunikują się w czasie rzeczywistym za pośrednictwem aplikacji.