Komunikaty PR

TakeTask - pierwsza polska usługa crowdsourcingowa do badań rynku

2015-06-09  |  01:00
Biuro prasowe

TakeTask to pierwsza polska usługa, która wykorzystuje crowdosurcing do badań rynku. Gwarantuje ona firmom rzetelną weryfikację zleconych zadań w bardzo krótkim czasie. Mogą z niej skorzystać m.in. producenci, sieci handlowe, agencje badawcze oraz merchandisingowe.

Klientem TakeTask może być każda firma, która potrzebuje szybkiej informacji zwrotnej z rynku i która jest zainteresowana audytem ich placówek handlowych, badaniami dotyczącymi sprzedaży, dystrybucji, asortymentu, wyglądu półek z towarami, ekspozycji promocyjnej, cen czy zachowania pracowników wobec klientów. Aplikacja na smartfony TakeTask służy nie tylko firmom usługowym czy produkcyjnym, ale również może być pomocna dla samorządów, które dzięki niej otrzymają informację, jakie problemy należy szybko wyeliminować.

TakeTask posiada także usługę monitoringu nośników outdoorowych typu billboard oraz ofert witryn sklepowych. Umożliwia ona weryfikację zarówno własnych działań reklamowych, jak i konkurencji. Dzięki aplikacji klienci mogą teraz otrzymać informacje na temat monitorowanych billboardów prezentujących produkty wraz z ceną. Obecnie monitoring obejmuje 24 miasta w Polsce, w tym wszystkie wojewódzkie, oraz 27 sieci detalicznych. Na specjalne życzenie klientów badanie może być przeprowadzone również w sieciach lub miastach, które do tej pory nie znalazły się na liście monitoringu.

Obecnie pracuje 2500 agentów TakeTask. Dotychczas wykonali oni ponad 15 tysięcy zadań. Do ich zadań należy m.in. weryfikacja cen produktów w sklepie, ich dostępność na półce, monitoring promocji lub materiałów POS, kontrola wystaw sklepowych, przeprowadzanie badań typu tajemniczy klient (mystery shopping). Wykonują oni m. in. zdjęcia billboardów z danym produktem w okolicy, monitorują eventy, testują gry, aplikacje mobilne, strony www firm.

Wykorzystanie smartfonów umożliwia również tworzenie pełnej dokumentacji zdjęciowej. Dzięki pracy agentów i szybkości weryfikacji klienci mogą otrzymać w ciągu 24 godzin interesujące ich dane. Klient ma wgląd w informacje w czasie rzeczywistym dzięki dostępowi on-line. Pełen raport wraz z dokumentacją zdjęciową otrzymuje po kilku dniach.

Zadania agentów są weryfikowane dzięki geolokalizacji. Do losowo wybranych zadań wysyłany jest drugi, niezależny agent. Agenci są rankingowani na podstawie jakości ich pracy. Ranking odzwierciedla wiarygodność agentów i wpływa na ilość zadań, jakie są im przydzielane.

Agenci, poza uzyskaniem dodatkowego wynagrodzenia, mają taką formę pracy, które nie tylko rozwija i przynosi satysfakcję, ale także jest formą zabawy. Aplikacja TakeTask wykorzystuje również element gamifikacji. Agenci w ten sposób zbierają dodatkowe punkty (poza wynagrodzeniem), osiągają kolejne poziomy, a w zależności od poziomu – bonusy np. dłuższy czas na realizację zadania czy dostęp do lepiej płatnych zadań.

Funkcjonowanie przedsiębiorstwa na rynku pełnym konkurencji i osiąganie sukcesów jest niemożliwe bez dokładnej wiedzy, co dzieje się w jego placówkach handlowych, jak zachowują się jego pracownicy, jaki wpływ mają poszczególne elementy na sprzedaż produktów i jak wygląda promocja. Dzięki TakeTask można to wszystko szybko i możliwie tanio zweryfikować.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Letnie bonobranie w SIG Biuro prasowe
2017-08-17 | 15:00

Letnie bonobranie w SIG

Do 30 września klienci SIG za zrobienie zakupów w jednym z oddziałów  stacjonarnych lub za pośrednictwem platformy internetowej sig.pl, zostaną nagrodzeni bonami Sodexo o
Handel PEPCO powraca do Galerii Zaspa
2017-08-11 | 10:00

PEPCO powraca do Galerii Zaspa

Portfolio najemców gdańskiej Galerii Zaspa powiększa się o sklep PEPCO. Firma wynajęła 460 mkw. powierzchni na pierwszym piętrze centrum. Pierwszych zakupów klienci będą
Handel BRAK ZDJĘCIA
2017-08-10 | 14:19

Raport Ricoh: Budowanie relacji z klientami a różnice pokoleniowe

Różnice pokoleniowe są widoczne w sposobie w jaki klient wchodzi w interakcję z marką. Starsi konsumenci dłużej pamiętają o błędach i niedociągnięciach, natomiast młodsi oczekują dostępu do większej ilości informacji i

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

Inteligentne telewizory to współczesne centrum domowej rozrywki. W 2017 roku liczba sprzedanych telewizorów podłączanych do internetu wzrośnie do 104 mln

Ostatnie lata to czas zmian w sposobie wykorzystywania telewizorów. Z narzędzia do oglądania programów telewizyjnych dość gwałtownie przemieniły się one we wszechstronne centra domowej rozrywki. Z raportu Deloitte wynika, że wzrasta też liczba użytkowników telewizorów korzystających z usług VOD, czyli płatnych materiałów dostępnych na życzenie – z 92 mln w 2014 roku do 333 mln w 2019 roku.

Problemy społeczne

Firmy uczą się zarządzać pracownikami różnych płci, narodowości i w różnym wieku. Różnorodność może być lekarstwem na problemy rynku pracy

Z prognoz demograficznych wynika, że osoby 50+ będą coraz liczniejszą grupą pracowników. Będą tworzyć zespoły razem z przedstawicielami pokoleń X,Y i Z, z których każde ma całkiem odmienne oczekiwania i podejście do pracy. Duże zróżnicowanie pracowników, dotyczące również płci, pochodzenia, poglądów, narodowości czy sytuacji życiowej, wymaga od firm wdrożenia odpowiedniej polityki. O tym, jak to zrobić skutecznie, eksperci rozmawiać będą podczas Kongresu Różnorodności, który odbędzie się 13 października w Warszawie.

Firma

Polacy coraz bardziej przedsiębiorczy. Rośnie popularność samozatrudnienia i liczba mikrofirm

Frustracja, niezadowolenie z pracy i potrzeba niezależności – to główne czynniki, które skłaniają Polaków do zakładania własnego biznesu. Osoby, które decydują się na taki krok, są świadome swoich kompetencji, nie skupiają się na brakach, mają większą skłonność do ryzyka i godzą się z możliwością popełnienia błędu. Taki obraz polskiego przedsiębiorcy wyłania się z badań Agencji Badawczej IZMAŁKOWA, przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Według danych PARP w Polsce z roku na rok wzrasta popularność samozatrudnienia i liczba zakładanych mikroprzedsiębiorstw.

Prawo

Będzie łatwiej wnioskować o unijne dofinansowanie. Na nowych przepisach skorzystają przedsiębiorcy i samorządy

Nowelizacja ustawy wdrożeniowej ma ułatwić korzystanie z unijnych dotacji. Nowe przepisy upraszczają proces ubiegania się o dofinansowanie i ograniczają biurokrację. Tworzą też instytucję Rzecznika Funduszy Europejskich, który będzie dbał o interesy beneficjentów środków unijnych. Na zmianach skorzystają głównie samorządy i przedsiębiorcy, którzy w największym stopniu wykorzystują fundusze z UE.

Handel

Neony wracają do łask reklamodawców. Marki stawiają na dawne symbole

Neony reklamowe są jednym z najbardziej charakterystycznych symboli dawnej Warszawy. Moda na nie odżywa i świetlne rurki powoli wracają do reklamy. Po dawne symbole sięga coraz więcej marek. Część neonów zamierza odtworzyć Wedel. Wróci do neonów, które w dwudziestoleciu międzywojennym zdobiły fabrykę czekolady i jej firmowe sklepy.