Komunikaty PR

TakeTask - pierwsza polska usługa crowdsourcingowa do badań rynku

2015-06-09  |  01:00
Biuro prasowe

TakeTask to pierwsza polska usługa, która wykorzystuje crowdosurcing do badań rynku. Gwarantuje ona firmom rzetelną weryfikację zleconych zadań w bardzo krótkim czasie. Mogą z niej skorzystać m.in. producenci, sieci handlowe, agencje badawcze oraz merchandisingowe.

Klientem TakeTask może być każda firma, która potrzebuje szybkiej informacji zwrotnej z rynku i która jest zainteresowana audytem ich placówek handlowych, badaniami dotyczącymi sprzedaży, dystrybucji, asortymentu, wyglądu półek z towarami, ekspozycji promocyjnej, cen czy zachowania pracowników wobec klientów. Aplikacja na smartfony TakeTask służy nie tylko firmom usługowym czy produkcyjnym, ale również może być pomocna dla samorządów, które dzięki niej otrzymają informację, jakie problemy należy szybko wyeliminować.

TakeTask posiada także usługę monitoringu nośników outdoorowych typu billboard oraz ofert witryn sklepowych. Umożliwia ona weryfikację zarówno własnych działań reklamowych, jak i konkurencji. Dzięki aplikacji klienci mogą teraz otrzymać informacje na temat monitorowanych billboardów prezentujących produkty wraz z ceną. Obecnie monitoring obejmuje 24 miasta w Polsce, w tym wszystkie wojewódzkie, oraz 27 sieci detalicznych. Na specjalne życzenie klientów badanie może być przeprowadzone również w sieciach lub miastach, które do tej pory nie znalazły się na liście monitoringu.

Obecnie pracuje 2500 agentów TakeTask. Dotychczas wykonali oni ponad 15 tysięcy zadań. Do ich zadań należy m.in. weryfikacja cen produktów w sklepie, ich dostępność na półce, monitoring promocji lub materiałów POS, kontrola wystaw sklepowych, przeprowadzanie badań typu tajemniczy klient (mystery shopping). Wykonują oni m. in. zdjęcia billboardów z danym produktem w okolicy, monitorują eventy, testują gry, aplikacje mobilne, strony www firm.

Wykorzystanie smartfonów umożliwia również tworzenie pełnej dokumentacji zdjęciowej. Dzięki pracy agentów i szybkości weryfikacji klienci mogą otrzymać w ciągu 24 godzin interesujące ich dane. Klient ma wgląd w informacje w czasie rzeczywistym dzięki dostępowi on-line. Pełen raport wraz z dokumentacją zdjęciową otrzymuje po kilku dniach.

Zadania agentów są weryfikowane dzięki geolokalizacji. Do losowo wybranych zadań wysyłany jest drugi, niezależny agent. Agenci są rankingowani na podstawie jakości ich pracy. Ranking odzwierciedla wiarygodność agentów i wpływa na ilość zadań, jakie są im przydzielane.

Agenci, poza uzyskaniem dodatkowego wynagrodzenia, mają taką formę pracy, które nie tylko rozwija i przynosi satysfakcję, ale także jest formą zabawy. Aplikacja TakeTask wykorzystuje również element gamifikacji. Agenci w ten sposób zbierają dodatkowe punkty (poza wynagrodzeniem), osiągają kolejne poziomy, a w zależności od poziomu – bonusy np. dłuższy czas na realizację zadania czy dostęp do lepiej płatnych zadań.

Funkcjonowanie przedsiębiorstwa na rynku pełnym konkurencji i osiąganie sukcesów jest niemożliwe bez dokładnej wiedzy, co dzieje się w jego placówkach handlowych, jak zachowują się jego pracownicy, jaki wpływ mają poszczególne elementy na sprzedaż produktów i jak wygląda promocja. Dzięki TakeTask można to wszystko szybko i możliwie tanio zweryfikować.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Zwycięstwo Aniołków z Victoria’s Secret na Lotnisku im. Fryderyka Chopina Biuro prasowe
2018-11-09 | 11:00

Zwycięstwo Aniołków z Victoria’s Secret na Lotnisku im. Fryderyka Chopina

Sklep Victoria’s Secret zlokalizowany na Lotnisku im. Fryderyka Chopina został nagrodzony w konkursie za osiągnięcie najlepszych wyników sprzedażowych. Poza prestiżem,
Handel Teatr Innowacji - bezpłatne wykłady na RetailShow
2018-11-08 | 13:00

Teatr Innowacji - bezpłatne wykłady na RetailShow

Warto tak je zaplanować, aby 14 i 15 listopada skorzystać z programu bezpłatnych warsztatów Teatr Innowacji oraz poznać trendy wyposażenia placówek handlowych przygotowane przez
Handel Black Friday - czyli jak przygotować swój e-sklep na globalne szaleństwo zakupów
2018-11-08 | 11:02

Black Friday - czyli jak przygotować swój e-sklep na globalne szaleństwo zakupów

Listopad i grudzień to najbardziej intensywny okres na rynku e-commerce, którego bardzo istotnym elementem jest Black Friday. Ten jeden dzień umożliwia przedsiębiorcom nawet kilkukrotne

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Firma

Tylko co trzeci Polak korzysta z usług stomatologicznych w ramach NFZ. Rynek prywatnych gabinetów do 2020 roku będzie wart 12,5 mld zł

Większość Polaków wybiera usługi prywatnych gabinetów stomatologicznych. Rynek, który do 2020 roku ma być wart już przeszło 12,5 mld zł, jest w trakcie silnej konsolidacji. Dołączając do większej sieci, prywatne gabinety stają się częścią silnego brandu o ugruntowanej pozycji, zyskują dostęp do innowacji i wiedzy, nie muszą się martwić o aspekty związane z zarządzaniem, marketingiem czy pozyskiwaniem funduszy na inwestycje. Korzyści odnoszą też sami pacjenci, którzy mają gwarancję wysokiej jakości usług niezależnie od miejsca ich świadczenia. Na ten segment rynku stawia także lider rynku – Grupa LUX MED.

Prawo

Rząd pracuje nad gruntowną reformą systemu zamówień publicznych. Mają być bardziej konkurencyjne, innowacyjne oraz przyjazne dla małych i średnich firm

Resort przedsiębiorczości kończy prace nad projektem nowej ustawy Prawo zamówień publicznych. Następnie trafi do konsultacji społecznych, a w życie wejdzie w drugiej połowie 2019 roku. Zmiany są konieczne, bo obecny system jest nieefektywny – przekonuje ministerstwo. Nowa ustawa ma m.in. zwiększyć konkurencyjność postępowań, tak aby startowało w nich więcej podmiotów, oraz promować małe i średnie przedsiębiorstwa. Poprawione PZP ma być dla nich impulsem do rozwoju i narzędziem do kształtowania krajowej gospodarki.

Patronat Newserii

Handel

Prof. E. Mączyńska: Dodatkowy dzień wolny od pracy nie musi być problemem dla gospodarki. Przedsiębiorcom nie podoba się tryb wprowadzania takich zmian

Ustanowienie 12 listopada dniem wolnym od pracy w większości firm i instytucji spotkało się z krytyką części ekonomistów, którzy wyliczyli, ile polska gospodarka poniesie w związku z tym strat. Według szacunków autorów ustawy koszt dodatkowego dnia wolnego wyniesie 0,2 PKB, czyli niespełna 4 mld zł. Zdaniem prezes Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego taka decyzja może jednak mieć i pozytywne skutki ekonomiczne. Problemem jest natomiast fakt, że przedsiębiorcy nie mieli czasu na przygotowanie się do takiej zmiany.

Problemy społeczne

Co czwarty pacjent z zawałem serca umiera przed dotarciem do szpitala. Ból w klatce piersiowej zbyt często jest lekceważony

Co roku ponad 100 tys. Polaków przechodzi zawał serca. Co czwarty umiera zanim trafia do szpitala. Choć większość prawidłowo rozpoznaje objawy, to zwleka z wezwaniem pomocy. U połowy osób z zawałem serca od pierwszych objawów do udzielenia profesjonalnej pomocy mija 260 minut. By nie doszło do zgonu lub poważnych powikłań, czas ten nie powinien przekraczać 90 minut. Dlatego kampania społeczna „Zawał serca – czas to życie” ma uświadamiać, jak postępować przy zawale oraz jak ważne jest szybkie wezwanie pomocy.