Komunikaty PR

Aplikacja TakeTask wyróżniona prestiżową nagrodą

2015-10-21  |  01:00
Biuro prasowe

W dniu 14 października 2015 roku spółka TakeTask otrzymała nagrodę podczas uroczystej gali Targów Outsourcingu – Innowacje dla Twojego Biznesu, organizowanych przez Reinhold Expo w Centrum Expo XXI, w Warszawie. Za innowacyjną usługę w sektorze marketingu uznano aplikację TakeTask.

Targi Outsourcingu to wydarzenie w Polsce łączące przedstawicieli branży z potencjalnymi klientami oraz dostarczające unikalną wiedzę o rynku usług zewnętrznych. Tegoroczna edycja miała charakter nie tylko wystawienniczy, ale także networkingowy i edukacyjny. Podczas Gali Złotych Puzzli Outsourcingu zostały nagrodzone firmy, które aktywnie działają na rynku i które wyróżniają się w kategorii Innowacja Roku „Produkt/Usługa Roku”.

Nagrody przyznano w 12 sektorach (w tym m.in. office, finanse, HR, call center i sprzedaż). Członkowie kapituły, składający się z wysokiej klasy ekspertów i specjalistów, dokonali oceny innowacji, biorąc pod uwagę trzy kryteria: nowość (czy produkt/usługa są innowacyjne na rynku), użyteczność (czy produkt/usługa są użyteczne dla potencjalnych klientów) i wiarygodność (czy odpowiedzi na pytania kapituły były rzetelne i kompletne).

Kapituła Targów Outsourcingu przyznała nagrodę TakeTask Sp. z o.o. za aplikację TakeTask, którą uznano za rozwijający się trend światowy w dziedzinie crowdsourcingu. Zwróciła również uwagę na innowacyjne podejście do wykorzystania konsumentów w badaniach.

- Nagroda jest wyrazem uznania dla twórców TakeTask: Piotra Rybińskiego, Tomasza Rogalskiego. Dla instytutu badawczego ABR SESTA jest to kolejny krok potwierdzający słuszność inwestycji w TakeTask. Wyróżnienie pozwoli również przekonać naszych potencjalnych klientów, że jest to usługa innowacyjna i doceniana przez niezależnych ekspertów, powiedział Marcin Dobek, wiceprezes spółki TakeTask.

TakeTask to pierwsza w Polsce usługa, która wykorzystuje zalety crowdsourcingu do badań rynku. Aplikacja dostępna jest na smartfonach, dzięki czemu tysiące konsumentów, tzw. agentów, wykonuje zadania zlokalizowane w całej Polsce. Agenci za wykonanie zadań otrzymują wynagrodzenie.

Aplikacja znajduje się w Google Play. Aby zostać agentem, wystarczy ją ściągnąć i się zarejestrować. Zadania są dostępne dla agentów (konsumentów) w miejscu, w którym oni przebywają. Nie muszą się oni przemieszczać, dużą część zadań wykonują w niewielkiej odległości (od kilkuset metrów do kilku kilometrów) od miejsca, w którym się znajdują. Pozostają do dyspozycji klientów w każdej chwili, dzięki czemu można w ciągu 24 godzin zgromadzić dane z tysięcy punktów w całej Polsce. Agenci wykonują audyty cen, dystrybucji, dodatkowych ekspozycji, udziałów półkowych oraz aktywności hostess, zbierają dane o eventach (np. monitoring billboardów), przeprowadzają badania tajemniczy klient i etnograficzne oraz wykonują testy produktów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Zarabiają krocie i wciąż liczą na więcej, czyli płacowy boom w branży IT Biuro prasowe
2018-08-17 | 01:00

Zarabiają krocie i wciąż liczą na więcej, czyli płacowy boom w branży IT

 Z danych opublikowanych przez portal z ogłoszeniami o pracę No Fluff Jobs wynika, że oczekiwania dotyczące wzrostu płac w branży kształtują się na poziomie od 25 do aż 44%. Jak to
IT i technologie NEC MultiSync® V z rozdzielczością UHD
2018-08-14 | 01:00

NEC MultiSync® V z rozdzielczością UHD

NEC V754Q, V864Q, V984Q zaprojektowano w celu wyświetlania jak najbardziej naturalnego i realistycznego obrazu. Najnowsze modele z serii V dostępne są w trzech rozmiarach: 75 "i
IT i technologie Oferta komercyjna od AUX z 7 letnią gwarancją
2018-08-13 | 08:15

Oferta komercyjna od AUX z 7 letnią gwarancją

Dlaczego warto wybrać urządzenia marki AUX? Charakteryzują się przede wszystkim jakością oraz nowoczesnym designem. Wygodną opcją jest sterowanie przez WiFi, które umożliwia

Kalendarium

31 sierpnia
4 września

Patronat Newserii

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Infrastruktura

Włosko-tureckie konsorcjum może ruszyć z budową II linii warszawskiego metra. Orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w tej sprawie istotne dla Prawa zamówień publicznych

Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła w końcówce lipca skargę wniesioną przez chińskie przedsiębiorstwo Sinohydro, dotyczącą budowy ostatniego odcinka II linii metra w Warszawie. To oznacza, że od momentu podpisania umowy wyłonione w przetargu konsorcjum Astaldi i Gülermak ma maksymalnie piećdziesiąt miesięcy na zaprojektowanie i wybudowanie ostatniego odcinka II linii metra, który powinien być gotowy w 2023 roku. Zdaniem adwokata Jacka Kosińskiego orzeczenie KIO w tej sprawie będzie mieć duże znaczenie dla interpretacji Prawa zamówień publicznych.

Infrastruktura

Włosko-tureckie konsorcjum może ruszyć z budową II linii warszawskiego metra. Orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w tej sprawie istotne dla Prawa zamówień publicznych

Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła w końcówce lipca skargę wniesioną przez chińskie przedsiębiorstwo Sinohydro, dotyczącą budowy ostatniego odcinka II linii metra w Warszawie. To oznacza, że od momentu podpisania umowy wyłonione w przetargu konsorcjum Astaldi i Gülermak ma maksymalnie piećdziesiąt miesięcy na zaprojektowanie i wybudowanie ostatniego odcinka II linii metra, który powinien być gotowy w 2023 roku. Zdaniem adwokata Jacka Kosińskiego orzeczenie KIO w tej sprawie będzie mieć duże znaczenie dla interpretacji Prawa zamówień publicznych.

Konsument

Branża spożywcza zaczyna dostrzegać postmillenialsów. Pokolenie Z będzie bardzo wymagającym konsumentem

Przedstawiciele generacji Z za kilka lat będą stanowić największą grupę konsumentów. Dla rynku będą niełatwą grupą, bo ich cechą charakterystyczną jest odporność na tradycyjny przekaz reklamowy. Zetki polegają raczej na mediach społecznościowych i zwracają uwagę na wartości, które reprezentuje dana marka. To również pokolenie, które dorasta w czasach boomu na zdrowe odżywianie i bycie fit, dlatego na branży spożywczej wymusi duże zmiany. Marki muszą postawić na autentyczność, prosty język komunikatów i atrakcyjne wizualnie opakowania, jeżeli chcą trafić do tej grupy.

XXVIII Forum Ekonomiczne 2018

Handel

Ponad połowa Polaków chce ograniczyć spożycie mięsa. Dotyczy to zwłaszcza mieszkańców dużych miast

Spożycie mięsa w Polsce niezmiennie od lat utrzymuje się na wysokim poziomie. W 2017 roku przeciętny Polak zjadł blisko 80 kg, przede wszystkim wieprzowiny i drobiu. Rośnie jednak liczba osób, które szukają alternatywnych rozwiązań – ponad połowa Polaków zamierza ograniczyć ilość mięsa w codziennej diecie na rzecz warzyw i owoców. Wynika to przede wszystkim z rosnącej świadomości polskiego społeczeństwa w zakresie zdrowego żywienia. Na dietę z większą ilością warzyw najchętniej decydują się mieszkańcy dużych ośrodków miejskich.