Komunikaty PR

Aplikacja TakeTask wyróżniona prestiżową nagrodą

2015-10-21  |  01:00
Biuro prasowe

W dniu 14 października 2015 roku spółka TakeTask otrzymała nagrodę podczas uroczystej gali Targów Outsourcingu – Innowacje dla Twojego Biznesu, organizowanych przez Reinhold Expo w Centrum Expo XXI, w Warszawie. Za innowacyjną usługę w sektorze marketingu uznano aplikację TakeTask.

Targi Outsourcingu to wydarzenie w Polsce łączące przedstawicieli branży z potencjalnymi klientami oraz dostarczające unikalną wiedzę o rynku usług zewnętrznych. Tegoroczna edycja miała charakter nie tylko wystawienniczy, ale także networkingowy i edukacyjny. Podczas Gali Złotych Puzzli Outsourcingu zostały nagrodzone firmy, które aktywnie działają na rynku i które wyróżniają się w kategorii Innowacja Roku „Produkt/Usługa Roku”.

Nagrody przyznano w 12 sektorach (w tym m.in. office, finanse, HR, call center i sprzedaż). Członkowie kapituły, składający się z wysokiej klasy ekspertów i specjalistów, dokonali oceny innowacji, biorąc pod uwagę trzy kryteria: nowość (czy produkt/usługa są innowacyjne na rynku), użyteczność (czy produkt/usługa są użyteczne dla potencjalnych klientów) i wiarygodność (czy odpowiedzi na pytania kapituły były rzetelne i kompletne).

Kapituła Targów Outsourcingu przyznała nagrodę TakeTask Sp. z o.o. za aplikację TakeTask, którą uznano za rozwijający się trend światowy w dziedzinie crowdsourcingu. Zwróciła również uwagę na innowacyjne podejście do wykorzystania konsumentów w badaniach.

- Nagroda jest wyrazem uznania dla twórców TakeTask: Piotra Rybińskiego, Tomasza Rogalskiego. Dla instytutu badawczego ABR SESTA jest to kolejny krok potwierdzający słuszność inwestycji w TakeTask. Wyróżnienie pozwoli również przekonać naszych potencjalnych klientów, że jest to usługa innowacyjna i doceniana przez niezależnych ekspertów, powiedział Marcin Dobek, wiceprezes spółki TakeTask.

TakeTask to pierwsza w Polsce usługa, która wykorzystuje zalety crowdsourcingu do badań rynku. Aplikacja dostępna jest na smartfonach, dzięki czemu tysiące konsumentów, tzw. agentów, wykonuje zadania zlokalizowane w całej Polsce. Agenci za wykonanie zadań otrzymują wynagrodzenie.

Aplikacja znajduje się w Google Play. Aby zostać agentem, wystarczy ją ściągnąć i się zarejestrować. Zadania są dostępne dla agentów (konsumentów) w miejscu, w którym oni przebywają. Nie muszą się oni przemieszczać, dużą część zadań wykonują w niewielkiej odległości (od kilkuset metrów do kilku kilometrów) od miejsca, w którym się znajdują. Pozostają do dyspozycji klientów w każdej chwili, dzięki czemu można w ciągu 24 godzin zgromadzić dane z tysięcy punktów w całej Polsce. Agenci wykonują audyty cen, dystrybucji, dodatkowych ekspozycji, udziałów półkowych oraz aktywności hostess, zbierają dane o eventach (np. monitoring billboardów), przeprowadzają badania tajemniczy klient i etnograficzne oraz wykonują testy produktów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Huawei prezentuje AI + Digital Platform Biuro prasowe
2018-10-15 | 11:45

Huawei prezentuje AI + Digital Platform

Podczas HUAWEI CONNECT 2018 zgodnie z hasłem „Power of the Platform”, Huawei Enterprise Business Group podzieliła się wiedzą, w jaki sposób nowa strategia dla platformy
IT i technologie Huawei uruchamia Atlas Intelligent Computing Platform
2018-10-15 | 11:10

Huawei uruchamia Atlas Intelligent Computing Platform

Na HUAWEI CONNECT 2018 Huawei zaprezentował inteligentną platformę obliczeniową Atlas, zasilaną przez serię układów AI Huawei Ascend oraz heterogeniczne komponenty obliczeniowe.
IT i technologie Huawei i Audi ogłaszają wspólne innowacje w dziedzinie automatycznej jazdy
2018-10-15 | 11:10

Huawei i Audi ogłaszają wspólne innowacje w dziedzinie automatycznej jazdy

Na HUAWEI CONNECT 2018 firmy Huawei i Audi przedstawiły swoje plany współpracy w dziedzinie inteligentnych pojazdów podłączonych do Internetu (ICV – inteligent connected

Kalendarium

Infrastruktura

Tylko co trzecia firma budowlana z optymizmem patrzy w przyszłość. Sytuacja branży będzie uzależniona od wzrostu gospodarczego i dostępu do pracowników

Ponad połowa firm budowlanych z sektora MŚP uważa, że sytuacja społeczno-gospodarcza w minionej dekadzie sprzyjała rozwojowi budownictwa w Polsce. Tylko co trzecia (37 proc.) jednak ocenia, że będzie ona sprzyjająca również w ciągu najbliższych 10 lat. Najczęściej wskazywaną barierą przyszłego rozwoju branży są braki kadrowe – wynika z badania „Budownictwo przyszłości. Pod lupą” opracowanego przez EFL.

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Firma

Obawa przez cyberatakami hamuje inwestycje firm w nowe technologie. Tylko zabezpieczenie całej sieci może ograniczyć zagrożenia

W 70 proc. firm obawy przed zapewnieniem odpowiedniego poziomu cyberbezpieczeństwa spowalniają projekty cyfryzacji – wynika z badań firmy Cisco. Obawy są uzasadnione, ponieważ w 2017 roku ponad 80 proc. firm padło ofiarą ataku hakerskiego. Eksperci podkreślają, że zabezpieczenie tylko urządzeń końcowych nie wystarczy, zwłaszcza w przemyśle. Cyberbezpieczeństwo powinno być wbudowane w infrastrukturę sieciową firm i stale uaktualniane w odpowiedzi na nowo wykrywane zagrożenia.

Handel

W tym roku polski e-handel będzie wart prawie 50 mld zł. Większość e-sklepów działa na zagranicznych rynkach, ale sprzedaje tam niewiele

Wartość polskiego rynku e-commerce sięgnie w tym roku blisko 50 mld zł, a w 2020 roku – już 70 mld zł. To wciąż prężnie rosnący segment sprzedaży, odpowiadający dziś za 7 proc. zakupów przy globalnej średniej na poziomie 10 proc. Polskie e-sklepy w większości są już obecne na zagranicznych rynkach, ale stawiają pierwsze kroki jeszcze dość ostrożnie. Sprzedaż zagraniczna stanowi zaledwie 6 proc. wartości ogółu sprzedaży – wynika z najnowszego raportu „Wyzwania e-commerce”, przygotowanego przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy. Warunkiem sukcesu za granicą jest dobre przygotowanie i dostosowanie działalności do wymagań zagranicznych klientów.

Firma

Microsoft stworzył modelową Fabrykę Przyszłości. Dzięki nowej technologii będzie można analizować dane z maszyn, planować produkcje i wykrywać awarie

Sektor produkcyjny otwiera się na nowy trend, jakim jest cyfrowa transformacja. Analiza danych zbieranych z maszyn produkcyjnych pozwoli lepiej planować proces produkcji i szybko reagować na potencjalne awarie, a co za tym idzie –ograniczyć koszty napraw. Microsoft stworzył koncept modelowej Fabryki Przyszłości, który pokazuje, jakie korzyści niesie za sobą pełna transformacja cyfrowa całego procesu produkcji. Wyzwaniem dla branży jest zapewnienie bezpieczeństwa nie tylko wykorzystywanych danych, lecz także pracy maszyn i całego procesu wytwarzania.