Komunikaty PR

Aplikacja TakeTask wyróżniona prestiżową nagrodą

2015-10-21  |  01:00
Biuro prasowe

W dniu 14 października 2015 roku spółka TakeTask otrzymała nagrodę podczas uroczystej gali Targów Outsourcingu – Innowacje dla Twojego Biznesu, organizowanych przez Reinhold Expo w Centrum Expo XXI, w Warszawie. Za innowacyjną usługę w sektorze marketingu uznano aplikację TakeTask.

Targi Outsourcingu to wydarzenie w Polsce łączące przedstawicieli branży z potencjalnymi klientami oraz dostarczające unikalną wiedzę o rynku usług zewnętrznych. Tegoroczna edycja miała charakter nie tylko wystawienniczy, ale także networkingowy i edukacyjny. Podczas Gali Złotych Puzzli Outsourcingu zostały nagrodzone firmy, które aktywnie działają na rynku i które wyróżniają się w kategorii Innowacja Roku „Produkt/Usługa Roku”.

Nagrody przyznano w 12 sektorach (w tym m.in. office, finanse, HR, call center i sprzedaż). Członkowie kapituły, składający się z wysokiej klasy ekspertów i specjalistów, dokonali oceny innowacji, biorąc pod uwagę trzy kryteria: nowość (czy produkt/usługa są innowacyjne na rynku), użyteczność (czy produkt/usługa są użyteczne dla potencjalnych klientów) i wiarygodność (czy odpowiedzi na pytania kapituły były rzetelne i kompletne).

Kapituła Targów Outsourcingu przyznała nagrodę TakeTask Sp. z o.o. za aplikację TakeTask, którą uznano za rozwijający się trend światowy w dziedzinie crowdsourcingu. Zwróciła również uwagę na innowacyjne podejście do wykorzystania konsumentów w badaniach.

- Nagroda jest wyrazem uznania dla twórców TakeTask: Piotra Rybińskiego, Tomasza Rogalskiego. Dla instytutu badawczego ABR SESTA jest to kolejny krok potwierdzający słuszność inwestycji w TakeTask. Wyróżnienie pozwoli również przekonać naszych potencjalnych klientów, że jest to usługa innowacyjna i doceniana przez niezależnych ekspertów, powiedział Marcin Dobek, wiceprezes spółki TakeTask.

TakeTask to pierwsza w Polsce usługa, która wykorzystuje zalety crowdsourcingu do badań rynku. Aplikacja dostępna jest na smartfonach, dzięki czemu tysiące konsumentów, tzw. agentów, wykonuje zadania zlokalizowane w całej Polsce. Agenci za wykonanie zadań otrzymują wynagrodzenie.

Aplikacja znajduje się w Google Play. Aby zostać agentem, wystarczy ją ściągnąć i się zarejestrować. Zadania są dostępne dla agentów (konsumentów) w miejscu, w którym oni przebywają. Nie muszą się oni przemieszczać, dużą część zadań wykonują w niewielkiej odległości (od kilkuset metrów do kilku kilometrów) od miejsca, w którym się znajdują. Pozostają do dyspozycji klientów w każdej chwili, dzięki czemu można w ciągu 24 godzin zgromadzić dane z tysięcy punktów w całej Polsce. Agenci wykonują audyty cen, dystrybucji, dodatkowych ekspozycji, udziałów półkowych oraz aktywności hostess, zbierają dane o eventach (np. monitoring billboardów), przeprowadzają badania tajemniczy klient i etnograficzne oraz wykonują testy produktów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Jak zadbać o bezpieczeństwo domu w trakcie majówkowego wyjazdu? Biuro prasowe
2018-04-24 | 15:00

Jak zadbać o bezpieczeństwo domu w trakcie majówkowego wyjazdu?

Dni są coraz dłuższe i cieplejsze, a Słońce śmiało raczy nas swoimi promieniami. Oznacza to, że nadchodzi długi weekend majowy. Z tego powodu wielu z nas wybierze się w dłuższą
IT i technologie Kryptowaluty są łakomym kąskiem dla cyberprzestępców
2018-04-24 | 13:00

Kryptowaluty są łakomym kąskiem dla cyberprzestępców

Duża wartość kryptowalut sprawia, że cyberprzestępcy coraz chętniej biorą je sobie za cel. W ostatnim czasie zaobserwowaliśmy przypadki ukierunkowanych ataków phishingowych
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2018-04-24 | 10:30

Xerox z PrintReleaf pomogą klientom osiągnąć cele zrównoważonego rozwoju

Klienci Xerox będą mogli w swoich umowach MPS zawrzeć opcję raportowania zużycia papieru do PrintRelief. Xerox dzięki platformie pomoże swoim użytkownikom wybrać projekty, mające na celu zalesienie konkretnych obszarów

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Wydarzenia

POZNAŃ MOTOR SHOW 2018

Zakończyły się Poznań Motor Show 2018, największe targi motoryzacyjne w Polsce i czwarte w Europie. Tegoroczne wydarzenie odbywało się pod hasłem „Motoryzacja Jutra” – na targach można było zobaczyć ponad 60 motoryzacyjnych premier, samochodów koncepcyjnych oraz wizję motoryzacji według projektantów i inżynierów przyszłości.

Zapraszamy do śledzenia naszych relacji.

Infrastruktura

Boom mieszkaniowy napędza rekordowe wyniki producentom materiałów budowlanych. Rynek coraz bardziej się specjalizuje

Branża materiałów budowlanych notuje rekordowe wyniki i zdaniem ekspertów perspektywy na 2018 rok są jeszcze lepsze. Ze względu na duży popyt czas realizacji zamówień wydłużył się, a dodatkowym wyzwaniem jest niedobór siły roboczej. Wymusza to na firmach inwestycje zwiększające moc produkcyjną. Jednocześnie rynek materiałów budowlanych coraz bardziej się specjalizuje. Na tym trendzie chce skorzystać H+H, producent materiałów ściennych, który w kwietniu 2018 roku przejął Grupę SILIKATY.

Ochrona środowiska

Przybywa inwestycji w energooszczędne rozwiązania. Związane z tym ryzyko może przejąć wyspecjalizowana firma

Wysokie koszty energii, opłaty za ogrzewanie czy klimatyzację są realnym problemem dla przedsiębiorstw i samorządów. Często nie mają one środków na inwestycje, które podniosłyby efektywność energetyczną użytkowanych przez nich budynków. Alternatywą są inwestycje realizowane w formule ESCO, w których cały koszt i ryzyko ponosi firma wykonawcza. W Polsce wartość tego rynku szacuje się obecnie na 27 mln euro, ale stale rośnie, ponieważ znaczenie efektywności energetycznej dla rozwoju gospodarki i konkurencyjności przedsiębiorstw to temat coraz mocniej akcentowany. 

Edukacja

Co trzecie dziecko nie zjada całych porcji posiłków w szkole. Przyjazne stołówki i dłuższe przerwy pomogłyby ograniczyć ilość wyrzucanego jedzenia

66 proc. uczniów je obiady w szkołach. Co trzecie dziecko nie zjada jednak całej porcji posiłku – wynika z badania „Ocena stanu szkolnych stołówek” przeprowadzonego na potrzeby programu „Extra Szkolna Stołówka”. Na niedojadanie wpływ ma m.in. zbyt krótki czas na zjedzenie posiłku oraz aspekty estetyczne i funkcjonalne szkolnej stołówki. 32 proc. rodziców uważa, że nie jest ona komfortowym miejscem do zjedzenia posiłku albo nie ma na ten temat wiedzy. To powoduje, że dużo jedzenia jest marnowane. Dzięki przyjaznym stołówkom zjawisko to można znacznie ograniczyć. Do 17 czerwca publiczne szkoły podstawowe mogą się zgłaszać do programu „Extra Szkolna Stołówka”, w którym mogą wygrać środki finansowe na remont stołówki.

 
 

Handel

Rośnie popularność lekkich win musujących w Polsce. To coraz częstszy wybór kobiet

Polacy coraz chętniej sięgają po lekkie alkohole. Choć najwięcej wypijamy piwa i mocniejszych trunków, to rosnącą popularnością cieszą się wina, zwłaszcza te musujące, jak prosecco. Wina musujące to przede wszystkim wybór kobiet, dla których dotychczas brakowało propozycji lekkich alkoholi. Dzięki coraz szerszej ofercie na rynku win rośnie też ich konsumpcja. Już 43 proc. konsumentów sięga po prosecco, aby sprawić sobie przyjemność bez okazji.