Komunikaty PR

Paweł Borowik prezesem Grupy iCEA S.A.

2018-04-19  |  14:02
Biuro prasowe

Obecny prezes Grupy iCEA S.A. swoją karierę zawodową związał z branżą SEO w 2009 roku. Trzy lata później pracował już dla firmy iCEA, a w 2015 roku, mając 24 lata został kierownikiem Działu Handlowego spółki. Z początkiem bieżącego roku, 26-letni Paweł Borowik awansował na stanowisko prezesa grupy iCEA S.A., gdzie wykorzystując swoją wiedzę i umiejętności, zarządza największymi kampaniami SEO, których budżet nierzadko oscyluje wokół kilku milionów złotych w skali roku.

W swojej codziennej pracy Paweł Borowik zajmuje się obsługą handlową i posprzedażową kampanii realizowanych dla największych klientów. Cieszy się przy tym ich zaufaniem, gdyż za swój cel zawsze stawia idealne dopasowanie oferty do skonkretyzowanych potrzeb poszczególnych przedsiębiorstw. Potrafi doskonale zarządzać budżetami swoich klientów, co jak stwierdza, wynika z doświadczenia w prowadzeniu wielu projektów o charakterze dropshippingowym, które to nauczyły go sprawnego gospodarowania środkami.

Do listy osobistych sukcesów zawodowych prezes Grupy iCEA S.A. zalicza współpracę z największą drukarnią w kraju, jedną z najbardziej renomowanych kancelarii prawnych w Europie oraz wdrożenie na rynek telefonii komórkowej nowego produktu, we współpracy z czołowym operatorem w Polsce. Wartym wzmianki osiągnięciem są również zakończone sukcesem działania realizowane dla producenta ekranów diodowych i infokiosków, których przeprowadzenie konkurencja określała jako niemożliwe.

- Wiem jak wyglądało SEO kiedyś i wiem jak wygląda dziś. Co więcej, wiem również dokąd SEO zmierza, co pozwala mi wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów - zauważa prezes Grupy iCEA S.A., Paweł Borowik - Jestem przekonany, że przy odpowiednim doświadczeniu i zestawie umiejętności, nie ma w tej branży rzeczy niemożliwych - dodaje.

Grupa iCEA S.A. zajmuje się całościowym procesem odpowiedzialnym za pozycjonowanie stron internetowych, realizacją kampanii Google AdWords, opieką nad profilami klientów w mediach społecznościowych oraz tworzeniem i prowadzeniem firmowych blogów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Alfa Laval zwiększa jakość serwisu w terenie dzięki IFS Remote Assistance Biuro prasowe
2020-07-06 | 15:00

Alfa Laval zwiększa jakość serwisu w terenie dzięki IFS Remote Assistance

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował, że Alfa Laval, światowy lider w dziedzinie oddzielania, wymiany ciepła i technologii przepływów, wdrożył IFS
IT i technologie Spółka Simple wygrała przetarg ogłoszony przez WUM
2020-07-06 | 14:31

Spółka Simple wygrała przetarg ogłoszony przez WUM

22 czerwca br. Warszawski Uniwersytet Medyczny – największa uczelnia medyczna w Polsce – wybrał Simple SA na realizację projektu informatycznego. Umowa o wartości 2 583 000,00 zł
IT i technologie Szwedzka Telia z usługą Push-to-Talk od Motoroli Solutions
2020-07-06 | 13:05

Szwedzka Telia z usługą Push-to-Talk od Motoroli Solutions

Telia będzie pierwszym dostawcą usług telekomunikacyjnych w krajach skandynawskich, który zaoferuje nowe rozwiązanie zapewniające swoim klientom natychmiastowe funkcje „Naciśnij

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Nastroje klientów na rynku motoryzacyjnym stopniowo się poprawiają. Powrót do normalności może potrwać nawet dwa lata

Sprzedaż samochodów zaczyna odbijać od dna. W czerwcu, jak wynika z najnowszych danych PZPM, była o 20,5 proc. niższa niż przed rokiem, podczas gdy majowa o 55 proc. gorsza w porównaniu do sytuacji z 2019 roku. W czasie pandemii znacząco spadł popyt na samochody premium. Z drugiej jednak strony była ona bodźcem do rozwoju przedsiębiorstw z określonych branż, w efekcie czego wzrosło zapotrzebowanie na samochody dostawcze i chłodnie. – Nastroje zakupowe w całej branży powinny wrócić do poziomu sprzed pandemii na przełomie sierpnia i września – ocenia Dariusz Olejnik, wiceprezes Kingsman Personal Finance.

Transport

Turystyka na skraju zapaści. Branża, by przetrwać, potrzebuje rządowego wsparcia przez najbliższy rok

Hotele i obiekty noclegowe mają minimalne obłożenie, wciąż sparaliżowana jest też turystyka przyjazdowa, przewoźnicy autokarowi, duże wydarzenia i targi. – Istnieje niebezpieczeństwo, że wiele firm i obiektów turystycznych zbankrutuje, bo jeżeli nie ma popytu, to nie będą w stanie pokryć kosztów – mówi Andrzej Hulewicz, wiceprezes Mazurkas Travel, i podkreśla, że za rok obraz branży może wyglądać zupełnie inaczej niż dziś. Jego zdaniem będzie ona potrzebować programów pomocowych jeszcze przez następny rok, żeby podnieść się z zapaści spowodowanej pandemią. Minister rozwoju Jadwiga Emilewicz zapowiedziała, że jeszcze w lipcu zostanie przedstawiona ustawa z rozwiązaniami dla branży.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

IT i technologie

Pracodawcy w IT mają większy wybór kandydatów. Większość rekrutuje zdalnie

Aż 90 proc. firm z branży IT oferuje możliwość rekrutacji zdalnej z uwagi na pandemię koronawirusa. Wcześniej tylko 10 proc. pracodawców było gotowych przeprowadzić cały ten proces przez internet. Zmiana podejścia to odpowiedź na preferencje kandydatów. W obecnej sytuacji oczekują oni, że wśród dostępnych opcji będzie rekrutacja online.  Jednak – jak wynika z badań No Fluff Jobs – to niejedyne skutki pandemii dla rynku pracy w IT. Zmieniły się także priorytety poszukujących pracy i oczekiwania pracodawców.

Farmacja

8 proc. mieszkańców Europy ma alergię na jad owadów. Jedynym sposobem leczenia jest odczulanie

Lekarze podkreślają, że chociaż w dobie pandemii ogranicza się procedury medyczne do minimum, to zabiegi odczulania na jad owadów są  wykonywane nadal, zgodnie ze schematem leczenia. Wynika to z tego, że traktowane są jako terapia ratująca życie. Zwykle reakcja na jad owadów żądlących, typu osy, szerszenie czy pszczoły, oznacza miejscowy obrzęk i świąd w miejscu użądlenia, jednak dla niektórych osób może skończyć się wstrząsem anafilaktycznym, który zagraża życiu. Jedynym sposobem leczenia alergii na jad owadów jest odczulanie, czyli immunoterapia alergenowa. Jej skuteczność sięga 80–90 proc.