Komunikaty PR

Paweł Borowik prezesem Grupy iCEA S.A.

2018-04-19  |  14:02
Biuro prasowe

Obecny prezes Grupy iCEA S.A. swoją karierę zawodową związał z branżą SEO w 2009 roku. Trzy lata później pracował już dla firmy iCEA, a w 2015 roku, mając 24 lata został kierownikiem Działu Handlowego spółki. Z początkiem bieżącego roku, 26-letni Paweł Borowik awansował na stanowisko prezesa grupy iCEA S.A., gdzie wykorzystując swoją wiedzę i umiejętności, zarządza największymi kampaniami SEO, których budżet nierzadko oscyluje wokół kilku milionów złotych w skali roku.

W swojej codziennej pracy Paweł Borowik zajmuje się obsługą handlową i posprzedażową kampanii realizowanych dla największych klientów. Cieszy się przy tym ich zaufaniem, gdyż za swój cel zawsze stawia idealne dopasowanie oferty do skonkretyzowanych potrzeb poszczególnych przedsiębiorstw. Potrafi doskonale zarządzać budżetami swoich klientów, co jak stwierdza, wynika z doświadczenia w prowadzeniu wielu projektów o charakterze dropshippingowym, które to nauczyły go sprawnego gospodarowania środkami.

Do listy osobistych sukcesów zawodowych prezes Grupy iCEA S.A. zalicza współpracę z największą drukarnią w kraju, jedną z najbardziej renomowanych kancelarii prawnych w Europie oraz wdrożenie na rynek telefonii komórkowej nowego produktu, we współpracy z czołowym operatorem w Polsce. Wartym wzmianki osiągnięciem są również zakończone sukcesem działania realizowane dla producenta ekranów diodowych i infokiosków, których przeprowadzenie konkurencja określała jako niemożliwe.

- Wiem jak wyglądało SEO kiedyś i wiem jak wygląda dziś. Co więcej, wiem również dokąd SEO zmierza, co pozwala mi wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów - zauważa prezes Grupy iCEA S.A., Paweł Borowik - Jestem przekonany, że przy odpowiednim doświadczeniu i zestawie umiejętności, nie ma w tej branży rzeczy niemożliwych - dodaje.

Grupa iCEA S.A. zajmuje się całościowym procesem odpowiedzialnym za pozycjonowanie stron internetowych, realizacją kampanii Google AdWords, opieką nad profilami klientów w mediach społecznościowych oraz tworzeniem i prowadzeniem firmowych blogów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tablety Huawei MatePad Pro i MatePad w wyjątkowej ofercie Biuro prasowe
2020-09-29 | 16:05

Tablety Huawei MatePad Pro i MatePad w wyjątkowej ofercie

Od  28 września do 18 października tablety Huawei – MatePad Pro i MatePad – dostępne są w atrakcyjnej ofercie. MatePad Pro, najbardziej zaawansowany technologicznie
IT i technologie Społecznościowa konferencja poświęcona rozwiązaniom Microsoft Dynamics
2020-09-29 | 15:30

Społecznościowa konferencja poświęcona rozwiązaniom Microsoft Dynamics

Dla większości osób z IT ich praca nie wiąże się jedynie obowiązkami służbowymi. Wielu z nich rozwija swoją wiedzę, także po godzinach pracy przeglądając blogi technologiczne
IT i technologie Raport IDC: Bez drukowania w chmurze zapomnij o szybkiej cyfrowej transformacji
2020-09-29 | 15:30

Raport IDC: Bez drukowania w chmurze zapomnij o szybkiej cyfrowej transformacji

Z międzynarodowego badania IDC, wynika, że zaledwie 4 proc. firm przeprowadziło kompletną transformację cyfrową w swoich strukturach. 46%z nich wciąż znajduje się na etapie rozpoczęcia

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Patronat Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen
Festiwal Biegowy Tauron 2020

Ochrona środowiska

Rusza nowy program edukacyjny dla polskich szkół. Wczesna nauka o zmianach klimatycznych i smogu może zaprocentować w przyszłości

Przeciwdziałanie postępującym zmianom klimatycznym to nie tylko obszar zainteresowania rządów i biznesu, lecz również konsumentów. Dlatego też edukacja ekologiczna prowadzona już od najmłodszych lat może zaprocentować w przyszłości zmianą nawyków i tym samym ograniczeniem emisji. Dużą rolę w walce o czystsze powietrze odgrywa ciepłownictwo. Startujący właśnie program edukacyjny zainicjowany przez spółkę PGE Energia Ciepła ma pomóc uczniom szkół podstawowych zrozumieć, w jaki sposób powstaje ciepło, skąd bierze się energia elektryczna i jaki mają wpływ na klimat i ochronę środowiska. Szkoły mogą zgłaszać się do 8 października.

IT i technologie

Telemedycyna szybko się rozwija w trakcie pandemii, lecz może stanowić tylko 30 proc. usług medycznych. Wciąż będą otwierane fizyczne placówki

Pandemia SARS-CoV-2 przyczyniła się do dynamicznego wzrostu popularności telemedycyny, jednak w większości przypadków nadal niezbędny jest bezpośredni kontakt z lekarzem i wizyta w placówce, chociażby w celu wykonania zabiegów czy badań diagnostycznych. Dlatego też Grupa LUX MED nie zamierza rezygnować z inwestycji w rozwijanie sieci swoich placówek. Właśnie otworzyła kolejne centrum medyczne, tym razem w warszawskiej galerii handlowej Wola Park.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Edukacja

Coraz więcej możliwości rozwoju kariery dla naukowców w Polsce. Infrastruktura i metody badawcze na światowym poziomie

Polskie uczelnie i instytuty dają coraz więcej możliwości rozwoju kariery naukowcom. – Baza badawcza w Polsce jest na światowym poziomie, mamy ośrodki, które nie powstydzą się za granicą ani swojego sprzętu, ani metod badawczych – mówi dr Grażyna Żebrowska, dyrektor Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej. Przykładem mogą być zaawansowane badania w zakresie walki z COVID-19. Wciąż jednak wielu naukowców wiąże swoją przyszłość z zagranicznymi uczelniami. Programy NAWA mają ich przekonać do powrotu i pozostania w Polsce.

 

Farmacja

Co roku najbardziej agresywną formę raka płuca rozpoznaje się u 3 tys. Polaków. Często diagnozowany jest zbyt późno

Drobnokomórkowy rak płuc to agresywny i złośliwy nowotwór, którego w Polsce rokrocznie rozpoznaje się u ok. 2,5–3 tys. osób. Tylko 5 proc. chorych ma szansę przeżyć pięć lat od momentu rozpoznania choroby, a pacjenci umierają zwykle średnio po roku–dwóch latach od diagnozy. Ostatnie dekady nie przyniosły żadnych większych postępów w leczeniu i jeszcze do niedawna wciąż stosowano głównie chemioterapię, na której kończyły się opcje terapeutyczne. Dopiero zarejestrowana niedawno immunoterapia stworzyła nadzieję na poprawę sytuacji pacjentów. Chorzy w Polsce wciąż muszą jednak czekać na jej refundację.