Komunikaty PR

Paweł Borowik prezesem Grupy iCEA S.A.

2018-04-19  |  14:02
Biuro prasowe

Obecny prezes Grupy iCEA S.A. swoją karierę zawodową związał z branżą SEO w 2009 roku. Trzy lata później pracował już dla firmy iCEA, a w 2015 roku, mając 24 lata został kierownikiem Działu Handlowego spółki. Z początkiem bieżącego roku, 26-letni Paweł Borowik awansował na stanowisko prezesa grupy iCEA S.A., gdzie wykorzystując swoją wiedzę i umiejętności, zarządza największymi kampaniami SEO, których budżet nierzadko oscyluje wokół kilku milionów złotych w skali roku.

W swojej codziennej pracy Paweł Borowik zajmuje się obsługą handlową i posprzedażową kampanii realizowanych dla największych klientów. Cieszy się przy tym ich zaufaniem, gdyż za swój cel zawsze stawia idealne dopasowanie oferty do skonkretyzowanych potrzeb poszczególnych przedsiębiorstw. Potrafi doskonale zarządzać budżetami swoich klientów, co jak stwierdza, wynika z doświadczenia w prowadzeniu wielu projektów o charakterze dropshippingowym, które to nauczyły go sprawnego gospodarowania środkami.

Do listy osobistych sukcesów zawodowych prezes Grupy iCEA S.A. zalicza współpracę z największą drukarnią w kraju, jedną z najbardziej renomowanych kancelarii prawnych w Europie oraz wdrożenie na rynek telefonii komórkowej nowego produktu, we współpracy z czołowym operatorem w Polsce. Wartym wzmianki osiągnięciem są również zakończone sukcesem działania realizowane dla producenta ekranów diodowych i infokiosków, których przeprowadzenie konkurencja określała jako niemożliwe.

- Wiem jak wyglądało SEO kiedyś i wiem jak wygląda dziś. Co więcej, wiem również dokąd SEO zmierza, co pozwala mi wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów - zauważa prezes Grupy iCEA S.A., Paweł Borowik - Jestem przekonany, że przy odpowiednim doświadczeniu i zestawie umiejętności, nie ma w tej branży rzeczy niemożliwych - dodaje.

Grupa iCEA S.A. zajmuje się całościowym procesem odpowiedzialnym za pozycjonowanie stron internetowych, realizacją kampanii Google AdWords, opieką nad profilami klientów w mediach społecznościowych oraz tworzeniem i prowadzeniem firmowych blogów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Profesjonalne call center dla każdej firmy – rozwiązanie Salesforce Cloud Voice Biuro prasowe
2020-08-03 | 12:37

Profesjonalne call center dla każdej firmy – rozwiązanie Salesforce Cloud Voice

Salesforce ogłosił dostępność usługi Service Cloud Voice z Amazon Connect. Zapowiedziana na targach Dreamforce 2019 usługa Service Cloud Voice po raz pierwszy łączy w jedno: 
IT i technologie Czego można dowiedzieć się o konsumentach na podstawie paragonów?
2020-08-03 | 01:00

Czego można dowiedzieć się o konsumentach na podstawie paragonów?

Drugi kwartał roku był dużym wyzwaniem dla wielu sklepów i sieci handlowych, które niemal z dnia na dzień straciły swoich klientów na skutek pandemii koronawirusa. Teraz
IT i technologie Branża e-commerce wkracza na Beesfund!
2020-07-31 | 09:25

Branża e-commerce wkracza na Beesfund!

Platforma equity crowdfundingowa Beesfund umożliwia zainwestowanie w przedsiębiorstwa, które tworzą innowacyjne produkty i narzędzia o szerokim spektrum zastosowania. Teraz grono

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Handel

16 proc. internautów robi zakupy spożywcze w sieci. Podczas pandemii stały się one możliwe niemal w całej Polsce

Żywność to jedna z kategorii zakupów internetowych, która najmocniej zyskała w czasie lockdownu. Zgodnie z badaniem „Omni-commerce. Kupuję wygodnie” Izby Gospodarki Elektronicznej zakupy spożywcze w sieci robi 16 proc. internautów, czyli o 6 pkt proc. więcej niż rok temu. Dzięki pandemii zakup artykułów żywnościowych bez wychodzenia z domu jest już możliwy nie tylko w dużych miastach. – Polacy stali się społeczeństwem cyfrowym i pokochali zakupy w internecie. Nawet po lockdownie kupują w e-sklepach, głównie ubrania, elektronikę i artykuły wyposażenia domu – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby. 

Prawo

Podgrzewanie tytoniu mniej szkodliwą alternatywą dla palenia. Najnowsza decyzja amerykańskiej agencji FDA może być przełomowa dla palaczy

Branża tytoniowa od dekady rozwija nowatorskie rozwiązania dla palaczy, które mają być mniej szkodliwą alternatywą dla tradycyjnych papierosów. Coraz więcej państw bierze ten rozwój pod uwagę i rozważa zmianę podejścia regulacyjnego, zakładając, że dzięki niższej toksyczności produkty nowego typu mogą ograniczyć koszty i szkody społeczne związane z paleniem. To stanowisko potwierdziła niedawno amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (FDA), która zarejestrowała podgrzewacz tytoniu IQOS jako produkt tytoniowy o zmodyfikowanym ryzyku i uznała go za „właściwy dla promocji zdrowia publicznego”.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Polityka

Sytuacja związana z koronawirusem potęguje niezadowolenie społeczne. Możemy mieć do czynienia z falą protestów na całym świecie

– W najbliższym czasie czeka nas fala niezadowolenia społecznego i protestów. Wydaje mi się, że politycy w skali globalnej źle rozegrali sytuację z koronawirusem – mówi Jacek Purski z Instytutu Bezpieczeństwa Społecznego. Widać to już w Stanach Zjednoczonych, gdzie do masowych protestów na tle rasowym, które przybierają formę zamieszek, dochodzą jeszcze napięcia społeczne związane z trudną sytuacją gospodarczą oraz krytyczną postawą wobec władz.

Prawo

Pracodawca nie może pytać pracownika o kierunek wakacyjnego wyjazdu. W uzasadnionych przypadkach pracownik sam powinien o tym poinformować

Tylko co trzeci Polak wyjedzie w tym roku na urlop, a zdecydowana większość zamierza spędzić go w kraju. Wielu z nich musiało zrewidować swoje wakacyjne plany, które mieli na początku roku. Pandemia SARS-CoV-2 zmieniła nie tylko to, lecz także ilość czasu wolnego. Tarcza antykryzysowa 4.0 wpłynęła na sposób naliczania dni urlopowych, przy okazji dając pracodawcom nowe uprawnienia, m.in. możliwość wysłania pracownika na zaległy urlop nawet bez jego zgody i oddelegowania go do pracy zdalnej po powrocie z wakacji. Generalnie pracodawca nie ma jednak prawa żądać od pracownika podania destynacji wyjazdu.