Komunikaty PR

Technologia, międzynarodowe trendy i So Open with Somfy na R+T 2018

2018-03-14  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Woźniak
The Imagine

Kunów 131
33-300 Nowy Sącz
Hello|theimagine.pl| |Hello|theimagine.pl
604601011
www.theimagine.pl
Do pobrania Somfy R+T ( 0 MB )

Somfy to przede wszystkim zintegrowane rozwiązania oparte o pełne portfolio produktów: od napędów do rolet, osłon wewnętrznych, osłon zewnętrznych (w tym markiz, pergoli) i bram (zarówno wjazdowych jak i garażowych), przez urządzenia automatyki domowej, najnowocześniejsze systemy zdalnego sterowania przez internet (Smart Home), po systemy zarządzania ochroną przeciwsłoneczną w budynkach użyteczności publicznej. Dzięki temu Somfy zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa korzystania z każdego elementu osobno, ale również połączonych
w system do zarządzania domem.

So Open with Somfy

Ideą inteligentnego domu Somfy jest jeszcze łatwiejszy dostęp do rozwiązań Smart Home, jeszcze większe bezpieczeństwo mieszkań, ich wydajność energetyczna
i komfort. „Filozofia otwartości jest obecna w strategii Somfy od wielu lat. Polega
ona na takim wyborze technologii i partnerów, który w efekcie końcowym przyczyni się do zapewnienia klientom jak najlepszych doświadczeń związanych z korzystaniem z rozwiązań Smart Home. Jednym z pierwszych produktów, które odzwierciedlają filozofię Open jest TaHoma, która integruje wszystkie urządzenia w domu. Dzisiaj wychodzimy znacznie dalej w programie So Open with Somfy
” – mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska.

 

Otwarci na inteligentny świat

So Open with Somfy to strategiczny program integracji, opierający się na czterech filarach: otwarta platforma, protokoły, ekosystem oraz programistyczny interfejs
do tworzenia indywidualnych aplikacji. Wszystko po to, by każdy dom i każde mieszkanie miały swoje serce, nadające rytm codziennym rytuałom.

·         Open Platform

Centrala sterująca TaHoma jest rozwiązaniem do wszechstronnej integracji urządzeń. Jest kompatybilna z ponad 200 liniami produktowymi i wieloma partnerskimi markami na całym świecie, takimi jak: Atlantic, Honeywell, Hitachi, De Dietrich, Danfos, ciat, Dimplex, Philips Hue, G-U, Hoppe, Sonos, Velux, KFV. I wciąż rozszerza swój zakres.

·         Open to Protocols

Oprócz protokołów RTS oraz io-homecontrol® centrala sterująca Somfy posiada możliwość sterowania urządzeniami Z-Wave (zamknięty protokół) i EnOcean, co daje wszechstronne możliwości połączenia z największymi ekosystemami bezprzewodowych systemów operacyjnych.

·         Open Ecosystem

Każdy z ekosysytemów Amazon Alexa, Asystent Google, Apple HomeKit czy platforma IFTTT (If This Than That), pozwala na korzystanie z technologii sterowania głosem urządzeniami Somfy i tworzenia scenariuszy warunkowych, oferując klientom bardziej intuicyjny sposób interakcji z technologią, której używają na co dzień.

·         Open API

API (od ang. application programming interface) to interfejs programistyczny, który pozwala na wykorzystanie danych źródłowych w aplikacjach. W ten sposób Somfy stawia na pełny wymiar kompatybilności i funkcjonalności swoich rozwiązań. Co więcej, umieszczenie API w chmurze gwarantuje pełne bezpieczeństwo danych. 

 

SOMFY Protect, nowy wymiar bezpieczeństwa

Integracja rozwiązań dla zwiększenia komfortu to nie jedyna nowość zaprezentowana przez Somfy. W tym roku firma koncentruje się na zapewnieniu użytkownikom najwyższego poziomu poczucia bezpieczeństwa i zabezpieczenia mienia. Najnowsza linia produktów Somfy Protect stanowi proaktywny model, który wyprzedza zagrożenie, wykorzystując zdobycze sztucznej inteligencji jednocześnie przy prostej
i intuicyjnej obsłudze. Cała gama akcesoriów Somfy Protect w postaci czujnika otwarcia drzwi i okien IntelliTAG™, wewnętrznego czujnika ruchu, alarmowej syreny wewnętrznej i zewnętrznej, klucza zbliżeniowego - key fob tworzy kompletną, połączoną instalacje zabezpieczającą.

Ale to nie koniec nowości, które podniosą poziom zabezpieczenia naszych mieszkań. Już wkrótce na rynku polskim dostępne będą również kamera bezpieczeństwa
i wielofunkcyjne urządzenie Somfy One, które oprócz pełnego monitoringu dają szereg nowych możliwości wykorzystania inteligentnych technologii w codziennym życiu. „Smart rozwiązania dla domu to już nie tylko komfort w znaczeniu wygody, to również zapewnienie poczucia bezpieczeństwa. Nowa linia produktów Somfy Protect pozwala to odczucie zwizualizować i urealnić, uwalniając nas od nadmiaru niepotrzebnego stresu” – podsumowuje Radosław Borkowski.

Polska premiera Somfy Protect, kamery wewnętrznej i wielofunkcyjnego urządzania Somfy One już w kwietniu na największych i najbardziej prestiżowych targach branży zabezpieczeń w Polsce i w Europie Środkowej SECUREX Poland.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie NEC MultiSync® V z rozdzielczością UHD Biuro prasowe
2018-08-14 | 01:00

NEC MultiSync® V z rozdzielczością UHD

NEC V754Q, V864Q, V984Q zaprojektowano w celu wyświetlania jak najbardziej naturalnego i realistycznego obrazu. Najnowsze modele z serii V dostępne są w trzech rozmiarach: 75 "i
IT i technologie Oferta komercyjna od AUX z 7 letnią gwarancją
2018-08-13 | 08:15

Oferta komercyjna od AUX z 7 letnią gwarancją

Dlaczego warto wybrać urządzenia marki AUX? Charakteryzują się przede wszystkim jakością oraz nowoczesnym designem. Wygodną opcją jest sterowanie przez WiFi, które umożliwia
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2018-08-10 | 10:00

Cherrypick Games testuje Project Fames

Cherrypick Games – notowany na NewConnect, warszawski producent gier mobilnych –  rozpoczął soft-launch nowej gry z gatunku idle clicker – Project Fame. Gra zostanie wydana na kilku wybranych rynkach, w celu zbadania

Kalendarium

31 sierpnia
4 września

Patronat Newserii

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Motoryzacja

Podkarpackie chce przyciągać kolejnych inwestorów. Region stawia na innowacyjne i dobrze płatne miejsca pracy

Podkarpackie, które już w tej chwili plasuje się w gronie krajowych liderów innowacyjności, chce przyciągać kolejnych inwestorów i tworzyć dobrze płatne miejsca pracy. Jednymi z najbardziej perspektywicznych branż są motoryzacja oraz informatyka, w tym przyszłościowy sektor gamingowy. Obok lotnictwa i jakości życia należą one do inteligentnych specjalizacji regionu.

Praca

Polska drugim po Rosji zarobkowym krajem najchętniej wybieranym przez Ukraińców. Średnio spędzają u nas 3–4 miesiące

Obywatele Ukrainy pracują w Polsce średnio trzy, cztery miesiące, ale jest to bardzo intensywny czas. Jak wynika z badań Grupy Progres, w ubiegłym roku liczba godzin roboczych pracownika tymczasowego z Ukrainy wynosiła w tym okresie 533, czyli o 177 więcej niż w przypadku pracowników z Polski. Najbardziej aktywni zawodowo są Ukraińcy w wieku 31–40 lat. Polska jest drugim – po Rosji – krajem, w którym chcą pracować nasi wschodni sąsiedzi.

Media i PR

Technologia wypiera sondaże. Polscy naukowcy dzięki zaawansowanej analizie danych mogą dokładniej prognozować wyniki wyborów

Badacze z Uniwersytetu Warszawskiego wykorzystują zaawansowaną analizę danych do prognozowania wyników wyborów, nastrojów społecznych czy trendów gospodarczych. W tym celu wyszukują i przetwarzają ogólnodostępne artykuły, wpisy na blogach i forach, a dzięki dużo większej próbie badawczej uzyskiwane przez nich wyniki są dokładniejsze nawet od oficjalnych sondaży czy prognoz. Ta metoda może również znaleźć zastosowanie w biznesie, m.in. do prognozowania rozwoju trendów technologicznych czy branż, w które warto inwestować.

XXVIII Forum Ekonomiczne 2018

Handel

Co czwarty Polak kupuje ekologiczne kosmetyki. To efekt coraz silniejszego trendu slow life

Brak parabenów, silikonów, detergentów, surowców z roślin genetycznie modyfikowanych i sztucznych barwników sprawia, że ekokosmetyki zyskują coraz większe uznanie konsumentów. Sięga po nie 25 proc. klientów, częściej kobiety – blisko 40 proc. Kosmetyki naturalne stanowią kilka procent rynku kosmetycznego w Polsce, jednak ze względu na silny trend slow life ich sprzedaż stale rośnie. Choć do Europy Zachodniej sporo nam jeszcze brakuje, to patrząc na ilość ekologicznych targów czy restauracji wege, szybko będziemy ją gonić – podkreślają eksperci.