Komunikaty PR

TP-Link globalnym liderem rynku urządzeń WLAN

2018-05-16  |  16:00
Biuro prasowe

 

TP-Link globalnym liderem rynku urządzeń WLAN

 

TP-Link, wiodący dostawca produktów sieciowych dla sektorów SOHO i SMB, konsekwentnie i nieprzerwanie plasuje się na pierwszym miejscu wśród globalnych dostawców urządzeń WLAN od ponad 7 lat. Tak wynika z raportu Quarterly Wireless LAN Tracker (Q4 2017) przygotowanego przez International Data Corporation (IDC).

Najnowszy raport IDC ujawnił, że w czwartym kwartale 2017 roku TP-Link rozdystrybuował ponad 18,04 mln swoich produktów z kategorii WLAN, uzyskując udziały w rynku na poziomie 42,00%. Dzięki takim osiągnięciom firma zachowała dominującą pozycję lidera na rynku już po raz 29 z rzędu (w ujęciu kwartalnym: 29 następujących po sobie kwartałów).

W ciągu całego minionego roku TP-Link sprzedał na świecie aż 78,46 milionów urządzeń do obsługi sieci bezprzewodowej. W ten sposób udział w rynku WLAN w 2017 roku wyniósł 44,08%, a roczny przychód dla kategorii osiągnął aż 1,07 miliarda USD.

Rok 2017 przyniósł kilka świetnych osiągnięć. Jesteśmy przekonani, że 2018 będzie jeszcze bardziej ekscytujący. Od wielu lat projektujemy i produkujemy urządzenia zgodnie z naszą misją. Naszym klientom, zarówno indywidualnym jak i biznesowym, udostępniamy produkty oferujące najnowsze technologiczne  rozwiązania. Umożliwiamy im w ten sposób stworzenie stylu życia, który jest prosty a jednocześnie inteligentny - powiedział Pingji Li, dyrektor generalny TP-Link Networking BU.

***

TP-Link to jeden z największych dostawców produktów sieciowych dla sektorów SOHO i SMB. W swojej ofercie ma routery bezprzewodowe, przełączniki, transmitery sieciowe, wzmacniacze sygnału, karty sieciowe, kamery cloud, biznesowe punkty dostępowe, bezprzewodowe urządzenia zewnętrzne, będące niezawodnymi rozwiązaniami dla inteligentnego domu.

TP-Link działa nie tylko na rynku urządzeń do obsługi sieci bezprzewodowej. Jest także producentem smartfonów marki Neffos, które od 2016 roku można zakupić także w Polsce.


Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2019-01-17 | 14:48

Ricoh na Integrated Systems Europe 2019

  Podczas tegorocznej edycji targów ISE Ricoh zaprezentuje najnowsze rozwiązania ułatwiające współpracę, urządzenia i systemy dla sal konferencyjnych oraz z zakresu digital signage. Uczestnicy targów będą
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2019-01-17 | 14:00

Biznes oszukany. Czym się zajmą cyberprzestępcy w 2019 r.

Przestępczość cyfrowa to ogromna gałąź przemysłu czerpiącego z realnej, ludzkiej krzywdy. Zorganizowane grupy kryminalistów funkcjonują jak korporacje, zatrudniając hakerów do różnych zadań, świadcząc usługi
IT i technologie Infor ogłasza inwestycję wartą 1,5 miliarda USD
2019-01-17 | 12:30

Infor ogłasza inwestycję wartą 1,5 miliarda USD

Infor, światowy lider aplikacji biznesowych specjalizowanych branżowo działających m.in. w chmurze, uzyskał dodatkową inwestycję w wysokości 1,5 miliarda USD ze strony swoich akcjonariuszy

CES 2019

Regionalne - Mazowieckie

Intensywny rozwój marki Ibis Styles. Nowy hotel w centrum Warszawy, w połowie roku kolejne otwarcia

Sieć Ibis Styles, ekonomicznej marki Accor Hotels, obejmuje ponad 430 hoteli i 44 tys. pokoi w 45 krajach. Jej hotele są usytuowane w centrach miast lub w pobliżu stref aktywności biznesowej. W Warszawie do sieci dołączył właśnie kolejny obiekt, wybudowany zaledwie w 13 miesięcy Ibis Styles Warszawa Centrum. Gościom oferuje przemyślany design i 179 pokoi w centralnej lokalizacji, przy zachodnim brzegu Wisły. Wyróżnikiem ma być także unikalny koncept gastronomiczny Winestone.

Handel

Ważą się losy sposobu wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Twardy brexit może zagrozić polskiemu eksportowi na Wyspy

Na ponad dwa miesiące przed datą wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej wciąż nieznany jest jego scenariusz – czy kraj ten czeka tzw. twardy brexit, czy uda się jednak wypracować konsensus, od którego brytyjscy parlamentarzyści wydają się być bardzo dalecy. Niepewność ta powoduje wahania funta i ogranicza eksport do tego ważnego dla Polski partnera handlowego. W razie braku umowy polskie firmy ucierpią jeszcze bardziej.

Prawo

W 2019 roku zmieni się sposób rozliczania podatku za poprzedni rok. Fiskus będzie bardziej łaskawy dla spóźnialskich

Krótszy okres oczekiwania na zwrot nadpłaty podatku, możliwość wspólnego rozliczenia z małżonkiem nawet po terminie, wyższe kwoty wolne od podatku – to tylko niektóre zmiany w sposobie rozliczania podatku dochodowego za 2018 rok. Główną zmianą jest to, że osoby składające PIT-37 i PIT-38 będą mogły skorzystać z gotowego formularza, który wypełni za nich urzędnik skarbowy. Ułatwienia czekają także osoby, które prowadzą działalność gospodarczą, dorabiając niewielkie kwoty.

Handel

Branża farmaceutyczna i handlowa liderami wydatków na reklamę. W ubiegłym roku przeznaczyły na nią po 4 mld zł

Prawie 12 mld zł – taką kwotę na promocję w telewizji, radiu i prasie przeznaczyły w ubiegłym roku branże finansowa, motoryzacyjna, telekomunikacja, farmaceutyczna i handlowa. Dwie ostatnie są zdecydowanymi liderami rankingu – obie wydały na reklamę w mediach tradycyjnych po 4,2 mld zł. Marki nadal najchętniej inwestują w reklamy telewizyjne. Z kolei najmniejsze budżety są przeznaczane na promocję w prasie i mediach drukowanych – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.