Komunikaty PR

KOSMETYKI EKOLOGICZNE TO NIE KOLEJNA MODA, ALE DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCY SIĘ SEGME

2017-04-21  |  16:10
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Kindeusz
OS3

Bitwy Warszawskiej 1920 r. 7
02-366 Warszawa
m.kindeusz|os3.pl| |m.kindeusz|os3.pl
+48 503 114 661
www.os3.pl

Jak donosiła ostatnio „Rzeczpospolita”, wartość sprzedaży kosmetyków i produktów toaletowych
w 2016 może wynieść nawet 23 mld. Oczywiście gros tej sprzedaży odbywa się za pośrednictwem sklepów stacjonarnych, czy wyspecjalizowanych drogerii internetowych. Ale także klasyczne
e-markety widzą w tej branży wysoki potencjał. Już kilka lat temu postanowiliśmy ułatwić wyszukiwanie tego typu asortymentu, tworząc w naszym pasażu oddzielną sekcję bduroda.pl. Obecnie nasi klienci mogą wybierać spośród ponad 11 tysięcy produktów urodowych w różnych kategoriach, jak np. makijaż, ciało&kąpiel, pielęgnacja twarzy, włosy czy perfumeria, co stanowi prawie 10% całego asortymentu bdsklep.pl. To, co jednak zasługuje tutaj na uwagę, to silny wzrost zainteresowania kosmetykami ekologicznymi oraz produkowanymi przez polskie marki.

Pierwszym sygnałem, by baczniej przyjrzeć się temu segmentowi, był paradoksalnie niedawny boom na produkty spożywcze i chemię gospodarczą spod znaku eko i bio. Trend ten szybko przenosił się bowiem na pozostałe aspekty życia codziennego, co pozwoliło na postawienia mocnej tezy,
że ogarnie także obszar pielęgnacji ciała. I choć coraz więcej z nas chętnie wprowadza eko filozofię do swojego życia, to jednocześnie nadal poszukujemy prostych i skutecznych rozwiązań, bo wygoda nadal jest dla nas ważna. Postanowiliśmy zainwestować w kategorię gotowych kosmetyków, które
w kompleksowy sposób pomogą nam zadbać o urodę i systematycznie poszerzaliśmy asortyment bduroda.pl o naturalne produkty polskich i zagranicznych marek. O słuszności objętej przez nas
w zeszłym roku strategii świadczą liczby. Wzrost ilości transakcji w ujęciu rok do roku (okres 2015 vs 2016), zawierających w koszyku te produkty, sięgnął blisko 400%! Co warto podkreślić, stawiamy na te marki, które są trudniej dostępne w tradycyjnej sprzedaży, a za przystępną cenę oferują naprawdę wysokiej jakości produkty.

Zależy nam także, by asortyment urodowy naszego marketu poszerzać o kolejne polskie propozycje. Obecnie ¼ naszych produktów w pasażu bduroda.pl to znane i szanowane krajowe marki, jak np. Lirene, Ziaja, Delia, Biały Jeleń czy Dr Irena Eris. Bacznie przyglądamy się dalszemu rozwojowi polskiej branży kosmetycznej, gdyż co chwilę pojawiają się na niej nowe, ciekawe marki. Mogę zdradzić, że jesteśmy w trakcie rozmów z małymi rodzimymi producentami kosmetyków ekologicznych. Jako gracz z wieloletnim doświadczeniem rozumiemy, że mniejsi wytwórcy nie mają często możliwości ani odpowiednich środków by dotrzeć do ogólnopolskiego odbiorcy. Jako lider branży e-groceries chcemy im pomóc dotrzeć do potencjalnych klientów i zwiększyć szansę na ekspansję na krajowym rynku. Jednocześnie w ten sposób będziemy mogli zaoferować naszym konsumentom nowe, nietuzinkowe produkty, dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań. A to wszystko za jednym kliknięciem myszki. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument NOWOŚĆ! Sosy sałatkowe Naturalnie smaczne! Knorr Biuro prasowe
2017-04-21 | 10:00

NOWOŚĆ! Sosy sałatkowe Naturalnie smaczne! Knorr

Oto zupełna nowość! Już teraz możemy sięgać po nowe Sosy sałatkowe Naturalnie Smaczne Knorr. W ich składzie znajdziemy tylko naturalne składniki znane każdemu z własnej kuchni lub
Konsument Polacy zamierzają częściej odwiedzać cukiernie
2017-04-20 | 01:00

Polacy zamierzają częściej odwiedzać cukiernie

Polacy odwiedzają cukiernie i lodziarnie średnio 2-3 razy w miesiącu i wydają zazwyczaj jednorazowo od 10 do 20 zł. Najczęściej odwiedzane są lokalne, nie sieciowe cukiernie i lodziarnie.
Konsument Polska marka: tradycyjna, ekologiczna i praktyczna
2017-04-20 | 01:00

Polska marka: tradycyjna, ekologiczna i praktyczna

  Polska marka: tradycyjna, ekologiczna, praktyczna   Polska marka, zdaniem konsumentów, to przede wszystkim ta stworzona w Polsce. Produkty polskich marek są, zdaniem

Kalendarium

Dziś w serwisie Innowacje

Polska firma stworzyła specjalnego robota do nauki programowania. Trafi do polskich szkół

Do 2020 roku na świecie będzie brakować nawet miliona programistów. Już teraz w Polsce na specjalistów z tej branży czeka nawet 50 tys. miejsc pracy. Naukę programowania najlepiej zacząć od najmłodszych lat. Od września nauka programowania wejdzie do podstawy programowej, a wraz z nią do polskich szkół może trafić innowacyjny robot Photon. To robot, który rozwija się wraz z dzieckiem, ucząc je programowania. Spółka Photon Entertainmnet, twórca robota, podpisała umowę z Grupą MAC, dzięki której wzbogacona wersja edukacyjna robota trafi do szkół i przedszkoli. 

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Firma

Szybko rośnie liczba nowych rodzajów polis. To wymusza na ubezpieczycielach inwestycje w nowoczesne narzędzia informatyczne

Ubezpieczenia zwierząt domowych, sprzętu mobilnego czy polisy od ukąszenia kleszcza – liczba nowych produktów ubezpieczeniowych gwałtownie rośnie. To wynik zmieniającego się rynku i potrzeb klientów. Aby skutecznie wprowadzić je na rynek i nimi zarządzać, ubezpieczyciele potrzebują odpowiednich narzędzi informatycznych – przekonują eksperci Sollers Consulting. Przyszłością są platformy, które umożliwią klientom samodzielny zakup polis. Bez takich narzędzi ubezpieczyciele mogą mieć problem z utrzymaniem się na rynku.

Ochrona środowiska

Energia słoneczna mogłaby pomóc ograniczyć problem smogu. Warunkiem dostęp klientów indywidualnych do finansowania

Fotowoltaika rośnie w Polsce skokowo. Wartość tego rynku przekroczyła kilkaset milionów złotych, a eksperci prognozują w nadchodzących latach dalszy dynamiczny wzrost. Fotowoltaika będzie rosła wraz z całym rynkiem odnawialnych źródeł energii, który może w przyszłości rozwiązać problem dramatycznie złej jakości powietrza w Polsce. Warunkiem jest jednak dostęp klientów indywidualnych do instrumentów finansowania, których na razie na rynku brakuje.

Patronat Newserii

Nauka

Pracodawcy coraz mniejszą wagę przywiązują do wykształcenia. Liczą się umiejętności techniczne i doświadczenie

Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów z konkretnym fachem w ręku. Pracodawcy coraz mniejszą wagę przywiązują do wykształcenia, dużo bardziej liczą się dla nich umiejętności i doświadczenie – przekonuje Natalia Bogdan, prezes agencji pracy Jobhouse. Dlatego pierwsze kroki na rynku pracy dobrze jest stawiać jeszcze na studiach, podejmując prace dorywcze lub angażując się w wolontariat. Ponad połowa studentów dorabia po zajęciach, czemu sprzyja elastyczny wymiar czasu pracy, jaki oferują pracodawcy.

Przemysł spożywczy

Prof. dr hab. Krzysztof Krygier: w grupie tłuszczów stałych najzdrowszy jest olej palmowy, a najmniej zdrowy olej kokosowy

Na temat tłuszczów spożywczych krąży coraz więcej mitów. Olej kokosowy uważany jest za najzdrowszy. Eksperci zauważają, że w rzeczywistości jest jednak odwrotnie – zawiera on bowiem 90 proc. tłuszczów nasyconych, których wedle oficjalnych rekomendacji instytucji naukowych należy unikać. Mimo złych opinii spośród tłuszczów stałych zdecydowanie zdrowszy jest tłuszcz palmowy. Zawiera niemal dwukrotnie mniej tłuszczów nasyconych. Jest powszechnie stosowany w przemyśle spożywczych, przede wszystkim ze względu na wysoką wydajność, łatwą produkcję i dobre właściwości teksturalne.

Konsument

Millenialsi coraz ważniejszą grupą dla branży motoryzacyjnej. Aż 96 proc. z nich korzysta z samochodu

Pokolenie millenialsów ceni mobilność. Zdecydowana większość, bo 80 proc., deklaruje, że nie rozstaje się z telefonem komórkowym przez całą dobę. Dwie trzecie wysyła około piętnastu wiadomości dziennie. Na równi z komunikacją ważna jest dla nich możliwość przemieszczania się, a 96 proc. korzysta z samochodu – wynika z badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia dla Volkswagen Bank Polska.