Komunikaty PR

KOSMETYKI EKOLOGICZNE TO NIE KOLEJNA MODA, ALE DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCY SIĘ SEGME

2017-04-21  |  16:10
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Jędrachowicz
OS3

Bitwy Warszawskiej 1920 r. 7
02-366 Warszawa
k.jedrachowicz|os3.pl| |k.jedrachowicz|os3.pl
+48 503 114 661
www.os3.pl

Jak donosiła ostatnio „Rzeczpospolita”, wartość sprzedaży kosmetyków i produktów toaletowych
w 2016 może wynieść nawet 23 mld. Oczywiście gros tej sprzedaży odbywa się za pośrednictwem sklepów stacjonarnych, czy wyspecjalizowanych drogerii internetowych. Ale także klasyczne
e-markety widzą w tej branży wysoki potencjał. Już kilka lat temu postanowiliśmy ułatwić wyszukiwanie tego typu asortymentu, tworząc w naszym pasażu oddzielną sekcję bduroda.pl. Obecnie nasi klienci mogą wybierać spośród ponad 11 tysięcy produktów urodowych w różnych kategoriach, jak np. makijaż, ciało&kąpiel, pielęgnacja twarzy, włosy czy perfumeria, co stanowi prawie 10% całego asortymentu bdsklep.pl. To, co jednak zasługuje tutaj na uwagę, to silny wzrost zainteresowania kosmetykami ekologicznymi oraz produkowanymi przez polskie marki.

Pierwszym sygnałem, by baczniej przyjrzeć się temu segmentowi, był paradoksalnie niedawny boom na produkty spożywcze i chemię gospodarczą spod znaku eko i bio. Trend ten szybko przenosił się bowiem na pozostałe aspekty życia codziennego, co pozwoliło na postawienia mocnej tezy,
że ogarnie także obszar pielęgnacji ciała. I choć coraz więcej z nas chętnie wprowadza eko filozofię do swojego życia, to jednocześnie nadal poszukujemy prostych i skutecznych rozwiązań, bo wygoda nadal jest dla nas ważna. Postanowiliśmy zainwestować w kategorię gotowych kosmetyków, które
w kompleksowy sposób pomogą nam zadbać o urodę i systematycznie poszerzaliśmy asortyment bduroda.pl o naturalne produkty polskich i zagranicznych marek. O słuszności objętej przez nas
w zeszłym roku strategii świadczą liczby. Wzrost ilości transakcji w ujęciu rok do roku (okres 2015 vs 2016), zawierających w koszyku te produkty, sięgnął blisko 400%! Co warto podkreślić, stawiamy na te marki, które są trudniej dostępne w tradycyjnej sprzedaży, a za przystępną cenę oferują naprawdę wysokiej jakości produkty.

Zależy nam także, by asortyment urodowy naszego marketu poszerzać o kolejne polskie propozycje. Obecnie ¼ naszych produktów w pasażu bduroda.pl to znane i szanowane krajowe marki, jak np. Lirene, Ziaja, Delia, Biały Jeleń czy Dr Irena Eris. Bacznie przyglądamy się dalszemu rozwojowi polskiej branży kosmetycznej, gdyż co chwilę pojawiają się na niej nowe, ciekawe marki. Mogę zdradzić, że jesteśmy w trakcie rozmów z małymi rodzimymi producentami kosmetyków ekologicznych. Jako gracz z wieloletnim doświadczeniem rozumiemy, że mniejsi wytwórcy nie mają często możliwości ani odpowiednich środków by dotrzeć do ogólnopolskiego odbiorcy. Jako lider branży e-groceries chcemy im pomóc dotrzeć do potencjalnych klientów i zwiększyć szansę na ekspansję na krajowym rynku. Jednocześnie w ten sposób będziemy mogli zaoferować naszym konsumentom nowe, nietuzinkowe produkty, dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań. A to wszystko za jednym kliknięciem myszki. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Stock Polska głównym partnerem Grupy Hotelowej Orbis Biuro prasowe
2018-01-12 | 07:00

Stock Polska głównym partnerem Grupy Hotelowej Orbis

Wiodący producent wódek czystych i alkoholi smakowych Stocka Polska nawiązał współpracęz Orbis SA, największą siecią hoteli w Polsce i Europie Wschodniej. Z końcem
Konsument Budowanie marki jest jak jazda rowerze
2018-01-10 | 15:25

Budowanie marki jest jak jazda rowerze

Wzrost oczekiwań konsumentów i rozwój mediów społecznościowych sprawiły, że obsługa klienta jest obecnie bardziej kompleksowa niż kiedykolwiek i w jeszcze większym
Konsument Zwierzęta, dzieci i piwo wśród największych zagrożeń twojego smartfona
2018-01-09 | 01:00

Zwierzęta, dzieci i piwo wśród największych zagrożeń twojego smartfona

Zalanie i zawilgocenie sprzętu skutkują odmową uznania odpowiedzialności w ramach gwarancji producenta. Dzieci, zwierzęta i kufel piwa to najwięksi wrogowie elektroniki. Zalałeś smartfon?

Dziś w serwisie Innowacje

Rewolucja w szkoleniach maszynistów kolejowych. Symulator wykorzystujący technologię wirtualnej rzeczywistości pozwoli obniżyć koszty szkoleń nawet o 70 proc.

Powstaje symulator maszynisty w technologii wirtualnej rzeczywistości, który pozwala doskonalić umiejętności w realistycznych warunkach, na prawdziwych trasach i z prawdziwymi zdarzeniami. Połączenie wirtualnej rzeczywistości z tradycyjnym, fizycznym symulatorem kolejowym pozwoli obniżyć koszty szkolenia o nawet 66 procent bez utraty efektywności. Zastosowane w nim rozwiązania są innowacyjne w skali Polski i świata. Twórcy chcą stworzyć podobne rozwiązania dla motorniczych, kierowców TIR-ów czy operatorów dźwigów.

Prawo

Nabywcy mieszkań będą lepiej chronieni. UOKIK chce zmian w ustawie deweloperskiej

Przygotowywana przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nowelizacja ustawy deweloperskiej wprowadzi dodatkowe zabezpieczenia dla klientów w przypadku upadłości dewelopera czy nieukończenia przez niego budowy. Lepiej chronieni mają być również nabywcy garaży czy boksów rowerowych. Zmiany obejmą też sprzedaż gotowych już nieruchomości.  

Edukacja

Uczniowie polskich szkół zawodowych liderem wśród korzystających z programu Erasmus+. Stanowią 15 proc. wyjeżdżających

W Polsce z programów stypendialnych Erasmus+ skorzystało dotychczas 180 tys. osób. Co roku na takie stypendium za granicę wyjeżdża średnio 14 tys. Polaków. Decydują się na to nie tylko studenci, lecz także uczniowie czy nauczyciele. W sektorze kształcenia zawodowego jesteśmy liderem – polscy uczniowie stanowią ponad 15 proc. wyjeżdżających. Możliwość odbycia stażu za granicą wzbogaca naukę zawodu, rozwija kompetencje miękkie i zwiększa szansę na znalezienie lepszej pracy.

Prawo

Rewolucyjne zmiany w podatkach dla przedsiębiorców. Obciążenia firm wzrosną mimo braku oficjalnej podwyżki podatków

Styczniowe zmiany w podatku CIT to duża rewolucja dla przedsiębiorców. Nowe przepisy ograniczają m.in. możliwość zaliczania do kosztów uzyskania przychodu wydatków na usługi niematerialne, m.in. doradcze. Zmiana ta budzi także wątpliwości interpretacyjne, jakie konkretnie usługi rozumiane są jako niematerialne. Dodatkowo nowe przepisy wprowadziły także ograniczenia dotyczące odliczania kosztów finansowania zewnętrznego. Jak podkreślają eksperci, mimo braku formalnej podwyżki podatków zmiany doprowadzą de facto do zwiększenia obciążeń przedsiębiorców.

Transport

Więcej biurokracji i utrudnienia dla firm w całej Europie. Firmy transportowe krytykują propozycje Brukseli dla branży

Przepisy zakładające wyrównywanie płacy minimalnej i składek socjalnych kierowców to część pakietu zmian socjalnych, które najbardziej niepokoją branżę transportową. Propozycje Brukseli mogą prowadzić do zwiększenia biurokracji i ograniczenia konkurencji – alarmują właściciele firm logistycznych. Branża już dziś boryka się z brakiem pracowników i rosnącymi kosztami pracy.