Komunikaty PR

COOKING CHALLENGE PODBIJA INTERNET

2017-05-26  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
KAROLINA SIUDYŁA
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS

WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl
Do pobrania cooking ( 0 MB )

„COOKING CHALLENGE” podbija internet. 5 milionów wyświetleń pierwszych dziesięciu odcinków.

Z końcem kwietnia ruszyła ciekawa akcja, której organizatorzy rzucają nie lada wyzwanie wszystkim internautom. „Cooking Challenge” to projekt, w którym gotowanie staje się sposobem na zrobienie czegoś dobrego i wyrażenie emocji. Bierze w nim udział plejada polskich Gwiazd z Małgorzatą Rozenek-Majdan i Piotrem Stramowskim na czele. Za realizację projektu na zlecenie producenta sprzętu AGD – firmy BOSCH odpowiadają PrimeMovers, Creative Harder i Magnifico Marketing&PR Consultants.

Nazwa akcji nie bierze się znikąd, gdyż istotą „Cooking Challenge” jest podjęcie niełatwego wyzwania związanego ze zrobieniem czegoś dobrego dla innych
i wyrażenie tego poprzez gotowanie. Każdy bohater, na kanwie indywidualnej historii, tworzy emocjonalny i społecznie użyteczny przekaz, który stanowi cel jego obecności w akcji.

W „Cooking Challenge” - emitowanym na dedykowanym kanale na YOUTUBE, na portalu społecznościowym FACEBOOK, na stronie www.akademiasmaku.pl oraz na kanałach social media uczestników – mówi się o sprawach ważnych.  Bohaterowie inspirują, zarażają innych chęcią pomagania, dzielenia się i bycia wdzięcznym za to, co  dla każdego wydaje się istotne. A wszystko podczas gotowania, bo przecież najlepsze potrawy powstają z serca.

Każdy odcinek to spotkanie z inną osobą i innym tematem. Miejscem akcji jest zaprojektowana specjalnie na potrzeby akcji kuchnia, wyposażona w AGD marki Bosch.

„Zaprosiliśmy do studia Cooking Challenge niezwykłą grupę gwiazd - od osób znanych z ekranów kin i telewizorów, poprzez influencerów internetowych, po „zwykłych” ludzi, którzy pierwszy raz w projekcie content marketingowym w takiej skali mogą stworzyć swój własny przekaz przy udziale marki”- mówi Grzegorz Szyroki, prezes PrimeMovers, pomysłodawca i producent projektu. „Ambasadorami projektu zostali Małgorzata Rozenek-Majdan i Piotr Stramowski. Wiedzieliśmy, że będą wzbudzać duże zainteresowanie, ale wyniki oglądalności na wszystkich kanałach przerosły nasze oczekiwania” – dodaje Szyroki.

W ciągu pierwszych tygodni wyemitowano 10 odcinków, w których poza Piotrem Stramowskim, Małgorzatą Rozenek-Majdan, Grażyną Wolszczak, Marią Sadowską i Zosią Ślotałą zobaczyć możemy gwiazdy sieci – Abstrachuje, Beksy, czy Olę Żuraw.

„Blisko pięciomilionowy wynik oglądalności akcji, po emisji pierwszych dziesięciu odcinków to ogromny sukces. Składają się na niego wyświetlenia na wszystkich trzech kanałach, a wygenerowane liczby to zasługa intensywnej komunikacji z odbiorcą
i ciągłe generowanie zainteresowania” –
mówi Artur Beck, CEO agencji CreativeHarder odpowiadającej za obsługę social mediów i współpracę z influencerami.

„To, co wyróżnia ten projekt i wpływa pozytywnie na współpracę z dziennikarzami, to jego społeczny aspekt. Każda osoba biorąca udział w Cooking Challenge chce zrobić coś dobrego i to w całym procesie komunikacji jest dla nas najważniejsze”dodaje Karolina Maria Siudyła, właścicielka agencji Magnifico Marketing&PR Consultants, odpowiedzialnej za współpracę z celebrytami i działania PR.

Projekt opiera się o efekt domina, gdyż każdy uczestnik nominuje do challenge’u wybrane przez siebie osoby. A co oznacza podjęcie wyzwania? Zgłoszenie się do Cooking Challenge, zdefiniowanie własnego celu, przygotowanie wymyślonego przez siebie dania, które w dosłowny lub symboliczny sposób zobrazuje wybrany przez uczestnika temat. W sumie zaplanowano realizację ponad 200 odcinków.

Sponsorem akcji Cooking Challenge jest marka BOSCH.

„Dla marki Bosch Cooking Challenge oznacza rozwój idei gotowania z przesłaniem i wyjątkową akcję, w której pozostajemy blisko naszych konsumentów. Bohaterowie projektu trafiają „przez żołądek do serca”, a gotowanie staje się nośnikiem wzruszeń, radości i dzielenia się tym, co ważne, a wszystkiemu temu towarzyszy ogromna dawka humoru i ludzkiej życzliwości” – komentuje Hanna Stajuda-Ratajczak, Dyrektor Działu Komunikacji Marek w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego. W tym tygodniu w kuchni Cooking Challenge zobaczymy gwiazdy modelingu -  Michała Baryzę i Natalię Siwiec.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Świąteczna odsłona kampanii „To się bierze z natury” marki Mazurski Smak Biuro prasowe
2021-12-01 | 10:00

Świąteczna odsłona kampanii „To się bierze z natury” marki Mazurski Smak

Czas świątecznych przygotowań zbliża się wielkimi krokami. Z tej okazji marka Mazurski Smak w świątecznej kampanii przypomina konsumentom o swoich produktach, które są doskonałą
Media i PR Empik życzy „Wesołych przedŚwiąt”!
2021-11-30 | 16:00

Empik życzy „Wesołych przedŚwiąt”!

W tegorocznej kampanii Empik zachęca, by odpowiednio wcześnie zacząć przygotowania do Świąt – zadbać o prezenty dla najbliższych i zaplanować z wyprzedzeniem listę zadań. Wszystko
Media i PR BETFAN z kampanią „Lewy Guuurom”
2021-11-25 | 16:00

BETFAN z kampanią „Lewy Guuurom”

Oferta jest dostępna dla użytkowników aplikacji mobilnej TVP Sport oraz stałych graczy bukmachera. Kampanię wspierają działania promocyjne na TVPSport.pl, działania PR oraz w social

Więcej ważnych informacji

Infrastruktura

70 proc. budynków mieszkalnych w Polsce jest nieefektywnych energetycznie. Ich kompleksowa renowacja może napędzić gospodarkę i stworzyć kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy

W Polsce aż 70 proc. spośród 5 mln domów jednorodzinnych nie spełnia standardów efektywności energetycznej. W rezultacie roczne koszty ogrzewania typowego domu o powierzchni 118 mkw., wyposażonego w kocioł węglowy oraz stare drzwi i okna, sięgają w tej chwili ok. 6,5 tys. zł. Po modernizacji, ociepleniu i wymianie stolarki ten koszt mógłby spaść nawet do 1,8 tys. zł rocznie – oszacowali analitycy w raporcie „Fala renowacji szansą na rozwój Polski po pandemii”. Wynika z niego także, że w Polsce powszechna termomodernizacja budynków mieszkalnych – wymuszona unijną strategią – mogłaby się stać motorem napędowym krajowej gospodarki po pandemii i stworzyć nawet kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy.

Handel

Inflacja i wzrost kosztów produkcji uderzają w polskie firmy. Część z nich szuka okazji do ograniczenia wzrostów, inwestując za granicą

Zgodnie z nowymi danymi GUS inflacja w listopadzie wyniosła 7,7 proc. To wynik nienotowany od 21 lat. Wzrosty cen trapią też inne europejskie gospodarki. W październiku ceny w całej UE były wyższe o 4,4 proc. r/r, co jest najwyższym odczytem od co najmniej 1997 roku, od kiedy Eurostat podaje dane. Dynamiczny wzrost cen i zerwane w pandemii łańcuchy dostaw przekładają się na utrudnienia w działalności polskich firm. Jednym ze sposobów na ich ograniczenie może być międzynarodowa ekspansja. – Część polskich firm dostrzegła dla siebie duże możliwości przejmowania zagranicznych podmiotów albo rozwijania się za granicą właśnie dzięki temu, że na niektórych rynkach sytuacja nie zmienia się aż tak dynamicznie – mówi Maciej Bałabanow z Funduszu Ekspansji Zagranicznej PFR TFI.

Finanse

Ponad 70 proc. Polaków najbardziej obawia się braku dostępu do opieki zdrowotnej. Prywatne ubezpieczenie zdrowotne posiada już 3,5 mln osób

Po I połowie tego roku prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym było objętych już 3,5 mln Polaków. To 15-proc. wzrost rok do roku – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń. Do tego wzrostu popularności przyczyniła się pandemia COVID-19, która dodatkowo spotęgowała obawy Polaków związane z utratą zdrowia i brakiem dostępu do opieki lekarskiej. Pakiety medyczne to dziś najpopularniejszy benefit w polskich firmach – korzysta z niego ponad 70 proc. pracowników.

Ochrona środowiska

Grupa PGE zagospodaruje odpady z instalacji OZE. Buduje w tym celu ośrodek innowacji w Bełchatowie

Boom inwestycyjny w sektorze OZE pociąga za sobą konieczność zagospodarowania części z wyeksploatowanych farm wiatrowych czy fotowoltaicznych. Ze zużytych paneli PV można odzyskać m.in. aluminium, szkło i metale szlachetne. Metody recyklingu instalacji OZE wciąż są jednak niedoskonałe i mało wydajne kosztowo. Nad ich rozwojem ma pracować bełchatowskie Centrum Badań i Rozwoju GOZ, którego budowę zainaugurowała w tym tygodniu Grupa PGE. Placówka zacznie działać w 2022 roku. Ma też opracowywać rozwiązania, które pozwolą optymalnie wykorzystywać odpady poprzemysłowe z energetyki konwencjonalnej. W skali roku to miliony ton popiołów, żużli i gipsu, które z powodzeniem można wykorzystać np. w budownictwie.

Bankowość

Polacy nie potrafią otwarcie rozmawiać o pieniądzach. Dużym problemem jest upomnienie się o zwrot pożyczki

Rozmowy o pieniądzach są kłopotliwe dla Polaków zarówno wtedy, gdy toczą się wśród znajomych, jak i w gronie najbliższej rodziny. Prawie 30 proc. Polaków do 35. roku życia stresuje się podczas porównywania swoich zarobków z innymi. W pozostałych grupach wiekowych takie rozmowy wywołują stres u co czwartej osoby. To wnioski z badania ING Banku Śląskiego m.in. na temat codziennych rozmów o finansach. – W naszej kulturze pieniądze są często uznawane za temat tabu i wciąż obecny jest stereotyp, że dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają – zauważa dr Agata Trzcińska, psycholożka ekonomiczna z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.