Komunikaty PR

COOKING CHALLENGE PODBIJA INTERNET

2017-05-26  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
KAROLINA SIUDYŁA
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS

WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl
Do pobrania cooking ( 0 MB )

„COOKING CHALLENGE” podbija internet. 5 milionów wyświetleń pierwszych dziesięciu odcinków.

Z końcem kwietnia ruszyła ciekawa akcja, której organizatorzy rzucają nie lada wyzwanie wszystkim internautom. „Cooking Challenge” to projekt, w którym gotowanie staje się sposobem na zrobienie czegoś dobrego i wyrażenie emocji. Bierze w nim udział plejada polskich Gwiazd z Małgorzatą Rozenek-Majdan i Piotrem Stramowskim na czele. Za realizację projektu na zlecenie producenta sprzętu AGD – firmy BOSCH odpowiadają PrimeMovers, Creative Harder i Magnifico Marketing&PR Consultants.

Nazwa akcji nie bierze się znikąd, gdyż istotą „Cooking Challenge” jest podjęcie niełatwego wyzwania związanego ze zrobieniem czegoś dobrego dla innych
i wyrażenie tego poprzez gotowanie. Każdy bohater, na kanwie indywidualnej historii, tworzy emocjonalny i społecznie użyteczny przekaz, który stanowi cel jego obecności w akcji.

W „Cooking Challenge” - emitowanym na dedykowanym kanale na YOUTUBE, na portalu społecznościowym FACEBOOK, na stronie www.akademiasmaku.pl oraz na kanałach social media uczestników – mówi się o sprawach ważnych.  Bohaterowie inspirują, zarażają innych chęcią pomagania, dzielenia się i bycia wdzięcznym za to, co  dla każdego wydaje się istotne. A wszystko podczas gotowania, bo przecież najlepsze potrawy powstają z serca.

Każdy odcinek to spotkanie z inną osobą i innym tematem. Miejscem akcji jest zaprojektowana specjalnie na potrzeby akcji kuchnia, wyposażona w AGD marki Bosch.

„Zaprosiliśmy do studia Cooking Challenge niezwykłą grupę gwiazd - od osób znanych z ekranów kin i telewizorów, poprzez influencerów internetowych, po „zwykłych” ludzi, którzy pierwszy raz w projekcie content marketingowym w takiej skali mogą stworzyć swój własny przekaz przy udziale marki”- mówi Grzegorz Szyroki, prezes PrimeMovers, pomysłodawca i producent projektu. „Ambasadorami projektu zostali Małgorzata Rozenek-Majdan i Piotr Stramowski. Wiedzieliśmy, że będą wzbudzać duże zainteresowanie, ale wyniki oglądalności na wszystkich kanałach przerosły nasze oczekiwania” – dodaje Szyroki.

W ciągu pierwszych tygodni wyemitowano 10 odcinków, w których poza Piotrem Stramowskim, Małgorzatą Rozenek-Majdan, Grażyną Wolszczak, Marią Sadowską i Zosią Ślotałą zobaczyć możemy gwiazdy sieci – Abstrachuje, Beksy, czy Olę Żuraw.

„Blisko pięciomilionowy wynik oglądalności akcji, po emisji pierwszych dziesięciu odcinków to ogromny sukces. Składają się na niego wyświetlenia na wszystkich trzech kanałach, a wygenerowane liczby to zasługa intensywnej komunikacji z odbiorcą
i ciągłe generowanie zainteresowania” –
mówi Artur Beck, CEO agencji CreativeHarder odpowiadającej za obsługę social mediów i współpracę z influencerami.

„To, co wyróżnia ten projekt i wpływa pozytywnie na współpracę z dziennikarzami, to jego społeczny aspekt. Każda osoba biorąca udział w Cooking Challenge chce zrobić coś dobrego i to w całym procesie komunikacji jest dla nas najważniejsze”dodaje Karolina Maria Siudyła, właścicielka agencji Magnifico Marketing&PR Consultants, odpowiedzialnej za współpracę z celebrytami i działania PR.

Projekt opiera się o efekt domina, gdyż każdy uczestnik nominuje do challenge’u wybrane przez siebie osoby. A co oznacza podjęcie wyzwania? Zgłoszenie się do Cooking Challenge, zdefiniowanie własnego celu, przygotowanie wymyślonego przez siebie dania, które w dosłowny lub symboliczny sposób zobrazuje wybrany przez uczestnika temat. W sumie zaplanowano realizację ponad 200 odcinków.

Sponsorem akcji Cooking Challenge jest marka BOSCH.

„Dla marki Bosch Cooking Challenge oznacza rozwój idei gotowania z przesłaniem i wyjątkową akcję, w której pozostajemy blisko naszych konsumentów. Bohaterowie projektu trafiają „przez żołądek do serca”, a gotowanie staje się nośnikiem wzruszeń, radości i dzielenia się tym, co ważne, a wszystkiemu temu towarzyszy ogromna dawka humoru i ludzkiej życzliwości” – komentuje Hanna Stajuda-Ratajczak, Dyrektor Działu Komunikacji Marek w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego. W tym tygodniu w kuchni Cooking Challenge zobaczymy gwiazdy modelingu -  Michała Baryzę i Natalię Siwiec.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dan Cake stworzył mural oczyszczający powietrze Biuro prasowe
2021-07-28 | 10:00

Dan Cake stworzył mural oczyszczający powietrze

Ma moc 170 drzew i można na nim odszukać charakterystyczne dla regionu miejsca oraz detale związane ze sportowymi i proekologicznymi aktywnościami.  Mowa o muralu, który z
Media i PR Za osiem dni podniebny ambasador Goodyear przybędzie do Polski
2021-07-22 | 11:40

Za osiem dni podniebny ambasador Goodyear przybędzie do Polski

– Latem marka Goodyear chce podbić nie tylko europejskie drogi. By przykuć uwagę i dotrzeć do szerszego grona klientów, producent wypuścił w niebo swojego ambasadora,
Media i PR Zmiany personalne i awanse w 19 Południku
2021-07-22 | 09:10

Zmiany personalne i awanse w 19 Południku

Do zespołu agencji dołączyła Agata Bednarska, obejmując stanowisko Brand Designera, a Karolina Studzińska awansowała na Senior Account Managera. Agata Bednarska jest absolwentką

Więcej ważnych informacji

Złote Spinacze 2021

Finanse

Wdrożenie systemu teleopieki w Polsce wymagałoby przeszkolenia nowej grupy zawodowej zajmującej się telemedycyną. W tej chwili brakuje takich pracowników

Projekt Polskiego Ładu przewiduje dofinansowanie opasek bezpieczeństwa dla seniorów, które miałyby zapewnić im stały kontakt z lekarzem i zdalną opiekę medyczną. Nie wiadomo jednak, jak ten system ma funkcjonować w praktyce. W Polsce telemedycyna dopiero raczkuje, a oprócz wyspecjalizowanych programów i urządzeń, które nie będą zbyt skomplikowane w codziennej obsłudze, niezbędny jest wykwalifikowany personel. – Wymaga to w zasadzie stworzenia zupełnie nowej grupy zawodowej. Dużym wyzwaniem będzie także przygotowanie personelu pielęgniarskiego do pracy z systemami teleopieki – mówi Jacek Gleba, prezes MDT Medical.

 

Konsument

Od pięciu lat rośnie liczba osób głodujących lub zagrożonych głodem. Pandemia przyspieszyła ten proces

Ponad 40 milionów ludzi na świecie znajduje się na skraju głodu, a więcej niż pół miliona już głoduje, przy czym koronawirus spowodował wyraźny przyrost osób zagrożonych głodem. Główną przyczyną są zmiany klimatu i spowodowane nimi kataklizmy, a także konflikty zbrojne. W efekcie po pandemii wirusowej światu może grozić pandemia głodu. Bez natychmiastowej pomocy organizacji humanitarnych, które zapewnią najbiedniejszym obszarom, głównie w Afryce, dostęp do żywności, nieuchronna stanie się kolejna fala imigracji.

Motoryzacja

Rekordowa sprzedaż ciągników rolniczych w Polsce. Mimo że ich ceny rosną

Kryzys spowodowany przez pandemię COVID-19 nie wpłynął negatywnie na rynek maszyn rolniczych. Ciągniki rolnicze osiągają rekordy sprzedaży. – W Polsce są coraz większe gospodarstwa, co za tym idzie rolnicy potrzebują mocniejszych ciągników, ale również wymieniają park maszynowy, żeby móc szybciej i sprawniej obsługiwać swoje pola – mówi Tomasz Rybak, ekspert z firmy Martin & Jacob.

Problemy społeczne

Polacy wypoczywają z telefonem w ręku. Co czwarta osoba odczuwa presję odpowiadania na służbowe maile i telefony podczas urlopu

Przynajmniej dwutygodniowy urlop jest jednym z najlepszych sposobów zwiększania satysfakcji i efektywności pracowników. Tymczasem w Polsce – jak wynika z najnowszego badania Hays – 39 proc. specjalistów i menedżerów nie pamięta, kiedy ostatnio tyle wypoczywało, a co trzeci pozostaje online nawet w trakcie wakacji. Badania Tax Care pokazały z kolei, że aż 46 proc. menedżerów na urlopie wciąż wykonuje swoje obowiązki i zarządza zespołami. Randstad wskazuje natomiast, że 27 proc. Polaków odczuwa presję, aby podczas urlopu odpowiadać na służbowe maile i telefony. Warto je jednak wyłączyć, bo nieefektywny wypoczynek może mieć poważniejsze konsekwencje: od problemów z pamięcią i koncentracją po wypalenie zawodowe.