Komunikaty PR

COOKING CHALLENGE PODBIJA INTERNET

2017-05-26  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
KAROLINA SIUDYŁA
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS

WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl
Do pobrania cooking ( 0 MB )

„COOKING CHALLENGE” podbija internet. 5 milionów wyświetleń pierwszych dziesięciu odcinków.

Z końcem kwietnia ruszyła ciekawa akcja, której organizatorzy rzucają nie lada wyzwanie wszystkim internautom. „Cooking Challenge” to projekt, w którym gotowanie staje się sposobem na zrobienie czegoś dobrego i wyrażenie emocji. Bierze w nim udział plejada polskich Gwiazd z Małgorzatą Rozenek-Majdan i Piotrem Stramowskim na czele. Za realizację projektu na zlecenie producenta sprzętu AGD – firmy BOSCH odpowiadają PrimeMovers, Creative Harder i Magnifico Marketing&PR Consultants.

Nazwa akcji nie bierze się znikąd, gdyż istotą „Cooking Challenge” jest podjęcie niełatwego wyzwania związanego ze zrobieniem czegoś dobrego dla innych
i wyrażenie tego poprzez gotowanie. Każdy bohater, na kanwie indywidualnej historii, tworzy emocjonalny i społecznie użyteczny przekaz, który stanowi cel jego obecności w akcji.

W „Cooking Challenge” - emitowanym na dedykowanym kanale na YOUTUBE, na portalu społecznościowym FACEBOOK, na stronie www.akademiasmaku.pl oraz na kanałach social media uczestników – mówi się o sprawach ważnych.  Bohaterowie inspirują, zarażają innych chęcią pomagania, dzielenia się i bycia wdzięcznym za to, co  dla każdego wydaje się istotne. A wszystko podczas gotowania, bo przecież najlepsze potrawy powstają z serca.

Każdy odcinek to spotkanie z inną osobą i innym tematem. Miejscem akcji jest zaprojektowana specjalnie na potrzeby akcji kuchnia, wyposażona w AGD marki Bosch.

„Zaprosiliśmy do studia Cooking Challenge niezwykłą grupę gwiazd - od osób znanych z ekranów kin i telewizorów, poprzez influencerów internetowych, po „zwykłych” ludzi, którzy pierwszy raz w projekcie content marketingowym w takiej skali mogą stworzyć swój własny przekaz przy udziale marki”- mówi Grzegorz Szyroki, prezes PrimeMovers, pomysłodawca i producent projektu. „Ambasadorami projektu zostali Małgorzata Rozenek-Majdan i Piotr Stramowski. Wiedzieliśmy, że będą wzbudzać duże zainteresowanie, ale wyniki oglądalności na wszystkich kanałach przerosły nasze oczekiwania” – dodaje Szyroki.

W ciągu pierwszych tygodni wyemitowano 10 odcinków, w których poza Piotrem Stramowskim, Małgorzatą Rozenek-Majdan, Grażyną Wolszczak, Marią Sadowską i Zosią Ślotałą zobaczyć możemy gwiazdy sieci – Abstrachuje, Beksy, czy Olę Żuraw.

„Blisko pięciomilionowy wynik oglądalności akcji, po emisji pierwszych dziesięciu odcinków to ogromny sukces. Składają się na niego wyświetlenia na wszystkich trzech kanałach, a wygenerowane liczby to zasługa intensywnej komunikacji z odbiorcą
i ciągłe generowanie zainteresowania” –
mówi Artur Beck, CEO agencji CreativeHarder odpowiadającej za obsługę social mediów i współpracę z influencerami.

„To, co wyróżnia ten projekt i wpływa pozytywnie na współpracę z dziennikarzami, to jego społeczny aspekt. Każda osoba biorąca udział w Cooking Challenge chce zrobić coś dobrego i to w całym procesie komunikacji jest dla nas najważniejsze”dodaje Karolina Maria Siudyła, właścicielka agencji Magnifico Marketing&PR Consultants, odpowiedzialnej za współpracę z celebrytami i działania PR.

Projekt opiera się o efekt domina, gdyż każdy uczestnik nominuje do challenge’u wybrane przez siebie osoby. A co oznacza podjęcie wyzwania? Zgłoszenie się do Cooking Challenge, zdefiniowanie własnego celu, przygotowanie wymyślonego przez siebie dania, które w dosłowny lub symboliczny sposób zobrazuje wybrany przez uczestnika temat. W sumie zaplanowano realizację ponad 200 odcinków.

Sponsorem akcji Cooking Challenge jest marka BOSCH.

„Dla marki Bosch Cooking Challenge oznacza rozwój idei gotowania z przesłaniem i wyjątkową akcję, w której pozostajemy blisko naszych konsumentów. Bohaterowie projektu trafiają „przez żołądek do serca”, a gotowanie staje się nośnikiem wzruszeń, radości i dzielenia się tym, co ważne, a wszystkiemu temu towarzyszy ogromna dawka humoru i ludzkiej życzliwości” – komentuje Hanna Stajuda-Ratajczak, Dyrektor Działu Komunikacji Marek w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego. W tym tygodniu w kuchni Cooking Challenge zobaczymy gwiazdy modelingu -  Michała Baryzę i Natalię Siwiec.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Tej jesieni ponownie „dodamy do ulubionych” śmietankę Łaciatą Biuro prasowe
2021-09-16 | 12:00

Tej jesieni ponownie „dodamy do ulubionych” śmietankę Łaciatą

We wrześniu rozpoczyna się jesienna edycja kampanii śmietanki Łaciatej „Dodaj do ulubionych”. W kontynuacji działań marka nadal zachęca konsumentów, by wypróbowali
Media i PR Międzynarodowa kampania Fundacji State of Poland w sieci kin Cinema City
2021-09-13 | 14:00

Międzynarodowa kampania Fundacji State of Poland w sieci kin Cinema City

Startuje międzynarodowa kampania Fundacji State of Poland promująca polską gospodarkę i polski styl życia oraz festiwal kulinarno-muzyczny #Jabłonki Swawole 2021. 30-sekundowy spot emitowany
Media i PR XI Polish Businesswomen Congress
2021-09-11 | 19:16

XI Polish Businesswomen Congress

Inspirująco-motywacyjne wystąpienie DODY podczas XI Polish Businesswomen Congress Redakcja czasopisma „Businesswoman & life” po raz XI zorganizowała największe wydarzenie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Handel

InPost wprowadza nową usługę dla e-handlu. Przesyłki w wybranych miastach będą dostarczane do paczkomatu tego samego dnia

W Łodzi i Warszawie rusza nowa usługa InPost – Same Day Delivery, dzięki której dostawa przesyłek do paczkomatu na terenie miasta jest możliwa tego samego dnia. Jak zapowiada spółka, do końca roku usługa będzie dostępna na 20 największych polskich rynkach. Co ważne, za dostawę w ten sam dzień nie będzie pobierana dodatkowa opłata. – W ten sposób podnosimy poprzeczkę dla wszystkich graczy na rynku, którzy dostarczają przesyłki – zapowiada Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost SA.

Prawo

Wchodzą w życie przepisy przerywające procesy reprywatyzacyjne. Właściciele nieruchomości będą dochodzić odszkodowań przed Europejskim Trybunałem Praw Człowieka

16 września wchodzi w życie nowelizacja Kodeksu postępowania administracyjnego, która ma uniemożliwić zwrot nieruchomości odebranych przez władze państwowe po II wojnie światowej. Wprowadza bowiem limit 30 lat na uznawanie roszczeń reprywatyzacyjnych. Przeciwnicy nowej regulacji wskazują, że oznacza ona przerwanie wszystkich procesów reprywatyzacyjnych, co uniemożliwi poszkodowanym odzyskanie bezprawnie zagrabionego mienia. Z drugiej jednak strony oznacza też zakończenie tysięcy spraw, które do tej pory zalegały w urzędach, ponieważ nie można było odnaleźć spadkobierców przedwojennych właścicieli. Dla osób, którym zostanie odebrane prawo do roszczeń, rozwiązaniem będzie skierowanie skargi do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka.

Finanse

Po wprowadzeniu Polskiego Ładu część przedsiębiorców będzie rezygnować z podatku liniowego. To może pociągnąć za sobą szkody dla gospodarki

Około 700 tys. przedsiębiorców rozliczających się podatkiem liniowym zostanie najmocniej dotkniętych planowanymi zmianami w ramach Polskiego Ładu. Zwiększenie im obciążeń, nawet jeśli wyniesie 4,9 proc. zamiast 9 proc., bez możliwości odliczenia kwoty wolnej od podatku, czyli planowanych 30 tys. zł, może spowodować, że część przedsiębiorców zrezygnuje z tej formy opodatkowania. – Tymczasem od 2004 roku, kiedy ją wprowadzono, przyniosła ona wiele korzyści zarówno dla firm, jak i budżetu państwa – mówi Rzecznik MŚP Adam Abramowicz, który zbiera podpisy pod petycją w sprawie zablokowania niekorzystnych zmian. Podpisało ją już ponad 52 tys. osób.

Konsument

Polacy postrzegają podgrzewacze tytoniu jako zamiennik papierosa. Sięgają po nie, bo nie chcą zrywać z nałogiem [DEPESZA]

Podgrzewacze tytoniu są dla palaczy w Polsce najbliższym substytutem tradycyjnych papierosów – wynika z badania Maison & Partners dla Federacji Konsumentów. Wpływa na to podobny wygląd paczki z wkładami, ich zapach i smak tytoniu. Badani konsumenci, którzy sięgają po podgrzewacze, na ogół nie zamierzają definitywnie rozstawać się z nałogiem, ale szukają mniej szkodliwego zastępnika dla klasycznego „dymka”. Częściej to e-papierosy są traktowane jako pierwszy krok do całkowitego rzucenia palenia.