Komunikaty PR

Pożyczka na wszystko, czym zaskoczy życie – nowa strategia LendOn.pl

2018-08-31  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Osial-Tyszkiewicz
KnowledgeHub

www.kh.vc
00-844 Warszawa
magdalena.osial|knowledgehub.pl| |magdalena.osial|knowledgehub.pl
+48 537 868 699
www.kh.vc

Marka LendOn.pl, należąca do Creamfinance Poland, ruszyła z nową kampanią TV i w Internecie. Realizacją spotu zajął się VideoMill.

Lendon.pl to firma oferująca szybkie i krótkoterminowe pożyczki przez Internet. Celem kampanii jest wzrost liczby udzielanych Pierwszych Darmowych pożyczek, wzmocnienie rozpoznawalności marki oraz budowanie wizerunku LendOn.pl, jako wiarygodnego i szybko dostępnego źródła pożyczek.

Bohaterem najnowszego spotu LendOn.pl jest Harry London – entuzjasta Polski. Harry z nutą angielskiego akcentu  tłumaczy, że wzięcie szybkiej pożyczki jest normalną sprawą, bo życie zaskakuje nas każdego dnia. Gdy zabraknie gotówki na naprawę zepsutej pralki czy wakacyjny wyjazd last minute – wystarczy jedno kliknięcie na LendOn.pl, a pierwsza pożyczka do 3000 zł na 45 dni po kilku minutach znajdzie się na koncie.

Wybraliśmy propozycję Videomill z uwagi na ciekawy, oryginalny i wyróżniający się pomysł, który dzięki zastosowaniu postaci Harry'ego Londona będziemy mogli rozwijać w przyszłości, również przy wykorzystaniu social media. Agencja wyróżnia się myśleniem i realizacjami nakierowywanymi na użytkowników cyfrowych, tzw. digital natives, co pasuje do naszego produktu (100% online) i podnosi efektywność sprzedażową – komentuje Marcin Szporka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Creamfinance Poland.

W ramach współpracy, zespół Videomill odpowiadał za koncepcję i realizację spotu. Jest to pierwszy etap całorocznej strategii wideo z wykorzystaniem postaci Harry’ego Londona.

Współpraca z LendOn.pl była dla nas przyjemnością. Mimo że czas na stworzenie spotu był ograniczony, dzięki sprawnej komunikacji z klientem byliśmy w stanie zrealizować zamierzone cele. Cieszymy się również, że nasza realizacja oddaje główne założenia marki – mówi Adam Gołub, CEO Videomill.

Spot jest emitowany od 6 sierpnia na antenie TVP1, TVP2, Polsat oraz stacjach tematycznych TVN. Oprócz kampanii telewizyjnej realizowana będzie również kampania w serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych.

Videomill tworzy spersonalizowane filmy reklamowe. Łączy najbardziej efektywne formy dialogu z odbiorcami. Poprzez opowiedziane historie w video mailingach, zacieśnia relację  między marką a klientem. Uzupełniając przekaz o dane deklaratywne oraz dane behawioralne, Videomill buduje silnie angażujący przekaz mający istotny wpływ na wskaźnik konwersji. Dzięki dodaniu video do komunikacji one-to-one osiąga nawet 5-krotnie lepsze wyniki w działaniach marketingowych. Do klientów VideoMill należą PZU, Sephora, Oriflame, Allegro, Orange, Skoda.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2020-07-13 | 11:00

DIMAQ UNI – przedłużamy termin nadsyłania zgłoszeń!

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w dziewiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Nagrodami w DIMAQ UNI są
Media i PR Konferencja Online Marketing Day 2020 zakończona sukcesem!
2020-07-13 | 10:00

Konferencja Online Marketing Day 2020 zakończona sukcesem!

Ponad 3 500 osób wzięło udział w pierwszej edycji Online Marketing Day - konferencji poświęconej digital marketingowi. W jej ramach 16 ekspertów i praktyków podzieliło
Media i PR Właściciel marki Coccodrillo z wyróżnieniem w rankingu Rzeczpospolitej
2020-07-13 | 01:00

Właściciel marki Coccodrillo z wyróżnieniem w rankingu Rzeczpospolitej

Grupa CDRL znalazła się w gronie wyróżnionych firm w rankingu „Najważniejsze firmy dla Polski” organizowanego przez dziennik Rzeczpospolita. Właściciel marek Coccodrillo

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Polska w ogonie Europy pod względem leczenia alergii – z 12 mln osób chorych odczula się tylko 20 proc. Brak leczenia zwiększa ryzyko zachorowania na COVID-19

Alergia to problem 12 mln Polaków. Przyczyną jej rozwoju są alergeny znajdujące się w pyłkach drzew, traw, zbóż, chwastów, odchodach roztoczy kurzu domowego czy w sierści i naskórku zwierząt domowych. Najczęstsze objawy choroby to katar, zatkany nos, zaczerwienienie spojówek, swędzenie oczu czy suchy kaszel. Alergia to nie tylko choroba dokuczliwa, ale i groźna. Nierozpoznana albo nieleczona prawidłowo może prowadzić do rozwoju astmy oskrzelowej. Dlatego lekarze podkreślają, że kluczowa jest szybka diagnoza i leczenie, które zwłaszcza teraz – w czasie pandemii SARS-CoV-2 – może zapobiec wniknięciu wirusa do organizmu przez błony śluzowe.

 

Prawo

Przedsiębiorcy liczą na progospodarcze inicjatywy prezydenta. Oczekują też jasnych standardów stanowienia prawa

Organizacje zrzeszające przedsiębiorców apelują do prezydenta o jasne określenie kryteriów, które musi spełniać ustawa dotycząca spraw gospodarczych, by zyskać jego podpis. Postulują, żeby każda tego typu zmiana prawa była poprzedzona konsultacjami ze stronami dialogu społecznego i przedstawicielami przedsiębiorców, zapewniała odpowiednio długie vacatio legis, a te dotyczące zwiększania obciążeń podatkowych wymagały 3/5 większości sejmowej. – Prezydent nie wpływa bezpośrednio na gospodarkę i przedsiębiorczość, ale może być otwarty na głosy środowiska przedsiębiorców – uważa główny ekonomista Federacji Przedsiębiorców Polskich.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

E-commerce

Sprzedaż okularów przez internet może znacząco wzrosnąć. Polska aplikacja pozwoli przymierzyć oprawki w rozszerzonej rzeczywistości

Narzędzia oparte na rozszerzonej rzeczywistości, które umożliwiają wirtualne przymierzenie produktu przed zakupem w sieci, mogą zminimalizować liczbę zwrotów. – Według niemieckiego zrzeszenia branży internetowej Bitkom co ósmy zakup w internecie jest zwracany do sklepu, co zwiększa koszty poniesione przez sprzedawców – tłumaczy Beata Badzyńska z Sensi Labs, firmy, która stworzyła aplikację Glasses Click & Fit pozwalającą wirtualnie dopasować okulary. Innowacyjne rozwiązanie nie nakłada oprawek na zdjęcie, ale tworzy realny model 3D twarzy, dzięki czemu klient może w telefonie przejrzeć się jak w lusterku. Aplikacja działa na platformie iOS oraz, co było dotąd niespotykane, na Androidzie.

Bankowość

Pandemia może zwiększyć popyt na doradztwo finansowe. Polacy będą szukać sposobów na pomnożenie gotówki

Strach przed koronawirusem i kryzysem w połączeniu z bardzo niskim oprocentowaniem lokat sprawiły, że tylko w marcu i kwietniu Polacy wypłacili z banków rekordową kwotę 46 mld zł, a więcej osób trzyma swoje oszczędności w gotówce.  – Trzymanie pieniędzy w  skarpecie nie jest dobrym zabezpieczeniem na 2020 rok. Podstawą tego zabezpieczenia jest dbałość o finanse osobiste – mówi prezes Fundacji EFPA Polska, Mariola Szymańska-Koszczyc. Jak podkreśla, w trudnych czasach warto zwrócić się do profesjonalnego doradcy finansowego, który pomoże w podjęciu dobrej decyzji i pomnożeniu gotówki. W Polsce rozwój rynku doradztwa finansowego wciąż jednak utrudniają nieprzystające regulacje i przekonanie klientów, że nie muszą płacić za tego typu usługi.