Komunikaty PR

Pożyczka na wszystko, czym zaskoczy życie – nowa strategia LendOn.pl

2018-08-31  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Osial-Tyszkiewicz
KnowledgeHub

www.kh.vc
00-844 Warszawa
magdalena.osial|knowledgehub.pl| |magdalena.osial|knowledgehub.pl
+48 537 868 699
www.kh.vc

Marka LendOn.pl, należąca do Creamfinance Poland, ruszyła z nową kampanią TV i w Internecie. Realizacją spotu zajął się VideoMill.

Lendon.pl to firma oferująca szybkie i krótkoterminowe pożyczki przez Internet. Celem kampanii jest wzrost liczby udzielanych Pierwszych Darmowych pożyczek, wzmocnienie rozpoznawalności marki oraz budowanie wizerunku LendOn.pl, jako wiarygodnego i szybko dostępnego źródła pożyczek.

Bohaterem najnowszego spotu LendOn.pl jest Harry London – entuzjasta Polski. Harry z nutą angielskiego akcentu  tłumaczy, że wzięcie szybkiej pożyczki jest normalną sprawą, bo życie zaskakuje nas każdego dnia. Gdy zabraknie gotówki na naprawę zepsutej pralki czy wakacyjny wyjazd last minute – wystarczy jedno kliknięcie na LendOn.pl, a pierwsza pożyczka do 3000 zł na 45 dni po kilku minutach znajdzie się na koncie.

Wybraliśmy propozycję Videomill z uwagi na ciekawy, oryginalny i wyróżniający się pomysł, który dzięki zastosowaniu postaci Harry'ego Londona będziemy mogli rozwijać w przyszłości, również przy wykorzystaniu social media. Agencja wyróżnia się myśleniem i realizacjami nakierowywanymi na użytkowników cyfrowych, tzw. digital natives, co pasuje do naszego produktu (100% online) i podnosi efektywność sprzedażową – komentuje Marcin Szporka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Creamfinance Poland.

W ramach współpracy, zespół Videomill odpowiadał za koncepcję i realizację spotu. Jest to pierwszy etap całorocznej strategii wideo z wykorzystaniem postaci Harry’ego Londona.

Współpraca z LendOn.pl była dla nas przyjemnością. Mimo że czas na stworzenie spotu był ograniczony, dzięki sprawnej komunikacji z klientem byliśmy w stanie zrealizować zamierzone cele. Cieszymy się również, że nasza realizacja oddaje główne założenia marki – mówi Adam Gołub, CEO Videomill.

Spot jest emitowany od 6 sierpnia na antenie TVP1, TVP2, Polsat oraz stacjach tematycznych TVN. Oprócz kampanii telewizyjnej realizowana będzie również kampania w serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych.

Videomill tworzy spersonalizowane filmy reklamowe. Łączy najbardziej efektywne formy dialogu z odbiorcami. Poprzez opowiedziane historie w video mailingach, zacieśnia relację  między marką a klientem. Uzupełniając przekaz o dane deklaratywne oraz dane behawioralne, Videomill buduje silnie angażujący przekaz mający istotny wpływ na wskaźnik konwersji. Dzięki dodaniu video do komunikacji one-to-one osiąga nawet 5-krotnie lepsze wyniki w działaniach marketingowych. Do klientów VideoMill należą PZU, Sephora, Oriflame, Allegro, Orange, Skoda.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Pierwsza w historii gala Polish Gaming Aces Biuro prasowe
2020-02-19 | 17:00

Pierwsza w historii gala Polish Gaming Aces

Statuetki zostaną przyznane za osiągnięcia z ubiegłego roku m.in. w takich kategoriach jak: firma roku, bukmacher roku, produkt roku, kampania marketingowa roku czy debiut roku. Wydarzenie
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2020-02-19 | 15:00

Dom Mody Klif z sukcesem zakończył rok 2019!

Początek nowego roku daje nie tylko wyzwania i możliwości, ale także okazję do podsumowań tego, co już się wydarzyło. Rok 2019 w warszawskim Klif obfitował w urodzinowe eventy, poszerzenie oferty o nowych najemców, także
Media i PR „Herbapol-Lublin” S.A. startuje z kampanią telewizyjną syropów z witaminą D
2020-02-19 | 05:00

„Herbapol-Lublin” S.A. startuje z kampanią telewizyjną syropów z witaminą D

„Herbapol-Lublin” S.A., lider w segmencie syropów owocowych wystartował właśnie z kampanią telewizyjną promującą syropy wzbogacone o  witaminę

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Bankowość

Polacy coraz chętniej korzystają z usług assistance. Na znaczeniu zyskuje pomoc medyczna i w podróży

Pakiet usług pomocowych ma 42 proc. Polaków, a co trzeci deklaruje, że korzysta z nich w praktyce przynajmniej raz do roku – wynika z badania Europ Assistance. Największą popularnością niezmiennie cieszy się assistance drogowy, w tym m.in. holowanie samochodu czy możliwość wynajęcia auta zastępczego. Szybko rośnie również liczba Polaków, którzy posiadają i wykorzystują assistance podróżny i medyczny. W tych produktach firmy świadczące takie usługi widzą szczególny potencjał wzrostu, zwłaszcza dzięki nowym rozwiązaniom technologicznym, m.in. możliwości odbycia wideokonsultacji z lekarzem.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Transport

Umacnia się pozycja polskich portów morskich. Dzięki nowym inwestycjom znacznie zwiększą się ich zdolności przeładunkowe

Przeładunki w polskich portach morskich w 2019 roku przekroczyły rekordowe 108 mln ton. Do ponad 3 mln TEU wzrosła też liczba kontenerów, które do nich trafiły. Zaplanowane na kolejne lata inwestycje mają przyczynić się do dalszego wzrostu możliwości przeładunkowych i znaczenia krajowych portów w Europie. Prognozy zakładają, że do 2050 roku zapotrzebowanie na przeładunki kontenerowe będzie ponad trzykrotnie większe niż dziś. Przykładem takiej inwestycji jest budowa Portu Zewnętrznego w Gdyni.

Prawo

Firmy w finansowych tarapatach wciąż rzadko korzystają z narzędzi naprawczych. Pomocą dla nich może być ustawa antyzatorowa

Wskaźnik upadłości i restrukturyzacji jest w Polsce dosyć niski, a rodzime przedsiębiorstwa rzadko – w porównaniu z innymi krajami Europy – korzystają z przewidzianych prawem środków naprawczo-oddłużeniowych. Ułatwieniem ma być nowelizacja prawa upadłościowego, która wejdzie w życie 24 marca i uelastyczni oraz przyspieszy procedurę tzw. pre-packu, czyli przygotowanej sprzedaży. Przełoży się to m.in. na krótszy czas i niższe koszty postępowania upadłościowego. Z kolei na zmniejszenie skali problemów z płynnością finansową może wpłynąć działająca od stycznia ustawa zatorowa.

 
 

Finanse

Służba zdrowia może sobie nie poradzić bez wzrostu nakładów społeczeństwa. Konieczna publiczna debata na ten temat

Planowany wzrost nakładów na służbę zdrowia do poziomu 6 proc. PKB w 2025 roku może być niewystarczający i nie przynieść żadnych efektów, bo pieniądze zostaną pochłonięte przez inflację w sektorze medycznym i wzrost wynagrodzeń pracowników ochrony zdrowia. Konieczne jest szybsze zwiększanie finansowania, nie tylko z budżetu. – Czeka nas dyskusja w społeczeństwie o wzroście również naszych nakładów na służbę zdrowia – mówi dr Małgorzata Gałązka-Sobotka z Uczelni Łazarskiego. W perspektywie kilku lat może być niezbędne wprowadzenie jak w innych państwach dodatkowego, powszechnego ubezpieczenia pielęgnacyjnego, które pozwoli zbudować stabilny system opieki długoterminowej.