Komunikaty PR

Pożyczka na wszystko, czym zaskoczy życie – nowa strategia LendOn.pl

2018-08-31  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Osial-Tyszkiewicz
KnowledgeHub

www.kh.vc
00-844 Warszawa
magdalena.osial|knowledgehub.pl| |magdalena.osial|knowledgehub.pl
+48 537 868 699
www.kh.vc

Marka LendOn.pl, należąca do Creamfinance Poland, ruszyła z nową kampanią TV i w Internecie. Realizacją spotu zajął się VideoMill.

Lendon.pl to firma oferująca szybkie i krótkoterminowe pożyczki przez Internet. Celem kampanii jest wzrost liczby udzielanych Pierwszych Darmowych pożyczek, wzmocnienie rozpoznawalności marki oraz budowanie wizerunku LendOn.pl, jako wiarygodnego i szybko dostępnego źródła pożyczek.

Bohaterem najnowszego spotu LendOn.pl jest Harry London – entuzjasta Polski. Harry z nutą angielskiego akcentu  tłumaczy, że wzięcie szybkiej pożyczki jest normalną sprawą, bo życie zaskakuje nas każdego dnia. Gdy zabraknie gotówki na naprawę zepsutej pralki czy wakacyjny wyjazd last minute – wystarczy jedno kliknięcie na LendOn.pl, a pierwsza pożyczka do 3000 zł na 45 dni po kilku minutach znajdzie się na koncie.

Wybraliśmy propozycję Videomill z uwagi na ciekawy, oryginalny i wyróżniający się pomysł, który dzięki zastosowaniu postaci Harry'ego Londona będziemy mogli rozwijać w przyszłości, również przy wykorzystaniu social media. Agencja wyróżnia się myśleniem i realizacjami nakierowywanymi na użytkowników cyfrowych, tzw. digital natives, co pasuje do naszego produktu (100% online) i podnosi efektywność sprzedażową – komentuje Marcin Szporka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Creamfinance Poland.

W ramach współpracy, zespół Videomill odpowiadał za koncepcję i realizację spotu. Jest to pierwszy etap całorocznej strategii wideo z wykorzystaniem postaci Harry’ego Londona.

Współpraca z LendOn.pl była dla nas przyjemnością. Mimo że czas na stworzenie spotu był ograniczony, dzięki sprawnej komunikacji z klientem byliśmy w stanie zrealizować zamierzone cele. Cieszymy się również, że nasza realizacja oddaje główne założenia marki – mówi Adam Gołub, CEO Videomill.

Spot jest emitowany od 6 sierpnia na antenie TVP1, TVP2, Polsat oraz stacjach tematycznych TVN. Oprócz kampanii telewizyjnej realizowana będzie również kampania w serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych.

Videomill tworzy spersonalizowane filmy reklamowe. Łączy najbardziej efektywne formy dialogu z odbiorcami. Poprzez opowiedziane historie w video mailingach, zacieśnia relację  między marką a klientem. Uzupełniając przekaz o dane deklaratywne oraz dane behawioralne, Videomill buduje silnie angażujący przekaz mający istotny wpływ na wskaźnik konwersji. Dzięki dodaniu video do komunikacji one-to-one osiąga nawet 5-krotnie lepsze wyniki w działaniach marketingowych. Do klientów VideoMill należą PZU, Sephora, Oriflame, Allegro, Orange, Skoda.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR McCANN i Weber Shandwick dla nowej marki EFL Biuro prasowe
2020-11-26 | 09:30

McCANN i Weber Shandwick dla nowej marki EFL

McCANN Poland, w skład którego wchodzi agencja PR Weber Shandwick, wygrał przetarg na wprowadzenie na rynek i obsługę nowej marki CAL&F, realizowany przez Europejski Fundusz
Media i PR Agata Malinowska i Monika Hoja w Grupie Open Mobi
2020-11-25 | 14:00

Agata Malinowska i Monika Hoja w Grupie Open Mobi

Do zespołu Social Audience w Grupie Open Mobi dołączyły Agata Malinowska oraz Monika Hoja. Agata Malinowska odpowiada za realizację paidowych kampanii klienckich oraz współpracę z
Media i PR Goodyear razem z Kubą Przygońskim stworzył serię wideo o motorsporcie
2020-11-25 | 13:35

Goodyear razem z Kubą Przygońskim stworzył serię wideo o motorsporcie

Sezon wyścigowy powoli dobiega końca. Jednak dla zespołów nie oznacza to wcale przerwy. W motorsporcie zaczyna się obecnie najważniejszy etap – czas przygotowań do kolejnych

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Handel

Galerie Otwarcie sklepów i galerii handlowych pozwoli gospodarce złapać oddech. Gastronomia i turystyka muszą czekać na szczestarają się na nowo przyciągnąć klientów po lockdownie. Zapewnienie rozrywki i programy lojalnościowe stają się kluczowe [DEPESZA]

Według GUS w październiku sprzedaż detaliczna w cenach stałych spadła o 2,3 proc. w ujęciu rocznym, do czego przyczyniło się głównie pogorszenie nastrojów konsumentów i ograniczanie przez nich wydatków. Konsumpcję tradycyjnie napędzi okres przedświąteczny, na co niewątpliwie wpłynie ponowne otwarcie sektora handlu. Trudno jednak prognozować, czy zanotuje taki wzrost jak zwykle w grudniu. Z przedświątecznej gorączki nie skorzystają w takim stopniu gastronomia i hotele. – Pełne odmrożenie w tych sektorach nastąpi prawdopodobnie pod wpływem szczepionki – ocenia Piotr Arak z Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

Przemysł

Pandemia zwiększy innowacyjność województw. Liderem pozostaje Mazowsze, ale pozostałe ośrodki szybko zmniejszają dystans

Mazowsze, Małopolska, Dolny Śląsk i Pomorze – to liderzy innowacyjności regionów w Polsce. Wpływają na to wysokie uprzemysłowienie lokalnych gospodarek i ośrodki akademickie, które razem z firmami prowadzą działalność badawczo-rozwojową. Mniejsze miasta systematycznie zmniejszają jednak dystans do liderów, a postęp technologiczny po kryzysie będzie jeszcze bardziej dynamiczny. – Firmy i gospodarki chcące utrzymać konkurencyjność międzynarodową powinny inwestować w automatyzację – podkreśla Grzegorz Maliszewski, główny ekonomista Banku Millennium, współautor raportu „Indeks Millennium 2020  Potencjał innowacyjności regionów”.

Farmacja

W tym roku w Polsce może być blisko dwa razy więcej zachorowań na raka prostaty. Nowoczesne leki refundowane są jednak tylko dla pacjentów z przerzutami

Stowarzyszenie UroConti szacuje, że w tym roku w Polsce można spodziewać się nawet 20 tys. nowych zachorowań na raka prostaty, czyli prawie dwukrotnie więcej niż zwykle. Wpływ na to ma pandemia i spowodowane nią opóźnienia w diagnostyce. Lekarze podkreślają, że choroba wykryta we wczesnym stadium jest całkowicie uleczalna, a dostęp do najnowocześniejszych metod leczenia sukcesywnie się poprawia. Dużym problemem wciąż jest jednak polityka refundacyjna i ograniczenia programu lekowego. W tej chwili nowoczesne leki można zastosować tylko u tych pacjentów, u których rak prostaty dał już przerzuty. – To osłabia naszą walkę z tym nowotworem – podkreślają lekarze.

 
 

Prawo

Trwają prace nad uregulowaniem pracy zdalnej. Propozycje rządu mogą zniechęcić pracodawców zbyt dużą liczbą formalności

Rząd zapowiedział, że kwestie dotyczące pracy zdalnej zostaną wpisane do Kodeksu pracy. Takie rozwiązania popiera 85 proc. pracowników badanych przez Gumtree.pl. Problem w tym, że w dużej mierze przedstawione propozycje opierają się na dotychczasowych uregulowaniach dotyczących telepracy. – Są to zapisy zdecydowanie przeregulowane, wprowadzające dużo formalności, które zniechęcają pracodawców do tego, aby skorzystać z pracy zdalnej – ocenia radca prawny Wojciech Bigaj. Propozycje są teraz konsultowane ze stroną społeczną. Wśród nich znalazły się m.in. potrzebne zapisy dotyczące kosztów pracy zdalnej, czyli określenie, jakie wydatki powinien ponosić pracownik, a jakie pracodawca.