Komunikaty PR

Specjalne ilustrowane wersje reklam w „KUKBUK Dzieciaki”!

2017-09-13  |  15:00
Biuro prasowe

We wrześniu ukazało się w całości ilustrowane wydanie specjalne wydawnictwa KUKBUK zatytułowane „KUKBUK – Dzieciaki”. Marketerzy zaaprobowali unikalną konwencję tego wydania i zgodzili się, aby ze względu na jego specyfikę opracowano specjalne ilustrowane wersje reklam. W ten sposób powstały wyjątkowe layouty reklamowe takich marek jak: Dr Oetker, MERCEDES, Raiffeisen POLBANK i WEDEL.

Większość zawartych w tym wydaniu materiałów reklamowych została zilustrowana, m.in. layouty marek BOBO FRUT, Dr.Oetker, FOXY i KOTÁNYI. Jest też wiele rozwiązań niestandardowych, np. marka WEDEL stworzyła specjalny layout z prostym, obrazkowym przepisem na kruche ciasteczka z czekotubką w roli głównej, Raiffeisen POLBANK z instrukcją oszczędzania, a MERCEDES z pomysłem na (nie)praktyczną zabawę w „zmalowane w drodze”.

„Zależało nam na tym, aby materiały reklamowe były spójne, zarówno z tematyką, jak i estetyką wydania specjalnego. Proponowaliśmy marketerom rozwiązania niestandardowe i fachową pomoc w ich realizacji. Dzięki temu zabiegowi reklamy stały się integralną częścią magazynu.” – mówi Dorota Sulich-Długosz, dyrektor biura reklamy wydawnictwa KUKBUK.

 

Wydanie specjalne KUKBUK Dzieciaki w stacjonarnych salonach prasowych będzie dostępne przez 3 miesiące, natomiast w sklepie internetowym na www.kukbuk.com.pl - przez cały rok.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KUKBUK Dzieciaki to jedno z czterech tematycznych wydań specjalnych wydawnictwa KUKBUK. Trzy pozostałe to: KUKBUK Zima, KUKBUK Podróże i Dizajn oraz KUKBUK Rodzina. Każde z nich ukazuje się raz w roku niezależnie od sześciu numerów regularnych. Dyrektorką kreatywną i artystyczną projektu (tak jak w przypadku dwumiesięcznika KUKBUK) jest Oliwia Gede-Niewiadomska, a wydawczynią i redaktorką naczelną – Daria Pawlewska. Wydania specjalne ukazują się w nakładzie 43 000 egzemplarzy i kosztują 26 zł. Są one również dostępne w wersji elektronicznej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Awans Macieja Kapuścińskiego w Result Media Biuro prasowe
2017-09-22 | 10:00

Awans Macieja Kapuścińskiego w Result Media

Maciej Kapuściński, który dotychczas zajmował stanowisko SEM Managera w agencji marketingu internetowego Result Media, awansował na stanowisko Dyrektora w Dziale Realizacji Kampanii
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2017-09-21 | 12:20

Znakomite wyniki programmatic w kampanii Prudential

Prudential Polska – jedna z najbardziej znanych firm na polskim rynku ubezpieczeń, przeprowadziła innowacyjną kampanię produktu emerytalnego. W ramach  kampanii „Młodzi Bogowie” Prudential wykorzystał skuteczną
Media i PR Odkryj ją na nowo! Nowa kampania marki Gatta
2017-09-21 | 10:00

Odkryj ją na nowo! Nowa kampania marki Gatta

Produkty marki Gatta dostępne są w ponad 140 salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami.  Gatta to jedna z najbardziej

Kalendarium

Partner serwisu

Advertisement

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

Toyota i Mazda łączą siły w pracy nad samochodami elektrycznymi. Po 2020 roku w wyniku współpracy mają powstać akumulatory nowej generacji

Coraz większa popularność ekologicznych pojazdów sprawia, że producenci samochodów łączą siły w pracy nad ich rozwojem. Toyota i Mazda zapowiadają stworzenie pojazdów elektrycznych o zaawansowanej koncepcji łączności. W 2020 roku w wyniku tej współpracy mają powstać akumulatory nowej generacji, o szybszym czasie ładowania i zdolne do pokonywania większych dystansów. W przyszłości będzie również wykorzystywana technologia samochodów elektrycznych zasilanych wodorem.

Handel

W 2019 roku ruszy internetowy system weryfikacji leków. Ma on ograniczyć ryzyko zakupu fałszywych leków na rynku

Od 2019 roku farmaceuta lub osoba, która wydaje pacjentowi lek, będzie musiała sprawdzić jego autentyczność w ogólnopolskiej bazie. To odpowiedź na coraz poważniejszy problem, którym jest fałszowanie leków i wprowadzanie ich do legalnego obrotu. Uchronić rynek i pacjentów ma unijna dyrektywa fałszywkowa. Zgodnie z jej wymogami za dwa lata w Polsce i każdym innym unijnym kraju ma działać internetowy system weryfikacji leków, a na każdym opakowaniu znajdzie się unikalny kod seryjny.

Ochrona środowiska

Ogrzewanie domów jednorodzinnych głównym powodem smogu. Konieczne są modernizacje budynków

Z powodu smogu co roku umiera w Polsce ponad 48 tys. osób. Za ponad 90 proc. przypadków przekroczenia dopuszczalnych norm zanieczyszczenia powietrza odpowiedzialne jest indywidualne ogrzewanie gospodarstw domowych. Powodem jest przede wszystkim niska efektywność energetyczna budynków, wynikająca ze słabej jakości izolacji lub całkowitego jej braku. Dzięki modernizacji budownictwa jednorodzinnego można byłoby znacząco zredukować emisję szkodliwych substancji, w przypadku benzo(a)pirenu co najmniej o 44 proc.

Patronat Newserii

Potencjalnie Niebiezpieczni

Firma

Rośnie popularność systemów informatycznych usprawniających zarządzanie firmą. Nadchodzą nowe generacje takich rozwiązań

Systemy informatyczne, które wspomagają zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa, to część cyfrowej transformacji biznesu. W oparciu o istotne dane dotyczące działalności firmy usprawniają jej funkcjonowanie, obniżają koszty i pomagają podejmować strategiczne decyzje. Ze względu na kluczowe znaczenie takich systemów przedsiębiorstwa muszą stale trzymać rękę na pulsie – wraz z rozwojem technologicznym część rozwiązań przestaje być aktualizowana i trzeba pomyśleć o przejściu na narzędzia nowej generacji.

Ochrona środowiska

Wchodzą w życie nowe przepisy o odnawialnych źródłach energii. Mają uchronić konsumentów przed wzrostem cen prądu

Nowelizacja ustawy o odnawialnych źródłach energii (OZE) istotnie zmienia system wsparcia energetyki odnawialnej – opłata zastępcza zamiast stałej kwoty zostanie powiązana z rynkowymi cenami praw majątkowych wynikających ze świadectw pochodzenia energii. Takie rozwiązanie ma zmniejszyć nadpodaż zielonych certyfikatów, a w dłuższej perspektywie zabezpieczyć konsumentów przed niekontrolowanym wzrostem cen energii elektrycznej. Krytycy obawiają się jednak, że doprowadzi do pogorszenia sytuacji finansowej wielu inwestorów.