Komunikaty PR

i2 Development umacnia pozycję na wrocławskim rynku. „Pomorska 44” wyprzedana

2015-12-07  |  10:14
Biuro prasowe
Kontakt
Barbara Brozda
Strict Minds Communications

ul. Piękna
00-672 Warszawa
b.brozda|strictminds.pl| |b.brozda|strictminds.pl
+48 22 625 45 17
www.strictminds.pl

Rośnie zainteresowanie inwestycjami wrocławskiego dewelopera nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych, i2 Development. Spółka podsumowała sprzedaż w inwestycji „Pomorska 44”. Projekt cieszy się bardzo dużą popularnością – nabywców znalazło już 47 z 57 mieszkań, a kolejnych 6 zostało objętych rezerwacją. Nieduże metraże mieszkań w atrakcyjnej cenie i lokalizacja w centrum Wrocławia przyciągają kupujących.

„Pomorska 44” to przykład budynku zrealizowanego zgodnie z rynkowym trendem. Jest to 7-kondygnacyjny obiekt z 57 mieszkaniami o szerokiej gamie metraży – od 23 do 46 metrów kwadratowych. Nieduże powierzchnie są idealnym miejscem do zamieszkania przez osoby prowadzące niewielkie gospodarstwa domowe. Inwestycja charakteryzuje się wysokim standardem wykończenia i nowoczesnym projektem architektonicznym, który gwarantuje nabywcom jakość na lata. Wszystkie lokale zostały wyposażone w duże okna, dzięki czemu wnętrza otrzymały maksymalne doświetlenie. W parterze deweloper przewidział 3 lokale usługowe, które w całości objęto rezerwacją.

Atutem osiedla jest również jego dogodna lokalizacja. „Pomorska 44” znajduje się w odległości 15 minut od Rynku i 10 minut od Wyspy Słodowej i Ostrowa Tumskiego. Rozbudowana sieć komunikacji miejskiej w pobliżu osiedla pozwoli mieszkańcom na łatwe i szybkie przemieszczanie się do innych dzielnic Wrocławia. Już niedługo do „Pomorskiej 44” wprowadzą się pierwsi lokatorzy – prace budowlane mają zakończyć się jeszcze w tym roku. Ceny mieszkań w inwestycji rozpoczynają się od 6 450 złotych.

..................................................................

i2 Development to grupa spółek realizujących inwestycje mieszkaniowe
i komercyjne na terenie Wrocławia. W 2012 roku do dewelopera – i2 Development
Sp. z o.o. dołączył generalny wykonawca – KPB Sp. z o.o., a w 2014 roku skład dynamicznie rozwijającej się grupy uzupełniło biuro architektoniczne – Chamielec Architekci Sp. z o.o. Od 2015 roku spółki tworzą formalną Grupę i2 Development, prowadzącą inwestycje mieszkaniowe i komercyjne w ścisłym centrum oraz w prestiżowych dzielnicach Wrocławia. Za realizację projektów wnętrz odpowiada spółka celowa Concept Sp. z o.o.

Kontakt dla mediów: Barbara Brozda, b.brozda@i2development.pl, 518 734 141

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości LC Corp sprzedaje dwa biurowce i zapowiada nową strategię Biuro prasowe
2019-04-20 | 08:00

LC Corp sprzedaje dwa biurowce i zapowiada nową strategię

Firma LC Corp SA podpisała przedwstępne umowy sprzedaży dwóch kompleksów biurowych – katowickiego Silesia Star oraz wrocławskiego Retro Office House. To pierwsza tego typu
Nieruchomości Wnętrza biur w duchu eko
2019-04-19 | 01:00

Wnętrza biur w duchu eko

Naturalne drewno coraz chętniej wykorzystywane jest nie tylko na podłodze, i ścianach, ale również na …. sufitach. Jego użycie jest proste i funkcjonalne, gdyż w Polsce
Nieruchomości wolaRE pasuje do Woli
2019-04-18 | 12:00

wolaRE pasuje do Woli

Inwestycja wolaRE powstaje w Warszawie przy ul. Ostroroga 21. W ramach osiedla powstanie 231 mieszkań i 7 lokali usługowych. Deweloperem realizującym inwestycję jest BPI Real Estate Poland,

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie

Prawo

Od niedzieli ważna zmiana w przepisach dotyczących zadłużonych lokatorów. Może ona oznaczać problemy dla właścicieli lokali

21 kwietnia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw lokatorów oraz Kodeksu postępowania cywilnego. Na zmianę art. 1046 kodeksu powinni zwrócić uwagę zwłaszcza nabywcy lokali w licytacjach komorniczych, ale również wynajmujący mieszkania osobom, które zalegają z czynszem. Zniknie bowiem zapis, że na wniosek komornika gmina powinna w ciągu 6 miesięcy znaleźć dłużnikowi lokal zastępczy. Teraz to będzie mogło trwać znacznie dłużej.

Handel

Jajka są nawet o połowę tańsze niż na Boże Narodzenie. W najbliższych latach ceny mogą jednak znacznie wzrosnąć

Znacznie niższe ceny jaj w porównaniu do końcówki 2018 roku to wynik dużej nadpodaży, bo produkcja rośnie, a konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie. Jeśli zostaną wprowadzone zapowiedzi o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, to w najbliższych latach konsumenci muszą się liczyć z dużymi podwyżkami. Ten rodzaj jaj ze względu na cenę jest dziś najchętniej wybierany. Coraz częściej też kupujemy je na bazarkach. Jeśli decydujemy się na zakup jaj w miejscach poza systemem weterynaryjnym, bierzemy na siebie ryzyko przede wszystkim różnych zakażeń bakteryjnych – podkreśla Mariusz Szymyślik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz.

 

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii.