Komunikaty PR

Nexity podsumowuje 2017 rok

2018-02-08  |  12:45
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Nowak
Marketing & Communications Consultants

Flory 5/5
00-586 Warszawa
nowak|mcconsultants.pl| |nowak|mcconsultants.pl
+48 662 086 500
www.mcconsultants.pl

Francuski deweloper należący do globalnej Grupy Nexity zamknął 2017 rok ze sprzedażą mieszkań blisko 12 proc. większą niż 2016 roku. Spółka jest obecna w Polsce na warszawskim rynku nieruchomości mieszkaniowych od czterech lat i w najbliższym czasie planuje również rozpocząć działalność w większych aglomeracjach w kraju.

 

 

Nexity działa prężnie

 

Rok 2017 był dla Nexity przełomowy. W 2017 roku, spółka Nexity odnotowała sprzedaż na poziomie 75 proc. z wszystkich lokali dostępnych w ofercie. Wynik ten jest blisko o 12 proc. większy w porównaniu do 2016 roku. Zakończono budowę osiedla MY Bemowo 2, rozpoczęto realizację kolejnego etapu SkyLife na Woli. W ostatnim półroczu ubiegłego roku deweloper wprowadził do sprzedaży aż 3 nowe projekty mieszkaniowe: NextUrsus przy ul. Posag 7 Panien 16, unikalnego w skali warszawskich inwestycji mieszkaniowych projektu. W ramach przedsięwzięcia na postindustrialnym obszarze dzielnicy powstanie osiedle typu Smart. Projekt będzie realizowany etapami, a pierwsi mieszkańcy wprowadzą się już w 2019 roku. Łącznie w inwestycji znajdzie się 1500 mieszkań. Kolejnym uruchomionym projektem jest LifeTown przy ul. Kłobuckiej 6 oraz MY Bemowo 3 zlokalizowane przy ul. Batalionów Chłopskich 79. Podczas ostatnich dni otwartych, rozpoczynających sprzedaż na Ursynowie i Bemowie, deweloper sprzedał ponad połowę mieszkań w obu inwestycjach.

 

Bardzo nas cieszy nieustające zainteresowanie naszą ofertą, że w tak krótkim czasie sprzedaliśmy ponad 160 mieszkań w 2 inwestycjach. W ostatnich 6-ciu miesiącach 2017 roku skupiliśmy się na znaczącym poszerzeniu naszej oferty, która osiągnęła rekordowe rozmiary oraz na realizacji projektów w budowie. Wprowadziliśmy do sprzedaży aż 3 inwestycje – w Ursusie, na Służewcu oraz Bemowie. Jest to konsekwencja harmonogramu realizowanych projektów. Tu, zgodnie z naszymi planami, istotną rolę odegra II półrocze 2018 roku, a w szczególności ostatni kwartał. Przełomowe będą kolejne dwa lata, kiedy to inwestycje NextUrsus, LifeTown i MY Bemowo 3, dzięki wejściu na rynek, odzwierciedlą znaczący wzrost skali naszej działalności w Warszawie – komentuje p. Adam Dąbkowski, Dyrektor Generalny w Nexity Polska.

 

Unikalna oferta rekreacyjna kusi klienta

 

Według Nexity, dużym zainteresowaniem kupujących cieszą się projekty z rozkładowymi i funkcjonalnymi metrażami, dogodnie skomunikowanymi z innymi częściami stolicy. Inwestycje Nexity gwarantują niestandardową ofertę rekreacyjną, taką jak jezioro na wyłączność dla przyszłych mieszkańców. Coraz częściej kupujący oczekują budynków wielofunkcyjnych, łączących funkcję mieszkaniową i usługową, takich jak osiedle SkyLife na Woli, gdzie oprócz lokali usługowych Nexity stworzyło dla mieszkańców strefę fitness na wyłączność. Projekt został opracowany tak, by przyszli użytkownicy mogli relaksować się w pobliżu fontanny czy w przestrzeni przeznaczonej do grillowania Dużym zainteresowaniem kupujących cieszy się również osiedle NextUrsus w Ursusie, głównie z uwagi na to, że będzie realizowane zgodnie z założeniami zrównoważonego rozwoju. Wszystkie budynki wyróżni wysoka wydajność energetyczna i ekologiczne rozwiązania, tj. oświetlenie LED, instalacje fotowoltaiczne. Na osiedlu znajdą się także ławki ładujące do urządzeń mobilnych. O atrakcyjności tej oferty świadczy fakt, że do końca 2017 roku aż 40 proc. lokali znalazło swoich właścicieli. Inwestycja w Ursusie jest także idealna pod wynajem.

 

Przeprowadziliśmy analizy, z których wynika, że mieszkania dwu-i trzypokojowe w Warszawie będą szczególnie opłacalne w Ursusie, który w zestawieniu np. z popularnym Żoliborzem wypada znacznie korzystnej, z różnicą nawet o 0,04 pkt procentowego. Jeśli zdecydujemy się ulokować nasze oszczędności kupując mieszkanie w Ursusie, możemy liczyć na stopę zwrotu z zakupu jednopokojowego mieszkania równą aż 8,99 proc.

 

Focus na nowe realizacje

 

W najbliższych miesiącach działalność spółki skupi się przede wszystkim na sprzedaży rozpoczętych projektów deweloperskich i pracy nad nowymi, niestandardowymi rozwiązaniami, które deweloper będzie mógł zaoferować w kolejnych inwestycjach.

 

Ambicją Nexity jest budowa osiedli mieszkaniowych przy optymalnym wykorzystaniu przestrzeni. Zależy nam na dostarczaniu kompleksowych rozwiązań, które podniosą komfort mieszkańców. Popyt na rynku pierwotnym jest nadal bardzo wysoki. Odpowiadając na jego potrzeby oferujemy atrakcyjne mieszkania w konkurencyjnych cenach. Co najważniejsze – jak pokazuje zeszłoroczny wynik – bardzo dobrze wiemy, jakich lokali poszukują kupujący. Chcemy budować takie właśnie realizacje w dużych miastach wojewódzkich, takich jak Wrocław, Kraków czy Trójmiasto – dodaje p. Dąbkowski.

 

Firma Nexity jest obecna na polskim rynku nieruchomości mieszkaniowych od 4 lat. Obecne realizuje kilka projektów deweloperskich w Warszawie – Next Ursus przy ul. Posag 7 Panien 16, MY Bemowo przy ul. Batalionów Chłopskich 79, SkyLife przy ul. Jana Kazimierza 33 oraz LifeTown przy ul. Kłobuckiej 6. Deweloper w najbliższym czasie planuje rozpocząć działalność w większych aglomeracjach w Polsce.

 

 

O Nexity:

 

Grupa Nexity to czołowy dostawca kompleksowych usług na rynku nieruchomości we Francji. Oferuje szeroki zakres doradztwa i ekspertyz, produktów, świadczeń oraz rozwiązań. Od ponad 40 lat buduje i zarządza nieruchomościami mieszkaniowymi i komercyjnymi we Francji, a także na a terenie innych krajów Europy, m.in. Włoch, Szwajcarii, Belgii i Hiszpanii. Spółka obecna jest na polskim rynku nieruchomości od 2013 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Litewskie dwory – przykład zrównoważonego postępu oraz estetycznej architektury Biuro prasowe
2020-10-23 | 15:30

Litewskie dwory – przykład zrównoważonego postępu oraz estetycznej architektury

Wraz ze wzrostem świadomości coraz częściej mówi się o równowadze i życiu w harmonii z otaczającym nas środowiskiem.  Zarówno konsumenci, jak i decydenci coraz
Nieruchomości Rozwój na wschód szansą dla krakowskiego rynku magazynowego?
2020-10-23 | 11:00

Rozwój na wschód szansą dla krakowskiego rynku magazynowego?

Krakowski rynek magazynowy  nie należy do największych na logistycznej mapie Polski. Niemniej w ostatnich pięciu latach, dzięki ożywionej aktywności deweloperskiej, jego całkowite
Nieruchomości Odmowna decyzja kredytowa - jak się zabezpieczyć?
2020-10-23 | 07:00

Odmowna decyzja kredytowa - jak się zabezpieczyć?

Już od dłuższego czasu docierają do nas informacje o zaostrzeniu polityki kredytowej krajowych banków. Zmiana stanowiska kredytodawców dotyczącego finansowania mieszkań była

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Bankowość

Polacy nie mają zaufania do rynku kapitałowego. Szansą na jego zbudowanie może być wzmocnienie nadzoru

Według szacunków Polskiego Funduszu Rozwoju utracone korzyści Polaków wynikające z niechęci do aktywnego inwestowania na rynku kapitałowym to około 10 mld zł rocznie. W efekcie oszczędności są zamrażane w gotówce lub na lokatach bankowych, zamiast „pracować” na większe zyski. – Potrzebne jest wzmocnienie nadzoru nad instytucjami finansowymi, aby odbudować zaufanie Polaków do rynku kapitałowego – mówi dr Konrad Hennig, współautor raportu „Save & Invest: Prawo chroniące pieniądze Polaków”.

Farmacja

Dzieci z cukrzycą w trudnej sytuacji z powodu pandemii. Pomóc im mogą systemy ciągłego monitorowania cukru

W Polsce jest około 20 tys. dzieci z cukrzycą typu I, która może prowadzić do ciężkich powikłań. – Sytuacja zrobiła się trudna, kiedy zaczął obowiązywać lockdown. Dzieci zostały w domu, a część rodziców nadal chodziła do pracy. Kłopot polega na tym, że dziecko chorujące na cukrzycę nie jest w stanie samo sobie z tą chorobą poradzić – wskazuje prezes Fundacji dla Dzieci z Cukrzycą, Dagmara Staniszewska. W tej chwili problemem jest też brak pielęgniarek w szkołach, przez co młodzi pacjenci diabetologiczni zostali bez profesjonalnej opieki. W kryzysowych warunkach alternatywą dla rodziców są systemy ciągłego monitorowania cukru, które pozwalają na bieżąco kontrolować stan zdrowia dziecka.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Bankowość

60 proc. studentów uważa naukę zdalną za mniej efektywną. Ich zaangażowanie może poprawić grywalizacja

W związku z rekordowym przyrostem zakażeń SARS-CoV-2 rząd rozważa wprowadzenie nauki zdalnej we wszystkich szkołach ponadpodstawowych, jak i młodszych klasach podstawówek. Już od początku października w tryb zdalnej nauki przeszła zdecydowana większość uczelni wyższych. Z badania zrealizowanego na zlecenie BIK wynika, że zdania studentów dotyczące tej formy kształcenia są podzielone, a ponad 60 proc. ocenia ją jako mniej motywującą i mniej efektywną od stacjonarnego modelu nauczania. Brak zajęć praktycznych i warsztatowych wymaga wprowadzenia do zdalnego nauczania nowych narzędzi, które to zrekompensują i zwiększą zaangażowanie. Przykładem jest grywalizacja, często wykorzystywana w korporacjach jako narzędzie motywacyjne jeszcze przed pandemią COVID-19.

 

Media i PR

Pandemia zmieniła rynek usług PR. W odpowiedzi na wyzwania branży powołano nowe stowarzyszenie oraz centrum badawcze

Przez pandemię COVID-19 wiele agencji PR odnotowało spadek przychodów i liczby klientów, co zmusiło je do obniżek wynagrodzeń albo redukcji zatrudnienia. Z drugiej strony firmy przekonały się, jak ważny jest PR i komunikacja w czasie kryzysu. Nowo powołana przez 20 agencji PR organizacja ma szeroko reprezentować interesy branży. Jedną z jej pierwszych inicjatyw jest utworzenie pierwszego w Polsce think-tanku, który dostarczy informacji o trendach, prognozach i wiedzy badawczo-analitycznej dotyczącej rynku usług PR.