Komunikaty PR

Selina nadaje hotelom drugie życie

2018-06-14  |  12:15
Biuro prasowe

Do Polski niebawem wejdzie Selina, jedna z najszybciej rozwijających się marek hotelarskich na świecie. Firmę wyróżnia nie tylko wyjątkowy koncept łączący styl i komfort hotelu butikowego z elementami charakterystycznymi dla życia towarzyskiego hosteli. Działa ona w oparciu o unikalny model biznesowy polegający na wynajmowaniu nieruchomości w atrakcyjnych lokalizacjach, przede wszystkim istniejących hoteli oraz ich modernizacji, aby mogły rozpocząć nowe życie pod szyldem Selina. To świetne rozwiązanie dla właścicieli hoteli, którzy chcą dalej rozwijać swój biznes w ramach długoterminowego wynajmu.

 

Prowadzenie hotelu to niełatwe zadanie. Nie tylko wymaga ono dużej wiedzy i doświadczenia, ale także elastyczności i umiejętności zidentyfikowania tego, co jest ważne dla współczesnych podróżnych, których potrzeby szybko się zmieniają. Obecnie najistotniejsze jest wdrażanie nowoczesnych technologii oraz projektowanie przestrzeni w taki sposób, aby odpowiadały one na potrzeby gości, pozytywnie wpływały na ich samopoczucie oraz sprzyjały nawiązywaniu relacji z innymi.

 

Trudy ciągłej rywalizacji o klienta mogą odczuwać zwłaszcza indywidualni właściciele. Z najnowszego raportu rocznego Market Insights, opublikowanego przez Colliers, wynika, że w Polsce działa ok. 2 800 hoteli. Większość z nich należy do właścicieli indywidualnych (wg. raportu Emmerson Evaluation „Rynek hotelowy w Polsce 2017”), którzy muszą konkurować zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi sieciami. Eksperci Colliers przewidują, że w najbliższych latach nastąpi zmiana proporcji pomiędzy hotelami sieciowymi i niesieciowymi na korzyść tych pierwszych. Niezależnym właścicielom hoteli Selina oferuje rozwiązanie, które pozwoli im zachować swoje aktywa i pozostać konkurencyjnymi przy minimalnym ryzyku i wysiłku.

 

„Właścicielom hoteli, którzy zdecydują się wynająć nam swoje nieruchomości, oferujemy nie tylko konkurencyjne czynsze. Stawiamy na bliską współpracę z nimi w celu zwiększenia wartości hotelu w długim okresie i generowania w nim ruchu. Chcemy łączyć ich doświadczenie i znajomość lokalnego rynku z naszym innowacyjnym konceptem, odpowiadającym na potrzeby współczesnych podróżnych. Pragniemy wspólnie tworzyć miejsca, które pokochają nie tylko turyści, ale także lokalne społeczności, w tym nasi sąsiedzi, pracownicy oraz biznes korzystający z przestrzeni coworkingowych. Taki model współpracy okazał się dużym sukcesem we wszystkich krajach, w których prowadzimy działalność. Jesteśmy pewni, że w Polsce też znajdziemy partnerów do współtworzenia nowatorskiego konceptu Selina” – mówi Renata Kusznierska, dyrektor zarządzająca Selina w Polsce.

 

Selina podpisuje umowy najmu na około 20 lat i w większości bierze na siebie odpowiedzialność za modernizację nieruchomości oraz dostosowanie jej do nowej funkcji. Proces ten może przebiegać bardzo szybko – trwa średnio 90-120 dni, a do współpracy zapraszani są lokalni deweloperzy, artyści oraz rzemieślnicy. Wiele mebli oraz innych elementów wystroju wnętrza jest produkowanych ręcznie lub powstaje w procesie upcyclingu.

 

„Design w hotelach Selina dopasowujemy do funkcji, jakie pełnią poszczególne przestrzenie – chcemy, aby sprzyjał relaksowi, pracy lub zabawie, a przede wszystkim nawiązywaniu kontaktów z innymi ludźmi. Każda nasza lokalizacja jest przy tym wyjątkowa, ponieważ tworzymy ją razem z naszymi lokalnymi partnerami. Bardzo cenimy sobie historię i kulturę danego miejsca i chcemy do nich nawiązywać” – dodaje Renata Kusznierska.

 

Selina troszczy się również o pracowników wynajmowanego hotelu – firma dąży do tego, aby zatrzymać u siebie jak najwięcej osób z dotychczasowej kadry.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Livinn Kraków – students design residential unit for handicapped person Biuro prasowe
2018-06-21 | 14:10

Livinn Kraków – students design residential unit for handicapped person

The winners have been announced in the first stage of the architecture contest “DORMITORIUM Student Residential Unit” organized by the Faculty of Architecture and Fine Arts at Andrzej
Nieruchomości Studenci zaprojektowali jednostkę mieszkalną dla osoby niepełnosprawnej!
2018-06-21 | 14:00

Studenci zaprojektowali jednostkę mieszkalną dla osoby niepełnosprawnej!

Poznaliśmy laureatów pierwszego etapu konkursu architektonicznego „DORMITORIUM. Studencka Jednostka Mieszkalna”, organizowanego przez Wydział Architektury i Sztuk Pięknych
Nieruchomości Luxury Realty Map: Krakowskie nieruchomości premium i luksusowe kuszą inwestorów
2018-06-21 | 13:45

Luxury Realty Map: Krakowskie nieruchomości premium i luksusowe kuszą inwestorów

Luxury Realty Map: Krakowskie nieruchomości premium i luksusowe kuszą inwestorów. Stolica Małopolski na trzeciej pozycji w kraju   Krakowski rynek nieruchomości premium i

Kalendarium

31 sierpnia
4 września

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Edukacja

Min. Anna Zalewska: Zachęcamy firmy do angażowania się w życie szkół. To inwestycja w przyszłe kadry

Biznes powinien się angażować w szkolnictwo zarówno od strony finansowej, logistycznej, jak i poprzez różnego rodzaju inicjatywy – uważa minister edukacji narodowej Anna Zalewska. Zaangażowanie sektora przedsiębiorstw w edukację branżową jest szczególnie istotne w kontekście prognoz demograficznych i pogłębiającego się problemu z podażą specjalistów. Rozwiązać go może inwestycja w przyszłe kadry już na etapie szkoły podstawowej. Przykładem takiej inicjatywy jest organizowany przez Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA ogólnopolski konkurs „Być jak Ignacy. Rozpalamy płomień wiedzy”, którego II edycja właśnie została rozstrzygnięta.

Handel

Coraz większa rozpoznawalność polskiej marki za granicą. To pomaga krajowym firmom w ekspansji

Polskie firmy coraz lepiej radzą sobie za granicą. W ubiegłym roku wyeksportowały towary za rekordową kwotę 203 mld euro. Wśród eksportowych hitów „made in Poland” są m.in. produkty rolno-spożywcze, meble, stolarka okienna i drzwiowa, a także maszyny. Krajowe firmy bardzo dobrze radzą też sobie w wyspecjalizowanych czy niszowych branżach, jak produkcja jachtów czy gier komputerowych. Przyczynia się do tego nie tylko dobra koniunktura w strefie euro i Stanach Zjednoczonych, lecz także coraz większa konkurencyjność polskich firm i rosnąca rozpoznawalność polskiej marki za granicą.

Transport

Rośnie popularność wypożyczalni aut na minuty. BP uruchamia takie wypożyczalnie na swoich stacjach

W Polsce przybywa wypożyczalni samochodów na minuty – po ulicach dziewięciu miast jeździ już blisko dwa tys. takich aut, ale ich liczba rośnie z każdym miesiącem. Podobnie jak liczba użytkowników, która sięga już kilkudziesięciu tysięcy. Polski rynek carsharingu jest jeszcze młody, ale szybko rośnie. Jego potencjał dostrzegł też paliwowy koncern BP, który zarządza w Polsce siecią ponad pięćset stacji paliw. Na wybranych udostępni usługę wynajmu samochodu na minuty. Taka możliwość pojawi się na razie w Poznaniu i na obrzeżach miasta.

 
 

Transport

Nowe trendy w motoryzacji zmieniają branżę oponiarską. Przyszłością są inteligentne opony z czujnikami

Carsharing, elektromobilność i samochody autonomiczne to główne trendy, które będą kształtować nie tylko rynek motoryzacyjny, lecz także branżę oponiarską. W miarę wzrostu popularności carsharingu zwiększą się też przebiegi pojazdów, przez co zarządzanie obsługą opon stanie się kluczowe dla operatorów flot. W przypadku samochodów autonomicznych inteligentne opony zbierające dane o otoczeniu i podłożu mogą stanowić o ich rynkowej przewadze. Nad rozwojem takich rozwiązań pracuje Goodyear, który stworzył m.in. prototyp inteligentnej opony – kompletnego systemu obejmującego oponę, czujniki i algorytmy pracujące w chmurze, które komunikują się w czasie rzeczywistym za pośrednictwem aplikacji.