Komunikaty PR

Premium Mobile na I miejscu w rankingu przenoszenia numerów

2017-05-23  |  10:50
Biuro prasowe

Premium Mobile wyprzedziło największych rynkowych graczy. W raporcie przenoszenia numerów w sieciach ruchomych (MNP) za kwiecień 2017 roku, przygotowanym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, sieć telefonii komórkowej Premium Mobile zajęła I miejsce, odnosząc najlepszy bilans liczby osób przenoszących numer wobec rezygnujących z sieci. To kolejny sukces marki, która po pierwszym kwartale 2017 roku zajmowała drugie miejsce w raporcie.

Sieć Premium Mobile dostępna jest na polskim rynku od 2016 roku, działania wizerunkowo-sprzedażowe prowadzi wyłącznie w internecie. Odpowiada za nie agencja Form Up, która od kilku miesięcy przeprowadza szeroko zakrojoną kampanię digital z wykorzystaniem content performance marketingu we wszystkich kanałach internetowych marki. Agencja wypracowała własną metodę na promocję oryginalnego contentu stworzonego przez zewnętrznych wydawców i infuencerów, aby dotrzeć do wybranej grupy docelowej.

Kampania ma na celu pozyskanie nowych klientów dla Premium Mobile w przestrzeni internetowej po bardzo konkurencyjnych stawkach, kilkukrotnie poniżej średniej rynkowej. Dowodem na sukces we współpracy jest zarówno już pozyskana baza klientów i znaczący wzrost konwersji sprzedażowej, jak i wysokie miejsca zajmowane przez operatora w raporcie przenoszenia numerów w sieciach ruchomych opracowanym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, odpowiednio: III miejsce po czwartym kwartale 2016 r., II miejsce po pierwszym kwartale 2017 r. i I miejsce w kwietniu 2017 r.

Urząd Komunikacji Elektronicznej prezentuje statystyki przeniesień numerów w sieciach ruchomych i stacjonarnych w postaci raportów po zakończeniu każdego kwartału. Dostępne są one na stronie internetowej: www.uke.gov.pl.

***

Form Up to agencja założona w 2015 r., specjalizująca się w prowadzeniu działań sprzedażowych w nowym ekosystemie digital. W celu osiągania najlepszych rezultatów performance, oprócz standardowych form komunikacji na szeroką skalę wykorzystuje potencjał content marketingu. Realizowane kampanie rozliczane są w modelach efektywnościowych.

Premium Mobile to nowy operator komórkowy w Polsce, oferujący najtańszy na rynku abonament z nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami oraz 5GB internetu LTE za 19,90zł. Niska cena dla klienta osiągana jest dzięki ograniczeniu kosztów standardowo przeznaczanych na działania marketingowe. Operując na sieci Plus, firma gwarantuje najwyższą jakość usług i szybki internet LTE, dorównujący ofercie największych rynkowych graczy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja T-Mobile i Orange z najlepszym Internetem mobilnym – ranking RFBenchmark Biuro prasowe
2019-01-09 | 08:50

T-Mobile i Orange z najlepszym Internetem mobilnym – ranking RFBenchmark

RFBenchmark.pl opublikował grudniowy ranking operatorów komórkowych w Polsce. Tradycyjnie zbadano jakość i szybkość Internetu mobilnego. Na czołowych pozycjach spośród
Telekomunikacja Branża call center w 2018 i 2019 roku – podsumowanie i prognozy
2018-12-20 | 11:00

Branża call center w 2018 i 2019 roku – podsumowanie i prognozy

Branża call center rozwija się w tempie kilkunastu procent rocznie i jest na czwartym miejscu pod względem zatrudnienia w całym sektorze BPO. 2018 rok stał pod znakiem wyzwań
Telekomunikacja Internet mobilny w Polsce (listopad): T-Mobile i Orange na topie
2018-12-20 | 10:40

Internet mobilny w Polsce (listopad): T-Mobile i Orange na topie

Portal RFBenchmark.pl opublikował listopadowy ranking operatorów komórkowych w Polsce. Celem przeprowadzonych badań była szybkość i jakość Internetu mobilnego. Klasyfikacja

Kalendarium

CES 2019

Infrastruktura

Budownictwu dokucza wzrost kosztów pracy i materiałów. Nie ma jednak dużego zagrożenia dla realizacji projektów infrastrukturalnych

Aspekty formalno-prawne związane z urzędniczą biurokracją i zmianami w przepisach pozostają jedną z największych bolączek przy realizacji projektów drogowych. Kolejną są problemy typowe dla tzw. górki inwestycyjnej, czyli wzrost cen materiałów i kosztów pracy. Jednak przyjęcie formuły waloryzacji przyszłych kontraktów – na co od dawna naciskała branża budowlana – pozwoli firmom ofertować i budować bez obaw o wzrost kosztów – ocenia Jarosław Wielopolski, prezes Multiconsult Polska. Budownictwo jest jedną z branż, które najdotkliwiej odczuwają brak siły roboczej – brakuje zarówno inżynierów, jak i robotników.

Przemysł

Słabnąca koniunktura w Europie odbije się w 2019 roku także na polskiej gospodarce. Na 5-proc. wzrost PKB nie ma co liczyć

Wojna handlowa między Stanami Zjednoczonymi a Chinami wywiera negatywny wpływ na globalne gospodarki. Spadają zamówienia w przemyśle, przez co pogarszają się nastroje zarówno przedsiębiorców, jak i inwestorów. Zdaniem Rafała Sadocha z DM mBanku także polska gospodarka, która zanotowała szybki rozwój w 2018 roku, odczuje skutki tego procesu. Jak duże, zależeć będzie od wyniku negocjacji między dwoma mocarstwami.

Handel

Lotniska i dworce coraz mocniej stawiają na działalność niezwiązaną z transportem. To już ponad połowa ich przychodów

Maksymalne wykorzystanie komercyjnej przestrzeni to dla portów lotniczych i dworców ważna część modelu finansowania. W przypadku lotnisk dochody z najmu powierzchni, wyniki sprzedażowe z reklam czy stref wolnocłowych odpowiadają nawet za 40–60 proc. całości przychodów. Tą drogą podążają też koleje, planując modernizację dworców. Komercjalizacja takich obiektów i odpowiednia oferta handlowo-usługowa pozwala lepiej odpowiadać na potrzeby podróżnych. Nowo budowane obiekty są też coraz częściej bezpośrednio połączone z dużymi galeriami handlowymi, stanowiąc jeden z centralnych punktów miasta. 

Transport

W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń. Sklepy i dostawcy inwestują na potęgę

Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W tym roku wartość internetowego handlu ma sięgnąć 50 mld zł, a zakupy w internecie robi 15 mln konsumentów. Dynamiczny wzrost powoduje, że działające w tej branży podmioty muszą odpowiadać na coraz bardziej wyśrubowane wymogi klientów – inwestować w wygląd witryny, aplikacje mobilne, jakość obsługi, marketing i logistykę, która przekłada się na szybkość dostaw i końcową satysfakcję konsumentów. W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń, w którym najciężej jest poradzić sobie średnim podmiotom.