Komunikaty PR

Premium Mobile na I miejscu w rankingu przenoszenia numerów

2017-05-23  |  10:50
Biuro prasowe

Premium Mobile wyprzedziło największych rynkowych graczy. W raporcie przenoszenia numerów w sieciach ruchomych (MNP) za kwiecień 2017 roku, przygotowanym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, sieć telefonii komórkowej Premium Mobile zajęła I miejsce, odnosząc najlepszy bilans liczby osób przenoszących numer wobec rezygnujących z sieci. To kolejny sukces marki, która po pierwszym kwartale 2017 roku zajmowała drugie miejsce w raporcie.

Sieć Premium Mobile dostępna jest na polskim rynku od 2016 roku, działania wizerunkowo-sprzedażowe prowadzi wyłącznie w internecie. Odpowiada za nie agencja Form Up, która od kilku miesięcy przeprowadza szeroko zakrojoną kampanię digital z wykorzystaniem content performance marketingu we wszystkich kanałach internetowych marki. Agencja wypracowała własną metodę na promocję oryginalnego contentu stworzonego przez zewnętrznych wydawców i infuencerów, aby dotrzeć do wybranej grupy docelowej.

Kampania ma na celu pozyskanie nowych klientów dla Premium Mobile w przestrzeni internetowej po bardzo konkurencyjnych stawkach, kilkukrotnie poniżej średniej rynkowej. Dowodem na sukces we współpracy jest zarówno już pozyskana baza klientów i znaczący wzrost konwersji sprzedażowej, jak i wysokie miejsca zajmowane przez operatora w raporcie przenoszenia numerów w sieciach ruchomych opracowanym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, odpowiednio: III miejsce po czwartym kwartale 2016 r., II miejsce po pierwszym kwartale 2017 r. i I miejsce w kwietniu 2017 r.

Urząd Komunikacji Elektronicznej prezentuje statystyki przeniesień numerów w sieciach ruchomych i stacjonarnych w postaci raportów po zakończeniu każdego kwartału. Dostępne są one na stronie internetowej: www.uke.gov.pl.

***

Form Up to agencja założona w 2015 r., specjalizująca się w prowadzeniu działań sprzedażowych w nowym ekosystemie digital. W celu osiągania najlepszych rezultatów performance, oprócz standardowych form komunikacji na szeroką skalę wykorzystuje potencjał content marketingu. Realizowane kampanie rozliczane są w modelach efektywnościowych.

Premium Mobile to nowy operator komórkowy w Polsce, oferujący najtańszy na rynku abonament z nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami oraz 5GB internetu LTE za 19,90zł. Niska cena dla klienta osiągana jest dzięki ograniczeniu kosztów standardowo przeznaczanych na działania marketingowe. Operując na sieci Plus, firma gwarantuje najwyższą jakość usług i szybki internet LTE, dorównujący ofercie największych rynkowych graczy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja „Wszystko 50% taniej” – Vectra z jesienną kampanią wspierającą sprzedaż Biuro prasowe
2019-10-08 | 14:34

„Wszystko 50% taniej” – Vectra z jesienną kampanią wspierającą sprzedaż

Vectra, jeden z liderów usług telekomunikacyjnych, ruszyła z kampanią wspierającą sprzedaż. Klienci przez cztery pierwsze miesiące zapłacą za usługi 50% ceny. Za przygotowanie
Telekomunikacja Mazars publikuje Indeks Płatności Mobilnych
2019-09-26 | 10:35

Mazars publikuje Indeks Płatności Mobilnych

Mazars publikuje Indeks Płatności Mobilnych podkreślając potencjał rozwojowy dla operatorów telekomunikacyjnych - Chiny czołowym rynkiem rozwoju płatności mobilnych i krajem
Telekomunikacja 5 sposobów na usprawnienie pracy call center przy pomocy AI
2019-09-06 | 05:00

5 sposobów na usprawnienie pracy call center przy pomocy AI

Sprawnie funkcjonujący dział obsługi klienta to ważny element aktywności każdej firmy, która taki dział posiada. Niestety często praca tej komórki pozostawia wiele do

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Browary Kompanii Piwowarskiej przestawiają się na zieloną energię elektryczną. Ich produkcja w kraju będzie w 100 proc. zasilana przez odnawialne źródła

1/3 udziałów w polskim rynku piwa ma Kompania Piwowarska. Firma sukcesywnie zwiększa wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł. W 2021 roku jej browary będą już w 100 proc. zasilane zieloną energią elektryczną. Ma się do tego przyczynić zawarta właśnie umowa z innogy, na mocy której browary KP będą zaopatrywane w energię elektryczną z farm wiatrowych. Pozwoli to m.in. ograniczyć emisję dwutlenku węgla o 66 proc. i zabezpieczy firmę przed wzrostem cen energii. Dziesięcioletni kontrakt to jedna z niewielu dotąd na polskim rynku umów zawieranych bezpośrednio pomiędzy wytwórcą energii z OZE a jej odbiorcą końcowym.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Handel

Tempo wzrostu gospodarki hamuje. Kryzys w Niemczech jeszcze nie spowalnia eksportu, ale wstrzymuje inwestycje firm

W III kwartale 2019 roku PKB Polski zwiększyło się o 3,9 proc. w ujęciu rocznym. To wprawdzie najwolniejsze tempo od IV kwartału 2016 roku, ale i tak dobry wynik. Według Rafała Beneckiego, głównego ekonomisty ING Banku Śląskiego, istotne jest to, że problemy niemieckiego przemysłu przekładają się na polską gospodarkę wolniej i łagodniej niż zazwyczaj. Jednak mimo wzrostu dochodów konsumentów dynamika ich wydatków spada, a firmy coraz ostrożniej planują inwestycje.

Problemy społeczne

Firmy coraz częściej dbają o pozytywne doświadczenia kandydatów podczas rekrutacji. To przekłada się na lojalność wobec marki

Aby przyciągnąć pracowników, nie wystarczy tworzyć miejsc pracy, ale trzeba zadbać o doświadczenia kandydatów i traktować ich jak klientów – przekonuje Maja Gojtowska, autorka książki „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?”. Budowa pozytywnego candidate experience może stanowić o przewadze konkurencyjnej firmy. Brak komunikacji z rekruterem czy niepodawanie istotnych dla kandydata informacji w ogłoszeniu o pracę może zniechęcić do marki. Tymczasem firma, która dba o pracowników podczas rekrutacji, sama tworzy ambasadorów marki.

Handel

Chiński rynek szansą dla polskich producentów drobiu. Rodzimi drobiarze za granicą wygrywają jakością i ceną

Wszystko wskazuje na to, że w tym roku eksport drobiu z Polski, który od kilkunastu lat nieprzerwanie rośnie, po raz pierwszy będzie większy niż dostawy mięsa drobiowego na rynek krajowy – mówi Jarosław Kowalewski z Superdrob. Zwiększony popyt globalny, głównie z powodu rosnącego spożycia w Chinach, tworzy dobrą koniunkturę na kilka kolejnych lat. Polscy producenci wygrywają konkurencję nie tylko ceną, lecz także jakością.