Komunikaty PR

Premium Mobile na I miejscu w rankingu przenoszenia numerów

2017-05-23  |  10:50
Biuro prasowe

Premium Mobile wyprzedziło największych rynkowych graczy. W raporcie przenoszenia numerów w sieciach ruchomych (MNP) za kwiecień 2017 roku, przygotowanym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, sieć telefonii komórkowej Premium Mobile zajęła I miejsce, odnosząc najlepszy bilans liczby osób przenoszących numer wobec rezygnujących z sieci. To kolejny sukces marki, która po pierwszym kwartale 2017 roku zajmowała drugie miejsce w raporcie.

Sieć Premium Mobile dostępna jest na polskim rynku od 2016 roku, działania wizerunkowo-sprzedażowe prowadzi wyłącznie w internecie. Odpowiada za nie agencja Form Up, która od kilku miesięcy przeprowadza szeroko zakrojoną kampanię digital z wykorzystaniem content performance marketingu we wszystkich kanałach internetowych marki. Agencja wypracowała własną metodę na promocję oryginalnego contentu stworzonego przez zewnętrznych wydawców i infuencerów, aby dotrzeć do wybranej grupy docelowej.

Kampania ma na celu pozyskanie nowych klientów dla Premium Mobile w przestrzeni internetowej po bardzo konkurencyjnych stawkach, kilkukrotnie poniżej średniej rynkowej. Dowodem na sukces we współpracy jest zarówno już pozyskana baza klientów i znaczący wzrost konwersji sprzedażowej, jak i wysokie miejsca zajmowane przez operatora w raporcie przenoszenia numerów w sieciach ruchomych opracowanym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, odpowiednio: III miejsce po czwartym kwartale 2016 r., II miejsce po pierwszym kwartale 2017 r. i I miejsce w kwietniu 2017 r.

Urząd Komunikacji Elektronicznej prezentuje statystyki przeniesień numerów w sieciach ruchomych i stacjonarnych w postaci raportów po zakończeniu każdego kwartału. Dostępne są one na stronie internetowej: www.uke.gov.pl.

***

Form Up to agencja założona w 2015 r., specjalizująca się w prowadzeniu działań sprzedażowych w nowym ekosystemie digital. W celu osiągania najlepszych rezultatów performance, oprócz standardowych form komunikacji na szeroką skalę wykorzystuje potencjał content marketingu. Realizowane kampanie rozliczane są w modelach efektywnościowych.

Premium Mobile to nowy operator komórkowy w Polsce, oferujący najtańszy na rynku abonament z nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami oraz 5GB internetu LTE za 19,90zł. Niska cena dla klienta osiągana jest dzięki ograniczeniu kosztów standardowo przeznaczanych na działania marketingowe. Operując na sieci Plus, firma gwarantuje najwyższą jakość usług i szybki internet LTE, dorównujący ofercie największych rynkowych graczy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Transcom Poland świętuje swoje 18. urodziny w Polsce Biuro prasowe
2021-10-04 | 13:25

Transcom Poland świętuje swoje 18. urodziny w Polsce

Transcom, globalny lider oferujący usługi w zakresie obsługi klienta, obchodzi 18 lat działalności w Polsce. Firma jest obecna na naszym rynku od 2003 roku. Obecnie posiada oddziały w
Telekomunikacja Jak firma zwiększyła miesięczną sprzedaż o 70% dzięki monitoringowi Internetu
2021-09-09 | 12:25

Jak firma zwiększyła miesięczną sprzedaż o 70% dzięki monitoringowi Internetu

Dotychczas w 2021 r. na Facebooku pojawiło się 214 mln wypowiedzi publicznych tylko w języku polskim. Na Twitterze opublikowano ponad 103 mln postów, na Instagramie 5 mln, a na blogach i
Telekomunikacja Euronet Polska nawiązuje partnerstwo z Ding, aby ułatwić doładowania telefonów
2021-08-17 | 11:00

Euronet Polska nawiązuje partnerstwo z Ding, aby ułatwić doładowania telefonów

Euronet ogłasza rozpoczęcie współpracy z firmą Ding, w ramach której umożliwia korzystanie z usługi zakupu doładowania telefonów komórkowych na kartę

Więcej ważnych informacji

Infrastruktura

Projektowane przepisy o cyberbezpieczeństwie mogą naruszać szereg unijnych przepisów. Polska naraża się na kolejne procesy przed TSUE [DEPESZA]

Wykluczanie z rynku dostawców technologii, których nowo powołane kolegium ds. cyberbezpieczeństwa określi jako dostawców wysokiego ryzyka, może naruszać szereg różnych przepisów międzynarodowych. Takie propozycje przepisów znajdują się w procedowanej ustawie o cyberbezpieczeństwie. Wątpliwości prawników budzą m.in. kryteria narodowościowe, czyli analiza pozostawania pod kontrolą państwa spoza UE i NATO, natychmiastowa wykonalność decyzji kolegium i brak możliwości odwołania się od niej. Procedowane przepisy mogą przede wszystkim uderzyć w koncerny z Chin, m.in. Huaweia, choć nie jest to wprost określone w ustawie. Istnieje ryzyko, że w przypadku wykluczenia z rynku koncern będzie dochodzić swoich praw przed unijnym trybunałem.

Motoryzacja

Nowe samochody w przyszłym roku będą droższe o 15–25 proc. Podwyżki mogą zachęcić kierowców do zakupu elektryków

Obecny kryzys z dostawami komponentów do produkcji aut mocno przyspieszył wzrost cen nowych samochodów. Na to nakładają się również duże podwyżki cen energii, paliw i kosztów pracy. Analitycy firmy Exact Systems prognozują, że w przyszłym roku nowe auto – w zależności od segmentu – może być droższe od 15 do 25 proc. niż w tym roku. – Zawirowania na rynku motoryzacyjnym, które wywołał COVID-19, jak i stale rosnące ceny samochodów spalinowych przyczynią się w niedługim czasie do wyrównania cen takich aut z samochodami elektrycznymi – uważa Karol Obiegły, prezes Grupy Cichy-Zasada.

Infrastruktura

4,5 mln Polaków nigdy nie korzystało z internetu. Pandemia uwydatniła problemy z wykluczeniem cyfrowym

Narodowy Plan Szerokopasmowy zakłada, że do 2025 roku w całej Polsce będzie już powszechny dostęp do internetu o przepustowości co najmniej 100 Mb/s. Stopniowo likwidowane są białe plamy na mapie Polski. Mimo to – jak pokazuje raport Federacji Konsumentów – 4,5 mln Polaków nigdy nie korzystało z internetu. Eksperci wskazują, że pandemia COVID-19 uwydatniła problem niedostatecznych kompetencji i wykluczenia cyfrowego w Polsce. Ma ono jednak nie tylko wymiar techniczny – związany z brakiem dostępu do urządzeń, oprogramowania czy sieci – ale i społeczny, związany z brakiem motywacji do korzystania z nowych technologii.

Nieruchomości

Ryzyko zakażenia COVID-19 rośnie w źle wentylowanych pomieszczeniach. Wtedy wskazane jest nie tylko zachowanie dystansu, ale i noszenie maseczek

W pewnych okolicznościach zasłanianie ust i nosa jest wskazane i może ograniczyć rozprzestrzenianie się wirusa odpowiedzialnego za COVID-19, a w innych nie ma uzasadnienia. – Jeżeli w pomieszczeniu jest chłodno i sucho, to ten wirus jest aktywny znacznie dłużej. Jeżeli jest bardzo wilgotno i ciepło lub gorąco, to aktywność wirusa trwa krócej – wyjaśnia prof. Lidia Morawska, doradczyni Światowej Organizacji Zdrowia ds. jakości powietrza. Podkreśla też, że pandemia powinna skłonić ludzi do przemyśleń na temat obecności wirusów w powietrzu i przygotować na podobne sytuacje w przyszłości.