Komunikaty PR

Premium Mobile na I miejscu w rankingu przenoszenia numerów

2017-05-23  |  10:50
Biuro prasowe

Premium Mobile wyprzedziło największych rynkowych graczy. W raporcie przenoszenia numerów w sieciach ruchomych (MNP) za kwiecień 2017 roku, przygotowanym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, sieć telefonii komórkowej Premium Mobile zajęła I miejsce, odnosząc najlepszy bilans liczby osób przenoszących numer wobec rezygnujących z sieci. To kolejny sukces marki, która po pierwszym kwartale 2017 roku zajmowała drugie miejsce w raporcie.

Sieć Premium Mobile dostępna jest na polskim rynku od 2016 roku, działania wizerunkowo-sprzedażowe prowadzi wyłącznie w internecie. Odpowiada za nie agencja Form Up, która od kilku miesięcy przeprowadza szeroko zakrojoną kampanię digital z wykorzystaniem content performance marketingu we wszystkich kanałach internetowych marki. Agencja wypracowała własną metodę na promocję oryginalnego contentu stworzonego przez zewnętrznych wydawców i infuencerów, aby dotrzeć do wybranej grupy docelowej.

Kampania ma na celu pozyskanie nowych klientów dla Premium Mobile w przestrzeni internetowej po bardzo konkurencyjnych stawkach, kilkukrotnie poniżej średniej rynkowej. Dowodem na sukces we współpracy jest zarówno już pozyskana baza klientów i znaczący wzrost konwersji sprzedażowej, jak i wysokie miejsca zajmowane przez operatora w raporcie przenoszenia numerów w sieciach ruchomych opracowanym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, odpowiednio: III miejsce po czwartym kwartale 2016 r., II miejsce po pierwszym kwartale 2017 r. i I miejsce w kwietniu 2017 r.

Urząd Komunikacji Elektronicznej prezentuje statystyki przeniesień numerów w sieciach ruchomych i stacjonarnych w postaci raportów po zakończeniu każdego kwartału. Dostępne są one na stronie internetowej: www.uke.gov.pl.

***

Form Up to agencja założona w 2015 r., specjalizująca się w prowadzeniu działań sprzedażowych w nowym ekosystemie digital. W celu osiągania najlepszych rezultatów performance, oprócz standardowych form komunikacji na szeroką skalę wykorzystuje potencjał content marketingu. Realizowane kampanie rozliczane są w modelach efektywnościowych.

Premium Mobile to nowy operator komórkowy w Polsce, oferujący najtańszy na rynku abonament z nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami oraz 5GB internetu LTE za 19,90zł. Niska cena dla klienta osiągana jest dzięki ograniczeniu kosztów standardowo przeznaczanych na działania marketingowe. Operując na sieci Plus, firma gwarantuje najwyższą jakość usług i szybki internet LTE, dorównujący ofercie największych rynkowych graczy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Zestawy słuchawkowe DECT firmy Poly - Savi 7300 Biuro prasowe
2021-02-24 | 01:00

Zestawy słuchawkowe DECT firmy Poly - Savi 7300

Firma Poly (NYSE: PLT) rozszerzyła swoje portfolio o serię Savi 7300 Office – najnowszy produkt linii popularnych bezprzewodowych zestawów słuchawkowych Savi, która została
Telekomunikacja realme podsumowuje miniony rok i ogłasza plany na 2021
2021-01-15 | 10:40

realme podsumowuje miniony rok i ogłasza plany na 2021

W drodze do TOP 5. realme podsumowuje miniony rok i ogłasza plany na 2021 realme zakończyło rok 2020 z łączną liczbą 181 nagród, przyznanych w kilkudziesięciu krajach na
Telekomunikacja Systell wśród liderów rynku wirtualnych centrali 3CX w Europie Środkowej
2020-12-22 | 01:00

Systell wśród liderów rynku wirtualnych centrali 3CX w Europie Środkowej

3CX jest dostawcą niezwykle cenionego rozwiązania do komunikacji biznesowej. Corocznie oprogramowanie 3CX jest nagradzane przez ekspertów z całego świata. W 2020 roku uzyskało tytuł

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Pandemia mocniej uderzyła w kobiety. Częściej tracą pracę, dochody i bardziej obawiają się o swoją sytuację zawodową

Kobiety częściej niż mężczyźni są narażone na utratę zatrudnienia i bardziej obawiają się o swoją przyszłość na rynku pracy. Częściej dotykają je też obniżki wynagrodzeń. W czasie pandemii dla kobiet dużym problemem okazało się też łączenie pracy zawodowej z obowiązkami domowymi, ponieważ to na nie w dużej mierze spadły zadania związane ze wsparciem dzieci w nauce, opieką nad dziećmi przedszkolnymi czy organizacją życia rodzinnego. Średnio co czwartej kobiecie uniemożliwiło to poświęcenie czasu na pracę zawodową – wynika z raportu PARP.

Infrastruktura

Wielu Polaków przeniosło swoją aktywność fizyczną do domów. Treningi online pomagają radzić sobie ze stresem i dolegliwościami kręgosłupa

Badanie MultiSport Index 2020 wskazało, że dla 41 proc. aktywnych fizycznie Polaków sport jest najlepszym lekiem na stres wywołany pandemią, a dla 79 proc. – metodą na lepsze samopoczucie i większą efektywność pracy. To m.in. dlatego wiele osób w związku z przedłużającym się rządowym zakazem działania siłowni i klubów fitness szuka innych możliwości ruchu, takich jak treningi online. W ostatnich miesiącach dynamicznie wzrosło zarówno zainteresowanie takimi zajęciami, jak i dostępna oferta treningowa dla ćwiczących w różnym wieku i z różnymi potrzebami. Branża ocenia, że to rozwiązanie zostanie z nami również po ustaniu pandemii jako naturalne uzupełnienie aktywności realizowanych w obiektach sportowych.

Handel

Ponad 83 proc. pracowników Biedronki to kobiety. Zajmują prawie 3/4 stanowisk kierowniczych

Sytuacja zawodowa kobiet w biznesie sukcesywnie się poprawia. Po części przyczyniają się do tego same firmy i pracodawcy, którzy wprowadzają politykę równości płci i różnorodności zespołów. W Biedronce kobiety stanowią ogółem ponad 83 proc. wszystkich pracowników, zajmując przy tym prawie 74 proc. stanowisk kierowniczych. – Biedronka jest kobietą, ale potrzebujemy mężczyzn w zespołach, bo uzupełniamy się nawzajem – mówi dr inż. Justyna Szymani, dyrektor Działu Jakości i Kontroli Marki Własnej w sieci Biedronka. Kobiety na kierowniczych stanowiskach w sieci handlowej podkreślają, że największym wyzwaniem jest dla nich łączenie obowiązków zawodowych i rodzinnych. To programy wspierające ten aspekt cieszą się w firmie dużą popularnością.

Problemy społeczne

W czasie pandemii Polacy chętniej sięgają po książki. Więcej i częściej czytają dzieci niż dorośli

Ubiegły rok dla czytelnictwa i rynku książki – po wiosennym załamaniu z powodu zamkniętych księgarń i bibliotek – okazał się jednak korzystny. Zgodnie z badaniem IMAS International co trzeci Polak zaczął częściej czytać książki, e-booki lub słuchać audiobooków. Szczególnie dobrze radzi sobie literatura dziecięca. – Dzieci czytają sporo, nawet jeśli nie ma w domu książek. Promowanie wśród nich czytania jest wdzięczną czynnością – mówi pisarz Michał Rusinek. Prowadzona przez niego Fundacja Wisławy Szymborskiej jest partnerem konkursu Literacka Podróż Hestii, który ma promować klasyczne formy w literaturze dla dzieci. Dziś większą popularnością wśród młodych czytelników cieszą się bowiem książki popularnonaukowe.