Strona główna

luty 2018

Premiera SMB COR podczas Targów Warsaw Pack 2018

2018-02-14  |  15:48
Strona główna

   Podczas III edycji Targów Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack 2018 na stoisku numer 15A firmy DI-ZET zostaną zaprezentowane wiązarki taśmowe niemieckiego producenta SMB Schwede Maschinenbau GmbH, w tym wiązarka krzyżowa do wiązania złożonych opakowań z kartonu SMB COR.

   Firma DI-ZET Sp. z o.o. Sp. K. ma zaszczyt zaprosić przedstawicieli zakładów produkujących opakowania kartonowe na stoisko 15A w hali E gdzie będzie możliwość zapoznania się na żywo z możliwościami wiązarki krzyżowej SMB COR oraz uzyskania odpowedzi i wskazówek na temat praktycznych zastosowań urządzenia w zakładzie produkcyjnym.

Podczas targów na stoisku DI-ZET będzie obecny Przedstawiciel SMB Schwede Maschinenbau GmbH odpowiedzialny z a dywizję maszyn do pakowania kartonów.

   Wiązarka SMB COR to uniwersalna maszyna niemieckiego producenta SMB Schwede Maschinenbau GmbH służąca do wiązania taśmą PP opakowań z kartonu. SMB COR to maszyna o wysokiej wydajności przeznaczona do pakowania 3 i 4 punktowych złożonych opakowań z kartonu.

   Odwiedź nas na stoisku nr 15A w hali E Ptak Warsaw Expo w dniach 27 lutego do 1 marca 2018, aby zobaczyć nową technologię taśmowania SMB COR.


   Firma SMB Schwede Maschinenbau GmbH od 1987 roku koncentruje się na rozwoju technologii wiązania produktów taśmami PP, PE i PET. Początki firmy związane są z branżą poligraficzną, a dokładniej z niezwykle wymagającym sektorem produkcji gazet. Najwyższa jakość i niezawodność, długowieczność i ekonomiczność potwierdzają doskonałą reputację produktów SMB i pozycję rynkową firmy jako wiodącego producenta wysokowydajnych maszyn taśmujących. Z biegiem lat firma poszerza portfolio produktów, oferując aktualnie kilkadziesiąt modeli maszyn i urządzeń dedykowanych dla zakładów przemysłowych i logistyki magazynowej. Dzięki modułowej ofercie produktów firma SMB może zaoferować odpowiednie rozwiązanie do pakowania różnych produktów w najróżniejszych branżach.
   Wysokiej jakości maszyny są tylko częścią obszernego katalogu usług firmy SMB. Firma każdy projekt traktuje kompleksowo:

  • wnikliwa analiza zleconego projektu
  • planowanie projektu zgodnie ze specyfiką klienta
  • punktualna dostawa
  • montaż i uruchomienie
  • sprawne szkolenie operatorów i techników serwisu
  • profesjonalna obsługa klienta
  • stałe i niezawodne zaopatrzenie w części zamienne

   Tylko wszystkie te czynniki razem wzięte gwarantują długoterminową ekonomiczną efektywność Państwa inwestycji, która jest centralnym punktem wszystkich działań firmy SMB. Siedziba firmy i zakład produkcji maszyn i podzespołów mieści się w miejscowości Goldkronach w Niemczech. 

   Firma DI-ZET Sp. z o.o. Sp. K. to od wielu lat Master Distributor urządzeń niemieckiej firmy SMB Schwede Maschinenbau GmbH na terenie Polski. ​

Więcej: SMB.biz oraz DIZET.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 14 lutego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Bankowość

Polacy nie mają zaufania do rynku kapitałowego. Szansą na jego zbudowanie może być wzmocnienie nadzoru

Według szacunków Polskiego Funduszu Rozwoju utracone korzyści Polaków wynikające z niechęci do aktywnego inwestowania na rynku kapitałowym to około 10 mld zł rocznie. W efekcie oszczędności są zamrażane w gotówce lub na lokatach bankowych, zamiast „pracować” na większe zyski. – Potrzebne jest wzmocnienie nadzoru nad instytucjami finansowymi, aby odbudować zaufanie Polaków do rynku kapitałowego – mówi dr Konrad Hennig, współautor raportu „Save & Invest: Prawo chroniące pieniądze Polaków”.

Farmacja

Dzieci z cukrzycą w trudnej sytuacji z powodu pandemii. Pomóc im mogą systemy ciągłego monitorowania cukru

W Polsce jest około 20 tys. dzieci z cukrzycą typu I, która może prowadzić do ciężkich powikłań. – Sytuacja zrobiła się trudna, kiedy zaczął obowiązywać lockdown. Dzieci zostały w domu, a część rodziców nadal chodziła do pracy. Kłopot polega na tym, że dziecko chorujące na cukrzycę nie jest w stanie samo sobie z tą chorobą poradzić – wskazuje prezes Fundacji dla Dzieci z Cukrzycą, Dagmara Staniszewska. W tej chwili problemem jest też brak pielęgniarek w szkołach, przez co młodzi pacjenci diabetologiczni zostali bez profesjonalnej opieki. W kryzysowych warunkach alternatywą dla rodziców są systemy ciągłego monitorowania cukru, które pozwalają na bieżąco kontrolować stan zdrowia dziecka.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Bankowość

60 proc. studentów uważa naukę zdalną za mniej efektywną. Ich zaangażowanie może poprawić grywalizacja

W związku z rekordowym przyrostem zakażeń SARS-CoV-2 rząd rozważa wprowadzenie nauki zdalnej we wszystkich szkołach ponadpodstawowych, jak i młodszych klasach podstawówek. Już od początku października w tryb zdalnej nauki przeszła zdecydowana większość uczelni wyższych. Z badania zrealizowanego na zlecenie BIK wynika, że zdania studentów dotyczące tej formy kształcenia są podzielone, a ponad 60 proc. ocenia ją jako mniej motywującą i mniej efektywną od stacjonarnego modelu nauczania. Brak zajęć praktycznych i warsztatowych wymaga wprowadzenia do zdalnego nauczania nowych narzędzi, które to zrekompensują i zwiększą zaangażowanie. Przykładem jest grywalizacja, często wykorzystywana w korporacjach jako narzędzie motywacyjne jeszcze przed pandemią COVID-19.

 

Media i PR

Pandemia zmieniła rynek usług PR. W odpowiedzi na wyzwania branży powołano nowe stowarzyszenie oraz centrum badawcze

Przez pandemię COVID-19 wiele agencji PR odnotowało spadek przychodów i liczby klientów, co zmusiło je do obniżek wynagrodzeń albo redukcji zatrudnienia. Z drugiej strony firmy przekonały się, jak ważny jest PR i komunikacja w czasie kryzysu. Nowo powołana przez 20 agencji PR organizacja ma szeroko reprezentować interesy branży. Jedną z jej pierwszych inicjatyw jest utworzenie pierwszego w Polsce think-tanku, który dostarczy informacji o trendach, prognozach i wiedzy badawczo-analitycznej dotyczącej rynku usług PR.