Przegląd mediów

16
lipiec
Najnowszy wpis

Upadły konsument

lipiec 2018

Folia stretch ICE COOL

2018-07-31  |  15:52
Przegląd mediów

TRIO ICE COOL Folia stretch do chłodni i mroźni

Folia stretch maszynowa ICE COOL szwedzkiego producenta Trioplast AB to folia dedykowana do zastosowań w chłodniach i mroźniach, zakładach przetwórstwa owoców i warzyw, zakładach mięsnych i innych zakładach i magazynach, gdzie pakowanie produktów na palecie odbywa się w niskich temperaturach.

Specyfikacja techniczna folii stretch ICE COOL

  • Trio Ice Cool
  • Szer. rolki 500 mm
  • Grubość: 17 mic                   
  • Ilość na rolce: 2100 m                      
  • Waga rolki brutto: ok. 17,00 kg         
  • Rozciąg realny: 0-300%                          
  • Ilość rolek na palecie: 30

 

Trioplast AB

Trioplast jest szwedzką grupą przemysłową zatrudniającą ponad 1000 pracowników i osiągającą roczne obroty rzędu 4 mld SEK. Grupa Trioplast jest jednym z wiodących europejskich producentów folii polietylenowych.
Trioplast produkuje i dystrybuuje folie i materiały opakowaniowe do zastosowań w różnych gałęziach przemysłu i rolnictwa. Firma Trioplast zajmuje wiodącą pozycję w Europie w dziedzinie folii polietylenowej dla rolnictwa, przemysłu, higieny i medycyny. Firma uzyskała tak wysoką pozycję na rynku dzięki rozwijaniu i utrzymywaniu doskonałych, długoterminowych relacji i aktywnego dialogu z klientami i partnerami. Rezultatem jest szeroka oferta dla klientów, doskonała jakość produktu i wysoki poziom usług. Trioplast we współpracy z klientami wypracowuje nowe innowacyjne rozwiązania oparte na realnych potrzebach odbiorców.

Dystrybucja folii ICE COOL w Polsce

Firma DI-ZET Sp. z o.o. Sp. K. jest od wielu lat dystrybutorem folii stretch Trioplast w Polsce. Firma obsługuje w zakresie stałych, ciągłych dostaw folii stretch wiodące zakłady produkcyjne i magazyny logistyczne na terenie całego kraju. Dystrybucja folii Trioplast odbywa się z magazynu centralnego w Warszawie.

Więcej: NowaFolia.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 31 lipca

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

25 mln zł trafi na wsparcie innowacyjnych projektów w rolnictwie. Powstaje specjalny fundusz rolniczy

Małe i średnie firmy technologiczne z branży rolno-spożywczej, które rozwijają innowacyjne projekty, będą mogły liczyć na wsparcie nowego funduszu KOWR Ventures. Zostanie on utworzony przez GPW Ventures, spółkę zależną Giełdy Papierów Wartościowych, oraz Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa. Początkowo na rozwój projektów trafi 25 mln zł. Inicjatorzy liczą, że pomoże to unowocześnić przemysł rolno-spożywczy i rolnictwo w Polsce, ale też wprowadzić więcej podmiotów z tych sektorów na warszawski parkiet.

Farmacja

E-recepty prawie wyeliminowały papierowe druki. Według ekspertów wrażliwe dane pacjentów są w pełni bezpieczne

Lekarze wystawili już ponad 275 mln e-recept, a w maju stanowiły one 95 proc. wszystkich recept. Również pacjenci przekonali się do nowej formuły wykupywania leków, w dużej mierze dzięki pandemii, bo bez tego przez kilka tygodni byliby pozbawieni opieki medycznej. Zaufanie Polaków do tego narzędzia mogą podważać doniesienia o zagrożeniu wycieku wrażliwych danych z aplikacji do zarządzania e-receptami, jednak eksperci przekonują, że są one w pełni bezpieczne. Pacjenci mogą sami decydować o tym, jakie dane udostępniają w aplikacji, a bez ich zgody nie ma możliwości, żeby wrażliwe informacje o ich stanie zdrowia trafiły do niepowołanych podmiotów.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Pandemia zwiększyła skalę marnowania żywności. Z rosnącym problemem pomagają walczyć nowe technologie

Co roku do kosza trafia 1/3 produkowanej żywności, a statystyczny Polak wyrzuca 247 kg jedzenia. Ograniczenia związane z pandemią koronawirusa sprawiły, że problem wyrzucania jedzenia stał się jeszcze poważniejszy. Polacy chcą jednak z nim walczyć i sięgają w tym celu po nowe technologie. Aplikacja Too Good To Go pozwala uratować przed wyrzuceniem to, co danego dnia serwowały lokale współpracujące z aplikacją, a co nie zostało sprzedane. Do pogromców marnowania jedzenia mogą dołączyć m.in. klienci bp.

Zdrowie

Statystyczny Polak nie potrafi żyć bez telefonu komórkowego. Korzysta z niego przez kilka godzin dziennie, co utrudnia wypoczynek

Więcej niż 9 na 10 Polaków korzysta z telefonu komórkowego, a wśród dzieci ten odsetek jest niewiele niższy – wynika z danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Ze smartfona korzystamy codziennie po kilka godzin i nie rozstajemy się z nim nawet w sypialni czy podczas spotkań towarzyskich. Pandemia SARS-CoV-2 sprawiła, że od marca codzienność – wliczając w to edukację, pracę zdalną i kontakty z rodziną i przyjaciółmi – niemal w całości przeniosła się do sieci, a Polacy zaczęli spędzać przed ekranami telefonów jeszcze więcej czasu. Dla wielu osób, zwłaszcza wychowanych online dzieci i nastolatków, ta sytuacja mogła dodatkowo przyczynić się do uzależnienia od internetu – ostrzegają eksperci z okazji przypadającego 15 lipca Dnia bez Telefonu Komórkowego.