Przegląd mediów

22
kwiecień
Najnowszy wpis

Rok RODO

wrzesień 2018

Konferencja TCC 2018 – wydarzenie branży ubezpieczeniowej

2018-09-20  |  11:26
Przegląd mediów
Do pobrania

    pdf 0.1 MB

W dniach 25-27 września 2018 w Hotelu Marienlyst w Elsinore w Danii odbędzie się Konferencja TCC. To wydarzenie, podczas którego spotykają się firmy ubezpieczeniowe i społeczność IT. Ich celem jest wzajemne uczenie się, dzielenie się wiedzą, doświadczeniami, opiniami i inspirowanie.

Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest „Connecting the digital dots – rethink your customer journey and accelerate your insurance business”. Podjęty zostanie temat podróży cyfrowej klienta i wsparcia firm ubezpieczeniowych w optymalizacji procesów biznesowych.

Ubezpieczyciele na całym świecie ciężko pracują, aby budować silniejsze relacje z klientami. Łączą rozwiązania samoobsługowe oraz projektowania produktów z danymi i analizą biznesową, aby zoptymalizować każdy punkt kontaktu z klientem. To wiele elementów, które należy połączyć ze sobą, aby zaoferować klientowi najszybszą i najbardziej dogodną ścieżkę.

Uczestnicy konferencji odpowiedzą m.in. na pytania: Jakie są trendy kształtujące obraz branży ubezpieczeniowej? Co mogą zrobić ubezpieczyciele, aby zatrzymać dotychczasowych klientów, wzmocnić ich lojalność oraz zdobyć nowych klientów? Jak wykorzystać nowoczesne technologie do realizacji swojej strategii biznesowej?

TCC to międzynarodowa konferencja branży ubezpieczeniowej organizowana przez TIA Technology. Podobnie, jak w poprzednich edycjach konferencja, poza aspektem merytorycznym, będzie również okazją do spotkania, wymiany doświadczeń i wiedzy oraz inspiracji, które umożliwią ożywienie cyfrowej podróży klienta. Uczestnicy konferencji to przedstawiciele branży ubezpieczeniowej i eksperci z całego świata.

Plan konferencji, więcej informacji oraz rejestracja dostępne są na stronie http://tiatechnology.com/events-2018/tcc-2018/

Głównymi partnerami konferencji są: Oracle oraz CGI. Z polskiego rynku obecność na konferencji potwierdzili m.in. przedstawiciele: AXA, Deloitte, Inter Polska, NCDC, Sollers Consulting.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 20 września

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie

Prawo

Od niedzieli ważna zmiana w przepisach dotyczących zadłużonych lokatorów. Może ona oznaczać problemy dla właścicieli lokali

21 kwietnia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw lokatorów oraz Kodeksu postępowania cywilnego. Na zmianę art. 1046 kodeksu powinni zwrócić uwagę zwłaszcza nabywcy lokali w licytacjach komorniczych, ale również wynajmujący mieszkania osobom, które zalegają z czynszem. Zniknie bowiem zapis, że na wniosek komornika gmina powinna w ciągu 6 miesięcy znaleźć dłużnikowi lokal zastępczy. Teraz to będzie mogło trwać znacznie dłużej.

Handel

Jajka są nawet o połowę tańsze niż na Boże Narodzenie. W najbliższych latach ceny mogą jednak znacznie wzrosnąć

Znacznie niższe ceny jaj w porównaniu do końcówki 2018 roku to wynik dużej nadpodaży, bo produkcja rośnie, a konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie. Jeśli zostaną wprowadzone zapowiedzi o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, to w najbliższych latach konsumenci muszą się liczyć z dużymi podwyżkami. Ten rodzaj jaj ze względu na cenę jest dziś najchętniej wybierany. Coraz częściej też kupujemy je na bazarkach. Jeśli decydujemy się na zakup jaj w miejscach poza systemem weterynaryjnym, bierzemy na siebie ryzyko przede wszystkim różnych zakażeń bakteryjnych – podkreśla Mariusz Szymyślik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz.

 

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii.