Przegląd mediów

lipiec 2014

Pośrednictwo kredytowe

2014-07-21  |  12:47
Przegląd mediów
Do pobrania

    PNG 0.05 MB

Pośrednictwo kredytowe to wciąż bardzo dynamicznie rozwijający się segment rynku finansowego w Polsce. W ciągu ostatnich kilkunastu lat powstało tysiące firm specjalizujących się w sprzedaży kredytów. Po okresie zawirowań powstałych w wyniku globalnego kryzysu finansowego, firmy doradztwa finansowego rosną w siłę, notując wysoką dynamikę wzrostu wartości sprzedaży.

Nie ulega wątpliwości, że rynek pośrednictwa kredytowego ewoluuje, a wraz z nim oczekiwania klientów, którym coraz trudniej sprostać. Dlatego też, pośrednicy kredytowi stale poszukują nowych produktów kredytowych, które zaspokoją potrzeby ich klientów. Odpowiedzią na powyższe problemy jest Katalog firm wydany przez serwis FranczyzaBanku.pl, który zawiera oferty współpracy największych instytucji finansowych zajmujących się sprzedażą kredytów i pożyczek.

Katalog umożliwia dostęp do kilkudziesięciu produktów finansowych oraz koncepcji biznesowych. Osoby zainteresowane współpracą w zakresie sprzedaży produktów finansowych uzyskają w nim niezbędne informacje. Przede wszystkim, dane kontaktowe do osób zajmujących się nawiązywaniem współpracy z pośrednikami finansowymi oraz dostęp do takich produktów jak: kredyty gotówkowe, kredyty konsolidacyjne, kredyty hipoteczne, kredyty samochodowe, kredyty dla firm, kredyty gospodarcze, kredyty z dotacją, kredyty pod zabezpieczenie, kredyty obrotowe, kredyty inwestycyjne, kredyty na start, kredyty bez ZUS i US, kredyty ratalne, pożyczki hipoteczne, leasing, factoring, chwilówki, pożyczki pozabankowe, pożyczki gotówkowe, karty kredytowe, konta osobiste, rachunki oszczędnościowe i depozytowe, produkty regularnego oszczędzania, ubezpieczenia, programy inwestycyjne. 

  

 

Pobierz katalog firm [PDF]

Oferty współpracy "Kredyty i pożyczki" (banki, pośrednicy finansowi, instytucje pożyczkowe)

 

 

Źródło: serwis FranczyzaBanku.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 21 lipca

Medium

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Patronat Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Festiwal Biegowy Tauron 2020

Handel

Zmiany w procesie globalizacji szansą dla Polski. Coraz więcej firm będzie przenosić tu swoją produkcję

Osłabienie globalizacji spowolni rozwój światowej gospodarki, ale dla Polski może być szansą na rozwój. – Firmy na całym świecie będą szukały tanich miejsc produkcji, żeby obniżyć koszty działalności, ale będą rozsądnie wybierać lokalizacje – mówi Stefan Kawalec, prezes zarządu Capital Strategy. Dla wielu – przede wszystkim z Europy Zachodniej, lecz także z Azji – dobrą lokalizacją będzie właśnie Polska, ze względu na położenie w Europie Środkowej, przynależność do Unii Europejskiej i fakt, że wciąż mamy dużo niższe koszty pracy niż na Zachodzie.

Edukacja

Trwają prace nad nową ustawą o rzemiośle. Ma zmienić model edukacji i zwiększyć katalog zawodów branżowych

Nad ustawą o rzemiośle i kształceniu dualnym pracuje kilkudziesięcioosobowy zespół powołany z inicjatywy Ministerstwa Rozwoju. Jego celem jest wypracowanie takiego sposobu kształcenia zawodowego, który byłby dostosowany do współczesnego rynku i pozwolił odpowiadać na potrzeby szybko zmieniającego się świata. Szkoły branżowe mają być powiązane m.in. ze specjalnymi strefami ekonomicznymi oraz nowymi kierunkami: ekologią, elektromobilnością czy Przemysłem 4.0.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Media i PR

Pandemia zaostrzyła kryzysy wizerunkowe w sieci. Polskie firmy nie są do nich przygotowane

Na całym świecie jest już niemal 4 mld aktywnych użytkowników mediów społecznościowych, a w czasie pandemii ponad połowa z nich zwiększyła swoją aktywność w sieci. To z kolei spowodowało, że obecne w internecie organizacje musiały od nowa budować swoje strategie komunikacyjne i częściej stawiać czoła sytuacjom kryzysowym. – Polskie firmy i instytucje nie są przygotowane do radzenia sobie z kryzysami wizerunkowymi w social mediach – ocenia Adam Łaszyn, prezes zarządu Alert Media Communications, autor książki „e-Kryzys. Jak zarządzać sytuacją kryzysową w internecie”. Jak podkreśla, większość z nich uczy się tego na własnych błędach, w sytuacji kryzysu reagując na gorąco, zamiast zawczasu się do niego przygotować. Właśnie z myślą o tej grupie powstała publikacja.

Ochrona środowiska

Polska w gronie państw najbardziej zagrożonych deficytem wody. Spodziewane dramatyczne konsekwencje społeczne i gospodarcze

– W Polsce do 2025 roku kryzys wodny będzie się pogłębiał, później będzie już tylko gorzej. Biznesy wodochłonne oczywiście wiedzą o tych analizach i one będą wycofywać się od nas w kierunku krajów, gdzie ten kryzys wodny jest mniejszy – mówi Kamil Wyszkowski, prezes UN Global Compact w Polsce. Jak wskazuje, Polska jest jednym z najuboższych w wodę krajów w Europie i na dodatek ma problem z jej magazynowaniem. Poziom retencji oscyluje wokół 6 proc., podczas gdy np. w Hiszpanii przekracza 40 proc. Jednak problem z niedoborem wody gwałtownie zaostrza się nie tylko w naszym kraju, ale i na całym świecie. – Konsekwencje będą potężne. To będzie wielka wędrówka ludów i prawdopodobnie wojna o wodę, zasoby i żywność – mówi ekspert.