Przegląd mediów

marzec 2019

Poznaliśmy Laureatki Businesswoman Roku 2019!

2019-03-12  |  15:14
Przegląd mediów

W piątek 8 marca, w Hotelu LORD w Warszawie, podczas Women’s Day Summit 2019, spotkania zorganizowanego z okazji Dnia Kobiet, odbyła się uroczystość wręczenia statuetek Businesswoman Roku!

Women’s Day Summit to niepowtarzalne i ekskluzywne wydarzenie przygotowane specjalnie dla kobiet biznesu. Całodniowy event wypełniony był prelekcjami liderek biznesu oraz trenerek rozwoju osobistego.

Punktem kulminacyjnym spotkaniu była gala wręczenia statuetek Businesswoman Roku 2019, przyznawanych przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej. Program Bizneswoman Roku nagradza kobiety odnoszące sukces w biznesie.

Tytuł przyznawany jest silnym osobowościom, które swoją działalnością, precyzją i konsekwencją podejmowanych decyzji w znacznym stopniu przyczyniają się do sukcesu prowadzonych przez siebie firm.

Statuetki zostały wręczone wyjątkowym kobietom, które swoją działalnością zawodową wyróżniają się w świecie polskiego biznesu.

 

Tytułem Businesswoman Roku 2019 zostały nagrodzone:

 

Anna Tryfon-Bojarska Innovation Manager, Skanska CDE, CEE Market

Nagrodzona za wybitne osiągnięcia na rynku Real Estate w obszarze Nowych Technologii

Edyta Dziankowska specjalista ds. ubezpieczeń i inwestycji w firmie Aviva

Iwona Gabryończyk właściciel IGMA Szkoły Angielskiego

Karolina Sybilska właściciel firmy Safeguard Consulting

Milena Golda mentor biznesowy i życiowy, trener, mówca

Renata Wozba właściciel REEWO PR & Marketing Strategy

Nagrodzona za dynamiczny rozwój w obszarze Facility Management

Katarzyna Izabela Strąg-Dobrowolska właściciel firmy U Mechaników

Joanna Lasocka Doradca ds. nieruchomości Pro-per-ty Centrum Biuro Nieruchomości

Paulina Woźniak CEO FuturoCoin OU oraz CEO Coders House

Violetta Sołtysiak właściciele oraz prezes zarządu biura rachunkowego AMVIS

 

Gratuluję wszystkim laureatkom! Naszym celem jest wyłonienie i nagrodzenie przedsiębiorczych kobiet, a także budowanie pozytywnego wizerunku i wspieranie wzrostu zainteresowania marką, którą reprezentują nasze laureatki – mówi Marcin Andrzejewski, pomysłodawca konkursu, dyrektor programowy Centralnego Biura Certyfikacji Krajowej.

 

Gratulujemy laureatkom i życzymy dalszych sukcesów!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 12 marca

Medium

Kalendarium

Telekomunikacja

Szkoły coraz lepiej przygotowane na cyfrową edukację. Do szybkiego internetu podłączanych jest średnio 100 szkół dziennie

Projekt Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej zakłada, że do końca 2019 roku blisko 11 tys. szkół zostanie podłączonych do światłowodu, a do końca 2020 roku w zasięgu szybkiego internetu znajdą się wszystkie szkoły w Polsce. – Projekt jest mocno rozkręcony, podłączamy do OSE ok. setki szkół dziennie – mówi minister cyfryzacji Marek Zagórski. Jak podkreśla, OSE wraz z ekosystemem towarzyszącym – m.in. edukacją z zakresu cyberbezpieczeństwa, szkoleniami dla nauczycieli i materiałami do wykorzystania na lekcjach, które zapewni NASK – podniesie efektywność całego procesu edukacji.

Konsument

Biznes chce rozwiązać problem zmian klimatycznych. Wprowadzane w firmach innowacje mają ograniczyć smog i zużycie energii

Firmy mają do odegrania jedną z kluczowych ról w przeciwdziałaniu globalnym problemom – podkreśla Gayle Schueller, wiceprezes 3M ds. zrównoważonego rozwoju. Jak ocenia, walka m.in. z negatywnymi zmianami klimatycznymi zaczyna się już na poziomie wyborów konsumenckich, z kolei zadaniem rządów i organizacji międzynarodowych jest tworzenie regulacji, które wspierają pozytywne zmiany zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. Globalny biznes może się do tego przyczynić m.in. dzięki kreowaniu innowacyjnych rozwiązań. To właśnie nowe produkty, jak opracowane przez 3M specjalne ziarno ograniczające smog, mogą pomóc w rozwiązywaniu globalnych problemów środowiskowych czy społecznych.

Transport

Wciąż brakuje narodowego championa. Czas na zbudowanie silnego polskiego brandu za granicą

Polska znajduje się obecnie w gronie 25 największych na świecie eksporterów, a w ostatnich latach szybszy wzrost notował pod tym względem tylko Wietnam. Mimo to polska gospodarka wciąż nie może się pochwalić firmami o pozycji globalnych championów. Polskie przedsiębiorstwa za granicą są słabo zaangażowane kapitałowo, co przekłada się na ich niską rozpoznawalność – wynika z raportu opracowanego przez Bank Pekao SA. O tym, jak wesprzeć je w ekspansji za granicą, zwłaszcza w obliczu nadchodzących wyzwań, takich jak brexit czy wojny handlowe, międzynarodowi inwestorzy, eksperci i naukowcy dyskutowali podczas zakończonego właśnie w Warszawie szczytu CEO Summit

Finanse

Start-upy to źródło innowacji dla dużych firm. UPC Polska wspiera młodych przedsiębiorców i stawia na transformację cyfrową

Inteligentny asystent, który automatyzuje procesy sprzedaży, sensory automatycznie wykrywające uśmiech i agencja marketingowa, która z pomocą technologii chce łączyć pracodawców i osoby niepełnosprawne ruchowo – to rozwiązania nagrodzone w tegorocznej, 6. edycji programu THINK BIG, w którym UPC Polska szuka najlepszych start-upów i innowatorów społecznych wspierających cyfrową transformację. Prezes firmy Robert Redeleanu podkreśla, że współpraca z dużą korporacją to dla nich szansa na wcielenie swoich pomysłów w życie i dotarcie do szerszego grona klientów.