Przegląd mediów

marzec 2019

Poznaliśmy Laureatki Businesswoman Roku 2019!

2019-03-12  |  15:14
Przegląd mediów

W piątek 8 marca, w Hotelu LORD w Warszawie, podczas Women’s Day Summit 2019, spotkania zorganizowanego z okazji Dnia Kobiet, odbyła się uroczystość wręczenia statuetek Businesswoman Roku!

Women’s Day Summit to niepowtarzalne i ekskluzywne wydarzenie przygotowane specjalnie dla kobiet biznesu. Całodniowy event wypełniony był prelekcjami liderek biznesu oraz trenerek rozwoju osobistego.

Punktem kulminacyjnym spotkaniu była gala wręczenia statuetek Businesswoman Roku 2019, przyznawanych przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej. Program Bizneswoman Roku nagradza kobiety odnoszące sukces w biznesie.

Tytuł przyznawany jest silnym osobowościom, które swoją działalnością, precyzją i konsekwencją podejmowanych decyzji w znacznym stopniu przyczyniają się do sukcesu prowadzonych przez siebie firm.

Statuetki zostały wręczone wyjątkowym kobietom, które swoją działalnością zawodową wyróżniają się w świecie polskiego biznesu.

 

Tytułem Businesswoman Roku 2019 zostały nagrodzone:

 

Anna Tryfon-Bojarska Innovation Manager, Skanska CDE, CEE Market

Nagrodzona za wybitne osiągnięcia na rynku Real Estate w obszarze Nowych Technologii

Edyta Dziankowska specjalista ds. ubezpieczeń i inwestycji w firmie Aviva

Iwona Gabryończyk właściciel IGMA Szkoły Angielskiego

Karolina Sybilska właściciel firmy Safeguard Consulting

Milena Golda mentor biznesowy i życiowy, trener, mówca

Renata Wozba właściciel REEWO PR & Marketing Strategy

Nagrodzona za dynamiczny rozwój w obszarze Facility Management

Katarzyna Izabela Strąg-Dobrowolska właściciel firmy U Mechaników

Joanna Lasocka Doradca ds. nieruchomości Pro-per-ty Centrum Biuro Nieruchomości

Paulina Woźniak CEO FuturoCoin OU oraz CEO Coders House

Violetta Sołtysiak właściciele oraz prezes zarządu biura rachunkowego AMVIS

 

Gratuluję wszystkim laureatkom! Naszym celem jest wyłonienie i nagrodzenie przedsiębiorczych kobiet, a także budowanie pozytywnego wizerunku i wspieranie wzrostu zainteresowania marką, którą reprezentują nasze laureatki – mówi Marcin Andrzejewski, pomysłodawca konkursu, dyrektor programowy Centralnego Biura Certyfikacji Krajowej.

 

Gratulujemy laureatkom i życzymy dalszych sukcesów!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 12 marca

Medium

Kalendarium

Telekomunikacja

Ponad 80 proc. młodych firm jest zainteresowanych współpracą z korporacjami. To dla nich szansa na dostęp do nowych technologii i działań marketingowych

Wsparcie mentoringowe i pomoc w komercjalizacji nowych rozwiązań to główne potrzeby młodych przedsiębiorstw. Rozwój może umożliwić im współpraca z korporacjami i dużym biznesem, a – jak wynika z badań Fundacji StartUp Poland – ponad 80 proc. start-upów jest otwartych na takie rozwiązanie. Naprzeciw potrzebom w tym zakresie wychodzi zainicjowany przez UPC Polska program THINK BIG, który wspiera młode firmy rozwijające swój biznes w oparciu o nowe technologie. W tegorocznej, już szóstej edycji zostaną wyłonione najlepsze rozwiązania, które wspierają cyfrową transformację.

Ochrona środowiska

Europejska gospodarka traci na smogu setki miliardów euro rocznie. Innowacje w energetyce pomogłyby zaoszczędzić 180 mld w ciągu 7 lat

Smog – zgodnie z szacunkami Komisji Europejskiej – odpowiada za ok. 10 proc. przedwczesnych zgonów na świecie i kosztuje unijną gospodarkę nawet 475 mld euro rocznie. Wdrożenie innowacyjnych technologii w energetyce może przynieść nawet 183 mld euro oszczędności w ciągu nadchodzących 7 lat. Są wśród nich niskoemisyjne systemy grzewcze, tzw. generacja rozproszona, elektromobilność i niskoemisyjny transport czy wykorzystanie odpadów jako surowca do produkcji energii. – To na nich będzie się opierała ewolucja systemu energetycznego, która pozwoli nam zrealizować cele w obszarze jakości powietrza – podkreśla Marcin Lewenstein, dyrektor ds. innowacji w InnoEnergy.

Finanse

Polski rynek ubezpieczeń nadrabia zaległości wobec bardziej rozwiniętych krajów. Pomaga w tym proces łączenia się firm w duże grupy

Polska to rynek z dużym potencjałem, ale również z dużym niedoubezpieczeniem – ocenia Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes Gothaer TU S.A. Z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że pod względem wartości składki przypisanej brutto Polska plasuje się dopiero na 14. pozycji w Europie i wciąż ma do nadgonienia duży dystans względem Wielkiej Brytanii czy Niemiec. Rodzimy rynek ubezpieczeniowy jest też w fazie dynamicznych zmian, a wiodącymi trendami są wszechobecna cyfryzacja i konsolidacja. W trakcie tego procesu jest też TU Gothaer, które lada moment pojawi się na rynku pod nowym brandem – Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń SA Vienna Insurance Group.

Finanse

80 proc. dużych firm angażuje się społecznie. Dla wielu staje się to ważnym elementem strategii

Duże firmy angażują się w działania społecznej odpowiedzialności biznesu. Robi to już 80 proc. z nich. CSR zwiększa zaufanie do przedsiębiorstwa – 83 proc. przedstawicieli pokolenia Y uznaje, że sukces firmy powinien wykraczać poza wyniki finansowe. Zdecydowana większość uważa, że największe firmy mają odpowiedni potencjał, by rozwiązywać problemy gospodarcze i społeczne. Przykładem takiego przedsiębiorstwa, jest Benefit Systems. Firma jako pierwsza spółka publiczna z regionu Europy Środkowo-Wschodniej otrzymała tytuł B Corporation przyznawany organizacjom, które w strategie działalności trwale wpisują zasady społecznej odpowiedzialności biznesu.