Przegląd mediów

marzec 2014

Praca w bankowości – nowy dział w serwisie FranczyzaBanku.pl

2014-03-19  |  15:11
Przegląd mediów
Do pobrania

    jpg 0.02 MB

W związku z nowym projektem, rozpoczęliśmy współpracę z dwoma portalami pracy: gazetapraca.pl oraz karierawfinansach.pl. Planujemy jej poszerzenie o kolejne prestiżowe serwisy. Publikujemy oferty pracy wyłącznie z kategorii: bankowość i finanse. Użytkownik, dzięki Naszej usłudze, może znaleźć w jednym miejscu ogłoszenia z kilku portali pracy z branży finansowej.

Ponadto, wdrożyliśmy usługę rekrutacyjną wspomagającą Pracodawców w pozyskiwaniu aplikacji kandydatów na stanowisko Doradca Klienta. Rekrutacja jest stałym punktem programu podczas prowadzenia własnego biznesu, stąd tak ważny jest dostęp do wartościowych kandydatów.

Dzięki mechanizmowi skupiającemu ogłoszenia o pracę w jednym miejscu, staliśmy się atrakcyjnym portalem dla ludzi poszukujących pracy w sektorze finansowym. Kariera w bankowości bardzo często zaczyna się od stanowiska doradcy klienta. Cieszymy się z możliwości pomagania młodym i ambitnym ludziom w znalezieniu pracy, gdyż nierzadko w dalszym etapie swojej kariery zawodowej postanawiają oni otworzyć własną placówkę bankową na zasadach franczyzy. Można to porównać do szkolenia młodych adeptów, którzy rozpoczynają od trampkarza, aby ostatecznie stać się ważnym ogniwem drużyny oraz klubu. 

Osoby, które rozpoczynają pracę od stanowisk w obsłudze klienta muszą przygotować się na ciężką pracę, związaną z realizacją ambitnych planów sprzedażowych. Jeśli jednak Kandydat będzie realizował plany z sukcesem, może liczyć na szybki awans, który wiąże się ze wzrostem prestiżu i wysokości zarobków. Najlepsi mogą zrobić prawdziwą karierę. Nasz serwis wspomaga pracowników w zdobywaniu nowych umiejętności oraz kompetencji poprzez Program Doradca, dostępny w ramach Akademii FranczyzaBanku.pl

Rynek z roku na rok staje się bardziej świadomy i wymagający. Usługi „ogólne dla wszystkich” mają coraz mniejszą rację bytu. Kluczowi gracze na rynku docenili Nasze podejście biznesowe oraz założony model, nawiązując z nami współpracę. Wdrażając kategorię „Praca w bankowości” realizujemy politykę firmy związaną ze stworzeniem specjalistycznego serwisu branżowego.

Przed nami jeszcze wiele ambitnych zadań oraz ciekawych wyzwań, z czego bardzo się cieszymy i z optymizmem spoglądamy w przyszłość, ponieważ czas jest naszym sprzymierzeńcem. Z miesiąca na miesiąc wzmacniamy swoją markę i stajemy się skutecznym kanałem komunikacyjnym z rynkiem consumer finance. Stworzenie działu "Praca w bankowości" to kolejny krok naprzód.

Źródło: Maciej Makowski, Serwis FranczyaBanku.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 19 marca

Medium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Konsument

Na Śląsku stawiają na innowacje społeczne i zielone technologie. Duże inwestycje klimatyczne czekają wszystkie polskie miasta

W najbliższych kilkunastu latach polskie miasta czekają duże inwestycje związane z potrzebą dostosowywania do europejskiej polityki klimatycznej i z przeciwdziałaniem zmianom klimatu. Środki potrzebne są przede wszystkim na nowe technologie, poprawiające jakość życia w długoletniej perspektywie. Sytuację skomplikowała jednak pandemia, w wyniku której samorządy tracą miliony złotych m.in. przez koszty walki z wirusem i mniejsze wpływy z podatków. W trudnych czasach potrzebne jest innowacyjne podejście do zarządzania, zwłaszcza w miastach, których gospodarka opiera się na kopalniach. W ramach projektu Rybnik360 śląskie miasto do 2035 roku chce zastąpić wygaszane stopniowo górnictwo, opierając się m.in. na zielonych technologiach i odnawialnych źródłach energii.

 

Finanse

Tarcza branżowa trafi pod obrady Senatu. Możliwe rozszerzenie listy sektorów uprawnionych do pomocy

Zgodnie z zapowiedziami rządu od 28 listopada ponownie zaczną działać sklepy i usługi w galeriach handlowych, choć w bardziej rygorystycznym reżimie sanitarnym. Na większe luzowanie obostrzeń na razie nie pozwala wciąż wysoka liczba zakażeń i zgonów. Firmy z określonych branż, które pozostają zamknięte, będą mogły liczyć na pomoc z tarczy branżowej, przyjętej w ubiegłym tygodniu przez Sejm. Problem w tym, że lista PKD jest niewystarczająca i z tym najczęściej przedsiębiorcy zgłaszają się dziś do Rzecznika MŚP. Wicepremier Jarosław Gowin zapowiedział, że na etapie prac Senatu wsparcie to może zostać rozszerzone na innych beneficjentów.

Farmacja

Pacjenci z ciężkimi chorobami jelit muszą przerywać terapię po 1-2 latach ze względów administracyjnych. Lekarze apelują o zmiany

Na nieswoiste zapalenia jelit choruje około 50 tys. Polaków, głównie młodych osób przed 35. rokiem życia. Pacjenci z ciężkim przebiegiem choroby potrzebują terapii biologicznej, która w Polsce jest dostępna w ramach programów lekowych. Te ze względów administracyjnych są jednak ograniczone czasowo do 1–2 lat. Po tym okresie pacjenci nie mogą już kontynuować leczenia, a do programu lekowego mogą zostać włączeni ponownie dopiero, kiedy nastąpi nawrót choroby i ciężkie nasilenie jej objawów. Lekarze apelują o zmianę tych kryteriów. – Przerywanie terapii, które może doprowadzić do utraty jej skuteczności, powinno być uznane za błąd. To ryzykowne dla pacjentów – podkreśla prof. Jarosław Reguła, krajowy konsultant w dziedzinie gastroenterologii.

 
 

Problemy społeczne

Pandemia zwiększyła zainteresowanie ubezpieczeniami na życie. Klienci częściej szukają ochrony na wypadek nagłego zachorowania i pobytu w szpitalu

W ostatnich miesiącach widać większe zainteresowanie ubezpieczeniami na życie. Po wiosennym spowolnieniu spowodowanym lockdownem w III kwartale wzrósł popyt na ubezpieczenia, mimo wakacji, które zazwyczaj są spokojniejszym okresem w sprzedaży. W Unilinku od stycznia do września dynamika sprzedaży wzrosła o 120 proc. r/r, a w samym wrześniu – o 136 proc. To nie tylko efekt wzrostu świadomości ubezpieczeniowej, ale też przesunięcia w czasie decyzji o zakupie polisy.