Przegląd mediów

marzec 2014

Praca w bankowości – nowy dział w serwisie FranczyzaBanku.pl

2014-03-19  |  15:11
Przegląd mediów
Do pobrania

    jpg 0.02 MB

W związku z nowym projektem, rozpoczęliśmy współpracę z dwoma portalami pracy: gazetapraca.pl oraz karierawfinansach.pl. Planujemy jej poszerzenie o kolejne prestiżowe serwisy. Publikujemy oferty pracy wyłącznie z kategorii: bankowość i finanse. Użytkownik, dzięki Naszej usłudze, może znaleźć w jednym miejscu ogłoszenia z kilku portali pracy z branży finansowej.

Ponadto, wdrożyliśmy usługę rekrutacyjną wspomagającą Pracodawców w pozyskiwaniu aplikacji kandydatów na stanowisko Doradca Klienta. Rekrutacja jest stałym punktem programu podczas prowadzenia własnego biznesu, stąd tak ważny jest dostęp do wartościowych kandydatów.

Dzięki mechanizmowi skupiającemu ogłoszenia o pracę w jednym miejscu, staliśmy się atrakcyjnym portalem dla ludzi poszukujących pracy w sektorze finansowym. Kariera w bankowości bardzo często zaczyna się od stanowiska doradcy klienta. Cieszymy się z możliwości pomagania młodym i ambitnym ludziom w znalezieniu pracy, gdyż nierzadko w dalszym etapie swojej kariery zawodowej postanawiają oni otworzyć własną placówkę bankową na zasadach franczyzy. Można to porównać do szkolenia młodych adeptów, którzy rozpoczynają od trampkarza, aby ostatecznie stać się ważnym ogniwem drużyny oraz klubu. 

Osoby, które rozpoczynają pracę od stanowisk w obsłudze klienta muszą przygotować się na ciężką pracę, związaną z realizacją ambitnych planów sprzedażowych. Jeśli jednak Kandydat będzie realizował plany z sukcesem, może liczyć na szybki awans, który wiąże się ze wzrostem prestiżu i wysokości zarobków. Najlepsi mogą zrobić prawdziwą karierę. Nasz serwis wspomaga pracowników w zdobywaniu nowych umiejętności oraz kompetencji poprzez Program Doradca, dostępny w ramach Akademii FranczyzaBanku.pl

Rynek z roku na rok staje się bardziej świadomy i wymagający. Usługi „ogólne dla wszystkich” mają coraz mniejszą rację bytu. Kluczowi gracze na rynku docenili Nasze podejście biznesowe oraz założony model, nawiązując z nami współpracę. Wdrażając kategorię „Praca w bankowości” realizujemy politykę firmy związaną ze stworzeniem specjalistycznego serwisu branżowego.

Przed nami jeszcze wiele ambitnych zadań oraz ciekawych wyzwań, z czego bardzo się cieszymy i z optymizmem spoglądamy w przyszłość, ponieważ czas jest naszym sprzymierzeńcem. Z miesiąca na miesiąc wzmacniamy swoją markę i stajemy się skutecznym kanałem komunikacyjnym z rynkiem consumer finance. Stworzenie działu "Praca w bankowości" to kolejny krok naprzód.

Źródło: Maciej Makowski, Serwis FranczyaBanku.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 19 marca

Medium

Kalendarium

Transport

LOT chce przejąć przewozy towarowe od przewoźników z Niemiec i Holandii. Lotniczy rynek cargo będzie rósł w tempie 5 proc. rocznie

– Polski rynek cargo ma obecnie udział rzędu 8–9 proc. w całym rynku europejskim, a w nadchodzących latach będzie rósł w średnim tempie powyżej 5 proc. rocznie – ocenia Michał Grochowski, dyrektor Biura Cargo w LOT. W tym roku widać na nim oznaki stagnacji spowodowanej sytuacją gospodarczą w Niemczech, ale w kolejnych transport cargo będą napędzać inwestycje zagraniczne i rosnący eksport. LOT liczy zwłaszcza na rynek w Indiach i udział w wartym ponad 13 mld dol. segmencie przewozów farmaceutycznych.

Firma

Pracodawcy muszą walczyć o młodych pracowników. Coraz częściej nie stawiają się oni na umówione rozmowy rekrutacyjne

Bywają sytuacje, kiedy na 10 umówionych spotkań z kandydatami nie przychodzi nikt i dla dzisiejszego pokolenia millenialsów jest to niestety typowe zachowanie – mówi Anna Panek, dyrektor HR w Vivus Finance. Jak podkreśla, to pokolenie – choć ma wśród pracodawców opinię roszczeniowych i wymagających – wnosi jednak do firmy wiele korzyści i jest bardzo efektywne w działaniu. Dlatego menadżerowie powinni się uelastycznić i dopasować do ich potrzeb, a firma może wypracować balans pomiędzy oczekiwaniami a tym, co może zaoferować, łącząc przedstawicieli różnych generacji przy wspólnych projektach.

Transport

80 proc. klientów deklaruje gotowość do zakupu auta online. Wciąż jednak decydująca jest wizyta w salonie sprzedaży

Branżę motoryzacyjną napędzają nowe technologie, takie jak sztuczna inteligencja, algorytmy, automatyzacja czy elektromobilność. Zakup samochodu wciąż jednak pozostaje domeną tradycyjnego kanału sprzedaży. To wizyta w salonie samochodowym najczęściej decyduje o wyborze danego modelu, wyposażenia, ale też o byciu wiernym danej marce. Chociaż od przyszłego roku sprzedaż aut będzie możliwa całkowicie online, a 80 proc. klientów już dziś deklaruje, że mogłoby przez internet kupić samochód, to salony dealerskie pozostaną kluczowe w procesie sprzedaży. Dlatego koncerny, poza inwestycjami w cyfryzację, muszą także stawiać na jakość obsługi klienta.

Sport

Co trzeci Polak w ogóle nie jest aktywny fizycznie. Statystyki wyglądają najgorzej wśród seniorów i dzieci

Co piąty Polak nie pamięta, kiedy ostatni raz spacerował dłużej niż 10 minut. Co trzeci nie podejmuje żadnej aktywności fizycznej, a co drugi spędza ponad 5 godzin dziennie w pozycji siedzącej – pokazuje badanie MultiSport Index 2019. Statystyki wyglądają najgorzej wśród seniorów i dzieci – tylko co czwarte dziecko wypełnia zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia dotyczące minimalnej dawki ruchu dla swojego wieku. Przykład idzie z góry, bo raptem 8 proc. Polaków uprawia sport wspólnie z dzieckiem. Tymczasem aktywność fizyczna to jeden z najlepszych sposobów na pogłębianie rodzinnych relacji – wskazują eksperci.