Przegląd mediów

luty 2018

Wielka Gala Biznesu 2018 za nami!

2018-02-20  |  09:37
Przegląd mediów

16 lutego 2018 roku w ekskluzywnych wnętrzach Sheraton Warsaw Hotel, Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej ogłosiło listę laureatów najbardziej prestiżowego wyróżnienia w kraju – Polish Exclusive. Na Gali nagrodzono również wybitne postacie świata biznesu Statuetkami Businesswoman Roku, Odkrycie Roku a także Tygrysy Biznesu. Partnerem Głównym Gali została firma Porsche Inter Auto Polska.

W tym roku statuetki Polish Exclusive przyznano po raz ósmy 11 firmom. Ideą programu jest nagrodzenie firm odnoszących sukcesy w sferze biznesowej, wyróżniające się wysoką jakością oferowanych usług i produktów. Przyznanie statuetki stanowi docenienie dotychczasowej działalności firmy, którą cechuje przede wszystkim innowacyjność i dbałość o klienta. Statuetki wręczyła Pani Sandra Radecka przedstawiciel salonu Porsche Centrum Warszawa.

-Ideą Polish Exclusive jest wyróżnienie tych firm, które włożyły największy wysiłek w kreowanie swojej marki – mówił Marcin Andrzejewski, Dyrektor Programowy CBCK.

Podczas uroczystości poznaliśmy również laureatów nagród specjalnych tj. Businesswoman Roku, Best of Health & Beauty oraz Odkrycie Roku 2018. To silne osobowości sukcesu, które swoją działalnością, precyzją i konsekwencją podejmowanych decyzji w znacznym stopniu przyczyniają się do sukcesu prowadzonych przez siebie firm. Wybitne postacie biznesu odebrały statuetki z rąk Pani Elżbiety Michalskiej Prezes Zarządu Centralnego Biura Certyfikacji Krajowej.

Po raz drugi zostały także wręczone statuetki Tygrysy Biznesu 2018. Laureaci to zarówno prezesi firm, jak i grupa osób, które w szczególny sposób wpływają na rozwój swoich organizacji lub poprzez swoją działalność wpływają na popularyzację usług dla biznesu. Statuetki wręczył Laureatom Dyrektor Programowy Centralnego Biura Certyfikacji Krajowej Marcin Andrzejewski, pełniący jednocześnie funkcję redaktora naczelnego magazynu Tygrysy Biznesu.

Dziś świętujemy sukces najlepszych przedsiębiorstw w Polsce. Otrzymanie Statuetki to uhonorowanie pozycji firmy na rynku, jej wkładu w rozwój gospodarczy oraz autorytetu jakim cieszy się wśród konsumentów i specjalistów branżowych– kontynuuje Marcin Andrzejewski.

Wieczór uświetniły dwa pokazy mody. Swoją kolekcję zaprezentowała firma Henri Lloyd oraz projektantka Anna Cichosz.

Dodatkową atrakcją był występ zespołu The GLAM Ladies, wybuchowa mieszanka muzycznego warsztatu, wdzięku i seksapilu w wykonaniu, skrzypiec elektrycznych i saksofonu.

W tym roku gala była dla organizatora okazją do podwójnego świętowania. Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej świętuje bowiem 15- lecie działalności.

- Mamy powód do dumy. Poza wspaniałą galą, którą udało nam się zorganizować po raz kolejny, w tym roku uroczystość jest także dla nas czasem podsumowań dotychczasowych działań, do podziękowań klientom, partnerom i przyjaciołom firmy, z którymi mieliśmy okazję współpracować przez 15 lat naszej działalności na rynku- mówi Elżbieta Michalska Prezes Zarządu CBCK.

Galę prowadził wspaniały duet konferansjerski: Ewelina Rydzyńska, stylistka i prezenterka telewizyjna TVN oraz Szymon Kusarek, aktor teatralno-kabaretowy.

Laureatami Statuetki Godła Polish Exclusive 2018 zostali:

Henri Lloyd Polska

Tesko Steel Stalowe Centrum Serwisowe

"POLISA-ŻYCIE" TU S.A. Vienna Insurance Group

Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów Serwis Box

Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Budowlane Budecon

Konsorcjum Projektowo- Wykonawcze Ekobudowa

Agencja Wydawnicza "TECHNOPOL" sp. z o.o

Radio Kolor

Byas

Fundacja Sedeka

przeAmbitni.pl Portal oraz Agencja Promocyjno-Wydawnicza

 

Statuetki Tygrysy Biznesu 2018 otrzymali:

Dr Mateusz Grzesiak- wybitny trener, konsultant i przedsiębiorca

Szymon Frank- właściciel Autorska Klinika Stomatologiczna Dr Frank

Grzegorz Krystosiak- BiNatual – dostawca sprzętu kosmetycznego

Marek Kuciński-Markbud

Olga Krzemińska – Zasadzka-Agencja POWER Event Incentive Conference Sport

Gabriela Kośmider-Przedsiębiorstwa Produkcyjno Handlowego Gabi-Plast

Bolesław Szybist -HERB Sp. z o.o.

Agencja Wydawnicza "TECHNOPOL" sp. z o.o


Statuetkę Businesswoman 2018 otrzymała:

Aleksandra Paulska Dyrektor Zarządzająca Lions Head Communications Group

Tytuł Best of Health & Beauty 2018 odebrały:

Strefa Piękna Klinika Spa

Klinika Estetica

Tytuł Odkrycie Roku 2018 przyznano:

Arkadiuszowi Habrat- autorowi książki Porady Weselnego Experta – jak zorganizować udane wesele,

założyciel portalu wszystko o organizacji ślubu i wesela - Weselny Expert

Wszystkim Laureatom serdecznie gratulujemy!

 

Kontakt dla mediów:

Justyna Nakonieczna

PR Manager

j.nakonieczna@certyfikacjakrajowa.org.pl

512 009 069

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 20 lutego

Medium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Bankowość

Polacy nie mają zaufania do rynku kapitałowego. Szansą na jego zbudowanie może być wzmocnienie nadzoru

Według szacunków Polskiego Funduszu Rozwoju utracone korzyści Polaków wynikające z niechęci do aktywnego inwestowania na rynku kapitałowym to około 10 mld zł rocznie. W efekcie oszczędności są zamrażane w gotówce lub na lokatach bankowych, zamiast „pracować” na większe zyski. – Potrzebne jest wzmocnienie nadzoru nad instytucjami finansowymi, aby odbudować zaufanie Polaków do rynku kapitałowego – mówi dr Konrad Hennig, współautor raportu „Save & Invest: Prawo chroniące pieniądze Polaków”.

Farmacja

Dzieci z cukrzycą w trudnej sytuacji z powodu pandemii. Pomóc im mogą systemy ciągłego monitorowania cukru

W Polsce jest około 20 tys. dzieci z cukrzycą typu I, która może prowadzić do ciężkich powikłań. – Sytuacja zrobiła się trudna, kiedy zaczął obowiązywać lockdown. Dzieci zostały w domu, a część rodziców nadal chodziła do pracy. Kłopot polega na tym, że dziecko chorujące na cukrzycę nie jest w stanie samo sobie z tą chorobą poradzić – wskazuje prezes Fundacji dla Dzieci z Cukrzycą, Dagmara Staniszewska. W tej chwili problemem jest też brak pielęgniarek w szkołach, przez co młodzi pacjenci diabetologiczni zostali bez profesjonalnej opieki. W kryzysowych warunkach alternatywą dla rodziców są systemy ciągłego monitorowania cukru, które pozwalają na bieżąco kontrolować stan zdrowia dziecka.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Bankowość

60 proc. studentów uważa naukę zdalną za mniej efektywną. Ich zaangażowanie może poprawić grywalizacja

W związku z rekordowym przyrostem zakażeń SARS-CoV-2 rząd rozważa wprowadzenie nauki zdalnej we wszystkich szkołach ponadpodstawowych, jak i młodszych klasach podstawówek. Już od początku października w tryb zdalnej nauki przeszła zdecydowana większość uczelni wyższych. Z badania zrealizowanego na zlecenie BIK wynika, że zdania studentów dotyczące tej formy kształcenia są podzielone, a ponad 60 proc. ocenia ją jako mniej motywującą i mniej efektywną od stacjonarnego modelu nauczania. Brak zajęć praktycznych i warsztatowych wymaga wprowadzenia do zdalnego nauczania nowych narzędzi, które to zrekompensują i zwiększą zaangażowanie. Przykładem jest grywalizacja, często wykorzystywana w korporacjach jako narzędzie motywacyjne jeszcze przed pandemią COVID-19.

 

Media i PR

Pandemia zmieniła rynek usług PR. W odpowiedzi na wyzwania branży powołano nowe stowarzyszenie oraz centrum badawcze

Przez pandemię COVID-19 wiele agencji PR odnotowało spadek przychodów i liczby klientów, co zmusiło je do obniżek wynagrodzeń albo redukcji zatrudnienia. Z drugiej strony firmy przekonały się, jak ważny jest PR i komunikacja w czasie kryzysu. Nowo powołana przez 20 agencji PR organizacja ma szeroko reprezentować interesy branży. Jedną z jej pierwszych inicjatyw jest utworzenie pierwszego w Polsce think-tanku, który dostarczy informacji o trendach, prognozach i wiedzy badawczo-analitycznej dotyczącej rynku usług PR.