Przegląd mediów

luty 2014

Własny biznes franczyzowy. Jak wybrać najlepszą franczyzę bankową?

2014-02-17  |  08:06
Przegląd mediów

Poradnik franczyzobiorcy "Własny biznes franczyzowy. Jak wybrać najlepszą franczyzę bankową? cieszy się dużym zainteresowaniem i jest najlepiej sprzedającym się produktem w e-księgarni empik.com, w kategorii "biznes i ekonomia". Warto podkreślić, iż minął zaledwie tydzień od premiery publikacji. Ebook dystrybuowany jest w dziewięciu prestiżowych e-księgarniach, dostępny jest w formatach EPUB i MOBI oraz w wersji PDF wyłącznie za pośrednictwem serwisu FranczyzaBanku.pl. W celu dokonania zakupu należy wysłać zapytanie na skrzynkę [email protected]

Celem poradnika jest przede wszystkim uświadomienie potencjalnemu fanczyzobiorcy, na czym ten biznes polega i jakie ryzyka należy uwzględnić podczas podejmowania decyzji o współpracy. Krok po kroku opisany jest szczegółowo każdy etap. Na rynku krąży wiele mitów oraz pseudo-informacji o systemach franczyzowych, które są przestarzałe i mają niewiele wspólnego z rzeczywistością. Zanim dokonamy oceny jakiegokolwiek systemu, pamiętajmy, że rynek zmienia się z godziny na godzinę i zawsze powinniśmy sięgać po możliwie jak najnowsze informacje oraz dodatkowo uzupełniać je wiedzą czerpaną bezpośrednio ze sprawdzonych źródeł. Dziś nie można w 100% zawierzać forom internetowym, ponieważ nie spełniają już swojej roli opiniotwórczej. Informacje pozyskane z sieci należy traktować jako pewną składową całego procesu decyzyjnego. Byli franczyzobiorcy, którzy zamknęli placówki, bo nie sprawdzili się w tym biznesie lub podjęli pochopne decyzje niepoprzedzone rzetelną analizą, narzekają gdzie tylko mogą. Zbyt optymistyczne opinie też nasuwają wiele wątpliwości, ponieważ firmy PR-owe oferują usługi, które polegają na wpisywaniu na forach pozytywnych opinii na temat swojego klienta. W całej palecie możliwości pozyskiwania informacji, wydaje się najbardziej racjonalne zasięgać rady ekspertów oraz bezpośrednio u źródła, czyli u franczyzodawcy i jego partnerów (aktualnych franczyzobiorców). 

Niniejszy poradnik nie wartościuje franczyzodawców i nie wskazuje, że Bank X jest lepszy od Banku Y. Nikt nie ma takiego prawa, ponieważ każda ocena jest w pewien sposób subiektywna i wynika z doświadczenia oraz preferencji samego franczyzobiorcy. Celem niniejszej publikacji jest dostarczenie niezbędnych informacji do analizy oraz udzielenie wskazówek jak należy się przygotować do spotkania z franczyzodawcą. Stanowczo należy podkreślić, że wyłącznie sam przedsiębiorca podejmuje ostateczną decyzje, czy i z kim będzie współpracować!

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o poradniku franczyzobiorcy, skopiuj link:
https://franczyzabanku.pl/index.php/component/content/article/2-main/582-poradnik-wlasny-biznes-franczyzowy-jak-wybrac-najlepsza-franczyze-bankowa 

Autor: Maciej Makowski
Źródło: serwis FranczyzaBanku.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 17 lutego

Medium

Kalendarium

Transport

LOT chce przejąć przewozy towarowe od przewoźników z Niemiec i Holandii. Lotniczy rynek cargo będzie rósł w tempie 5 proc. rocznie

– Polski rynek cargo ma obecnie udział rzędu 8–9 proc. w całym rynku europejskim, a w nadchodzących latach będzie rósł w średnim tempie powyżej 5 proc. rocznie – ocenia Michał Grochowski, dyrektor Biura Cargo w LOT. W tym roku widać na nim oznaki stagnacji spowodowanej sytuacją gospodarczą w Niemczech, ale w kolejnych transport cargo będą napędzać inwestycje zagraniczne i rosnący eksport. LOT liczy zwłaszcza na rynek w Indiach i udział w wartym ponad 13 mld dol. segmencie przewozów farmaceutycznych.

Firma

Pracodawcy muszą walczyć o młodych pracowników. Coraz częściej nie stawiają się oni na umówione rozmowy rekrutacyjne

Bywają sytuacje, kiedy na 10 umówionych spotkań z kandydatami nie przychodzi nikt i dla dzisiejszego pokolenia millenialsów jest to niestety typowe zachowanie – mówi Anna Panek, dyrektor HR w Vivus Finance. Jak podkreśla, to pokolenie – choć ma wśród pracodawców opinię roszczeniowych i wymagających – wnosi jednak do firmy wiele korzyści i jest bardzo efektywne w działaniu. Dlatego menadżerowie powinni się uelastycznić i dopasować do ich potrzeb, a firma może wypracować balans pomiędzy oczekiwaniami a tym, co może zaoferować, łącząc przedstawicieli różnych generacji przy wspólnych projektach.

Transport

80 proc. klientów deklaruje gotowość do zakupu auta online. Wciąż jednak decydująca jest wizyta w salonie sprzedaży

Branżę motoryzacyjną napędzają nowe technologie, takie jak sztuczna inteligencja, algorytmy, automatyzacja czy elektromobilność. Zakup samochodu wciąż jednak pozostaje domeną tradycyjnego kanału sprzedaży. To wizyta w salonie samochodowym najczęściej decyduje o wyborze danego modelu, wyposażenia, ale też o byciu wiernym danej marce. Chociaż od przyszłego roku sprzedaż aut będzie możliwa całkowicie online, a 80 proc. klientów już dziś deklaruje, że mogłoby przez internet kupić samochód, to salony dealerskie pozostaną kluczowe w procesie sprzedaży. Dlatego koncerny, poza inwestycjami w cyfryzację, muszą także stawiać na jakość obsługi klienta.

Sport

Co trzeci Polak w ogóle nie jest aktywny fizycznie. Statystyki wyglądają najgorzej wśród seniorów i dzieci

Co piąty Polak nie pamięta, kiedy ostatni raz spacerował dłużej niż 10 minut. Co trzeci nie podejmuje żadnej aktywności fizycznej, a co drugi spędza ponad 5 godzin dziennie w pozycji siedzącej – pokazuje badanie MultiSport Index 2019. Statystyki wyglądają najgorzej wśród seniorów i dzieci – tylko co czwarte dziecko wypełnia zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia dotyczące minimalnej dawki ruchu dla swojego wieku. Przykład idzie z góry, bo raptem 8 proc. Polaków uprawia sport wspólnie z dzieckiem. Tymczasem aktywność fizyczna to jeden z najlepszych sposobów na pogłębianie rodzinnych relacji – wskazują eksperci.