Przegląd mediów

luty 2014

Własny biznes franczyzowy. Jak wybrać najlepszą franczyzę bankową?

2014-02-17  |  08:06
Przegląd mediów

Poradnik franczyzobiorcy "Własny biznes franczyzowy. Jak wybrać najlepszą franczyzę bankową? cieszy się dużym zainteresowaniem i jest najlepiej sprzedającym się produktem w e-księgarni empik.com, w kategorii "biznes i ekonomia". Warto podkreślić, iż minął zaledwie tydzień od premiery publikacji. Ebook dystrybuowany jest w dziewięciu prestiżowych e-księgarniach, dostępny jest w formatach EPUB i MOBI oraz w wersji PDF wyłącznie za pośrednictwem serwisu FranczyzaBanku.pl. W celu dokonania zakupu należy wysłać zapytanie na skrzynkę [email protected]

Celem poradnika jest przede wszystkim uświadomienie potencjalnemu fanczyzobiorcy, na czym ten biznes polega i jakie ryzyka należy uwzględnić podczas podejmowania decyzji o współpracy. Krok po kroku opisany jest szczegółowo każdy etap. Na rynku krąży wiele mitów oraz pseudo-informacji o systemach franczyzowych, które są przestarzałe i mają niewiele wspólnego z rzeczywistością. Zanim dokonamy oceny jakiegokolwiek systemu, pamiętajmy, że rynek zmienia się z godziny na godzinę i zawsze powinniśmy sięgać po możliwie jak najnowsze informacje oraz dodatkowo uzupełniać je wiedzą czerpaną bezpośrednio ze sprawdzonych źródeł. Dziś nie można w 100% zawierzać forom internetowym, ponieważ nie spełniają już swojej roli opiniotwórczej. Informacje pozyskane z sieci należy traktować jako pewną składową całego procesu decyzyjnego. Byli franczyzobiorcy, którzy zamknęli placówki, bo nie sprawdzili się w tym biznesie lub podjęli pochopne decyzje niepoprzedzone rzetelną analizą, narzekają gdzie tylko mogą. Zbyt optymistyczne opinie też nasuwają wiele wątpliwości, ponieważ firmy PR-owe oferują usługi, które polegają na wpisywaniu na forach pozytywnych opinii na temat swojego klienta. W całej palecie możliwości pozyskiwania informacji, wydaje się najbardziej racjonalne zasięgać rady ekspertów oraz bezpośrednio u źródła, czyli u franczyzodawcy i jego partnerów (aktualnych franczyzobiorców). 

Niniejszy poradnik nie wartościuje franczyzodawców i nie wskazuje, że Bank X jest lepszy od Banku Y. Nikt nie ma takiego prawa, ponieważ każda ocena jest w pewien sposób subiektywna i wynika z doświadczenia oraz preferencji samego franczyzobiorcy. Celem niniejszej publikacji jest dostarczenie niezbędnych informacji do analizy oraz udzielenie wskazówek jak należy się przygotować do spotkania z franczyzodawcą. Stanowczo należy podkreślić, że wyłącznie sam przedsiębiorca podejmuje ostateczną decyzje, czy i z kim będzie współpracować!

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o poradniku franczyzobiorcy, skopiuj link:
https://franczyzabanku.pl/index.php/component/content/article/2-main/582-poradnik-wlasny-biznes-franczyzowy-jak-wybrac-najlepsza-franczyze-bankowa 

Autor: Maciej Makowski
Źródło: serwis FranczyzaBanku.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 17 lutego

Medium

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Bezpłatne materiały wideo, audio, zdjęcia oraz artykuły

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Ochrona środowiska

Przemysł chemiczny walczy ze zmianami klimatycznymi. Przyszłość to m.in. innowacyjne wykorzystanie dwutlenku węgla czy chemiczny recykling

Branża chemiczna może pomóc w walce z negatywnymi zmianami klimatycznymi. Inwestuje w rozwiązania, które pozwalają ograniczyć emisję dwutlenku węgla w procesie produkcji czy zanieczyszczenie plastikiem. Przykładem jest opracowany przez BASF biodegradowalny i kompostowalny materiał do produkcji folii rolniczej, wyprodukowany w 85 proc. z naturalnych surowców, który może być też wykorzystana do produkcji worków na śmieci, czy specjalna odmiana nasion soi, która pozwala uzyskiwać wyższe plony. Koncern zatrudnia na całym świecie ponad 11 tys. inżynierów i naukowców w działach badań i rozwoju. Tylko w ubiegłym roku firma zgłosiła ponad 900 patentów.

Media i PR

Hostessing w Polsce pełen nadużyć ze strony klientów i pracodawców. Pierwszy raport dotyczący tej branży wskazuje patologie rynku

Relatywnie dobre zarobki w stosunku do czasu pracy i duża elastyczność, a z drugiej strony – niestabilne umowy, przypadki molestowania seksualnego, upokarzanie i wykorzystywanie – to realia pracy hostess, zatrudnianych na eventach do promocji marek i produktów. Takie usługi świadczy w Polsce około 100 agencji, a zawód hostessy jest silnie sfeminizowany: na 50 kobiet, w większości przed 30. rokiem życia, przypada średnio tylko 1 mężczyzna. Na problemy tego rynku zwraca uwagę pierwszy w Polsce raport dotyczący branży hostessingu.

Konsument

E-mail marketing coraz precyzyjniej dociera z reklamą do konsumentów. Wykorzystanie sztucznej inteligencji zwiększa jego efektywność o 100 proc.

E-mail marketing to jeden z najtańszych sposobów dotarcia z reklamą do odbiorców. Nie wymaga specjalnych narzędzi, przygotowań ani dużego budżetu, dzięki czemu jest opłacalny zarówno dla dużych, jak i małych firm. Ta forma przekazu staje się coraz bardziej precyzyjna. W mailingu wykorzystywane są nowe technologie, jak uczenie maszynowe czy sztuczna inteligencja, dzięki czemu efektywność kampanii może być większa o blisko 100 proc. Dynamiczny rozwój odnotowują również kampanie kierowane do użytkowników tabletów i smartfonów.

Problemy społeczne

Pornografię codziennie oglądają dziesiątki tysięcy dzieci. Problemem jest brak zabezpieczeń i zbyt mała świadomość rodziców

Niemal 20 proc. nastolatków w wieku 11–18 lat co najmniej raz w tygodniu ma kontakt z pornografią. Kilkadziesiąt tysięcy dzieci ogląda ją codziennie. Ponad 80 proc. tych treści zawiera elementy przemocy fizycznej. Tymczasem pornografia oglądana w tak młodym wieku buduje nieprawdziwy obraz ludzkiej seksualności, negatywnie wpływa na zdolność do budowania związków – podkreśla Stowarzyszenie Twoja Sprawa inicjator kampanii społecznej "Pornografia uzależnia dzieci". Choć dorośli widzą potrzebę skuteczniejszej ochrony dzieci przed tymi treściami, nie zawsze wiedzą jak to zrobić.