Konferencja LEGAL MARKET DAY 2024
LEGAL MARKET DAY by Tomczak Stanisławski
ul. Krysiewicza 3a/1
61-825 Poznań
hello|legalmarketday.com| |hello|legalmarketday.com
+48501635171
https://legalmarketday.com/
Już 14 marca 2024 roku w Poznaniu w hotelu Concordia Design odbędzie się jubileuszowa 10. edycja LEGAL MARKET DAY Managers Edition — prawdopodobnie najbardziej inspirująca konferencja dla właścicielek i właścicieli kancelarii oraz firm doradczych.
Co czeka na LMD 2024?
- Prelekcje ekspertów branży prawnej o zarządzaniu kancelarią, sprzedaży usług, budowaniu zespołu, wykorzystaniu technologii i marketingu.
- Know-how prowadzenia kancelarii prawnej — od początku rozwoju działalności do okresu jej rozwinięcia.
- Networking, czyli możliwość zdobycia cennych znajomości branżowych.
Co ważne, uczestnikami konferencji będą tylko właścicielki i właściciele kancelarii oraz firm doradczych (prawo, podatki) i osoby na poziomie partnerki / partnera.
Zarządzanie kancelarią, marketing, budowanie zespołu, projektowanie usług, sprzedaż, rentowność, AI, automatyzacja czy cyberbezpieczeństwo — to tylko przykłady tematów, które zostaną poruszone podczas prelekcji prowadzonych przez docenianych ekspertów i ekspertki z branży.
Na scenie wystąpią m.in. Adam Sornek, Agnieszka Mróz, Michał Babicz, Marcin Maruta, Zofia Matyja Maciej Stradomski, Stanisław Zasada i wielu więcej!
Dowiedz się więcej i dołącz do LEGAL MARKET DAY 2024!
5 sposobów na tworzenie tekstów prawnych z myślą o odbiorcy. Poznaj Legal Design
Rozporządzenie AI – zakazy i obowiązki
Pociąg z napisem DORA odjeżdża. Surowe kary dla firm
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci
Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.
Bankowość
Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne
W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.
Przemysł
Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.