Newsy

Newseria

2011-12-01  |  00:00:05
Wszystkie newsy

Nowa, darmowa, agencja informacyjna na rynku - NEWSERIA

Od 1 grudnia br. rozpoczęła swoją działalność pierwsza tego typu mutlimedialna Agencja Informacyjna NEWSERIA. Agencja, oferująca mediom darmowe materiały newsowe, specjalizuje się w tematach z zakresu gospodarki, prawa, motoryzacji oraz kultury. Materiały dostępne są na https://www.newseria.pl/ w formie wideo, audio, a także tekstowej.

Doświadczeni dziennikarze i operatorzy mediów ogólnopolskich, także biznesowych, codziennie będą przygotowywać materiały z konferencji, indywidualne wywiady oraz zdjęcia przebitkowe o wysokiej jakości merytorycznej, jak i technicznej. Redakcje zaś będą mogły korzystać z przygotowanych materiałów, za darmo, po zalogowaniu się na stronie https://www.newseria.pl/ Materiały będą przygotowywane w jakości telewizyjnej i radiowej, tak, by możliwe było swobodnie ich wykorzystywanie przez każdą stację.

Listę planowanych nagrań i transmisji dziennikarze będą mogli przeglądać na stronie https://www.newseria.pl/ Ponadto, w ramach wydarzeń będących w planie dnia agencji, dziennikarze mogą zgłaszać zapotrzebowanie na konkretne pytania, które następnie zostaną zadane uczestnikom wydarzeń. Zarejestrowani użytkownicy (redakcje jak i indywidualni dziennikarze) będą także otrzymywać komunikaty o kolejnych publikowanych w serwisie materiałach drogą mailową. Agencja prowadzić będzie także transmisję wydarzeń na żywo.

"Niewątpliwym atutem tego typu usługi, jest ułatwienie pracy zarówno firmom, jak i redakcjom nie tylko prasowym, ale także tym telewizyjnym i radiowym. Szczególnie, że naszym głównym założeniem jest minimalizacja czasu od momentu realizacji nagrania do udostępnienia go dziennikarzom. NEWSERIA to przede wszystkim oszczędność czasu, bo wszystkie materiały trafiają do dziennikarzy za jednym kliknięciem i bez konieczności wyjazdu na konferencje." - przekonują twórcy agencji NEWSERIA.

Dodatkowe informacje:
info|newseria.pl| |info|newseria.pl
tel.: +48 22 355 23 17
fax: +48 22 379 24 10
www.newseria.pl

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.