Newseria
Nowa, darmowa, agencja informacyjna na rynku - NEWSERIA
Od 1 grudnia br. rozpoczęła swoją działalność pierwsza tego typu mutlimedialna Agencja Informacyjna NEWSERIA. Agencja, oferująca mediom darmowe materiały newsowe, specjalizuje się w tematach z zakresu gospodarki, prawa, motoryzacji oraz kultury. Materiały dostępne są na https://www.newseria.pl/ w formie wideo, audio, a także tekstowej.
Doświadczeni dziennikarze i operatorzy mediów ogólnopolskich, także biznesowych, codziennie będą przygotowywać materiały z konferencji, indywidualne wywiady oraz zdjęcia przebitkowe o wysokiej jakości merytorycznej, jak i technicznej. Redakcje zaś będą mogły korzystać z przygotowanych materiałów, za darmo, po zalogowaniu się na stronie https://www.newseria.pl/ Materiały będą przygotowywane w jakości telewizyjnej i radiowej, tak, by możliwe było swobodnie ich wykorzystywanie przez każdą stację.
Listę planowanych nagrań i transmisji dziennikarze będą mogli przeglądać na stronie https://www.newseria.pl/ Ponadto, w ramach wydarzeń będących w planie dnia agencji, dziennikarze mogą zgłaszać zapotrzebowanie na konkretne pytania, które następnie zostaną zadane uczestnikom wydarzeń. Zarejestrowani użytkownicy (redakcje jak i indywidualni dziennikarze) będą także otrzymywać komunikaty o kolejnych publikowanych w serwisie materiałach drogą mailową. Agencja prowadzić będzie także transmisję wydarzeń na żywo.
"Niewątpliwym atutem tego typu usługi, jest ułatwienie pracy zarówno firmom, jak i redakcjom nie tylko prasowym, ale także tym telewizyjnym i radiowym. Szczególnie, że naszym głównym założeniem jest minimalizacja czasu od momentu realizacji nagrania do udostępnienia go dziennikarzom. NEWSERIA to przede wszystkim oszczędność czasu, bo wszystkie materiały trafiają do dziennikarzy za jednym kliknięciem i bez konieczności wyjazdu na konferencje." - przekonują twórcy agencji NEWSERIA.
Dodatkowe informacje:
info|newseria.pl| |info|newseria.pl
tel.: +48 22 355 23 17
fax: +48 22 379 24 10
www.newseria.pl
Czytaj także
- 2021-10-15: W Warszawie powstało największe i najnowocześniejsze centrum prasowe w Polsce. Ma pomóc w rozwoju ekosystemu innowacji
- 2017-09-27: Fake newsy mają coraz większy wpływ na rzeczywistość. Sprzyjają im media społecznościowe i bezkrytyczne spojrzenie odbiorców
- 2014-12-08: Agencja informacyjna Newseria wyróżniona przez „Dziennik Gazetę Prawną”
- 2014-02-14: Agencja Informacyjna Newseria nagrodzona tytułem Finansista Roku 2013 w kategorii media
- 2012-12-03: Agencja Informacyjna Newseria obchodzi rocznicę działania
- 2012-09-28: BP Polska stawia na rozwój
- 2012-01-29: Serwis Newserii można oglądać na urządzeniach z systemem iOS
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.