News powiązane z sklep internetowy
2022-05-10 | 06:15
Handel
Konsumenci wolą innowacyjne e-sklepy. Istotne są dla nich zwłaszcza łatwe i szybkie metody płatności
44 proc. konsumentów woli sprzedawców, którzy na podstawie ich preferencji i zachowań z poprzednich zakupów tworzą dla nich bardziej spersonalizowane doświadczenia – wynika z raportu firmy Adyen „Retail Report 2022”. Co więcej, 61 proc. jest skłonnych robić zakupy w tych sklepach, które do poprawy tych doświadczeń wykorzystują technologie. Jednym z najbardziej cenionych udogodnień są różne rodzaje płatności. W tym obszarze zachodzi szereg zmian, a e-commerce stale inwestuje w nowe możliwości, m.in. łączenie systemów płatniczych z innymi obszarami działalności biznesowej. Badanie Adyena wskazuje, że taka inwestycja szybko się zwraca.
2019-11-06 | 06:10
Problemy społeczne
Wiele młodych mam myśli o założeniu własnego biznesu. Częstym wyborem jest otworzenie sklepu internetowego
Blisko 15 proc. kobiet w trakcie urlopu macierzyńskiego myśli o rozpoczęciu pracy na własny rachunek – mówi Damian Gwiazdowski z Shoper Premium Warszawa. Dobrym pomysłem na start jest otworzenie sklepu internetowego. Uruchomienie e-sprzedaży jest prostsze niż tradycyjnego sklepu, a przy tym znacznie tańsze. W czasie opieki nad dzieckiem kobiety często odkrywają nisze, w których upatrują szansy na sukces, więc wiele z e-sklepów dotyczy właśnie branży parentingowej.
2016-12-08 | 06:30
Handel
Zakupy świąteczne będą rekordowe. Prawie 40 proc. budżetów na prezenty konsumenci zostawią w e-sklepach
37 proc. świątecznych budżetów na prezenty trafi do sklepów internetowych – wynika z badania Deloitte. To drugi – po Niemcach – wynik w Europie. Znaczenie e-zakupów w handlu rośnie nie tylko od święta. 80 proc. z 26 mln internautów regularnie odwiedza platformy e-commerce’owe, a ponad połowa przynajmniej raz dokonała zakupu w sieci. Kluczem do zwiększania tego odsetka jest przestrzeganie kilku podstawowych zasad bezpieczeństwa – podkreśla Dorota Bachman, prezes Ravelo, członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej.
2016-05-25 | 06:30
Handel
Surge Polonia w przyszłym roku chce uruchomić sklep za granicą. W dalszej perspektywie myśli o GPW
Zajmująca się sprzedażą odzieży z motywami patriotycznymi firma Surge Polonia jeszcze w maju otworzy swój drugi sklep w galerii handlowej. Prowadzi rozmowy w sprawie kolejnych lokalizacjach, a na przyszły rok planuje ekspansję zagraniczną. Inwestycje sfinansuje najpierw ze środków własnych, następnie planuje znaleźć inwestora, by ostatecznie sięgnąć po środki z GPW.
2016-05-09 | 06:40
Handel
Właściciel marki odzieżowej Coccodrillo planuje otwarcie sklepu internetowego na Ukrainie i Słowacji
Jeszcze w II kw. roku grupa CDRL zamierza uruchomić sklepy internetowe na Ukrainie i Słowacji. W dalszej perspektywie myśli też o e-handlu w Rumunii. W tym roku wystartowała już z takimi przedsięwzięciami w Czechach, Niemczech i Austrii. W I kw. cała sprzedaż internetowa firmy wzrosła ponaddwukrotnie.
2015-07-02 | 06:45
Handel
Klient w e-sklepie wydaje średnio cztery razy więcej niż w tradycyjnym. Co 10. zamówienie składane jest przez aplikację mobilną
Klient serwisu internetowego wydaje na każde zakupy czterokrotnie więcej niż w tradycyjnym sklepie. W koszyku coraz częściej znajdują się produkty świeże, a już niemal co 10. zamówienie jest składane za pośrednictwem urządzeń mobilnych. E-klient jest znacznie bardziej lojalny wobec raz wybranego sklepu. Liderzy rynku, jak Ezakupy sieci Tesco, notują dwucyfrowe wzrosty, więc jest coraz więcej chętnych, żeby na tym rynku zaistnieć.
2015-04-17 | 08:00
Handel
Selgros Cash & Carry rozbudowuje swoją sieć sprzedaży i rozwija sklep internetowy. Spółka stawia na dostawy do hoteli, restauracji i kawiarni
Selgros, jedna z trzech działających w Polsce sieci hurtowni spożywczych typu cash & carry, rozwija swój sklep internetowy. Firma stawia na dostawy z dowozem do lokali gastronomicznych, oczekując, że będzie ją to wyróżniało na rynku.
2015-04-07 | 06:30
Handel
Coraz więcej usług w kioskach Ruchu. Można w nich zwrócić zakupiony online towar
Ruch rozwija usługi dla e-handlu. W kiosku można zwrócić produkt zakupiony online w sklepie partnerskim sieci. On zajmuje się jego wysyłką lub utylizacją, w przypadku gdy koszt przesyłki jest wyższy niż wartość produktu. Spółka oferuje także usługi logistyczne dla zagranicznych e-sklepów. Daje też przedsiębiorcom możliwość nadawania paczek i promocji w kioskach.
2015-02-25 | 06:15
Handel
Próchnik będzie rozwijać sprzedaż internetową. Bardziej niż na zwiększanie sieci tradycyjnych sklepów stawia na zwiększanie ich rentowności
Próchnik chce rozwijać sprzedaż internetową. Jak podkreśla prezes spółki, zainteresowanie zakupami odzieży wysokiej klasy przez internet przerosło jego oczekiwania. Rosnąca aktywność konsumpcyjna Polaków pozwala oczekiwać wzrostu sprzedaży. Zamiast na nowe lokalizacje Próchnik chce postawić raczej na wzrost sprzedaży na tej samej powierzchni.
2014-12-18 | 06:35
Handel
Dwucyfrowy wzrost liczby wysyłanych przesyłek kurierskich. Rynek napędzają małe i średnie firmy z sektora e-commerce
O 10-15 proc. rocznie rośnie co roku liczba przesyłek kurierskich w Polsce. Grudzień to najlepszy miesiąc w roku dla firm działających na tym rynku – w porównaniu do listopada przesyłek jest nawet o 25 proc. więcej. Rynek napędzają małe i średnie przedsiębiorstwa z sektora e-commerce. Ich klienci coraz większą uwagę zwracają nie tylko na cenę, ale też na jakość, czas oraz elastyczność dostawy.
2014-11-04 | 06:25
Handel
Coccodrillo zwiększa liczbę sklepów. Chce umocnić swoją pozycję w Europie Środkowo-Wschodniej
Coccodrillo planuje systematyczny rozwój sklepów stacjonarnych. Na koniec 2013 roku sieć miała w Polsce 187 sklepów, obecnie jest ich już ponad 200. Firma chce także umocnić swoją pozycję jednego z liderów branży odzieży dziecięcej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W osiągnięciu większych zysków ma pomóc utworzenie nowej wersji sklepu internetowego, dostępnej w kilku językach.
2014-10-13 | 06:45
Handel
Pod koniec roku wejdzie w życie nowe prawo konsumenckie. E-sklepy rozpoczęły przygotowania
Właściciele e-biznesów zaczęli prace nad dostosowaniem swoich sklepów internetowych do wymogów wchodzącej w życie 25 grudnia nowej ustawy konsumenckiej. Wprowadzenie niezbędnych zmian tuż przed tym terminem może być dużym wyzwaniem ze względu na ruchliwy okres przedświąteczny. Nowe przepisy wzmacniają pozycję konsumentów, a właścicielom sklepów dają szansę na ekspansję zagraniczną.
2014-07-04 | 06:40
Handel
Media Markt walczy o klientów w mniejszych miejscowościach, gdzie nie ma sklepów sieci
Media Markt chce zdobywać klientów również w miejscowościach, w których nie ma sklepów stacjonarnych. Sieć ma blisko 50 sklepów, głównie w większych miastach. Liczy jednak, że dzięki sprzedaży internetowej zakupy w Media Markt będą robić również mieszkańcy mniejszych miast i miejscowości. Zachęcić klientów ma ogólnokrajowa akcja Media Markt Tour 2014 – do października przedstawiciele sieci odwiedzą blisko 70 miejscowości w całej Polsce, promując w interaktywnym miasteczku nowoczesne technologie z oferty sklepów.
2014-02-20 | 06:30
Firma
Avon będzie rozwijać sprzedaż online. Zamierza też nadal inwestować w sprzedaż bezpośrednią
Avon zamierza rozwijać sprzedaż w internecie. Ma to być dodatkowy kanał wobec tradycyjnego, czyli sprzedaży bezpośredniej, która – jak zapewnia dyrektor generalna Avon Cosmetics Polska – dobrze sobie radzi i w dalszym ciągu wpływy z niej będą rosnąć. Producent kosmetyków zapowiada ponadto intensyfikację akcji marketingowych i reklamowych oraz częste zmiany w ofercie produktowej.
2012-11-22 | 06:30
Handel
Wraca moda na filatelistykę. Polskie znaczki w cenie
Ponad milion sprzedanych znaczków i blisko 900 tys. wizyt – takie wyniki ma internetowy sklep Poczty Polskiej po dwóch latach działalności. Zmienia się także sama oferta: do obiegu trafiają teraz znaczki pachnące jałowcem czy np. świecące w ciemności. Kolekcjonowanie znaczków pocztowych ponownie staje się popularnym hobby.