Przegląd mediów

grudzień 2021

Znamy laureatów 6. edycji programu Best Quality Employer!

2021-12-22  |  14:01
Przegląd mediów

Certyfikacja Krajowa po raz szósty nagrodziła liderów w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Wśród laureatów się znalazły się przedsiębiorstwa z różnych branż. W tym roku ze względu na sytuację epidemiologiczną w kraju, nie odbyła się tradycyjna gala wręczenia statuetek.

 

Program Best Quality Employer od 2016 r nagradza pracodawców, którzy prowadzą efektywną politykę personalną. Tytuł Best Quality Employer otrzymują tylko firmy, które pozytywnie przejdą szczegółowe badanie i proces weryfikacji.

Pracownicy to najcenniejszy kapitał firmy, dlatego tak ważne jest zatrudnianie najlepszych. Zadanie, jakie stoi przed nowoczesnymi firmami to nie tylko bardziej efektywna rekrutacja, przyjazna polityka zatrudnienia i kultura organizacji, ale też skuteczna komunikacja i dbanie o wizerunek marki pracodawcy.

 

Program Best Quality Emoloyer ma na celu wyłonienie oraz promocję przedsiębiorstw, które wyróżniają się rzetelnością pod względem polityki zatrudnienia, rozwiązań pracowniczych i zarządzania zasobami ludzkimi. To firmy godne zaufania, dbające o rozwój pracowników oraz zapewniają stabilność zatrudnienia, zapewniając jednocześnie przyjazną atmosferę w pracy.

 

 – Jesteśmy dumni, że udało nam się nagrodzić tytułem Best Quality Employer 2021 tak wspaniałe marki. Otrzymanie tytułu jest potwierdzeniem wieloletniej i konsekwentnej pracy nad budowaniem marki pracodawcy a prowadzone w firmie odpowiednie praktyki kadrowe pomagają utrzymać wyszkolonych pracowników i przyciągać nowe talenty do zespołu - mówi Marcin Andrzejewski Dyrektor Programowy Certyfikacji Krajowej.

Covid-19 zmienił naszą rzeczywistość a obecna sytuacja postawiła nas wszystkich przed nowymi wyzwaniami, pracowników przed obawą utraty pracy a pracodawców przed nową rzeczywistością, która zmusiła większość do pracy zdalnej. Dostosowanie się do nowej rzeczywistości to duże wyzwanie, ale także potężny impuls do transformacji technologicznej i optymalizacji modelu pracy. To, jak firmy poradziły sobie w obliczu pandemii, z pewnością znajdzie odbicie w postrzeganiu ich marki pracodawcy - dodaje.

 

Tytuł Best Quality Employer 2021 otrzymały poniższe firmy:

 

ALDI Sp. z o.o.

Grupa ATERIMA

Bank Gospodarstwa Krajowego

Bank Pekao SA

BIEDRONKA (JERONIMO MARTINS POLSKA S.A.)

Budimex SA

Coca-Cola HBC Poland & Baltics

Getin Noble Bank S.A.

LIDL Polska

Blachotrapez Sp. z o.o.

LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Lisner Poznań

Mowi Poland S.A.

Toyota Material Handling Polska Sp. z o.o

Żabka Polska

Vorwerk Polska

RS Components

 

 

 

 

Wszystkim laureatom serdecznie gratulujemy!

 

 

 

 

O Certyfikacji Krajowej

Certyfikacja Krajowa powstała w 2002 r. jako inicjatywa wspierająca mały i średni biznes w Polsce. Prowadzimy ogólnopolskie programy promocyjne, w których wyróżniamy i nagradzamy tytułami branżowymi najlepsze firmy w kraju. Nasz zespół tworzą doświadczeni specjaliści budowania świadomości i promocji marki. 

 

 

 

 

Kontakt dla mediów:

Justyna Nakonieczna
PR & Marketing Manager
512 009 069
j.nakonieczna@certyfikacjakrajowa.org.pl

 

 

 


 

 

 

 


 
 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 22 grudnia

Medium

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.