11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup
DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią automaty paczkowe. Do końca roku firma zamierza zwiększyć tę liczbę do 12 tys. urządzeń. Dynamiczny rozwój sieci OOH to odpowiedź firmy na oczekiwania klientów oraz wzrost rynku e‑commerce.
Sieć DPD Pickup jest doskonałym uzupełnieniem tradycyjnych dostaw na adres i praktycznym udogodnieniem dla klientów, którzy preferują elastyczne dostawy poza domem. Automaty paczkowe DPD Pickup to odpowiedź na potrzeby nowoczesnych konsumentów – ceniących sobie wygodę, szybkość i możliwość odbioru przesyłek w dogodnym czasie. Do sieci DPD Pickup paczkę można przekierować za pomocą aplikacji DPD Mobile - jeśli nasze plany się zmieniają i nie będzie nas w domu.
Automaty paczkowe umożliwiają wygodny odbiór paczki za pomocą aplikacji DPD Mobile lub przez wpisanie kodu odbioru na klawiaturze umieszczonej na automacie. Dzięki temu cały proces odbioru jest prosty i komfortowy.
Automaty paczkowe w sieci DPD Pickup - SwipBox Infinity - to innowacyjne urządzenia - są energooszczędne i nie wymagają zewnętrznego źródła zasilania, zajmują mało przestrzeni (jedynie1 m kw.), a do tego są łatwe w użyciu i harmonijnie wpisują się w przestrzeń miejską.
Co dalej? DPD Polska nie zamierza zwalniać tempa. Firma planuje dalszą rozbudowę sieci automatów paczkowych, tak aby być jeszcze bliżej swoich klientów. W perspektywie są także nowe funkcjonalności, które mają uczynić korzystanie z automatów jeszcze bardziej intuicyjnym i dostosowanym do potrzeb użytkowników.
Więcej na: https://www.dpd.com/pl/pl/dpd-pickup/
Źródło informacji: DPD Polska

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech
Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Handel
Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.
Nauka
Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.