184 nowe pokoje Leonardo Royal Warsaw – Polska kluczowym ogniwem strategii rozwo
Już wkrótce Leonardo Royal Warsaw otworzy nowe skrzydło i powiększy się o 184 nowe pokoje. Rozbudowa i remont to część strategii rozwoju sieci Leonardo Hotels w Europie Centralnej, dla której Polska to kluczowy rynek: Rozbudowa hotelu Leonardo Royal Warsaw o kolejne pokoje podkreśla znaczenie polskiego rynku dla Leonardo Hotels Central Europe, komentuje Yoram Biton, Dyrektor Zarządzający Leonardo Hotels Central Europe.
Leonardo Royal w Warszawie powiększa ofertę dla gości biznesowych i turystycznych
Wraz z początkiem lutego tego roku nastąpiło przyłączenie nowego skrzydła warszawskiego wieżowca JM Tower do hotelu Leonardo Royal Warsaw. Już wiosną zostanie ono oddane do użytku. Dotąd hotel liczył 178 pokoi, znajdujących się na górnych piętrach budynku i zaprojektowanych w różnych kategoriach. Po zakończeniu pierwszego etapu jego rozbudowy goście będą mogli wybierać z oferty aż 362 pokoi. To istotna część planu rozbudowy i remontu w pierwszym z hoteli, jaki marka Leonardo Hotels w 2017 roku otworzyła w Polsce.
- Rozbudowa hotelu Leonardo Royal Warsaw o kolejne 184 pokoje podkreśla znaczenie polskiego rynku dla Leonardo Hotels Central Europe. Dzięki nadchodzącej renowacji przestrzeni publicznych i sal konferencyjnych oferujemy wszystkim gościom, a szczególnie gościom biznesowym, jeszcze bardziej atrakcyjną lokalizację w centrum stolicy. Chciałbym podziękować właścicielom, czyli rodzinie Mendelka, za jej niezachwiane wsparcie i współpracę, a także zespołowi Leonardo Hotels za poświęcenie i wspólny wysiłek, które umożliwiły tę ekspansję – mówi Yoram Biton, Dyrektor Zarządzający Leonardo Hotels Central Europe.
Rozpoczynający się wraz z przejęciem nowego skrzydła remont, obejmie również sale konferencyjne, które zostaną oddane do użytku w trzecim kwartale bieżącego roku. Jeszcze przed wakacjami goście będą mogli korzystać z zupełnie nowej restauracji, baru i lobby. Kolejnym etapem projektu będzie remont aktualnie funkcjonujących pokoi, a całość inwestycji zakończy się planowo w 2025 roku.
- Planowany remont pozostałych 178 pokoi potwierdza nasze zaangażowanie w zapewnienie najwyższej klasy zakwaterowania i udogodnień. Dalszy rozwój i sukcesy hotelu są gwarancją tego, że nasi goście mogą spodziewać się jeszcze bardziej komfortowych i udanych pobytów – zaznacza Nino Rosenlund, City General Manager Warsaw Leonardo Hotels Poland.
Czterogwiazdkowy Leonardo Royal Warsaw znajduje się na rogu ulic Grzybowskiej i Żelaznej w wieżowcu JM Tower. Ten 28-piętrowy budynek jest częścią kompleksu Centrum Żelazna, w dzielnicy finansowej miasta, co doskonale koresponduje z bardzo biznesowym charakterem marki Leonardo Royal. Budynek, choć w pełni oddany do użytku w 2011 roku, jest też częścią historii stolicy: przed wojną mieściły się tam piwnice Browaru Haberbusch i Schiele.
- Leonardo Royal Warsaw był pierwszym obiektem sieci Leonardo Hotels w Polsce. Od samego początku bardzo docenialiśmy jego lokalizację. Kwestią czasu było podniesienie standardu hotelu i pozyskanie dodatkowych przestrzeni. Cieszę się, że nasz Partner – właściciel JM Tower, zaufał Leonardo Hotels, oddając nam kolejne piętra w zarządzanie. To również sygnał dla naszych gości, pracowników i inwestorów, że jesteśmy marką prężnie działającą w Polsce i na arenie międzynarodowej, a współpraca z nami daje gwarancję rozwoju. Wierzę, że rozbudowa Leonardo Royal Warsaw nie będzie jedynym w tym roku ważnym krokiem dla rozwoju Leonardo Hotels w Polsce – komentuje Paulina Kołodziejczyk, Multi Property Manager Leonardo Hotels Poland.
Leonardo Royal Warsaw jest jednym z czterech obiektów sieci Leonardo Hotels w Polsce. Należą do niej także NYX Hotel Warsaw oraz dwa hotele Leonardo Boutique w Krakowie.
* * *
LEONARDO HOTELS CENTRAL EUROPE, z siedzibą w Berlinie, odpowiada za portfolio hoteli w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Polsce, Czechach, Francji,, na Węgrzech, w Rumunii, Hiszpanii i we Włoszech. Sieć działa w 10 krajach i 47 destynacjach, a jej portfolio oferuje 107 hoteli z ponad 17 000 pokojami. Jej marki to Leonardo Hotels, Leonardo Royal Hotels, Leonardo Boutique Hotels, NYX Hotels by Leonardo Hotels i Leonardo Limited Edition. Znane są z dogodnych lokalizacji, wysokich standardów obsługi, a także nowoczesnego wystroju wnętrz z regionalnym charakterem.
Leonardo Hotels Central Europe jest częścią Fattal Hotel Group, która została założona w 1998 roku przez Davida Fattala. Aktualnie w Europie i Izraelu działa ponad 270 hoteli grupy z ponad 48 000 pokojami w 117 lokalizacjach i 20 krajach. Portfolio marek obejmuje Leonardo Hotels, Leonardo Royal Hotels, Leonardo Boutique Hotels, NYX Hotels by Leonardo Hotels, Leonardo Limited Edition, Jurys Inn, Herods, U Hotels, 7 Minds, Rooms by Fattal, Fattal Terminal, Master Collection i Switch up. Izraelska grupa hotelowa jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Tel Awiwie (TASE). www.leonardo-hotels.com

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.