Komunikaty PR

2800 mkw. powierzchni magazynowej dla Kontri Sp. z o.o. pod Białymstokiem

2021-06-15  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Rykowska
AXI IMMO Group

Twarda 18
00-105 Warszawa
monika.rykowska|axiimmo.com| |monika.rykowska|axiimmo.com
+48 725 900 100
www.axiimmo.com

Kontri Sp. z o.o. firma z branży e-commerce prowadząca wielokanałową sprzedaż w Polsce i zagranicą zdecydowała się wynająć 2800 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej w prywatnym centrum dystrybucyjnym należącym do holenderskiego inwestora Duif Real Estate sp. z o.o. Firma AXI IMMO odpowiadała za kompleksową obsługę najemcy w tym przygotowanie analizy rynku Polski Wschodniej oraz negocjacjami z wynajmującym.

Firma Kontri specjalizuje się w detalicznej i hurtowej sprzedaży online od 2006 roku. Początkowo była to głównie bielizna damska w sklepach www.kontri.pl, www.wyprzedazebielizny.pl, www.hurtowniaonline.pl i www.kontri.biz. Ostatnie lata to znaczne poszerzenie asortymentu, otwarcie nowych kanałów sprzedażowych oraz dynamiczny wzrost sprzedaży zagranicznej. Dzisiaj oprócz sprzedaży bielizny, odzieży, akcesoriów czy kosmetyków naturalnych firma produkuje i sprzedaje m.in. w sklepie www.kiddymoon.pl zabawki oraz akcesoria dziecięce pod markami KiddyMoon oraz Selonis. Jest także producentem i wyłącznym dystrybutorem marki bielizny Vivisence. Kontri posiada też 5 zagranicznych sklepów internetowych w Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz Francji. Produkty dostępne są również w kilkudziesięciu różnych platformach sprzedażowych typu marketplace. Aktualnie znaczna większość przychodu firmy to sprzedaż zagraniczna. W 2020 roku firma wysłała  z Białegostoku swoje produkty łącznie do 113 krajów.

Firma od początku stawia przede wszystkim na jakość oraz satysfakcję klienta. Dynamiczny rozwój firmy był wielokrotnie potwierdzany w wielu rankingach sklepów internetowych oraz prestiżowymi narodami takimi jak „Gazele Biznesu” czy „Diamenty Miesięcznika Forbes 2021”.

- Jesteśmy lokalną firmą, która z sukcesem konkuruje na rynkach na całym świecie. Aby móc dalej konsekwentnie realizować strategię zwiększania asortymentu dostępnego w naszych kanałach sprzedażowych musieliśmy szybko pozyskać nową powierzchnię magazynową. W najbliższych miesiącach wprowadzimy na rynek znaczną ilość nowości własnej produkcji. Stale rozszerzamy współprace z zewnętrznymi markami, są to głównie polscy renomowani producenci. Nowy magazyn umożliwi nam też otwarcie się na nowe branże które do tej pory były dla nas zamknięte ze względu na ograniczenia logistyczne – mówi Marek Ciulkin, Dyrektor Zarządzający w Kontri sp. z o.o.

- Z entuzjazmem przyjęliśmy zadanie znalezienia powierzchni magazynowej i logistycznej w okolicach  Białegostoku. Rynek Polski Wschodniej jest wciąż młody i stwarza wiele nieoczywistych okazji do przygotowania ciekawych ofert np. pod względem lokalizacyjnym czy kosztowym. Fakt niedużego wyeksploatowania jego zasobów przez dużych deweloperów otwiera szansę dla licznej reprezentacji prywatnych inwestorów, do których przy tej okazji postanowiliśmy zwrócić się o pomoc. Wybór centrum dystrybucyjnego Duif Real Estate sp. z o.o. pokrył się w niemal 100% z głównymi założeniami klienta, tj. hala magazynowa oferowała możliwość wysokiego składowania, znajdowała się w relatywnie niedużej odległości od Białegostoku i była dostępna od ręki. Jestem przekonany, że doświadczenia przy tej transakcji zaprocentują w przypadku innych klientów poszukujących powierzchni magazynowej w tej części Polski Paweł Bułajewski, Konsultant w Dziale Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych, AXI IMMO.

- Wynajęcie powierzchni magazynowej dla Kontri to nowe i ciekawe doświadczenie z naszej perspektywy. Dotychczas byliśmy jedynym najemcą i właścicielem centrum dystrybucyjnego, niemniej z dużym entuzjazmem przyjęliśmy informację o dołączeniu nowej firmy. Nie możemy doczekać się rezultatów tej współpracy – komentuje Daniel Pawłowski, Duif Real Estate sp. z o.o.

- Transakcja na 2800 mkw. jest jedną z większych zrealizowanych w Polsce Wschodniej w I kw. 2021 r. Pokazuje ona, że to perspektywiczny region w kontekście rozwoju trasy Via Carpathia i potencjalnego zwiększenia podaży na tym rynku. W najbliższych latach spodziewamy się większego zagęszczenia liczby klientów zainteresowanych zabezpieczeniem tu powierzchni  – dodaje Paweł Bułajewski.

Centrum dystrybucyjne Duif Real Estate sp. z o.o. to prywatna inwestycja holenderskiej firmy DUIF International. Magazyn z pomieszczeniami biurowymi i socjalnymi o powierzchni 19700 mkw. zlokalizowany jest w miejscowości Ploski w gminie Bielsk Podlaski tuż przy trasie S19 będącej w przyszłości najważniejszą częścią międzynarodowego szlaku transportowego Via Carpatia oraz 32 km od centrum Białegostoku i wjazdu na trasę ekspresową S8.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: AXI IMMO Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.