Agencja Chromatique dołącza do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Wraz z początkiem 2024 r. agencja kreatywna Chromatique uzyskała członkostwo w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Doświadczenie zdobyte przez 14 lat w działaniach reklamowych i kreatywnych umożliwia agencji dołożenie w branży swojej cegiełki, która pomoże budować dobre praktyki i propagować właściwe postawy na rynku reklamowo-marketingowym.
Chromatique jako agencja kreatywno-reklamowa funkcjonuje na rynku od 2010 r. Od 14 lat działa w szerokim zakresie i rozwija swoje kompetencje w tworzeniu strategii komunikacji marketingowych, kampanii zintegrowanych dla klientów z różnych branż, w tym największych globalnych marek. Przystąpienie do SAR to dla agencji ważny krok, aby aktywnie włączyć się w życie całej branży - dzielić się wiedzą i doświadczeniem, ale również otworzyć się na nowe perspektywy, innowacyjne podejścia oraz wyzwania branżowe.
- Działania Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR pokrywają się z naszym podejściem. Dlatego decyzja o przystąpieniu do SAR ma dla nas szczególne znaczenie. W Chromatique kładziemy nacisk na odpowiedzialność za kształtowanie rynku agencji reklamowych w Polsce oraz ogólny wizerunek branży. Zależy nam na zwalczaniu niepożądanych praktyk, propagowaniu właściwych postaw i inspirowaniu innych, także poprzez nasze działania. Otwarcie na wymianę wiedzy i doświadczeń z pozostałymi członkami Stowarzyszenia jest dla nas priorytetem. Chociaż powiedzenie "razem możemy więcej" bywa często używane, to nie ulega wątpliwości, że kryje w sobie prawdę, w co zdecydowanie wierzymy - mówi Ewa Lach-Moore, Strategic Director w agencji Chromatique.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.