Allianz Trade ogłasza zmianę na stanowisku Dyrektora Generalnego

AKM multiAN PR
Godebskiego 20
05-820 Piastów
artur.niewrzedowski|multian.pl| |artur.niewrzedowski|multian.pl
509433874
www.multian.pl
Allianz Trade, światowy leader w branży ubezpieczeń kredytów kupieckich, ogłasza, że Aylin Somersan Coqui, obecnie Dyrektor ds. Ryzyka Grupy Allianz SE, obejmie stanowisko Dyrektora Generalnego i Prezesa Zarządu Allianz Trade. Zmiana ta podlega zatwierdzeniu regulacyjnemu i nastąpi w związku z odejściem Clarisse Kopff, która zdecydowała się od 30 listopada 2022 r kontynuować swą karierę kierowniczą poza Allianz.
Aylin Somersan Coqui (46) posiada stopień licencjata przyznany przez Davidson College oraz stopień MBA uzyskany w Harvard Business School. Karierę analityka finansowego rozpoczęła w Morgan Stanley w 1998 roku, a następnie w roku 2002 dołączyła do Grupy Allianz. W Allianz Global Investors i PIMCO piastowała wiele stanowisk, po czym pełniła wiele międzynarodowych ról kierowniczych w Grupie: Dyrektora Finansowego (2013-2015) oraz Dyrektora Generalnego (2016-2018) w Allianz Turcja, Dyrektora Kadrowego w Allianz SE (2019) oraz jako Członek Zarządu i Dyrektor ds. Kadrowych w Allianz Deutschland AG (2019-2020). Od roku 2020 Aylin pełniła funkcję Dyrektora ds. Ryzyka w Allianz SE.
Teraz obejmie ona stanowisko Dyrektora Generalnego i Prezesa Zarządu Grupy Allianz Trade, a jej powołanie podlega standardowym wymogom w zakresie zatwierdzenia regulacyjnego.
"Pragniemy podziękować Clarisse za wspaniałą pracę, jaką wykonała dla Allianz Trade i życzyć jej powodzenia w realizacji nowego rozdziału jej kariery. Aylin życzymy wszystkiego najlepszego w jej nowej roli i jesteśmy przekonani, że jej bogate doświadczenie, zarówno w zarządzaniu aktywami, jak i ubezpieczeniach, a także jej specjalistyczna wiedza w dziedzinie ryzyka, czynią ją idealną kandydatką na to stanowisko, z którego będzie nadzorować nabierającą tempa działalność Allianz Trade" – mówi Chris Townsend, Członek Zarządu Allianz SE.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.