Armatis Polska wybiera PR Solutions

Agencja PR
ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl
Firma Armatis, która od ponad 30 lat tworzy rozwiązania outsourcingowe dot. wsparcia klienta, sprzedaży, helpdesku czy innych rozwiązań B2C i B2B, powierzyła agencji PR Solutions prowadzenie działań w obszarze public relations.
Celem współpracy jest zwiększenie rozpoznawalności marki Armatis w Polsce, a także pomoc w generowaniu leadów sprzedażowych. W ramach obsługi PR Solutions zapewni Armatis Polska m.in. wsparcie dot. relacji z mediami, komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych oraz optymalizacji SEO firmowej strony www.
Armatis Polska i PR Solutions nawiązały współpracę w wyniku rekomendacji ze strony brytyjskiej agencji PR Red Lorry Yellow Lorry, która obsługuje Armatis na rynku francuskim. Zarówno Red Lorry Yellow Lorry, jak i PR Solutions należą do tej samej sieci niezależnych agencji PR wyspecjalizowanych w obsłudze firm technologicznych Convoy.
Armatis to wywodząca się z Francji firma specjalizująca się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży. Firma zatrudnia aktualnie 9000 osób, z tego ok. 1400 w Polsce. Ofertę Armatis wyróżnia przede wszystkim elastyczność, która umożliwia jej klientom łatwe i szybkie skalowanie zespołu do obsługi klienta stosowanie do potrzeb. Klientami Armatis jest wiele wiodących firm z takich branż, jak media, e-commerce, sprzedaż detaliczna, turystyka, transport, energetyk, telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia oraz administracja publiczna. Dodatkowe informacje na temat Armatis Polska są dostępne tutaj: https://www.armatis.com/pl.
PR Solutions działa na rynku od blisko 20 lat specjalizując się w obsłudze firm technologicznych i działających na rynku B2B. W portfolio agencji są jednak także klienci z wielu innych branż. Agencja świadczy dla tych firm kompleksowe usługi w obszarze Public Relations, a także digital marketingu. Więcej informacji o PR Solutions można znaleźć tutaj: https://prsolutions.pl.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.