Armatis przenosi się do nowego biura w Bielsku-Białej
Agencja PR
ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl
Armatis, jeden z największych działających w Polsce outsourcerów obsługi klienta i sprzedaży, od listopada br. przenosi swoje biuro w Bielsku-Białej do nowego biurowca BB Park przy ul. Towarowej 2. Firma będzie tam miała do dyspozycji prawie 1500 m2 powierzchni biurowej, na której dodatkowo znajdzie zatrudnienie ponad 100 agentów contact center.
Armatis obecnie w swoim oddziale w Bielsku-Białej zatrudnia ok. 150 osób. Po przenosinach do nowego biura liczba ta wzrośnie do ok. 250. Bielski oddział Armatis jest odpowiedzialny za obsługę takich marek, jak m.in. Orange (wsparcie sprzedaży) oraz Canal+ (wsparcie sprzedaży i obsługa klienta). W całej Polsce firma zatrudnia ok. 1400 osób, którzy pracują także w biurach w Katowicach, Krakowie, Stalowej Woli i Warszawie oraz zdalnie.
„Nasz nowy biurowiec w Bielsku-Białej umożliwi nam zaoferowanie komfortowych warunków pracy dla naszych pracowników. Będą oni mieli do dyspozycji m.in. duże pomieszczenie przeznaczone na relaks, przestronną salę konferencyjno-szkoleniową, a także wygodne stanowiska pracy w modelu open space dostosowane do obecnych wymogów związanych z COVID. Dodatkowo atutem naszego nowego biura jest świetna lokalizacja w centrum miasta, dedykowane miejsca parkingowe oraz kantyna” – mówi Przemysław Paliszewski, Dyrektor oddziału w Bielsku-Białej w Armatis Polska.
Cześć pracowników Armatis rozpocznie pracę w nowym biurze już od 20 listopada, a cała załoga firmy tydzień później. Uroczyste otwarcie biura nastąpi 7 grudnia.
Armatis - pomimo pandemii - ma za sobą doskonały rok. Firma zwiększyła zatrudnienie o ponad 20 proc., a jej przychody w 2020 roku wzrosły aż o 30 proc. Osiągnięcia firmy potwierdza również prestiżowa nagroda Outsourcing Stars w kategorii Call Contact Center, którą przyznała niedawno Armatisowi fundacja ProProgressio.
Armatis to firma wywodząca się z Francji, która od ponad 30 lat tworzy rozwiązania outsourcingowe dla przedsiębiorstw. Dotyczą one wielokanałowego wsparcia klienta, sprzedaży, helpdesku oraz innych rozwiązań B2C i B2B, które są dostarczane w ponad 14 językach i zgodnie z wizją zawartą w haśle „Your customer first”. Ofertę Armatis wyróżnia przede wszystkim elastyczność, która umożliwia klientom łatwe i szybkie skalowanie zespołu obsługi klienta i sprzedaży stosowanie do potrzeb, ale także know-how wynikający z ponad 30 lat działalności na rynku, innowacyjność i wypracowane procesy zarządzania. Armatis aktualnie zatrudnia na całym świecie ok. 9000 osób.
Dodatkowe informacje na temat Armatis Polska są dostępne tutaj: https://www.armatis.com/pl.
Uchodźcy na rynku pracy
Jak zachować spokój w czasach kryzysu i niepewności?
Polacy chcą pracować na swoim, a firmom jest to na rękę. Analiza CVeasy.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.