Avaya zdobywa nagrody za rozwiązania Avaya OneCloud™ UCaaS i CCaaS
Solski Communications
p. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
jstozek|solskipr.pl| |jstozek|solskipr.pl
+48602151589
www.solskipr.pl
Firma Avaya (NYSE: AVYA), globalny lider w dziedzinie rozwiązań usprawniających i upraszczających procesy komunikacji i współpracy, poinformowała o dwóch nagrodach przyznanych jej przez Metrigy, innowacyjną firmę zajmującą się badaniami i doradztwem strategicznym: MetriStar Top Provider za platformę Workforce Optimization (WFO) oraz MetriStar Top Customer Sentiment za Avaya OneCloud™ UCaaS. Avaya została nagrodzona za osiągnięcia w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań służących do aktywizowania klientów oraz za pomaganie organizacjom w osiąganiu ich celów biznesowych w obszarze przychodów i wydajności.
Ocena Metrigy jest oparta na rzeczywistych wynikach dostarczanych przez firmy, które korzystają z technologii obserwowanych w programie MetriStar. Uczestnicy badania oceniają swoich dostawców pod kątem zarówno wskaźników odzwierciedlających korzyści biznesowe, jak i ocen swoich klientów, co pozwala Metrigy zidentyfikować dostawców systematycznie zapewniających swoim klientom odnoszenie sukcesów. Przyznane nagrody podkreślają innowacyjność firmy w obszarze rozwiązań UCaaS i CCaaS oraz jej wysoką ocenę ogólną w oczach jej klientów w porównaniu z konkurentami.
Nagroda MetriStar Top Provider za Avaya Workforce Engagement
Badanie „Metrigy CX and Workforce Optimization: 2021-22” wykazało, że w ubiegłym roku 55% organizacji zaczęło korzystać z aplikacji typu Workforce Optimization (WFO), a 79% uznało narzędzia do zarządzania pracownikami za niezbędne do zarządzania zdalnymi zespołami podczas pandemii COVID-19.
Avaya Workforce Engagement, wchodząca w skład Avaya OneCloud CCaaS, przynosi wymierną korzyść firmom, które chcą poprawić komfort zarówno agentów, jak i klientów, jednocześnie zwiększając efektywność centrum kontaktu. W raporcie zauważono: „Klienci firmy Avaya odnotowali spadek kosztów operacyjnych o 7,5% — to ponad dwukrotnie więcej od średniej zmiany kosztów operacyjnych w badanych firmach. Klienci Avaya odnotowali również poprawę wydajności agentów o 51,1% w porównaniu do średniego wzrostu o 46,6%. Ponadto klienci Avaya odnotowali wzrost przychodów o 33,7%, poprawę ocen klientów o 50,3% oraz poprawę zadowolenia pracowników o 59,7%”.1
„WFO obejmuje kluczowy zestaw aplikacji, z których liderzy customer experience korzystają w celu zwiększenia satysfakcji zarówno klientów, jak i agentów” – powiedział Robin Gareiss, dyrektor generalny i główny analityk firmy Metrigy. „Biorąc pod uwagę silną konkurencję, skuteczność firmy Avaya świadczy nie tylko o jej biegłości technicznej, ale także o skuteczności poprawiania wskaźników biznesowych”.
Nagroda MetriStar Top Customer Sentiment Award za Avaya OneCloud™ UCaaS
UCaaS jest największym segmentem architektury UC. Wśród firm nadal korzystających z lokalnych platform do realizacji połączeń telefonicznych, prawie 40 procent planuje lub rozważa przejście na UCaaS.1 Rozwiązania Avaya OneCloud™ UCaaS zmieniły tradycyjne wideokonferencje w immersyjną, ciągłą współpracę, która pomaga firmom sprostać wyzwaniom nieprzewidywalnego świata pracy z dowolnego miejsca. W miarę, jak świat zmierza ku nowym, hybrydowym modelom pracy, Avaya umożliwia płynną współpracę zespołom złożonym z członków różnych działów i przebywających w różnych miejscach – w sposób, który pomaga uniknąć znużenia rozmowami wideo prowadzonymi za pośrednictwem ograniczonych mało innowacyjnych aplikacji.
Avaya uzyskała najwyższy ogólny wynik zadowolenia klientów spośród 15 ocenionych dostawców, otrzymując 3,39 na 4 punkty możliwe do zdobycia. Oceny zadowolenia klientów firmy Avaya wynikały z najbogatszej funkcjonalności oraz najwyższej niezawodności i jakości dźwięku. Avaya znalazła się też w czołówce pod względem innowacyjności. Klienci Avaya wysoko ocenili możliwości tego rozwiązania, a także jego wysoką jakość.1
„Wartość nagrody MetriStar Top Customer Sentiment wynika z tego, że opiera się ona wyłącznie na tym, jak klienci oceniają swoich dostawców” – powiedział Irwin Lazar, prezes i główny analityk z firmy Metrigy. „Wyniki firmy Avaya pokazują, że zapewnia ona swoim klientom bogatą funkcjonalność oraz wysoki poziom wydajności, jakości usługi i niezawodności”.
„Dzisiejsi klienci są bardziej wyrafinowani niż kiedykolwiek: wiedzą, czego chcą i oczekują, że firmy po prostu zrozumieją i zaspokoją ich potrzeby” — powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. produktów w firmie Avaya. „Rozwiązania Avaya OneCloud CCaaS i UCaaS to pomost łączący każdy rodzaj doświadczenia, każdej osoby i każdego klienta. Dostarczenie tego, czego potrzebują klienci i pracownicy – i to jeszcze zanim nawet o tym pomyślą – oraz bezproblemowe ich łączenie we wspólną podróż wymaga holistycznego podejścia opartego na sztucznej inteligencji”.
1) https://www.avaya.com/en/documents/metrigy-20210615-metristar-wfo-avaya.pdf
Additional Resources
- Więcej na ten temat: Avaya's WFO Platform Drives Cost Decreases and Agent Efficiency Improvements
- Blog: Five Key Benefits of Moving Unified Communications to the Cloud.
- Przeczytaj: MetriStar Top Customer Sentiment Award for Avaya OneCloud™ UCaaS
- Find Out How Much You Could Potentially Save with Avaya Workforce Engagement
Firma Avaya
Markę firm buduje się w oparciu o doświadczenia klientów, a każdego dnia miliony tych doświadczeń są tworzone poprzez rozwiązania firmy Avaya Holdings Corp. (NYSE: AVYA). Od ponad stu lat wspieramy przedsiębiorstwa z całego świata, budując inteligentne systemy do komunikacji zarówno z klientami jak i pracownikami firm. Avaya tworzy otwarte, konwergentne i innowacyjne rozwiązania, pozwalające wzbogacić i uprościć komunikację oraz współpracę – w chmurze, w środowisku klienta, czy w modelu hybrydowym. Z pasji do innowacji i partnerstwa nieustannie patrzymy w przyszłość, wspierając przedsiębiorstwa w rozwijaniu biznesu. Dostarczamy Doświadczenia, które mają Znaczenie. Odwiedź nas na stronie www.avaya.com
O Metrigy
Metrigy to innowacyjna firma badawcza skupiająca się na szybko zmieniających się obszarach Unified Communications & Collaboration (UCC), cyfrowych miejscach pracy oraz Customer Experience (CX) i contact center — oraz na pokrewnych technologiach. Metrigy dostarcza dostawcom technologii i korporacjom strategiczne wytyczne i treści poparte wynikami badań.
Kontakt dla mediów
Joanna Dunin-Kęplicz
Solski Communications
e-mail: jdunin-keplicz@solskipr.pl
tel.: + 48 501 132 395

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.