Avaya zdobywa nagrody za rozwiązania Avaya OneCloud™ UCaaS i CCaaS
Solski Communications
p. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
jstozek|solskipr.pl| |jstozek|solskipr.pl
+48602151589
www.solskipr.pl
Firma Avaya (NYSE: AVYA), globalny lider w dziedzinie rozwiązań usprawniających i upraszczających procesy komunikacji i współpracy, poinformowała o dwóch nagrodach przyznanych jej przez Metrigy, innowacyjną firmę zajmującą się badaniami i doradztwem strategicznym: MetriStar Top Provider za platformę Workforce Optimization (WFO) oraz MetriStar Top Customer Sentiment za Avaya OneCloud™ UCaaS. Avaya została nagrodzona za osiągnięcia w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań służących do aktywizowania klientów oraz za pomaganie organizacjom w osiąganiu ich celów biznesowych w obszarze przychodów i wydajności.
Ocena Metrigy jest oparta na rzeczywistych wynikach dostarczanych przez firmy, które korzystają z technologii obserwowanych w programie MetriStar. Uczestnicy badania oceniają swoich dostawców pod kątem zarówno wskaźników odzwierciedlających korzyści biznesowe, jak i ocen swoich klientów, co pozwala Metrigy zidentyfikować dostawców systematycznie zapewniających swoim klientom odnoszenie sukcesów. Przyznane nagrody podkreślają innowacyjność firmy w obszarze rozwiązań UCaaS i CCaaS oraz jej wysoką ocenę ogólną w oczach jej klientów w porównaniu z konkurentami.
Nagroda MetriStar Top Provider za Avaya Workforce Engagement
Badanie „Metrigy CX and Workforce Optimization: 2021-22” wykazało, że w ubiegłym roku 55% organizacji zaczęło korzystać z aplikacji typu Workforce Optimization (WFO), a 79% uznało narzędzia do zarządzania pracownikami za niezbędne do zarządzania zdalnymi zespołami podczas pandemii COVID-19.
Avaya Workforce Engagement, wchodząca w skład Avaya OneCloud CCaaS, przynosi wymierną korzyść firmom, które chcą poprawić komfort zarówno agentów, jak i klientów, jednocześnie zwiększając efektywność centrum kontaktu. W raporcie zauważono: „Klienci firmy Avaya odnotowali spadek kosztów operacyjnych o 7,5% — to ponad dwukrotnie więcej od średniej zmiany kosztów operacyjnych w badanych firmach. Klienci Avaya odnotowali również poprawę wydajności agentów o 51,1% w porównaniu do średniego wzrostu o 46,6%. Ponadto klienci Avaya odnotowali wzrost przychodów o 33,7%, poprawę ocen klientów o 50,3% oraz poprawę zadowolenia pracowników o 59,7%”.1
„WFO obejmuje kluczowy zestaw aplikacji, z których liderzy customer experience korzystają w celu zwiększenia satysfakcji zarówno klientów, jak i agentów” – powiedział Robin Gareiss, dyrektor generalny i główny analityk firmy Metrigy. „Biorąc pod uwagę silną konkurencję, skuteczność firmy Avaya świadczy nie tylko o jej biegłości technicznej, ale także o skuteczności poprawiania wskaźników biznesowych”.
Nagroda MetriStar Top Customer Sentiment Award za Avaya OneCloud™ UCaaS
UCaaS jest największym segmentem architektury UC. Wśród firm nadal korzystających z lokalnych platform do realizacji połączeń telefonicznych, prawie 40 procent planuje lub rozważa przejście na UCaaS.1 Rozwiązania Avaya OneCloud™ UCaaS zmieniły tradycyjne wideokonferencje w immersyjną, ciągłą współpracę, która pomaga firmom sprostać wyzwaniom nieprzewidywalnego świata pracy z dowolnego miejsca. W miarę, jak świat zmierza ku nowym, hybrydowym modelom pracy, Avaya umożliwia płynną współpracę zespołom złożonym z członków różnych działów i przebywających w różnych miejscach – w sposób, który pomaga uniknąć znużenia rozmowami wideo prowadzonymi za pośrednictwem ograniczonych mało innowacyjnych aplikacji.
Avaya uzyskała najwyższy ogólny wynik zadowolenia klientów spośród 15 ocenionych dostawców, otrzymując 3,39 na 4 punkty możliwe do zdobycia. Oceny zadowolenia klientów firmy Avaya wynikały z najbogatszej funkcjonalności oraz najwyższej niezawodności i jakości dźwięku. Avaya znalazła się też w czołówce pod względem innowacyjności. Klienci Avaya wysoko ocenili możliwości tego rozwiązania, a także jego wysoką jakość.1
„Wartość nagrody MetriStar Top Customer Sentiment wynika z tego, że opiera się ona wyłącznie na tym, jak klienci oceniają swoich dostawców” – powiedział Irwin Lazar, prezes i główny analityk z firmy Metrigy. „Wyniki firmy Avaya pokazują, że zapewnia ona swoim klientom bogatą funkcjonalność oraz wysoki poziom wydajności, jakości usługi i niezawodności”.
„Dzisiejsi klienci są bardziej wyrafinowani niż kiedykolwiek: wiedzą, czego chcą i oczekują, że firmy po prostu zrozumieją i zaspokoją ich potrzeby” — powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. produktów w firmie Avaya. „Rozwiązania Avaya OneCloud CCaaS i UCaaS to pomost łączący każdy rodzaj doświadczenia, każdej osoby i każdego klienta. Dostarczenie tego, czego potrzebują klienci i pracownicy – i to jeszcze zanim nawet o tym pomyślą – oraz bezproblemowe ich łączenie we wspólną podróż wymaga holistycznego podejścia opartego na sztucznej inteligencji”.
1) https://www.avaya.com/en/documents/metrigy-20210615-metristar-wfo-avaya.pdf
Additional Resources
- Więcej na ten temat: Avaya's WFO Platform Drives Cost Decreases and Agent Efficiency Improvements
- Blog: Five Key Benefits of Moving Unified Communications to the Cloud.
- Przeczytaj: MetriStar Top Customer Sentiment Award for Avaya OneCloud™ UCaaS
- Find Out How Much You Could Potentially Save with Avaya Workforce Engagement
Firma Avaya
Markę firm buduje się w oparciu o doświadczenia klientów, a każdego dnia miliony tych doświadczeń są tworzone poprzez rozwiązania firmy Avaya Holdings Corp. (NYSE: AVYA). Od ponad stu lat wspieramy przedsiębiorstwa z całego świata, budując inteligentne systemy do komunikacji zarówno z klientami jak i pracownikami firm. Avaya tworzy otwarte, konwergentne i innowacyjne rozwiązania, pozwalające wzbogacić i uprościć komunikację oraz współpracę – w chmurze, w środowisku klienta, czy w modelu hybrydowym. Z pasji do innowacji i partnerstwa nieustannie patrzymy w przyszłość, wspierając przedsiębiorstwa w rozwijaniu biznesu. Dostarczamy Doświadczenia, które mają Znaczenie. Odwiedź nas na stronie www.avaya.com
O Metrigy
Metrigy to innowacyjna firma badawcza skupiająca się na szybko zmieniających się obszarach Unified Communications & Collaboration (UCC), cyfrowych miejscach pracy oraz Customer Experience (CX) i contact center — oraz na pokrewnych technologiach. Metrigy dostarcza dostawcom technologii i korporacjom strategiczne wytyczne i treści poparte wynikami badań.
Kontakt dla mediów
Joanna Dunin-Kęplicz
Solski Communications
e-mail: jdunin-keplicz@solskipr.pl
tel.: + 48 501 132 395

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.