Łazienka w gabinecie ginekologicznym Misja Ona w Warszawie
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Łazienka w gabinecie lekarskim przeznaczona dla pacjenta to pomieszczenie, którego aranżacja wymaga zastosowania specyficznych rozwiązań. Umieszczenie w niej konkretnych urządzeń nabiera szczególnego znaczenia w przypadku gabinetu ginekologicznego. Pacjentki – niezależnie od tego, jakiego rodzaju opieki wymagają – muszą mieć zapewniony komfort i najwyższy poziom higieny.
Łazienka w gabinecie ginekologicznym, czyli jaka?
Aby zrozumieć potrzeby specyficznej grupy pacjentek, jaką są pacjentki ginekologiczne, nie wystarczy sama świadomość, że łazienka w gabinecie ginekologicznym musi być zawsze higienicznie czysta. Należy pamiętać, aby wyposażyć łazienkę we wszystkie rozwiązania, które zapewnią pacjentkom bezpieczne i komfortowe korzystanie z toalety. Wszystkie te cechy spełniają łazienki dla pacjentek w gabinecie Misja Ona. Oto urządzenia, które znalazły się w pomieszczeniach.
Produkty Geberit w łazience gabinetu ginekologicznego
Zacznijmy od umywalki. Zastosowano model Koło Traffic o szerokości 60 cm. Klasyczny design i praktyczny rozmiar pozwala na wygodne umycie rąk, a zaokrąglone, organiczne wnętrze jest miłe dla oka. Co istotne, umywalka posiada również przelew, który zapewnia bezpieczeństwo w razie przepełnienia umywalki. Bardzo istotnym aspektem higienicznym było wyposażenie umywalki w baterię bezdotykową – tak, aby zminimalizować sytuacje, w których pacjenta ma styczność z powierzchnią urządzeń sanitarnych. Wybór padł na elektroniczne modele Geberit Piave i Geberit Brenta, które znakomicie sprawdzają się w łazienkach publicznych i półpublicznych.
Kolejnym kluczowym elementem łazienki jest strefa WC. Pacjentkami gabinetu Misja Ona, a także wielu innych gabinetów, są kobiety o różnym stopniu sprawności. Z tego powodu konieczne było wyposażenie toalety w miskę ustępową, która spełni wymagania wszystkich pacjentek – również tych z niepełnosprawnościami. Zdecydowano się na lejową miskę wiszącą Koło Nova Pro Bez Barier. Wykonana z bardzo wytrzymałej ceramiki, zapewnia maksymalną stabilność podczas korzystania. Model jest też dodatkowo wydłużony – jego długość wynosi aż 70 cm. Gwarantuje to wygodne i komfortowe użytkowanie. Toaleta myjąca Geberit AquaClean Mera, posiada szereg komfortowych rozwiązań, takich jak technologia natrysku WhirlSpray, usuwanie nieprzyjemnych zapachów, suszenie ciepłym powietrzem czy możliwość sterowania za pomocą panelu kontrolnego, umieszczonego na ścianie. W strefie WC nie zabrakło też minimalistycznego i łatwego w obsłudze przycisku Geberit Sigma30.
Całość strefy WC zainstalowano na stelażu Geberit Duofix. System montażu podtynkowego umożliwia zaprojektowanie całej stabilnej ściany, przy której znajdują się wszystkie elementy wyposażenia łazienki: zarówno misję ustępową i umywalkę, jak również pisuar czy odpływ ścienny.
GEBERIT KNOW-HOW:
- Koło Traffic
- Geberit Piave
- Geberit Brenta
- Koło Nova Pro Bez Barier
- Geberit AquaClean
- Geberit Sigma30
- Geberit Duofix
Adres: Centrum Medyczne Misja Ona
ul. Światowida 14 / lok. U151
03-144 Warszawa
Więcej informacji na www.geberit.pl
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.