Komunikaty PR

BETFAN z nagrodami za debiut roku i kampanię marketingową roku

2020-02-25  |  12:30
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

BETFAN, legalny polski bukmacher, zdobył dwie nagrody w konkursie dla najlepszych firm działających na rynku biznesu rozrywkowego - Polish Gaming Aces 2019. Bukmacher zwyciężył w dwóch kategoriach - „Debiut roku” i „Kampania marketingowa roku”.

 

- BETFAN to marka innowacyjna, otwarta na pomysły, która chce zmieniać postrzeganie zakładów bukmacherskich i tworzyć nową jakość. Swoim niestandardowym, świeżym podejściem i przebojowością, które pozwoliły nam z sukcesem zaistnieć na polskim rynku bukmacherskim, zdobywamy dziś uznanie branży, co potwierdzają kolejne prestiżowe wyróżnienia. Zwycięstwo w kategorii „Debiut roku” pokazuje też, że strategia wejścia na rynek, którą obraliśmy, była zauważalnie skuteczna, zwłaszcza, że w tym czasie ze swoją działalnością wystartowały też silne marki konkurencyjne. Przede wszystkim jednak dzięki tym działaniom zyskujemy coraz większe grono lojalnych klientów, a to właśnie nasi gracze są dla nas najważniejsi i fakt, że chcą się z nami bawić i grać najbardziej motywuje nas do dalszej pracy – mówi Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu w BETFAN.

 

Jako Debiut Roku BETFAN zdobył uznanie za zbudowanie bazy pozwalającej skutecznie konkurować z innymi firmami w branży w niecały rok od wejścia na rynek. Za sukces bukmachera uznano też promocję bez podatku od gier i wspierającą wiarygodność nowej marki kampanię z udziałem Mariusza Pudzianowskiego. Właśnie za tę akcję BETFAN został też doceniony w kategorii „Kampania marketingowa roku”. We wrześniu 2019 r. znany strongman został twarzą marki, zaś bukmacher objął sponsoringiem tytularnym należącego do niego konia o imieniu Betfan, który stał się live brand hero marki. Współpraca z Mariuszem Pudzianowskim odbiła się też szerokim echem w mediach. Za podejmowane aktywności marketingowe bukmachera doceniono już wcześniej w konkursie Dyrektor Marketingu Roku w kategorii „Hobby i Sport”.

 

- Nie boimy się realizować odważnych pomysłów, dlatego nie mieliśmy oporu, by zaangażować się w sponsoring tytularny należącego do Mariusza Pudzianowskiego konia, choć w naszej branży jest to jeden z pierwszych tego typu projektów na świecie. Wielkie podziękowania kierujemy do samego Pudziana. Liczba pozytywnych informacji, jakie otrzymaliśmy od naszych klientów po podjęciu współpracy ze strongmanem przerosła nasze najśmielsze oczekiwania – dodaje Jakub Świsłowski.

 

Celem Polish Gaming Aces jest wyróżnienie firm z biznesu rozrywkowego, które dokładają starań, by nieustannie rozwijać swoje marki i produkty. W konkursie oprócz BETFAN wyróżnieni zostali m.in. Olgierd Cieślik jako „Prezes Roku”, a także kierowany przez niego Totalizator Sportowy z nagrodą w kategorii „Firma Roku” i Nagrodą Specjalną Grand Prix za działalność na rynku e-commerce. Konkurs, który powstał z inicjatywy portalu Interplay, został zorganizowany po raz drugi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.