Komunikaty PR

Bitdefender debiutuje w Formule 1

2022-09-30  |  01:00
Biuro prasowe

W ramach partnerstwa, począwszy od Formuły 1 Singapore Airlines, Grand Prix Singapuru 2022, logo Bitdefender pojawi się na kaskach kierowców Ferrari, a także na jednomiejscowym bolidzie F1-75 prowadzonym przez Charlesa Leclerca i Carlosa Sainza. Od 2023 roku znaczek Bitdefender znajdzie się również na kombinezonach wyścigowych i strojach drużynowych.

 

- Współpraca z Scuderia Ferrari, najbardziej kultowym zespołem Formuły 1, naturalnie wpisuje się w strategię Bitdefendera. Nie możemy się doczekać zwiększenia świadomości naszej marki -. mówi Florin Tapes, współzałożyciel i dyrektor generalny Bitdefendera.

 

Grand Prix Singapuru 2022 odbędzie się w niedzielę, 2 października.

 

Drużyna Ferrari zgromadziła do tej pory 406 punktów i zajmuje w klasyfikacji konstruktorów drugie miejsce. Natomiast najlepszy kierowca tego teamu Charles Leclerc znajduje się na drugim miejscu klasyfikacji generalnej sezonu 2022, a Carlos Sainz jest piąty.

 

Bitdefender rozpoczął swoją działalność w 2001 roku w Bukareszcie, obecnie liczy 1800 pracowników rozsianych po całym świecie. Bitdefender od początku koncentruje się na misji jaką jest walka z cyberprzestępczości. Producent opracował wiele patentów wydanych na innowacje technologiczne w zakresie wykrywania zagrożeń, uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji.

 

Źródło: marken.com.pl; bitdefender.pl  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.