Bitdefender na urządzeniach wielofunkcyjnych Konica Minolta Bizhub
Bitdefender, twórca oprogramowania antywirusowego podjął współpracę z marką Konica Minolta, która jest liderem na rynku urządzeń wielofunkcyjnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się głównie produkcją sprzętu do druku w środowisku biurowym.
Skuteczna ochrona
Antywirus Bitdefender to software, które skutecznie zabezpiecza urządzenia przed złośliwym oprogramowaniem próbującym wykraść dane z komputerów czy innych urządzeń podłączonych do sieci. Niestety, w dzisiejszych czasach cyberprzestępcy mogą uzyskać dostęp do poufnych plików nawet przez urządzenia takie jak kserokopiarki, czy inne sprzęty biurowe będące w tej samej sieci. Bitdefender Antywirus działa w tle, a jego aktualizacje odbywają się automatycznie, więc nie musimy martwić się o aktualną wersję oprogramowania.
W celu zadbania o bezpieczeństwo użytkownika Konica Minolta rozpoczęła współpracę z firmą Bitdefender. Urządzenia wielofunkcyjne z serii Konica Minolta Bizhub z racji tego, że są narażone na potencjalne ryzyko związane z zainfekowaniem przez wirusy zostały wyposażone w antywirus tego przedsiębiorstwa. Każdy zeskanowany, drukowany czy zaszyfrowany plik pdf jest skanowany przez oprogramowanie antywirusowe w poszukiwaniu potencjalnego zagrożenia ze strony złośliwego oprogramowania.
Bitdefender zapobiega rozprzestrzenianiu się złośliwego oprogramowania
Antywirus Bitdefender odpowiada nie tylko za środowisko pracy i jego zabezpieczenie przed potencjalnym atakiem ze strony złośliwego oprogramowania i wirusów, ale dba również, aby starania cyberprzestępców nie rozprzestrzeniły się poza firmę za pośrednictwem urządzenia wielofunkcyjnego.
W jakich urządzeniach z serii Konica Minolta Bizhub znajdziemy oprogramowanie Bitdefender?
Antywirus Bitdefender jest kompatybilny z następującymi urządzeniami Konica Minolta Bizhub:
- formatu A3 : C250i, C300i, C360i
- formatu A4 : C3320i, C3350i, C4050i
Oprogramowanie Bitdefender na urządzeniach Konica Minolta Bizhub skutecznie chroni pliki oraz dokumenty przed utratą oraz atakami ze strony złośliwego oprogramowania i wirusów. Instalowany jest bezpośrednio na urządzeniach wielofunkcyjnych Konica Minolta Bizhub i posiada wieczystą licencję.
InsERT ustanawia absolutny rekord – milion sprzedanych licencji systemów dla MŚP
MITTZON – nowa seria mebli biurowych od IKEA, która wspiera dobre samopoczucie
Technics i Automobili Lamborghini przedstawiają system gramofonowy SL-1200M7B
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób
Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.
Transport
Europejski Bank Inwestycyjny stawia na projekty niskoemisyjnej energetyki i bezpieczeństwa. Finansowanie dla Polski to 5 mld euro rocznie
Ponad 85 mld euro w ciągu ostatnich 20 lat zainwestował w Polsce Europejski Bank Inwestycyjny. Środki te przeznaczono przede wszystkim na budowę infrastruktury: dróg czy kolei. Obecnie najwyższy priorytet mają energetyka oraz bezpieczeństwo. Kolejnym etapem powinna być cyfryzacja oraz inwestycje w nowoczesne technologie i podniesienie innowacyjności. Cel to zwiększenie liczby patentów i licencji powstających w Polsce, a w konsekwencji – wzrost konkurencyjności naszego kraju.
Transport
Przed polskimi firmami transportowymi piętrzą się problemy. Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy działający na unijnym rynku
Jednym z najpoważniejszych problemów firm transportowych jest dziś udział ogromnej liczby pośredników na unijnym rynku. – W sprytny sposób podkupują zlecenia, przetrzymując je do ostatniej chwili, kiedy mogą je dobrze, za niską cenę sprzedać. W efekcie przewoźnik wykonuje fracht o wartości niepokrywającej kosztów takiego transportu – mówi Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce. Jak ocenia, polska branża transportowa jest w tej chwili w kryzysie, wywołanym przez cały szereg nakładających się na siebie czynników, w tym także m.in. spowolnienie w europejskiej gospodarce i wyzwania związane z redukcją emisji. Zakłócenia powodowane ostatnimi protestami i blokowaniem polsko-ukraińskiej granicy tylko te problemy potęgują.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.