Bitdefender na urządzeniach wielofunkcyjnych Konica Minolta Bizhub
Bitdefender, twórca oprogramowania antywirusowego podjął współpracę z marką Konica Minolta, która jest liderem na rynku urządzeń wielofunkcyjnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się głównie produkcją sprzętu do druku w środowisku biurowym.
Skuteczna ochrona
Antywirus Bitdefender to software, które skutecznie zabezpiecza urządzenia przed złośliwym oprogramowaniem próbującym wykraść dane z komputerów czy innych urządzeń podłączonych do sieci. Niestety, w dzisiejszych czasach cyberprzestępcy mogą uzyskać dostęp do poufnych plików nawet przez urządzenia takie jak kserokopiarki, czy inne sprzęty biurowe będące w tej samej sieci. Bitdefender Antywirus działa w tle, a jego aktualizacje odbywają się automatycznie, więc nie musimy martwić się o aktualną wersję oprogramowania.
W celu zadbania o bezpieczeństwo użytkownika Konica Minolta rozpoczęła współpracę z firmą Bitdefender. Urządzenia wielofunkcyjne z serii Konica Minolta Bizhub z racji tego, że są narażone na potencjalne ryzyko związane z zainfekowaniem przez wirusy zostały wyposażone w antywirus tego przedsiębiorstwa. Każdy zeskanowany, drukowany czy zaszyfrowany plik pdf jest skanowany przez oprogramowanie antywirusowe w poszukiwaniu potencjalnego zagrożenia ze strony złośliwego oprogramowania.
Bitdefender zapobiega rozprzestrzenianiu się złośliwego oprogramowania
Antywirus Bitdefender odpowiada nie tylko za środowisko pracy i jego zabezpieczenie przed potencjalnym atakiem ze strony złośliwego oprogramowania i wirusów, ale dba również, aby starania cyberprzestępców nie rozprzestrzeniły się poza firmę za pośrednictwem urządzenia wielofunkcyjnego.
W jakich urządzeniach z serii Konica Minolta Bizhub znajdziemy oprogramowanie Bitdefender?
Antywirus Bitdefender jest kompatybilny z następującymi urządzeniami Konica Minolta Bizhub:
- formatu A3 : C250i, C300i, C360i
- formatu A4 : C3320i, C3350i, C4050i
Oprogramowanie Bitdefender na urządzeniach Konica Minolta Bizhub skutecznie chroni pliki oraz dokumenty przed utratą oraz atakami ze strony złośliwego oprogramowania i wirusów. Instalowany jest bezpośrednio na urządzeniach wielofunkcyjnych Konica Minolta Bizhub i posiada wieczystą licencję.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.