Bitdefender produktem roku AV-Comparatives
Bitdefender został nagrodzony przez cenioną w świecie technologicznym organizację AV-Comparatives zajmującą się testowaniem i ocenianiem aplikacji antywirusowych. Jak co roku, AV-Comparatives ogłosiło wyniki na najlepsze oprogramowanie antywirusowe.
Nagroda produktu roku i wiele innych
Bitdefender został ogłoszony produktem roku w kategorii “AV-Comparatives Product of the Year 2019”. Nagroda ta przyznawana jest produktom, które osiągnęły najwyższy ogólny wynik podczas testów konsumenckich. Ostateczny wynik w takim teście zależy od liczby nagród “Advanced+” uzyskanych podczas wszystkich testów przeprowadzonych 2019 roku.
Bitdefender znalazł się również na podium w kategorii “Real-World Protection Test”, która testuje działanie oprogramowania w kwestii typowych zagrożeń płynących z internetu. Produkty muszą samodzielnie zapewniać określony poziom ochrony systemu bez wywoływania zbyt dużej liczby alertów i samemu zdecydować czy czynność jest szkodliwa dla systemu, czy też nie.
Drugie miejsce Bitdefender zajął również w kategorii “Malware Protection Winners”. Test ma na celu sprawdzenie jak oprogramowanie radzi sobie z malware. Produkty muszą zapewniać jak najlepszą ochronę bez powodowania fałszywych alarmów.
Kategoria “Enhanced Real-World Test (Advanced Threat Protection)” sprawdza jak programy radzą sobie z ochroną systemu przed zaawansowanymi atakami skierowanymi w konkretne punkty systemu. Bitdefender otrzymał tutaj trzecie miejsce, odpierając po 13 ataków.
„Cieszymy się, że nasze oprogramowanie otrzymało najwyższe wyróżnienie w tak prestiżowym plebiscycie. Inżynierowie Bitdefender stale pracują nad produktem by jak najskuteczniej chronił on dane naszych użytkowników przed atakami cyberprzestępców i złośliwego oprogramowania.” – informuje Mariusz Politowicz, ekspert Bitdefender
LINK do plebiscytu: https://www.av-comparatives.org/tests/summary-report-2019/?fbclid=IwAR2ARAb6qMCZwHD05dBGSYA2bciSYSHaG_QkD4ixswZQY3xocetV6na12k

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.