Komunikaty PR

Bitdefender produktem roku AV-Comparatives

2020-02-18  |  01:00
Biuro prasowe

Bitdefender został nagrodzony przez cenioną w świecie technologicznym organizację AV-Comparatives zajmującą się testowaniem i ocenianiem aplikacji antywirusowych. Jak co roku, AV-Comparatives ogłosiło wyniki na najlepsze oprogramowanie antywirusowe.

Nagroda produktu roku i wiele innych

Bitdefender został ogłoszony produktem roku w kategorii “AV-Comparatives Product of the Year 2019”. Nagroda ta przyznawana jest produktom, które osiągnęły najwyższy ogólny wynik podczas testów konsumenckich. Ostateczny wynik w takim teście zależy od liczby nagród “Advanced+” uzyskanych podczas wszystkich testów przeprowadzonych 2019 roku.

Bitdefender znalazł się również na podium w kategorii “Real-World Protection Test”, która testuje działanie oprogramowania w kwestii typowych zagrożeń płynących z internetu. Produkty muszą samodzielnie zapewniać określony poziom ochrony systemu bez wywoływania zbyt dużej liczby alertów i samemu zdecydować czy czynność jest szkodliwa dla systemu, czy też nie.

Drugie miejsce Bitdefender zajął również w kategorii “Malware Protection Winners”. Test ma na celu sprawdzenie jak oprogramowanie radzi sobie z malware. Produkty muszą zapewniać jak najlepszą ochronę bez powodowania fałszywych alarmów.

Kategoria “Enhanced Real-World Test (Advanced Threat Protection)” sprawdza jak programy radzą sobie z ochroną systemu przed zaawansowanymi atakami skierowanymi w konkretne punkty systemu. Bitdefender otrzymał tutaj trzecie miejsce, odpierając po 13 ataków.

 

Cieszymy się, że nasze oprogramowanie otrzymało najwyższe wyróżnienie w tak prestiżowym plebiscycie. Inżynierowie Bitdefender stale pracują nad produktem by jak najskuteczniej chronił on dane naszych użytkowników przed atakami cyberprzestępców i złośliwego oprogramowania.” – informuje Mariusz Politowicz, ekspert Bitdefender

LINK do plebiscytu: https://www.av-comparatives.org/tests/summary-report-2019/?fbclid=IwAR2ARAb6qMCZwHD05dBGSYA2bciSYSHaG_QkD4ixswZQY3xocetV6na12k

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.