Bitdefender produktem roku AV-Comparatives
Bitdefender został nagrodzony przez cenioną w świecie technologicznym organizację AV-Comparatives zajmującą się testowaniem i ocenianiem aplikacji antywirusowych. Jak co roku, AV-Comparatives ogłosiło wyniki na najlepsze oprogramowanie antywirusowe.
Nagroda produktu roku i wiele innych
Bitdefender został ogłoszony produktem roku w kategorii “AV-Comparatives Product of the Year 2019”. Nagroda ta przyznawana jest produktom, które osiągnęły najwyższy ogólny wynik podczas testów konsumenckich. Ostateczny wynik w takim teście zależy od liczby nagród “Advanced+” uzyskanych podczas wszystkich testów przeprowadzonych 2019 roku.
Bitdefender znalazł się również na podium w kategorii “Real-World Protection Test”, która testuje działanie oprogramowania w kwestii typowych zagrożeń płynących z internetu. Produkty muszą samodzielnie zapewniać określony poziom ochrony systemu bez wywoływania zbyt dużej liczby alertów i samemu zdecydować czy czynność jest szkodliwa dla systemu, czy też nie.
Drugie miejsce Bitdefender zajął również w kategorii “Malware Protection Winners”. Test ma na celu sprawdzenie jak oprogramowanie radzi sobie z malware. Produkty muszą zapewniać jak najlepszą ochronę bez powodowania fałszywych alarmów.
Kategoria “Enhanced Real-World Test (Advanced Threat Protection)” sprawdza jak programy radzą sobie z ochroną systemu przed zaawansowanymi atakami skierowanymi w konkretne punkty systemu. Bitdefender otrzymał tutaj trzecie miejsce, odpierając po 13 ataków.
„Cieszymy się, że nasze oprogramowanie otrzymało najwyższe wyróżnienie w tak prestiżowym plebiscycie. Inżynierowie Bitdefender stale pracują nad produktem by jak najskuteczniej chronił on dane naszych użytkowników przed atakami cyberprzestępców i złośliwego oprogramowania.” – informuje Mariusz Politowicz, ekspert Bitdefender
LINK do plebiscytu: https://www.av-comparatives.org/tests/summary-report-2019/?fbclid=IwAR2ARAb6qMCZwHD05dBGSYA2bciSYSHaG_QkD4ixswZQY3xocetV6na12k

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.