Bitdefender rozpoczyna współpracę z usługą ZEROSPAM. Oprogramowanie chroni już d
Bitdefender i ZEROSPAM ogłaszają rozpoczęcie współpracy. W ramach partnerstwa Bitdefender, topowy dostawca oprogramowania antywirusowego na świecie, wdroży swoją aplikację do wszystkich instancji, w celu zabezpieczenia poczty e-mail w chmurze ZEROSPAM.
„Zespół ZEROSPAM zdecydował się na wybór technologii ochrony przed złośliwym oprogramowaniem Bitdefender ze względu na szybki i sprawdzony silnik, wysoki wskaźnik wykrywalności, oraz świetny zespół techniczny, który wspiera całokształt.”, mówi David Poellhuber, prezes i dyrektor generalny ZEROSPAM Security. „Taka ochrona rozszerza nasze zdolności rozpoznawania niektórych rodzajów złośliwego oprogramowania, na przykład exploitów Microsoft Office i PDF oraz pozwoli nam na skuteczne blokowanie ataków ze strony cyberprzestępców. Wszyscy nasi klienci i partnerzy korzystają już z ochrony Bitdefender. Oprogramowanie zostało wdrożone do naszych usług 15 stycznia 2020 roku. ”
„Zespół Bitdefender jest zadowolony z rozpoczęcia współpracy w zakresie licencjonowania technologii ZEROSPAM”, powiedział Jose Lopez, wiceprezes Bitdefender ds. Globalnej sprzedaży, licencjonowania technologii i dostawców usług. „Z przyjemnością udzielamy licencji na nasze najwyżej oceniane usługi, które mają na celu chronić przed złośliwym oprogramowaniem i antyspamem. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać wiodącego dostawcę zabezpieczeń poczty e-mail w chmurze, takiego jak ZEROSPAM.”
Partnerstwo pomiędzy Bitdefender, a ZEROSPAM obejmuje wymianę informacji na temat aktualnych zagrożeń, z których obie organizacje skorzystają w dążeniu do zapewnienia jak najlepszych w swojej klasie rozwiązań związanych z bezpieczeństwem danych.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.