Bitdefender rozpoczyna współpracę z usługą ZEROSPAM. Oprogramowanie chroni już d
Bitdefender i ZEROSPAM ogłaszają rozpoczęcie współpracy. W ramach partnerstwa Bitdefender, topowy dostawca oprogramowania antywirusowego na świecie, wdroży swoją aplikację do wszystkich instancji, w celu zabezpieczenia poczty e-mail w chmurze ZEROSPAM.
„Zespół ZEROSPAM zdecydował się na wybór technologii ochrony przed złośliwym oprogramowaniem Bitdefender ze względu na szybki i sprawdzony silnik, wysoki wskaźnik wykrywalności, oraz świetny zespół techniczny, który wspiera całokształt.”, mówi David Poellhuber, prezes i dyrektor generalny ZEROSPAM Security. „Taka ochrona rozszerza nasze zdolności rozpoznawania niektórych rodzajów złośliwego oprogramowania, na przykład exploitów Microsoft Office i PDF oraz pozwoli nam na skuteczne blokowanie ataków ze strony cyberprzestępców. Wszyscy nasi klienci i partnerzy korzystają już z ochrony Bitdefender. Oprogramowanie zostało wdrożone do naszych usług 15 stycznia 2020 roku. ”
„Zespół Bitdefender jest zadowolony z rozpoczęcia współpracy w zakresie licencjonowania technologii ZEROSPAM”, powiedział Jose Lopez, wiceprezes Bitdefender ds. Globalnej sprzedaży, licencjonowania technologii i dostawców usług. „Z przyjemnością udzielamy licencji na nasze najwyżej oceniane usługi, które mają na celu chronić przed złośliwym oprogramowaniem i antyspamem. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać wiodącego dostawcę zabezpieczeń poczty e-mail w chmurze, takiego jak ZEROSPAM.”
Partnerstwo pomiędzy Bitdefender, a ZEROSPAM obejmuje wymianę informacji na temat aktualnych zagrożeń, z których obie organizacje skorzystają w dążeniu do zapewnienia jak najlepszych w swojej klasie rozwiązań związanych z bezpieczeństwem danych.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

K. Gawkowski: Polska w cyfrowej transformacji gospodarki awansowała do pierwszej ligi w Europie. 2,8 mld zł z KPO jeszcze ten proces przyspieszy
Uruchomiony na początku lipca przez Ministerstwo Cyfryzacji i BGK program „KPO: Pożyczka na cyfryzację” cieszy się dużym zainteresowaniem. Samorządy, uczelnie oraz firmy mogą wnioskować o wsparcie finansowe dla inwestycji w transformację cyfrową, m.in. modernizację infrastruktury czy cyberbezpieczeństwo. W sumie na ten cel trafi 2,8 mld zł (650 mln euro). Ze względu na krótki czas naboru obie instytucje organizują w poszczególnych województwach warsztaty dla wnioskodawców, które mają rozwiać ich wątpliwości przy przygotowywaniu wniosków.
Prawo
Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.
Infrastruktura
Nowe przepisy o ochronie ludności cywilnej wprowadzają obowiązkowe elastyczne zbiorniki na wodę. Mają one służyć w razie suszy, pożarów czy wybuchu wojny

Samorządy będą musiały posiadać m.in. elastyczne zbiorniki na wodę pitną i przenośne magazyny wody przeciwpożarowej. To element odpowiedniego przygotowania zasobów na wypadek sytuacji kryzysowych, kataklizmów czy wybuchu konfliktu, wprowadzony nowymi przepisami o ochronie ludności. Eksperci podkreślają, że tego typu rozwiązania to innowacyjne produkty, które nie tylko ułatwiają logistykę w sytuacjach kryzysowych, ale także mogą znacząco skrócić czas reakcji służb ratunkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.