Komunikaty PR

Blowek dołącza do agencji Fantasyexpo

2021-06-16  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Do pobrania png ( 3.46 MB )

Karol ‘Blowek’ Gązwa zmienia po latach agencję, a jego nowym domem będzie Fantasyexpo. Blowek, to jeden z największych polskich YouTuberów, a dzięki internetowej sławie niejednokrotnie pojawiał się również w mediach masowego przekazu. Fantasyexpo będzie odpowiedzialne za zarządzanie nowymi projektami Blowka, a także wesprze w jego dalszym rozwoju komercyjnym i biznesowym. W zakresie działań wizerunkowych i PR w dalszym ciągu współpracować będzie z agencją Patryk Wolski Management. 

Karol ‘Blowek’ Gązwa - autor książki „Zostań YouTuberem”, jeden z najpopularniejszych youtuberów w Polsce, autor największego w Polsce, pod względem liczby subskrypcji, kanału na YouTube - ponad 4,7 mln. Twórca 1436 filmików, które łącznie wygenerowały ponad 950 milionów wyświetleń. Na Instagramie obserwowany przez 1,7 miliona osób. Swoją przygodę z internetową twórczością rozpoczął w 2009 roku, będąc jeszcze w szkole podstawowej. W 2011 roku założył kanał ‘Blowek’, i przez 10 lat jako pierwszy w Polsce zgromadził na swoim kanale ponad 4 miliony subskrybentów! Jeszcze w 2014 roku trafił na listę 20 najbardziej wpływowych nastolatków przygotowaną przez Gazetę Wyborczą. Po latach nagrywania i wyświetleniach liczonych w setkach milionów, wprowadził w świat YouTube samego Cezarego Pazurę. 

Blowek tworzy zarówno treści gamingowe, vlogi, challenge a także  podejmuje w swoich odcinkach ciekawych gości.  W zeszłym roku, przy zachowaniu szczególnych środków bezpieczeństwa, udało mu się spełnić małe marzenie i przeprowadził wywiad z Dawidem Podsiadło w ramach wspólnej fascynacji światem gwiezdnych wojen. 

SPEŁNILEM SWOJE MARZENIE!

Po 6 latach Karol Gązwa zmienia sieć partnerską i podejmuje współpracę z agencją Fantasyexpo, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie nowymi projektami oraz wesprze go w dalszym rozwoju biznesowym. Kooperacja ma na celu wzmocnienie obecności w branży marketingowej. W zakresie działań wizerunkowych i PR w dalszym ciągu współpracować będzie z agencją Wolski Management. 

Kamil Górecki, CEO Fantasyexpo: To dla nas wielka duma, móc współpracować z najlepszymi i największymi. Staramy się działać na zasadzie butikowej i od lat reprezentujemy wyjadaczy Twitcha i świata gamingu, którzy swoją merytoryką mogą wspierać marki. Rośniemy w esporcie i komunikacji, a współpraca z takimi gwiazdami jak Izak, Pasha, Dis czy Ewron nauczyła nas jak zapewniać gwiazdom dom. Nie przeszkodziło to nam jednak współpracować z 450 twórcami z Europy (w tym 158 z Polski) i Stanów Zjednoczonych w roku ubiegłym. Przygoda jaką zaczynamy z Blowkiem ma odświeżyć biznesowo i komercyjnie jego sylwetkę. Postaramy się dać z siebie wszystko, co mamy najlepsze, równocześnie korzystając ze wsparcia Patryka Wolskiego, który wspólnie z naszym działem komunikacji PR będą dbali o jego wizerunek.  

Karol ‘Blowek’ Gązwa: Cieszę się, że mogę dołączyć do  Fantasyexpo. Dla mnie to zespół profesjonalistów w każdej dziedzinie. Z entuzjazmem patrzę w przyszłość. Myślę, że będzie nam się dobrze współpracowało, a efekty będzie można zobaczyć już niebawem.

Patryk Wolski: Fantasyexpo to agencja, która wspiera inicjatywy swoich podopiecznych z wielką starannością i szacunkiem dla ich twórczości. Obserwując ich działania z innymi talentami wiem, że Karol będzie w dobrych rękach. Liczę, że dzięki tej zmianie zyskamy nowe możliwości rozwoju, dzięki którym razem zrealizujemy zamierzone cele na ten i przyszły rok. 

Fantasyexpo to lider w dziedzinie łączenia marek z esportem i gamingiem. Na swoim koncie ma realizacje projektów w całej Europie oraz Stanach Zjednoczonych. Jednym z filarów działalności, są kampanie oparte na influencer marketingu.  Na co dzień agencja reprezentuje na wyłączność takie tuzy polskiego Youtube oraz Twitcha jak Izak, PashaBiceps, Ewron, Nervarien, Kubon, Disstream i inni. W 2019 roku postanowiło jednak wyłamać się z tego kanonu i rozpoczęło współpracę z  Karolem Paciorkiem oraz Włodkiem Markowiczem, kojarzonymi z kanałów Lekko Stronniczy oraz Imponderabilia. Ten związek zaowocował wieloma udanymi projektami, zarówno pod względem prowadzonych kampanii oraz pomocy w organizowaniu gości najwyższego szczebla jak Andrzej Duda czy Popek. Agencja stale poszerza swoje portfolio na każdym polu - gamingowym, komunikacyjnym oraz również w influencer marketingu, by w sposób kompleksowy realizować potrzeby rynku, zarówno lokalnego jak i globalnego. Jednym z ważniejszych ostatnich ogłoszeń, była informacja o strategicznym i wyłącznym partnerstwie z rumuńską firmą PGL, w zakresie działań biznesowych i marketingowych oscylujących wokół PGL Major Stockholm 2021. 

Agencja Patryk Wolski Management doradza merytorycznie, wizerunkowo oraz wspiera wiele osób publicznych w show biznesie. Reprezentuje na wyłączność  Mateusza  Gesslera, Radka Kotarskigo oraz Anitę Sokołowską. Gwiazdy, z którymi współpracuje działają z firmami takimi jak Bosch, Hortex, Pernod Ricard, Arla, Mars, Mastercard.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.