Blowek dołącza do agencji Fantasyexpo
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Karol ‘Blowek’ Gązwa zmienia po latach agencję, a jego nowym domem będzie Fantasyexpo. Blowek, to jeden z największych polskich YouTuberów, a dzięki internetowej sławie niejednokrotnie pojawiał się również w mediach masowego przekazu. Fantasyexpo będzie odpowiedzialne za zarządzanie nowymi projektami Blowka, a także wesprze w jego dalszym rozwoju komercyjnym i biznesowym. W zakresie działań wizerunkowych i PR w dalszym ciągu współpracować będzie z agencją Patryk Wolski Management.
Karol ‘Blowek’ Gązwa - autor książki „Zostań YouTuberem”, jeden z najpopularniejszych youtuberów w Polsce, autor największego w Polsce, pod względem liczby subskrypcji, kanału na YouTube - ponad 4,7 mln. Twórca 1436 filmików, które łącznie wygenerowały ponad 950 milionów wyświetleń. Na Instagramie obserwowany przez 1,7 miliona osób. Swoją przygodę z internetową twórczością rozpoczął w 2009 roku, będąc jeszcze w szkole podstawowej. W 2011 roku założył kanał ‘Blowek’, i przez 10 lat jako pierwszy w Polsce zgromadził na swoim kanale ponad 4 miliony subskrybentów! Jeszcze w 2014 roku trafił na listę 20 najbardziej wpływowych nastolatków przygotowaną przez Gazetę Wyborczą. Po latach nagrywania i wyświetleniach liczonych w setkach milionów, wprowadził w świat YouTube samego Cezarego Pazurę.
Blowek tworzy zarówno treści gamingowe, vlogi, challenge a także podejmuje w swoich odcinkach ciekawych gości. W zeszłym roku, przy zachowaniu szczególnych środków bezpieczeństwa, udało mu się spełnić małe marzenie i przeprowadził wywiad z Dawidem Podsiadło w ramach wspólnej fascynacji światem gwiezdnych wojen.
SPEŁNILEM SWOJE MARZENIE!
Po 6 latach Karol Gązwa zmienia sieć partnerską i podejmuje współpracę z agencją Fantasyexpo, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie nowymi projektami oraz wesprze go w dalszym rozwoju biznesowym. Kooperacja ma na celu wzmocnienie obecności w branży marketingowej. W zakresie działań wizerunkowych i PR w dalszym ciągu współpracować będzie z agencją Wolski Management.
Kamil Górecki, CEO Fantasyexpo: To dla nas wielka duma, móc współpracować z najlepszymi i największymi. Staramy się działać na zasadzie butikowej i od lat reprezentujemy wyjadaczy Twitcha i świata gamingu, którzy swoją merytoryką mogą wspierać marki. Rośniemy w esporcie i komunikacji, a współpraca z takimi gwiazdami jak Izak, Pasha, Dis czy Ewron nauczyła nas jak zapewniać gwiazdom dom. Nie przeszkodziło to nam jednak współpracować z 450 twórcami z Europy (w tym 158 z Polski) i Stanów Zjednoczonych w roku ubiegłym. Przygoda jaką zaczynamy z Blowkiem ma odświeżyć biznesowo i komercyjnie jego sylwetkę. Postaramy się dać z siebie wszystko, co mamy najlepsze, równocześnie korzystając ze wsparcia Patryka Wolskiego, który wspólnie z naszym działem komunikacji PR będą dbali o jego wizerunek.
Karol ‘Blowek’ Gązwa: Cieszę się, że mogę dołączyć do Fantasyexpo. Dla mnie to zespół profesjonalistów w każdej dziedzinie. Z entuzjazmem patrzę w przyszłość. Myślę, że będzie nam się dobrze współpracowało, a efekty będzie można zobaczyć już niebawem.
Patryk Wolski: Fantasyexpo to agencja, która wspiera inicjatywy swoich podopiecznych z wielką starannością i szacunkiem dla ich twórczości. Obserwując ich działania z innymi talentami wiem, że Karol będzie w dobrych rękach. Liczę, że dzięki tej zmianie zyskamy nowe możliwości rozwoju, dzięki którym razem zrealizujemy zamierzone cele na ten i przyszły rok.
Fantasyexpo to lider w dziedzinie łączenia marek z esportem i gamingiem. Na swoim koncie ma realizacje projektów w całej Europie oraz Stanach Zjednoczonych. Jednym z filarów działalności, są kampanie oparte na influencer marketingu. Na co dzień agencja reprezentuje na wyłączność takie tuzy polskiego Youtube oraz Twitcha jak Izak, PashaBiceps, Ewron, Nervarien, Kubon, Disstream i inni. W 2019 roku postanowiło jednak wyłamać się z tego kanonu i rozpoczęło współpracę z Karolem Paciorkiem oraz Włodkiem Markowiczem, kojarzonymi z kanałów Lekko Stronniczy oraz Imponderabilia. Ten związek zaowocował wieloma udanymi projektami, zarówno pod względem prowadzonych kampanii oraz pomocy w organizowaniu gości najwyższego szczebla jak Andrzej Duda czy Popek. Agencja stale poszerza swoje portfolio na każdym polu - gamingowym, komunikacyjnym oraz również w influencer marketingu, by w sposób kompleksowy realizować potrzeby rynku, zarówno lokalnego jak i globalnego. Jednym z ważniejszych ostatnich ogłoszeń, była informacja o strategicznym i wyłącznym partnerstwie z rumuńską firmą PGL, w zakresie działań biznesowych i marketingowych oscylujących wokół PGL Major Stockholm 2021.
Agencja Patryk Wolski Management doradza merytorycznie, wizerunkowo oraz wspiera wiele osób publicznych w show biznesie. Reprezentuje na wyłączność Mateusza Gesslera, Radka Kotarskigo oraz Anitę Sokołowską. Gwiazdy, z którymi współpracuje działają z firmami takimi jak Bosch, Hortex, Pernod Ricard, Arla, Mars, Mastercard.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.