Brother przedstawia raport o miejscach pracy przyszłości
Firma Brother, ekspert w dziedzinie technologii biurowych, przedstawia raport „Miejsce pracy przyszłości” prezentujący najważniejsze trendy, które będą kształtować przestrzeń w biurach.
Raport „Miejsce pracy przyszłości” porusza zarówno zagadnienia związane z kulturą organizacji, jak i wciąż zmieniającym się miejscem pracy. Opracowanie stanowi także analizę szeroko pojętych kwestii dobrego samopoczucia pracowników, technologii zmieniających pracę biurową oraz coraz bardziej popularnego trendu projektowania siedzib w stylu „campusów”.
"Kultura organizacji, technologia i innowacje w firmie wpływają nie tylko na to, jak pracujemy – zmieniają one całe DNA miejsca pracy. Wizja przyszłości może być ekscytująca i otwierać wiele możliwości przed organizacją, jednak jeśli nie przygotuje się ona na nadchodzące zmiany może mieć to negatywny wpływ na jej rozwój w przyszłości. Starając się wyjść naprzeciw potrzebom przedsiębiorców zespół Brother opracował raport, który pokazuje jak będzie wyglądać miejsce pracy w przyszłości” – komentuje Isao Noji, Prezes i Dyrektor Zarządzający Brother International Europe.
Każda sekcja raportu zawiera wskazówki dotyczące wdrożeń, które pomogą firmom w podejmowaniu świadomych decyzji, aby nadchodzące zmiany przyniosły im korzyści we wszystkich obszarach transformacji.
"Raport nie tylko dostarcza treści merytorycznych, ale także zawiera konkretne porady, podzielone na poszczególne sekcje. Mają one pomóc przedsiębiorcom w nadawaniu priorytetu inwestycjom, wprowadzaniu innowacji w zakresie technologii, wdrażaniu nowych sposobów pracy oraz zwiększaniu wydajności" – dodaje Isao Noji.
Brother posiada ponad 110 lat doświadczenia w rozwoju produktów. Firma dostarcza rozwiązania dla rynku biurowego już od 1961 r., kiedy to zaprezentowała maszyny do pisania alfabetycznego JP1-111. Od tego czasu spółka pomaga przedsiębiorstwom sprostać zmieniającym się potrzebom klientów, wprowadzając pionierskie technologie nowej generacji – od elektronicznej maszyny do pisania AX-10 z 1985 r. i innowacyjnego urządzenia wielofunkcyjnego MFC-7000FC z 1997 r., aż po dzisiejsze kompaktowe, zintegrowane z aplikacją mobilną urządzenia do drukowania, skanowania i etykietowania.
"Brother skupia się na pracownikach biurowych – ciągle bada ewolucję ich nawyków, preferencji w zakresie pracy z dokumentami oraz potrzeb biznesowych i organizacyjnych. Biorąc jednak pod uwagę tempo zmian w tym sektorze, wizualizacja przyszłości jest teraz ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego też naszym celem jest podzielenie się z liderami biznesowymi spostrzeżeniami na temat przyszłości i skonsolidowanie ich w formie jasnej i użytecznej porady biznesowej" – komentuje Piotr Baca, Country Manager w Brother Polska.
Więcej informacji na temat biur przyszłości oraz kompletny raport „Miejsce pracy przyszłości” można znaleźć na stronie www.brother.pl.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.