Brother przedstawia raport o miejscach pracy przyszłości
Firma Brother, ekspert w dziedzinie technologii biurowych, przedstawia raport „Miejsce pracy przyszłości” prezentujący najważniejsze trendy, które będą kształtować przestrzeń w biurach.
Raport „Miejsce pracy przyszłości” porusza zarówno zagadnienia związane z kulturą organizacji, jak i wciąż zmieniającym się miejscem pracy. Opracowanie stanowi także analizę szeroko pojętych kwestii dobrego samopoczucia pracowników, technologii zmieniających pracę biurową oraz coraz bardziej popularnego trendu projektowania siedzib w stylu „campusów”.
"Kultura organizacji, technologia i innowacje w firmie wpływają nie tylko na to, jak pracujemy – zmieniają one całe DNA miejsca pracy. Wizja przyszłości może być ekscytująca i otwierać wiele możliwości przed organizacją, jednak jeśli nie przygotuje się ona na nadchodzące zmiany może mieć to negatywny wpływ na jej rozwój w przyszłości. Starając się wyjść naprzeciw potrzebom przedsiębiorców zespół Brother opracował raport, który pokazuje jak będzie wyglądać miejsce pracy w przyszłości” – komentuje Isao Noji, Prezes i Dyrektor Zarządzający Brother International Europe.
Każda sekcja raportu zawiera wskazówki dotyczące wdrożeń, które pomogą firmom w podejmowaniu świadomych decyzji, aby nadchodzące zmiany przyniosły im korzyści we wszystkich obszarach transformacji.
"Raport nie tylko dostarcza treści merytorycznych, ale także zawiera konkretne porady, podzielone na poszczególne sekcje. Mają one pomóc przedsiębiorcom w nadawaniu priorytetu inwestycjom, wprowadzaniu innowacji w zakresie technologii, wdrażaniu nowych sposobów pracy oraz zwiększaniu wydajności" – dodaje Isao Noji.
Brother posiada ponad 110 lat doświadczenia w rozwoju produktów. Firma dostarcza rozwiązania dla rynku biurowego już od 1961 r., kiedy to zaprezentowała maszyny do pisania alfabetycznego JP1-111. Od tego czasu spółka pomaga przedsiębiorstwom sprostać zmieniającym się potrzebom klientów, wprowadzając pionierskie technologie nowej generacji – od elektronicznej maszyny do pisania AX-10 z 1985 r. i innowacyjnego urządzenia wielofunkcyjnego MFC-7000FC z 1997 r., aż po dzisiejsze kompaktowe, zintegrowane z aplikacją mobilną urządzenia do drukowania, skanowania i etykietowania.
"Brother skupia się na pracownikach biurowych – ciągle bada ewolucję ich nawyków, preferencji w zakresie pracy z dokumentami oraz potrzeb biznesowych i organizacyjnych. Biorąc jednak pod uwagę tempo zmian w tym sektorze, wizualizacja przyszłości jest teraz ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego też naszym celem jest podzielenie się z liderami biznesowymi spostrzeżeniami na temat przyszłości i skonsolidowanie ich w formie jasnej i użytecznej porady biznesowej" – komentuje Piotr Baca, Country Manager w Brother Polska.
Więcej informacji na temat biur przyszłości oraz kompletny raport „Miejsce pracy przyszłości” można znaleźć na stronie www.brother.pl.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.