BuBu Bubble Tea z kolejnymi punktam
Nowa franczyza od Multi Ice Group zyskała kolejnych franczyzobiorców. Dwa punkty pod szyldem BuBu Bubble Tea powstały niedawno w Łomży. Wkrótce dołączy do nich także wyspa w galerii handlowej w Płocku.
BuBu Bubble Tea to marka franczyzowa, która zadebiutowała latem tego roku. Obecnie oferuje trzy modele współpracy – mobilną przyczepę gastronomiczną, punkt stacjonarny oraz wyspę w galerii handlowej. Tym, co wyróżnia BuBu na tle innych lokali, jest niezwykle oryginalny produkt, czyli bąbelkowe herbaty.
– Bubble tea to owocowa herbata z kuleczkami tapioki lub pękającymi w ustach poppingami. My dodajemy do nich także żelki, aby jeszcze bardziej wzbogacić smak. W efekcie otrzymujemy orzeźwiający, słodki napój, którego picie przynosi mnóstwo frajdy. Moda na bubble tea przyszła do nas z Tajwanu i na dobre zagościła już w Polsce. Nasze produkty cieszą się powodzeniem szczególnie wśród młodzieży i dzieci, chociaż wśród klientów nie brakuje również dorosłych, którzy lubią próbować nowych smaków – mówi Paulina Daniłowicz, przedstawicielka sieci.
Pierwszy punkt BuBu Bubble Tea powstał w czerwcu w Galerii Alfa w Białymstoku. Później otwarto również dwa lokale w Łomży. Jeszcze w tym roku bąbelkowej herbaty będą mogli spróbować mieszkańcy Płocka.
– Zainteresowanie franczyzą rośnie z dnia na dzień. Szczególnie wśród osób, które poszukują pomysłu na dochodowy biznes gastro przy niskim wkładzie własnym. W przypadku BuBu Bubble Tea koszt inwestycji zaczyna się od 25 tys. złotych. Średnie zyski to natomiast kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie. Bąbelkowe herbaty to produkt wysokomarżowy, który nie wymaga dużego nakładu pracy. Zapewniamy dostęp do oryginalnych, wysokiej jakości składników, gwarantujemy wsparcie na każdym etapie inwestycji i całe know how dotyczące prowadzenia tego rodzaju działalności. Dodatkowo każdy właściciel przechodzi profesjonalne szkolenie, obejmujące także pracowników. Dzięki temu franczyzobiorca zyskuje bezpieczeństwo, które jest kluczowe w dzisiejszych czasach – przekonuje Paulina Daniłowicz.
***
BuBu Bubble Tea to marka należąca do Multi Ice Group. Firma ma w swoim portfolio także trzy inne franczyzy: LodyBonano, “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich oraz Crazy Dog. W sumie pod ich szyldami działa blisko 300 lokali w całym kraju.

Ekologiczne rozwiązania poprawiające akustykę wnętrz

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.