BuBu Bubble Tea z kolejnymi punktam
Nowa franczyza od Multi Ice Group zyskała kolejnych franczyzobiorców. Dwa punkty pod szyldem BuBu Bubble Tea powstały niedawno w Łomży. Wkrótce dołączy do nich także wyspa w galerii handlowej w Płocku.
BuBu Bubble Tea to marka franczyzowa, która zadebiutowała latem tego roku. Obecnie oferuje trzy modele współpracy – mobilną przyczepę gastronomiczną, punkt stacjonarny oraz wyspę w galerii handlowej. Tym, co wyróżnia BuBu na tle innych lokali, jest niezwykle oryginalny produkt, czyli bąbelkowe herbaty.
– Bubble tea to owocowa herbata z kuleczkami tapioki lub pękającymi w ustach poppingami. My dodajemy do nich także żelki, aby jeszcze bardziej wzbogacić smak. W efekcie otrzymujemy orzeźwiający, słodki napój, którego picie przynosi mnóstwo frajdy. Moda na bubble tea przyszła do nas z Tajwanu i na dobre zagościła już w Polsce. Nasze produkty cieszą się powodzeniem szczególnie wśród młodzieży i dzieci, chociaż wśród klientów nie brakuje również dorosłych, którzy lubią próbować nowych smaków – mówi Paulina Daniłowicz, przedstawicielka sieci.
Pierwszy punkt BuBu Bubble Tea powstał w czerwcu w Galerii Alfa w Białymstoku. Później otwarto również dwa lokale w Łomży. Jeszcze w tym roku bąbelkowej herbaty będą mogli spróbować mieszkańcy Płocka.
– Zainteresowanie franczyzą rośnie z dnia na dzień. Szczególnie wśród osób, które poszukują pomysłu na dochodowy biznes gastro przy niskim wkładzie własnym. W przypadku BuBu Bubble Tea koszt inwestycji zaczyna się od 25 tys. złotych. Średnie zyski to natomiast kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie. Bąbelkowe herbaty to produkt wysokomarżowy, który nie wymaga dużego nakładu pracy. Zapewniamy dostęp do oryginalnych, wysokiej jakości składników, gwarantujemy wsparcie na każdym etapie inwestycji i całe know how dotyczące prowadzenia tego rodzaju działalności. Dodatkowo każdy właściciel przechodzi profesjonalne szkolenie, obejmujące także pracowników. Dzięki temu franczyzobiorca zyskuje bezpieczeństwo, które jest kluczowe w dzisiejszych czasach – przekonuje Paulina Daniłowicz.
***
BuBu Bubble Tea to marka należąca do Multi Ice Group. Firma ma w swoim portfolio także trzy inne franczyzy: LodyBonano, “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich oraz Crazy Dog. W sumie pod ich szyldami działa blisko 300 lokali w całym kraju.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.