Komunikaty PR

Budowa prestiżowego Centreville na finiszu

2020-02-12  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Emblematyczną pierzeję wrocławskiego Nadodrza uzupełnił piękny budynek. Prace przy głównej części elewacji apartamentowca Centreville właśnie się zakończyły. Została wykonana z materiałów szlachetnych i połyskuje odcieniami brązu i szarości. Z zewnątrz budynek jest prawie gotowy, a w środku trwają intensywne prace wykończeniowe.

 

Granica Nadodrza zyskała na wartości estetycznej. Przy ulicy Drobnera odsłonięto ceglany fragment elewacji prestiżowego apartamentowca Centreville. – Zakończyliśmy ten etap prac. Wrocławianie podziwiają piękny efekt uzyskany dzięki starannie dobranym materiałom najwyższej jakości – mówi Łukasz Paryś, dyrektor wrocławskiego oddziału Bouygues Immobilier Polska.

 

Elewacja jest wykonana z pełnej cegły, która do Wrocławia przyjechała aż z Łotwy. Ten szlachetny materiał rzadko ozdabia budynki mieszkalne. Elewacja mieni się kilkoma odcieniami brązów i szarości. Z daleka widać kolorystyczną spójność, tak jakby ściana była jednolita. Natomiast z bliska wygląda jak połyskująca mozaika. – Stworzyliśmy budynek z poszanowaniem miejsca, w którym stoi i jego najbliższego otoczenia – wyjaśnia Łukasz Paryś. – Centreville komponuje się z sąsiednimi budynkami i wpisuje się w klimat Nadodrza, w które rewitalizacja tchnęła nowe życie – twierdzi. Całość dopełniają duże drewniane okna i aluminiowe opaski wokół nich.

 

Centreville to projekt pracowni Zbigniewa Maćkowa. – Emblematyczna, jedna z kluczowych pierzei Nadodrza wreszcie została wypełniona budynkiem, który będzie piękny przez długie lata – cieszy się architekt. – Cegła wykorzystana na elewacji jest odporna na upływ czasu. Co więcej, ma konotacje historyczne, podobnie jak inne elementy architektoniczne. To ważne, żeby współczesne budynki wpisywały się w tkankę miejską – zaznacza Zbigniew Maćków. Dodaje, że na całym kwartałowym Nadodrzu można znaleźć przejawy wspaniałej architektury, co podnosi jakość życia.

 

Dostojna i dynamiczna forma Centreville stanowi unikalny mariaż tradycji i nowoczesności. Eleganckie detale zaprojektowano także w częściach wspólnych. Wyróżniającym się miejscem ma być lobby. – Jest wykonywane z dbałością o każdy szczegół jak cały budynek. Zapewniamy wykończenie w podwyższonym standardzie – zaznacza Maciej Madej, project manager Bouygues Immobilier Polska. – Gustowna posadzka, wygodne meble, ozdobna ściana z grafiką planu starego Wrocławia definiują prestiżowy charakter apartamentowca – wymienia.

 

Wewnątrz budynku trwają intensywne prace wykończeniowe. Zostało jeszcze zagospodarowanie terenu. Planowany termin zakończenia budowy i uzyskania pozwolenia na użytkowanie to drugi kwartał 2020 r. Inwestor niebawem zaprosi na dzień otwarty. Wtedy będzie można obejrzeć luksusowe dwupoziomowe apartamenty, będące ukoronowaniem projektu. Perłą w koronie są podwójne tarasy, z których roztacza się widok na panoramę miasta. Dzięki znakomitej lokalizacji, ta tętniąca życiem część Wrocławia jest w zasięgu krótkiego spaceru. Pobliska kładka łączy Centreville z Wyspą Słodową i dalej z Ostrowem Tumskim.

 

W 5–piętrowym budynku z antresolą znajdzie się w sumie 69 apartamentów o wielkości od 31 do 142 mkw., 10 lokali użytkowych oraz przestronny garaż podziemny. Ceny apartamentów zaczynają się od 9350 zł za mkw. Ponad połowa mieszkań i lokali znalazła już nowych właścicieli.

https://www.bi-polska.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.