Budowa prestiżowego Centreville na finiszu
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Emblematyczną pierzeję wrocławskiego Nadodrza uzupełnił piękny budynek. Prace przy głównej części elewacji apartamentowca Centreville właśnie się zakończyły. Została wykonana z materiałów szlachetnych i połyskuje odcieniami brązu i szarości. Z zewnątrz budynek jest prawie gotowy, a w środku trwają intensywne prace wykończeniowe.
Granica Nadodrza zyskała na wartości estetycznej. Przy ulicy Drobnera odsłonięto ceglany fragment elewacji prestiżowego apartamentowca Centreville. – Zakończyliśmy ten etap prac. Wrocławianie podziwiają piękny efekt uzyskany dzięki starannie dobranym materiałom najwyższej jakości – mówi Łukasz Paryś, dyrektor wrocławskiego oddziału Bouygues Immobilier Polska.
Elewacja jest wykonana z pełnej cegły, która do Wrocławia przyjechała aż z Łotwy. Ten szlachetny materiał rzadko ozdabia budynki mieszkalne. Elewacja mieni się kilkoma odcieniami brązów i szarości. Z daleka widać kolorystyczną spójność, tak jakby ściana była jednolita. Natomiast z bliska wygląda jak połyskująca mozaika. – Stworzyliśmy budynek z poszanowaniem miejsca, w którym stoi i jego najbliższego otoczenia – wyjaśnia Łukasz Paryś. – Centreville komponuje się z sąsiednimi budynkami i wpisuje się w klimat Nadodrza, w które rewitalizacja tchnęła nowe życie – twierdzi. Całość dopełniają duże drewniane okna i aluminiowe opaski wokół nich.
Centreville to projekt pracowni Zbigniewa Maćkowa. – Emblematyczna, jedna z kluczowych pierzei Nadodrza wreszcie została wypełniona budynkiem, który będzie piękny przez długie lata – cieszy się architekt. – Cegła wykorzystana na elewacji jest odporna na upływ czasu. Co więcej, ma konotacje historyczne, podobnie jak inne elementy architektoniczne. To ważne, żeby współczesne budynki wpisywały się w tkankę miejską – zaznacza Zbigniew Maćków. Dodaje, że na całym kwartałowym Nadodrzu można znaleźć przejawy wspaniałej architektury, co podnosi jakość życia.
Dostojna i dynamiczna forma Centreville stanowi unikalny mariaż tradycji i nowoczesności. Eleganckie detale zaprojektowano także w częściach wspólnych. Wyróżniającym się miejscem ma być lobby. – Jest wykonywane z dbałością o każdy szczegół jak cały budynek. Zapewniamy wykończenie w podwyższonym standardzie – zaznacza Maciej Madej, project manager Bouygues Immobilier Polska. – Gustowna posadzka, wygodne meble, ozdobna ściana z grafiką planu starego Wrocławia definiują prestiżowy charakter apartamentowca – wymienia.
Wewnątrz budynku trwają intensywne prace wykończeniowe. Zostało jeszcze zagospodarowanie terenu. Planowany termin zakończenia budowy i uzyskania pozwolenia na użytkowanie to drugi kwartał 2020 r. Inwestor niebawem zaprosi na dzień otwarty. Wtedy będzie można obejrzeć luksusowe dwupoziomowe apartamenty, będące ukoronowaniem projektu. Perłą w koronie są podwójne tarasy, z których roztacza się widok na panoramę miasta. Dzięki znakomitej lokalizacji, ta tętniąca życiem część Wrocławia jest w zasięgu krótkiego spaceru. Pobliska kładka łączy Centreville z Wyspą Słodową i dalej z Ostrowem Tumskim.
W 5–piętrowym budynku z antresolą znajdzie się w sumie 69 apartamentów o wielkości od 31 do 142 mkw., 10 lokali użytkowych oraz przestronny garaż podziemny. Ceny apartamentów zaczynają się od 9350 zł za mkw. Ponad połowa mieszkań i lokali znalazła już nowych właścicieli.
https://www.bi-polska.pl/

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.