Cargus stawia w Rumunii sieć automatów paczkowych SwipBox Infinity
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Operator logistyczny Cargus tej jesieni zrealizuje szeroki pilotaż wolnostojących automatów paczkowych SwipBox Infinity. Uczestnicy rynku e-commerce w Rumunii będą mogli skorzystać z zupełnie nowych i zaawansowanych technologicznie urządzeń do odbioru przesyłek.
Trzysta wolnostojących automatów w zaledwie trzy tygodnie – tyle urządzeń zostanie wprowadzonych w wybranych, reprezentatywnych dzielnicach Bukaresztu przez Cargus, jedną z największych firm kurierskich w Rumunii.
SwipBox Infinity wpisują się w najnowsze opcje wysyłki realizowane przez Cargus, które od niedawna obejmują również rozwiązanie PUDO – punkty nadania i odbioru. Ruch w kierunku zewnętrznych, bezdotykowych urządzeń jest natomiast odpowiedzią na potrzeby użytkowników końcowych oraz dogłębnym zrozumieniem rynkowych trendów.
Automaty zostaną umiejscowione w strategicznych miejscach, możliwie najbliżej użytkowników. Poza wygodą oraz komfortem, kluczową rolę pełni aspekt ekologiczny. Zagęszczenie sieci urządzeń drastycznie zmniejsza przebieg kuriera i zachęca konsumentów do odbioru przesyłek pieszo lub rowerem.
W tak dynamicznych czasach musimy zrobić krok naprzód i dostosować się do nowej rzeczywistości oraz rynkowego popytu. Wolnostojące automaty stanowią dla nas milowy krok w strategii rozwoju. Uzupełniają naszą sieć poza domem, oferując innowacyjne rozwiązania dla firm e-commerce, zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych, a także ich klientów. Cieszymy się, że wspólnie ze SwipBox opracujemy łatwą, wygodną, bezdotykową, zoptymalizowaną oraz zrównoważoną opcję dostawy – powiedział Olivier Van Houtte, CEO Cargus.
Cargus jest dla nas pod wieloma względami idealnym Partnerem. Firma, podobnie jak nasza, jest całkowicie skoncentrowana na optymalizacji doświadczenia użytkownika końcowego. Z niecierpliwością czekamy na wdrożenie naszych rozwiązań oraz pierwsze efekty bardzo zaawansowanego pilotażu automatów – dodał Jens Rom, CEO SwipBox.
Partnerstwo sprawia, że SwipBox otwiera się na nowy, europejski kraj, kontynuując międzynarodową ekspansję. Głównymi atutami automatów Infinity jest przyjazność w obsłudze z perspektywy użytkownika, walory środowisko oraz konkurencyjny, całkowity koszt instalacji i utrzymania.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.