Komunikaty PR

Centrum Medyczne Damiana rozpoczyna akcję „5 złotych na zdrowie dziecka"

2020-01-02  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Kacprzak
Stowarzyszenie UNICEF Polska

ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/

Po raz kolejny pacjenci i pracownicy Centrum Medycznego Damiana włączają się w zbiórkę środków na rzecz UNICEF. Fundusze zebrane podczas tegorocznej odsłony akcji „5 złotych na zdrowie dziecka” zostaną przeznaczone na zakup ratującej życie pasty terapeutycznej. Akcję wspierają Magdalena Różczka i Łukasz Nowicki, Ambasadorzy Dobrej Woli UNICEF.

Na całym świecie niemal połowa zgonów wśród dzieci poniżej 5. roku życia jest spowodowana niedożywieniem. Dzieci niedożywione mają osłabioną odporność, co sprawia, że są bardziej narażone na infekcje takie jak zapalenie płuc czy komplikacje po przebytych chorobach i dłużej wracają do zdrowia.

UNICEF od lat z powodzeniem w terapii leczenia niedożywienia stosuje pastę terapeutyczną złożoną ze zmielonych orzeszków ziemnych. Jedna saszetka pasty to aż 500 kcal. Wystarczą 3 saszetki dziennie, aby niedożywione dziecko w ciągu tygodnia przybrało na wadze kilogram. Jest to tania, szybka i bezpieczna terapia, którą dzieci uwielbiają, ponieważ pasta w smaku przypomina masło orzechowe. Koszt miesięcznej terapii leczenia niedożywienia to zaledwie 122 zł.

Przez najbliższe 2 miesiące we wszystkich placówkach Centrum Medycznego Damiana w Warszawie pacjenci będą mogli przyłączyć się do akcji „5 złotych na zdrowie dziecka”, przekazując darowiznę przy realizacji płatności za wizytę. Symboliczne 5 zł lub jego wielokrotność zostaną przeznaczone na zakup pasty terapeutycznej dostarczanej przez UNICEF do potrzebujących dzieci.

Centrum Medyczne Damiana od dziewięciu lat wspiera UNICEF Polska, angażując się w działania organizacji. Misja Centrum Medycznego Damiana – zdrowie i bezpieczeństwo – jest także priorytetem UNICEF w niesieniu pomocy dzieciom na świecie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Stowarzyszenie UNICEF Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą” Biuro prasowe
2025-07-01 | 11:00

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Kampania „Rany pod kontrolą” ogłasza start ogólnopolskiego badania ankietowego, mającego na celu poznanie codziennych wyzwań i potrzeb farmaceutów związanych
Zdrowie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Zdrowie Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
2025-06-25 | 10:20

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

To, jak dużo siedzimy, bezpośrednio przekłada się na nasze zdrowie. Siedzący tryb życia sprzyja nie tylko nadmiarowym kilogramom, ale także deformacjom sylwetki, problemom

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.