Komunikaty PR

Chicken sushi? Sieć KOKU Sushi zaskakuje nowym menu

2022-10-18  |  01:00
Biuro prasowe

Rolki i sushi bowl z polędwicą z kurczaka, gua bao z wołowiną, wieprzowiną, kaczką lub kurczakiem. Do tego nowe gatunki ryb: halibut, karmazyn czy miętus. Sieć KOKU Sushi wprowadziła właśnie kartę, w której japońska kuchnia czerpie inspiracje z różnych stron świata. Właściciele restauracji zachęcają swoich gości: u nas każdy znajdzie coś dla siebie!


Nowe menu KOKU Sushi zadebiutowało pod koniec września. Sieć zdecydowała się na zmianę karty aż w 70%. Dlaczego? Przede wszystkim po to, aby jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania gości, zarówno pod względem poznawania nowych smaków, jak i cen potraw.


Stąd chicken sushi, więcej dań kuchni azjatyckiej w postaci pierożków baozi i gua bao oraz nowe gatunki ryb. Oczywiście, w daniach KOKU Sushi nadal królują łosoś i krewetki, jednak goście zyskali ciekawą alternatywę dla dobrze znanych klasyków.  


– Kuchnia japońska, a już w szczególności sushi, podbiły serca ludzi na całym świecie. W Polsce czasem żartobliwie mówi się, że sushi to już nasza potrawa narodowa. Mimo to nadal pokutuje przeświadczenie, że zarówno jego przygotowywanie, jak i jedzenie, musi odbywać się według tradycyjnych zasad. My wychodzimy dziś trochę na przekór tym przyzwyczajeniom. Naszym zdaniem sushi nie musi kojarzyć się z dystansem i sztywnymi regułami. Sushi to radość tworzenia, komponowania smaków i spędzania czasu razem. W nowym menu chcieliśmy pokazać, że sushi jest absolutnie dla każdego. Stąd więcej składników mięsnych, bardziej uniwersalnych, i propozycji z innych krajów azjatyckich – tłumaczy Urszula Olechno, CEO sieci.


Zakręcone chicken sushi


Sushi z kurczakiem może zaskakiwać, ale w rzeczywistości jest daniem powszechnie spotykanym w Japonii. Do jego przygotowania wykorzystuje się specjalny gatunek drobiu, hodowanego w bardzo higienicznych warunkach. Mięso to musi jednak spełniać rygorystyczne warunki i być podane na surowo, w odpowiedni sposób. Dlatego nie wszyscy szefowie kuchni podejmują się tego zadania, a sama potrawa ma tylu zwolenników, co przeciwników.


Okazuje się jednak, że kurczak w sushi, podobnie jak ryby czy owoce morza, nie musi być surowy. Może być gotowany, grillowany lub smażony w tempurze. Co ciekawe, kurczak cieszy się w kraju kwitnącej wiśni ogromną popularnością. Do tego stopnia, że pierś, udka czy skrzydełka w panierce serwowane przez znaną sieć, są powszechnie jedzone… w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia.  


– Czasy, kiedy sushi postrzegane było jako tradycyjne danie ze ściśle określonymi składnikami, już dawno za nami. Mięso na dobre zagościło w rolkach, ponieważ świetnie komponuje się z nori, ryżem, tempurą i sosem sojowym. Dodatkowo mieszkańcy krajów zachodnich spożywają go w dużo większej ilości niż ryby. Patrząc na reakcje naszych gości, wiemy, że wprowadzenie chicken sushi było dobrym krokiem. Rolki z mięsem są obecnie jednymi z najchętniej zamawianych potraw w restauracjach KOKU Sushi – mówi Mariusz Olechno, współwłaściciel sieci.


Właściciele sieci podkreślają też, że dzięki tym zmianom ich karta stała się bardziej uniwersalna.


– W większych grupach gości, na przykład w gronie znajomych czy rodziny, zawsze znajdzie się ktoś, kto nie przepada za rybami czy owocami morza. Teraz odwiedzając KOKU Sushi nie muszą oni zamawiać wyłącznie dań wegetariańskich. Dodatkowo sushi to potrawa, którą łatwo się dzielić. Ten aspekt, w powiązaniu z korzystną ceną, z pewnością działa na korzyść naszego menu, a także – portfeli osób nas odwiedzających – podsumowuje Piotr Olechno, współwłaściciel sieci.


***


KOKU Sushi to największa sieć sushi barów w Polsce. Obecnie pod jej szyldem działa ponad 50 restauracji w całym kraju, w tym 4 w samym Białymstoku. W najbliższym czasie nowe punkty franczyzowe powstaną w Myszkowie, Żarach oraz Lubaniu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Ekologiczne rozwiązania poprawiające akustykę wnętrz Biuro prasowe
2025-08-11 | 12:30

Ekologiczne rozwiązania poprawiające akustykę wnętrz

Współczesne wnętrza coraz częściej łączą estetykę z funkcjonalnością, a zrównoważony rozwój staje się kluczowym elementem projektowania. Ekologiczne
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.