CHOCIEBUSKA 11 – NOWA WROCŁAWSKA INWESTYCJA DOM DEVELOPMENT JUŻ W SPRZEDAŻY
Dom Development ruszył ze sprzedażą projektu położonego na wrocławskim Nowym Dworze. Chociebuska 11 to inwestycja, którą wyróżnia bliskość terenów zielonych oraz sąsiedztwo rozbudowanej infrastruktury handlowo-usługowej. Prace budowlane rozpoczną się w IV kwartale tego roku, ich finał przewidziany jest na III kwartał 2023 roku. W ofercie znalazły się 194 mieszkania i 2 lokale usługowe.
– Nasza najnowsza inwestycja jest zlokalizowana w cichej i spokojnej okolicy, w pobliżu terenów zielonych, zachęcających do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Jej dodatkowymi atutami są doskonała komunikacja, bliskość stacji kolejowej oraz trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór, która znajduje się aktualnie w realizacji – mówi Iwona Kołodziejczyk, prezes Dom Development Wrocław.
Funkcjonalność i wygoda
Chociebuska 11 to trzy dziesięcio- i jedenastopiętrowe budynki o łącznej liczbie 194 mieszkań w najbardziej poszukiwanych metrażach od 29 do 90 m², oferujących od 1 do 4 pokoi. Wszystkie lokale posiadać będą balkony lub loggie, a na ostatnich piętrach ― przestronne tarasy. W każdym z mieszkań zlokalizowanych na parterze zaplanowano przydomowe ogródki.
Do dyspozycji mieszkańców będą m.in: komórki lokatorskie, dwupoziomowy garaż podziemny, rowerownia, wózkownia, a także elementy małej architektury - ławki, stojaki na rowery itp.
Nowoczesność wśród zieleni
Inwestycja będzie posiadać zielony, wewnętrzny dziedziniec z placem zabaw. Na parterze budynku od strony ulicy Chociebuskiej inwestor przewidział dwa lokale usługowe.
Kolorystyka osiedla utrzymana została w odcieniach bieli i szarości z akcentami koloru pomarańczowego użytego we wnętrzach balkonów i loggii. Wszystkie mieszkania posiadać będą duże okna, natomiast z tarasów na ostatnich piętrach rozpościerać się będzie wspaniały widok na panoramę Wrocławia.
Infrastruktura miejska
W okolicy inwestycji Chociebuska 11 znajdują się szkoły, przedszkola, sklepy i centra handlowe oraz obiekty umożliwiające aktywne spędzanie wolnego czasu, typu: Centrum Kultury Wrocław Zachód, kryta pływalnia, siłownia, klub fitness czy pobliski Park Tysiąclecia. Lokalizację charakteryzuje doskonała komunikacja miejska (liczne autobusy, stacja kolejowa Wrocław Nowy Dwór, nowo powstająca trasa autobusowo-tramwajowa), a także szybkie połączenie z centrum i łatwy wyjazd z miasta (obwodnica śródmiejska z estakadą Gądowianka oraz Autostradowa Obwodnica Wrocławia).
Inwestycję Chociebuska 11 zaprojektowała firma Olejnik Pracownia Projektowa. Głównym wykonawcą jest spółka Dom Construction.
![Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1995337877,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?
![Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_986254888,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
![Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_834021605,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/program-lojalnosciowy-avery-evans-rjqe64nmc-o-unsplash,w_274,_small.jpg)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/biometan-produkcja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/bojec-budownictwo-foto,w_133,r_png,_small.png)
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.