Komunikaty PR

CHOCIEBUSKA 11 – NOWA WROCŁAWSKA INWESTYCJA DOM DEVELOPMENT JUŻ W SPRZEDAŻY

2020-11-26  |  12:30

Dom Development ruszył ze sprzedażą projektu położonego na wrocławskim Nowym Dworze. Chociebuska 11 to inwestycja, którą wyróżnia bliskość terenów zielonych oraz sąsiedztwo rozbudowanej infrastruktury handlowo-usługowej. Prace budowlane rozpoczną się w IV kwartale tego roku, ich finał przewidziany jest na III kwartał 2023 roku. W ofercie znalazły się 194 mieszkania i 2 lokale usługowe.

– Nasza najnowsza inwestycja jest zlokalizowana w cichej i spokojnej okolicy, w pobliżu terenów zielonych, zachęcających do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Jej dodatkowymi atutami są doskonała komunikacja, bliskość stacji kolejowej oraz trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór, która znajduje się aktualnie w realizacji – mówi Iwona Kołodziejczyk, prezes Dom Development Wrocław.

Funkcjonalność i wygoda

Chociebuska 11 to trzy dziesięcio- i jedenastopiętrowe budynki o łącznej liczbie 194 mieszkań w najbardziej poszukiwanych metrażach od 29 do 90 m², oferujących od 1 do 4 pokoi. Wszystkie lokale posiadać będą balkony lub loggie, a na ostatnich piętrach ― przestronne tarasy. W każdym z mieszkań zlokalizowanych na parterze zaplanowano przydomowe ogródki.

Do dyspozycji mieszkańców będą m.in: komórki lokatorskie, dwupoziomowy garaż podziemny, rowerownia, wózkownia, a także elementy małej architektury - ławki, stojaki na rowery itp.

Nowoczesność wśród zieleni

Inwestycja będzie posiadać zielony, wewnętrzny dziedziniec z placem zabaw. Na parterze budynku od strony ulicy Chociebuskiej inwestor przewidział dwa lokale usługowe.

Kolorystyka osiedla utrzymana została w odcieniach bieli i szarości z akcentami koloru pomarańczowego użytego we wnętrzach balkonów i loggii. Wszystkie mieszkania posiadać będą duże okna, natomiast z tarasów na ostatnich piętrach rozpościerać się będzie wspaniały widok na panoramę Wrocławia.

Infrastruktura miejska

W okolicy inwestycji Chociebuska 11 znajdują się szkoły, przedszkola, sklepy i centra handlowe oraz obiekty umożliwiające aktywne spędzanie wolnego czasu, typu: Centrum Kultury Wrocław Zachód, kryta pływalnia, siłownia, klub fitness czy pobliski Park Tysiąclecia. Lokalizację charakteryzuje doskonała komunikacja miejska (liczne autobusy, stacja kolejowa Wrocław Nowy Dwór, nowo powstająca trasa autobusowo-tramwajowa), a także szybkie połączenie z centrum i łatwy wyjazd z miasta (obwodnica śródmiejska z estakadą Gądowianka oraz Autostradowa Obwodnica Wrocławia).

Inwestycję Chociebuska 11 zaprojektowała firma Olejnik Pracownia Projektowa. Głównym wykonawcą jest spółka Dom Construction.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.