Komunikaty PR

Circle K świętuje 25-lecie Hot Doga w Polsce

2022-10-03  |  10:00
Biuro prasowe

Circle K świętuje 25-lecie Hot Doga w Polsce


Sieć Circle K w całej Polsce rozpoczyna obchody 25-lecia Hot Doga. Przez lata kultowa przekąska doczekała się wielu wariantów, dostarczając klientom nowych doznań smakowych. Na mieście, w podróży, czy w porze lunchu – Hot Dog to zawsze idealna przekąska, która zaspokaja głód i pozwala na chwilę przerwy. Z okazji jubileuszu Circle K wprowadza do oferty nowość – Hot Doga Jubilata, którego z pewnością docenią lokalni smakosze.

 

Circle K (wtedy Statoil) jako pierwsza sieć w Polsce wprowadziła do sprzedaży Hot Doga. 25 lat temu klienci sieci mogli spróbować tej kultowej dziś przekąski, która cieszy się niezmienną popularnością od lat. Przez cały ten okres sieć udoskonalała swój flagowy produkt, dopasowując go do potrzeb i upodobań swoich klientów, a także kierując się trendami obecnymi na rynku. I tak Hot Doga można było kupić w najróżniejszych konfiguracjach – od klasycznych w jasnej bułce po unikalne jak podwójna dwururka. Różnych wariantów doczekały się także parówki i kiełbaski – w wersji meksykańskiej czy włoskiej, ale też z dodatkiem sera wędzonego Ramzes czy smakujące jak serwowane prosto z ogniska, a nawet takie z dodatkiem dziczyzny. Wyjątkowy smak Hot Dogów uzupełniał zawsze bogaty wybór dodatków – kiedyś zielonej sałaty czy ogórków konserwowych w postaci sałatki szwedzkiej, a dziś różnych sosów. Zmieniały się nie tylko smaki, ale też sposób przygotowywania – dziś na stacjach Circle K parówki i kiełbaski opiekane są na płaskim grillu, dzięki czemu smakują jeszcze lepiej. Lata doświadczeń i wprowadzanych modyfikacji pozwoliły zgromadzić sieci pokaźną wiedzę, by dziś, z okazji 25-lecia zaprezentować Hot Doga Jubilata -  klasyka w najlepszym jakościowym wydaniu!

 

Jubileusz na stacjach Circle K obejmuje wszystkie stacje sieci na terenie całego kraju. Klienci mogą na nich spróbować nowego wariantu Hot Doga Jubilata z soczystą kiełbaską. Nowa, wysokiej jakości kiełbaska z przyprawami, przygotowywana na unikalnym na rynku płaskim grillu, w bułce z prażoną cebulką to propozycja dla tych, którzy pragną zaspokoić głód w drodze, ale też mają ochotę na smaczną przekąskę w chwili przerwy. Realizując założenia strategii zrównoważonego rozwoju Circle K dokłada starań, aby oferowane produkty były nie tylko smaczne, ale także miały dobry skład i pochodziły ze zrównoważonych źródeł. Kiełbaska Jubilat zawiera w sobie wieprzowe mięso, które spełnia wszystkie normy WHO. Z okazji 25-lecia fani Hot Dogów będą mieli także wyjątkową okazję wygrać ich roczny zapas! Szczegóły już wkrótce będzie można poznać na oficjalnym profilu Circle K Polska na Facebooku. Obchody jubileuszu wspiera kampania prowadzona w mediach ogólnopolskich, lokalnych, radio, internecie, social mediach i outdoorze. W kampanii w nieszablonowy sposób stacje Circle K zostały wpisane w tkankę miast i okolic, w których są zlokalizowane, zapraszając do wspólnego świętowania 25 urodzin Hot Doga. W dedykowanych dla kilkunastu miast kreacjach w postaci nowoczesnych artposterów zostały wykorzystane charakterystyczne elementy urbanistyki i symbole regionu, na przykład – Warszawska Syrenka dla stolicy, żubr dla Białegostoku czy Smok Wawelski i Kościół Mariacki dla Krakowa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski

Poczuj smak prawdziwych włoskich specjałów w Atrium Biała! Od 12 aż do 23 listopada zapraszamy na Jarmark Włoski, który przeniesie was prosto do słonecznej Italii. W sercu
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.