Cofidis Polska ze sponsoringiem i firmową drużyną w 78. Tour de Pologne
- Cofidis Polska po raz 4. z rzędu angażuje się w sponsoring Tour de Pologne, największej sportowej imprezy w Polsce.
- Współpraca z Lang Team przy organizacji wyścigu to element międzynarodowej promocji kolarstwa, prowadzonej od ponad 20 lat przez francuską grupę finansową Cofidis.
- Poza sponsoringiem 78. Tour de Pologne i jadącej w nim drużyny kolarskiej, firma zaplanowała m.in. skierowane do kibiców kolarskich konkursy w mediach społecznościowych.
Cofidis S.A. działa w Polsce od 5 lat. Jest częścią francuskiej grupy finansowej Cofidis, obecnego na 9 europejskich rynkach lidera branży usług finansowych. Firma oferuje rozwiązania z zakresu kredytów gotówkowych i samochodowych oraz finansowania umów leasingowych.
Jednym ze znaków rozpoznawczych firmy w Europie jest zaangażowanie w promocję kolarstwa. Od 1997 roku pod nazwą Cofidis Team startuje zawodowa grupa kolarska, do której ponad 10 lat temu dołączyła również drużyna parakolarska. Firma wspiera organizację najważniejszych wyścigów w ramach cyklu World Tour, m.in. Tour de France czy Vuelta a España. Od 2018 roku Cofidis Polska współpracuje z Lang Team, organizatorem Tour de Pologne, jako jeden ze sponsorów tego wydarzenia.
- W tym roku po raz czwarty śledzimy przebieg Tour de Pologne w roli oficjalnego sponsora imprezy. To dla nas jeden z wielu powodów do kibicowania. Drużynie Czesława Langa życzymy sukcesów organizacyjnych, a startującym w wyścigu kolarzom grupy Cofidis sukcesów sportowych. Mamy także swojego reprezentanta w Memoriale Ryszarda Szurkowskiego, czyli w Tour de Pologne dla amatorów. Zależy nam na jak najszerszej promocji kolarstwa w Polsce i mamy nadzieję, że swoją aktywnością zachęcimy kolejne osoby do aktywnego spędzania czasu – mówi Nuno de Oliveira, Prezes Cofidis Polska.
Promocja kolarstwa w radiu i mediach społecznościowych
W czasie Tour de Pologne – od 9 do 15 sierpnia – Cofidis Polska prowadzić będzie także cykl działań edukacyjnych oraz dwa konkursy tematyczne. We współpracy z Radiem ZET firma przygotowała cykl antenowy z praktycznymi informacjami dla rowerzystów, a także konkurs na Instagramie rozgłośni z nagrodą główną o wartości 2000 zł na zakup sprzętu spotowego. Z kolei na firmowym profilu na Facebooku użytkownicy serwisu będą mogli zdobyć koszulki kolarskie drużyny Cofidis oraz torby sportowe Tour de Pologne.
Źródło: Cofidis Polska

Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r.

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.