Komunikaty PR

Cofidis Polska ze sponsoringiem i firmową drużyną w 78. Tour de Pologne

2021-08-10  |  01:00
Biuro prasowe
  • Cofidis Polska po raz 4. z rzędu angażuje się w sponsoring Tour de Pologne, największej sportowej imprezy w Polsce.
  • Współpraca z Lang Team przy organizacji wyścigu to element międzynarodowej promocji kolarstwa, prowadzonej od ponad 20 lat przez francuską grupę finansową Cofidis.
  • Poza sponsoringiem 78. Tour de Pologne i jadącej w nim drużyny kolarskiej, firma zaplanowała m.in. skierowane do kibiców kolarskich konkursy w mediach społecznościowych.

 

Cofidis S.A. działa w Polsce od 5 lat. Jest częścią francuskiej grupy finansowej Cofidis, obecnego na 9 europejskich rynkach lidera branży usług finansowych. Firma oferuje rozwiązania z zakresu kredytów gotówkowych i samochodowych oraz finansowania umów leasingowych.

 

Jednym ze znaków rozpoznawczych firmy w Europie jest zaangażowanie w promocję kolarstwa. Od 1997 roku pod nazwą Cofidis Team startuje zawodowa grupa kolarska, do której ponad 10 lat temu dołączyła również drużyna parakolarska. Firma wspiera organizację najważniejszych wyścigów w ramach cyklu World Tour, m.in. Tour de France czy Vuelta a España. Od 2018 roku Cofidis Polska współpracuje z Lang Team, organizatorem Tour de Pologne, jako jeden ze sponsorów tego wydarzenia.

 

- W tym roku po raz czwarty śledzimy przebieg Tour de Pologne w roli oficjalnego sponsora imprezy. To dla nas jeden z wielu powodów do kibicowania. Drużynie Czesława Langa życzymy sukcesów organizacyjnych, a startującym w wyścigu kolarzom grupy Cofidis sukcesów sportowych. Mamy także swojego reprezentanta w Memoriale Ryszarda Szurkowskiego, czyli w Tour de Pologne dla amatorów. Zależy nam na jak najszerszej promocji kolarstwa w Polsce i mamy nadzieję, że swoją aktywnością zachęcimy kolejne osoby do aktywnego spędzania czasu – mówi Nuno de Oliveira, Prezes Cofidis Polska.

 

Promocja kolarstwa w radiu i mediach społecznościowych

W czasie Tour de Pologne – od 9 do 15 sierpnia – Cofidis Polska prowadzić będzie także cykl działań edukacyjnych oraz dwa konkursy tematyczne. We współpracy z Radiem ZET firma przygotowała cykl antenowy z praktycznymi informacjami dla rowerzystów, a także konkurs na Instagramie rozgłośni z nagrodą główną o wartości 2000 zł na zakup sprzętu spotowego. Z kolei na firmowym profilu na Facebooku użytkownicy serwisu będą mogli zdobyć koszulki kolarskie drużyny Cofidis oraz torby sportowe Tour de Pologne.

 

Źródło: Cofidis Polska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Nie każdy ekspert z TikToka jest jak Warren Buffett. Jak rozpoznawać rzetelne informacje o inwestowaniu? Biuro prasowe
2025-08-14 | 06:00

Nie każdy ekspert z TikToka jest jak Warren Buffett. Jak rozpoznawać rzetelne informacje o inwestowaniu?

W świecie, gdzie decyzje finansowe coraz częściej podejmowane są pod wpływem 30-sekundowego wideo z social mediów, rozpoznanie rzetelnych źródeł wiedzy inwestycyjnej
Finanse Odbicie na rynku krypto, portfele ETH przekraczają 3 mln, a kryptowaluty dostają kolejne zielone światło w USA
2025-08-08 | 20:30

Odbicie na rynku krypto, portfele ETH przekraczają 3 mln, a kryptowaluty dostają kolejne zielone światło w USA

Większość z pięciu największych kryptowalut - z wyjątkiem Solany - utrzymuje wyraźnie dodatni wynik od początku roku po powrocie do poziomów sprzed ostatniej fazy
Finanse Badanie Bitget wskazuje na ogromne zainteresowanie Europejczyków wykorzystaniem kryptowalut podczas wakacji - pomimo obecnych barier
2025-08-08 | 06:00

Badanie Bitget wskazuje na ogromne zainteresowanie Europejczyków wykorzystaniem kryptowalut podczas wakacji - pomimo obecnych barier

Bitget, wiodąca giełda kryptowalutowa i firma Web3, ogłosiła wyniki najnowszego badania, które dotyczy preferencji i ograniczeń ponad 3000 europejskich użytkowników

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.

Handel

Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.

Nauka

Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.