Komunikaty PR

Cofidis Polska ze sponsoringiem i firmową drużyną w 78. Tour de Pologne

2021-08-10  |  01:00
Biuro prasowe
  • Cofidis Polska po raz 4. z rzędu angażuje się w sponsoring Tour de Pologne, największej sportowej imprezy w Polsce.
  • Współpraca z Lang Team przy organizacji wyścigu to element międzynarodowej promocji kolarstwa, prowadzonej od ponad 20 lat przez francuską grupę finansową Cofidis.
  • Poza sponsoringiem 78. Tour de Pologne i jadącej w nim drużyny kolarskiej, firma zaplanowała m.in. skierowane do kibiców kolarskich konkursy w mediach społecznościowych.

 

Cofidis S.A. działa w Polsce od 5 lat. Jest częścią francuskiej grupy finansowej Cofidis, obecnego na 9 europejskich rynkach lidera branży usług finansowych. Firma oferuje rozwiązania z zakresu kredytów gotówkowych i samochodowych oraz finansowania umów leasingowych.

 

Jednym ze znaków rozpoznawczych firmy w Europie jest zaangażowanie w promocję kolarstwa. Od 1997 roku pod nazwą Cofidis Team startuje zawodowa grupa kolarska, do której ponad 10 lat temu dołączyła również drużyna parakolarska. Firma wspiera organizację najważniejszych wyścigów w ramach cyklu World Tour, m.in. Tour de France czy Vuelta a España. Od 2018 roku Cofidis Polska współpracuje z Lang Team, organizatorem Tour de Pologne, jako jeden ze sponsorów tego wydarzenia.

 

- W tym roku po raz czwarty śledzimy przebieg Tour de Pologne w roli oficjalnego sponsora imprezy. To dla nas jeden z wielu powodów do kibicowania. Drużynie Czesława Langa życzymy sukcesów organizacyjnych, a startującym w wyścigu kolarzom grupy Cofidis sukcesów sportowych. Mamy także swojego reprezentanta w Memoriale Ryszarda Szurkowskiego, czyli w Tour de Pologne dla amatorów. Zależy nam na jak najszerszej promocji kolarstwa w Polsce i mamy nadzieję, że swoją aktywnością zachęcimy kolejne osoby do aktywnego spędzania czasu – mówi Nuno de Oliveira, Prezes Cofidis Polska.

 

Promocja kolarstwa w radiu i mediach społecznościowych

W czasie Tour de Pologne – od 9 do 15 sierpnia – Cofidis Polska prowadzić będzie także cykl działań edukacyjnych oraz dwa konkursy tematyczne. We współpracy z Radiem ZET firma przygotowała cykl antenowy z praktycznymi informacjami dla rowerzystów, a także konkurs na Instagramie rozgłośni z nagrodą główną o wartości 2000 zł na zakup sprzętu spotowego. Z kolei na firmowym profilu na Facebooku użytkownicy serwisu będą mogli zdobyć koszulki kolarskie drużyny Cofidis oraz torby sportowe Tour de Pologne.

 

Źródło: Cofidis Polska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r. Biuro prasowe
2025-04-28 | 06:00

Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r.

Ceny ubezpieczeń na świecie spadły średnio o 3% w pierwszym kwartale 2025 roku, po spadku o 2% w Q4 2024 r., co oznacza trzeci z rzędu kwartalny spadek po siedmiu
Finanse Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
2025-04-21 | 06:00

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?

Na polskim rynku finansowym pojawiają się coraz to nowsze możliwości pozyskiwania dodatkowych środków na różne cele. Wśród nich najpopularniejsze stają się pożyczki
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2025-03-24 | 13:30

Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Polska scena fintechowa dynamicznie się rozwija, a lokalne firmy technologii finansowej coraz śmielej wkraczają na rynki międzynarodowe. Współpraca Walletto Fintech Poland z Fintech Poland otwiera nowe możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.